Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.
Kdo by se chtěl vrátit do roku 1999 tak celej závěr etapy tady https://www.youtube.com/watch?v=hiBSNivtde0
Bohužel už o 4 roky později J.M.Jimenéz dojezdil své pozemské závody.
Přesně o tom jsem taky přemýšlel No, já bych si na to po pečlivé přípravě troufl jen na horském kole. Na „večerníčka“ 22/36 bych to možná dal… proč machrovat a nepřiznat to?
Já bych zkusil 50×34 a vzadu 11-34 ale stejně si nejsem jistý, jestli bych to vyjel, myslím, že i profici někdy dávají na takové kopce kazetu 11-32, a když jsem viděl, jak tam ti borci stáli….
No hlavně si připomeňme, že i ten nejhorší profík-rovinář je pořád minimálně 2x výkonnější v kopci, než kdokoliv z nás (při vší úctě, chlapi, neznám vás osobně…)
Už jsem tady v minulosti popisoval jednoznačnou zkušenost, kterou jsem udělal při sledování Deutschland Tour v roce 2004. Tehdy pořadatelé zavedli jednu z etap také do naší republiky, když se z bavorského Kulmbachu vydali přes Kraslice, Nejdek a Boží Dar na horu Fichtelberg u Oberwiesenthalu, kde byl cíl.
My měli tehdy chalupu v malé obci Hradecká, což je mezi Kraslicemi a Nejdkem – a trasa závodu vedla po silnici vzdálené sotva 30 metrů od našeho plotu! A dávali přímý přenos v televizi – prostě ideální situace
V chalupě jsem koukal na telku, když se blížili, vyběhl jsem fandit k silnici, a pak se zase vrátil do baráku, aby mi nic neuniklo (bidon v Hradecké nikdo neodhodil ). No a protože mám krajinu kolem naježděnou naprosto dokonale a jako mlaďas jsem tady i vyhrál nějakej ten závod v kopcích, sledoval jsem se zatajeným dechem, jak rychle dokáží jet profíci. A spadla mi brada:
1.) ve stoupání k Jindřichovicím (necelé 2km, většinou 4-6%), kde jsme jezdívali v tréninku „na krev“ max. dvacítkou, jel někdo z Telecomu, kdo tam zkoušel ujet (tuším Andreas Klöden), podle údajů na spodní části obrazovky „actual speed“ rychlostí až 42 km/hod.
2.) v daleko horším a nepoměrně delším stoupání mezi Merklínem a Marjánskou, kde jsem ve strmém, 8% závěru dokázal jako mladej kluk jet pár set metrů rychlostí 18-20 km/hod. (ale většinou se tam jezdilo tak patnáctkou), jela vedoucí skupina i s naším Hruškou podle „actual speed“ až 33 km/hod., neklesli prakticky pod třicítku…
Takže když Riman trefně píše, že včera na Angliru „ti borci stáli“, ptám se: jak by to bylo s námi? A odpovím si sám: pokud bych vůbec jel, tak bych musel kličkovat!
Zde jsou pro zajímavost výsledky tehdejší etapy a v příloze celkové pořadí Deutschland Tour 2004.
6. 5. 2004: 6. etapa, Kulmbach – Oberwiesenthal, 180,0 km
1. Francisco Mancebo (Esp, Illes Balears) 4.52.49
2. Jens Voigt (Ger, tým CSC)
3. Patrik Sinkewitz (Ger, Quick Step)
4. Sergio Marinangeli (Ita, Domina Vacanze) – 0,04
5. Andreas Klöden (Ger, T-Mobile Team) – 0,04
6. Igor Gonz. De Galdeano (Esp, Liberty Seguros) – 0,06
7. Denis Menchov (Rus, Illes Balears) – 0,09
8. Pieter Weening (Ned, Rabobank) – 0,09
9. Jan Hruska (Cze, Liberty Seguros) – 0,09
10. Jose Ivan Gutierrez (Esp, Illes Balears) – 0,31
:
12. Jan Ullrich (Ger, T-Mobile Team) – 0,37
17. Rolf Aldag (Ger, T-Mobile Team) – 0,54
48. Erik Zabel (Ger, tým T-Mobile) – 8.47
56. Jens Heppner (Ger, Team Wiesenhof) – 8.47
81. Christian Knees (Ger, Team Wiesenhof) – 19.20
82. Matthias Kessler (Ger, T-Mobile Team) – 19.20
87. Danilo Hondo (Ger, Gerolsteiner) – 19.20
Našel jsem malý přehled, jaké jeli někteří jezdci převody na Angliru v roce 2011:
Cobo (vítěz) 34×32
Nibali 34×29
Froome 38×32 (ale prý to bylo moc těžké, což se u něj nedivím)
Fuglsang, Mollema 36×28
K Alexovi, přesně, jako mi hlava nebere, když mají borci bufet v 10 procentním kopci, kdy přebírají jídlo bez držení řídítek. K Angiru, možná by bylo zajímavé vidět, jak výjezd pojalo gruppeto.
Bohuzel Honza dneska sice zajel koukatelne, ale ze strany fandy nic moc. Kdyby tam uvisel s tou top10 alespon na 3km2go, tak to byl jinej pribeh…
Zlomil se bohuzel pred hranou toho kratkeho sjezdu/prejezdu pod tu finalni rampu a tam mu o parnik ujeli…
Takze Kuss konecne domestikoval a SKY ziskalo iba 10 sekund vdaka domestikom … to sa dlho nestalo , zeby SKY tahalo za kratsi koniec u domestikov (hoci je to „len“ Vuelta.
Pěkná etapa. Líbí se mi, že není nikdo tak dominantní.
Carthymu nebo Martinovi jsem to přál.
Styl jízdy sice na pohled hrozně těžkopádný, ale u těch vysokejch to asi jinak nejde.
Na Rogličovi už včera bylo vidět, že má dost. Mas se tam zase pořád usmíval.
Ale zpět od toho, co má dýdžej místo mozku v hlavě k cyklistice:
Jak se vám líbí dnešní etapa? Inu, já jsem čekal určitě víc vzruchu Poslední kopec asi bude rachot, ale zatím
Taky jsem čekal razantnější útoky už na předchozím kopci, ale teď se to rozjede. Bohužel mě nemile překvapil dopadající Honza, ale to souvisí s tím, že jezdí furt na chvostu. Po tom zrychlení Frooma se to těžko dolepuje..
A ty neustálý, trapný provokace bych fakt přecházel, když odbočím..
A na tohoto chlapíka fakt nevzpomínám v dobrém Nevěřil jsem mu tehdy ani příjmení Horner – do těch „hor“ to totiž ve svém věku hrnul doslova NEUVĚŘITELNĚ
No a právě na Angliru tehdy potvrdil svůj triumf
Takže, věčně provokující chudáčku:
1.) děkuji, že jsi po mně zopakoval, co evokují tři písmenka „hor“ v jeho příjmení – bravo
2.) o dopingu nepadlo ani slovo, nebo?
3.) Horner se mi především na kole nelíbil vzhledově – jak stylem jízdy, tak svými krátkými kalhotami
Je to jen další z Tvých idiotských pokusů prvoplánově kazit tuto diskusi, gratuluji
Občas to chce ale promyslet, než útočíš „na první dobrou“, hňupíku
@Alex „Nevěřil jsem mu tehdy ani příjmení Horner – do těch „hor“ to totiž ve svém věku hrnul doslova NEUVĚŘITELNĚ.“ Komu chceš co nalhat? Sobě? Vždyť z toho nade vší pochybnost vyplývá, že tvoje neláska k němu byla důsledkem toho, jak to hrnul do hor, tedy pro jeho výkonnost v horách. A tu výkonnost jsi mu neveřil kvůli dopingu. Tohle je teda hodně okatý lhaní, fakt na úrovni prvňáka ve školce nachytal jsem tě na švestkách a ty ses z toho pokusil vylhat tak, že to celý pro tebe vypadá ještě mnohem hůř. Fakt jak prvňák.
Je to jen další z Tvých idiotských pokusů prvoplánově kazit tuto diskusi, gratuluji. Občas to chce ale promyslet, než útočíš „na první dobrou“, hňupíku
Jedna z prvních Vuelt, kterou jsem začal pravidelně sledovat. A Hornerovi jsem hrozně fandil. Myslím, že se tehdy přetahoval se žralokem. A tak jsem fandil outsiderovi :)
Njn, a vovovovo tom to právě taky je
Já samozřejmě fandil Nibalimu a nemohl jsem přenést přes srdce, že ho tenhle nestylově jezdící, směšně na kole vypadající „děda“ poráží K tomu se přiznávám
Ano, včerejší záběry na Roglu těsně po dojezdu do cíle, kdy se „vykmihával“ na trenažeru, byly dost vypovídající o jeho vypětí ve finálním kopci
Budu mu držet palce a věřit, že se mýlím – ale taky se trochu bojím, že by mohl rupnout
Fakt to je pravda, dostal penalizaci ve 2. etapě včetně 20 sekund. V první etapě ji dostal i Felipe Martinez. Asi to mělo nějakou souvislost s jeho pádem – dostat se zpět do grupetta, nepovolené občerstvování? https://www.lavuelta.es/en/rankings/stage-2
Co jsem o tom cetl, tak souhlasim s jezdci. Nejde menit pravidla expost. (Etapa byla vyhlasena as 3s pravidlem pro spirntery a exost to zmenili na standardni 1s) Kor kdyz je to tak vyrovnane a jde o vteriny.
Taky mi to tak přijde, pokud jsou ty rozestupy takto explicitně v pravidlech pro jednu každou etapu specifikované. Zároveň si ale myslím, že pro takovouto etapu tam měly být ty vteřinové rozestupy. Bylo by dobře, kdyby favorité na GC byli motivovaní i v takovýchto dojezdech možností něco najet.
Tak začli na nastupovat a už nepolevili jak předtím v kopci, vono dnes by na Solera a Gaudeho stejně neměl…no sem zvědavej jak to pojme zítra ono před Angliru sou už dost kopce a pokud nedají úniku velkej náskok tak to bude bez šance, v GC se bude závodit né jak dneska..
Vidim to stejne. Strasne bych mu to pral, ale zitra to asi bude mission impossible.
Bohuzel letos to nebyla uplne ceska sezona na GT. Nebyt v zaveru Pepy Cerneho, tak strouhame mrkev.
Bohužel se dnes GC šetřili a zitra možná pojedou celou etapu naplno neb pouze 109 km.
Říkám si, že se na to měl dnes vyprdnout, když to nebylo na úspěch v etapě a posetrit na zitra.
Uvidíme a fandime!
Treba je vosoli, az se budou hlidat vytaveni na Angliru.
Mel jsem napad, ze bych si tu strechu zitra slapl na trenazeru, ale po 3 brdich tento tyden jsem nejakej „jetej“
Holt cas nezastavim a regenerace neni jako v 25.
@ Dj.Tj = přemýšlím, jestli provokuješ vědomě anebo nikoli. Že jsem upravil své „nároky“ na Křižáka je snad jasné. Nibali na počátku kariéry, Fuglsang před těmi 2 lety, nyní bych byl spokojen, kdyby jezdil jako Gesink a Roche. Co na tom je nepochopitelne?
Palawan já marně přemýšlím, proč vůbec přemýšlíš o provokování. Jestli jsi mou poznámku vzal jako provokaci, je jasný, že si seš vědomej nesmyslnosti svýho počínání. Jinak bys neměl důvod to jako provokaci vzít. A provokace to nebyla.
Alexi – tak Toskansko je moje absolutni srdcovka. V zivote jsem tam byl jen 2x a pokud bych musel nekam (mimo Jizni Tyrolsko) do vyhnanstvi, tak tam by se mi kua libilo
Na kola skvela krajina. Lide mili a ZRADLO absolutni
Soler ten včerejšek brutálně odnesl
.
Dneska všichni tak trpěli. Když si vzpomenu na rok 99 a styl jakým to vyjel Jose Maria Jimenez. To bylo jiný kafe.
Každopádně Carthy a Vlasov
.
Kdo by se chtěl vrátit do roku 1999 tak celej závěr etapy tady https://www.youtube.com/watch?v=hiBSNivtde0
Bohužel už o 4 roky později J.M.Jimenéz dojezdil své pozemské závody.
Ten kopec je prostě nádherný, doufám, ze jednou si ho vyslapnu!
Zrovna jsem premejslel, co bych tam potreboval za prevod, kdyz to tihle borci v nekterejch mistech viditelne lamali na 39 x 30.
No to ja snad radsi ani nepremejslim
Mozna vzadu 39?
Ten nejlehčí co seženeš
Přesně o tom jsem taky přemýšlel
No, já bych si na to po pečlivé přípravě troufl jen na horském kole. Na „večerníčka“ 22/36 bych to možná dal… proč machrovat a nepřiznat to?
Já bych zkusil 50×34 a vzadu 11-34 ale stejně si nejsem jistý, jestli bych to vyjel, myslím, že i profici někdy dávají na takové kopce kazetu 11-32, a když jsem viděl, jak tam ti borci stáli….
No hlavně si připomeňme, že i ten nejhorší profík-rovinář je pořád minimálně 2x výkonnější v kopci, než kdokoliv z nás (při vší úctě, chlapi, neznám vás osobně…)
Už jsem tady v minulosti popisoval jednoznačnou zkušenost, kterou jsem udělal při sledování Deutschland Tour v roce 2004. Tehdy pořadatelé zavedli jednu z etap také do naší republiky, když se z bavorského Kulmbachu vydali přes Kraslice, Nejdek a Boží Dar na horu Fichtelberg u Oberwiesenthalu, kde byl cíl.
). No a protože mám krajinu kolem naježděnou naprosto dokonale a jako mlaďas jsem tady i vyhrál nějakej ten závod v kopcích, sledoval jsem se zatajeným dechem, jak rychle dokáží jet profíci. A spadla mi brada:
My měli tehdy chalupu v malé obci Hradecká, což je mezi Kraslicemi a Nejdkem – a trasa závodu vedla po silnici vzdálené sotva 30 metrů od našeho plotu! A dávali přímý přenos v televizi – prostě ideální situace
V chalupě jsem koukal na telku, když se blížili, vyběhl jsem fandit k silnici, a pak se zase vrátil do baráku, aby mi nic neuniklo (bidon v Hradecké nikdo neodhodil
1.) ve stoupání k Jindřichovicím (necelé 2km, většinou 4-6%), kde jsme jezdívali v tréninku „na krev“ max. dvacítkou, jel někdo z Telecomu, kdo tam zkoušel ujet (tuším Andreas Klöden), podle údajů na spodní části obrazovky „actual speed“ rychlostí až 42 km/hod.
2.) v daleko horším a nepoměrně delším stoupání mezi Merklínem a Marjánskou, kde jsem ve strmém, 8% závěru dokázal jako mladej kluk jet pár set metrů rychlostí 18-20 km/hod. (ale většinou se tam jezdilo tak patnáctkou), jela vedoucí skupina i s naším Hruškou podle „actual speed“ až 33 km/hod., neklesli prakticky pod třicítku…
Takže když Riman trefně píše, že včera na Angliru „ti borci stáli“, ptám se: jak by to bylo s námi? A odpovím si sám: pokud bych vůbec jel, tak bych musel kličkovat!
Zde jsou pro zajímavost výsledky tehdejší etapy a v příloze celkové pořadí Deutschland Tour 2004.
6. 5. 2004: 6. etapa, Kulmbach – Oberwiesenthal, 180,0 km
1. Francisco Mancebo (Esp, Illes Balears) 4.52.49
2. Jens Voigt (Ger, tým CSC)
3. Patrik Sinkewitz (Ger, Quick Step)
4. Sergio Marinangeli (Ita, Domina Vacanze) – 0,04
5. Andreas Klöden (Ger, T-Mobile Team) – 0,04
6. Igor Gonz. De Galdeano (Esp, Liberty Seguros) – 0,06
7. Denis Menchov (Rus, Illes Balears) – 0,09
8. Pieter Weening (Ned, Rabobank) – 0,09
9. Jan Hruska (Cze, Liberty Seguros) – 0,09
10. Jose Ivan Gutierrez (Esp, Illes Balears) – 0,31
:
12. Jan Ullrich (Ger, T-Mobile Team) – 0,37
17. Rolf Aldag (Ger, T-Mobile Team) – 0,54
48. Erik Zabel (Ger, tým T-Mobile) – 8.47
56. Jens Heppner (Ger, Team Wiesenhof) – 8.47
81. Christian Knees (Ger, Team Wiesenhof) – 19.20
82. Matthias Kessler (Ger, T-Mobile Team) – 19.20
87. Danilo Hondo (Ger, Gerolsteiner) – 19.20
Příloha:
Našel jsem malý přehled, jaké jeli někteří jezdci převody na Angliru v roce 2011:
Cobo (vítěz) 34×32
Nibali 34×29
Froome 38×32 (ale prý to bylo moc těžké, což se u něj nedivím)
Fuglsang, Mollema 36×28
K Alexovi, přesně, jako mi hlava nebere, když mají borci bufet v 10 procentním kopci, kdy přebírají jídlo bez držení řídítek. K Angiru, možná by bylo zajímavé vidět, jak výjezd pojalo gruppeto.
super info, díky !!
@ Riman: to by mě taky zajímalo (pěšky asi nešel nikdo)
Tak etapu dnes vyhrál chlapík podobnej Hirtovi, ale do červeného jde Antonio Banderas alias Carapaz
Příloha:
Tak dobře, no… Honzovi zase až tak moc Carthy podobnej není, ale Carapaz je celej Banderas
Příloha:
Bohuzel Honza dneska sice zajel koukatelne, ale ze strany fandy nic moc. Kdyby tam uvisel s tou top10 alespon na 3km2go, tak to byl jinej pribeh…
Zlomil se bohuzel pred hranou toho kratkeho sjezdu/prejezdu pod tu finalni rampu a tam mu o parnik ujeli…
Když není odkud brát, neuděláš nic
Takze Kuss konecne domestikoval
a SKY ziskalo iba 10 sekund vdaka domestikom … to sa dlho nestalo , zeby SKY tahalo za kratsi koniec u domestikov (hoci je to „len“ Vuelta.
Rogla za pomoci Kusse nakonec ztrátu dost eliminoval, ale do červeného jde Carapaz…
To je naprosto příšernej krpál
A Rogla je na šrot! Pojeď, skokane, pojeď! Nenech Carapaze odjet!!!
Ovšem Carthy
Ja by som to nevyšiel ani peši nieto ešte na kole
Pěkná etapa. Líbí se mi, že není nikdo tak dominantní.
Carthymu nebo Martinovi jsem to přál.
Styl jízdy sice na pohled hrozně těžkopádný, ale u těch vysokejch to asi jinak nejde.
Na Rogličovi už včera bylo vidět, že má dost. Mas se tam zase pořád usmíval.
Ano, psal jsem to tady někde níže – Roglič včera na trenažeru v cíli nevypadal vůbec OK
A Honza stále visí
Jeho způsob jízdy je sice nepochopitelný, ale co už? Nejspíš jen on ví, proč to tak dělá
Fakt nevím, co je na tom chytrýho, dojíždět si další a další díry po odpadávajících soupeřích z konce skupiny?
A ten těžkej převod…
Carthy taky jel hodně těžké převody, snad nikdo jiný z top vrchařů na letošní Vueltě takové pily v kopcích nejezdí. Carthy má do kopců výhodné parametry – 193cm, 69 kg (Hirt 181/60). Jeho sólo v královské 9. etapě na Kolem Švýcarska 2019 (https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2019/stage-9) bylo mimořádné, ujel už na 3.km. Highlight etapy: https://www.youtube.com/watch?v=cpewAGLTNkk
Ale zpět od toho, co má dýdžej místo mozku v hlavě k cyklistice:
Poslední kopec asi bude rachot, ale zatím
Jak se vám líbí dnešní etapa? Inu, já jsem čekal určitě víc vzruchu
Jediný, co mne dnes těší, je pohled na lepšícího se Frooma
Na tohle jsme čekali, chlapi
Příloha:
Musí to být pro Frůmíka zvláštní okamžik, vždyť tady před devíti lety začal jezdit dobře.
Vzpomínáte na začátek Vuelty? Froome odpadá a nikdo z týmu mu není k ruce…
A dnes táhne Carapaze k vytouženému vítězství jako poslední superdomestik
Budiz to Froomovi pripsano k dobru. To byl sympatickej pocin. Skoda, ze to nevydrzel az na pulku kopce…
Taky jsem čekal razantnější útoky už na předchozím kopci, ale teď se to rozjede. Bohužel mě nemile překvapil dopadající Honza, ale to souvisí s tím, že jezdí furt na chvostu. Po tom zrychlení Frooma se to těžko dolepuje..
A ty neustálý, trapný provokace bych fakt přecházel, když odbočím..
*odpadající..snad teď vydrží co nejdéle Hirt
Pepa Cerny nepojede v 2021 do Austrálie
https://www.cyclingnews.com/news/2021-tour-down-under-cancelled-due-to-covid-19-pandemic/
Tak dneska to bude fakt slušnej masakr
Příloha:
Vím, že je vás tady několik, kteří by se na tohle těšili
No, já tedy ani náhodou
Příloha:
A na tohoto chlapíka fakt nevzpomínám v dobrém
Nevěřil jsem mu tehdy ani příjmení Horner – do těch „hor“ to totiž ve svém věku hrnul doslova NEUVĚŘITELNĚ
No a právě na Angliru tehdy potvrdil svůj triumf
Příloha:
Kdo jinjen než HORner by to měl umět v horách?
A dopují přece všichni… Jeden dopuje a máš ho v oblibě, jinej dopuje a nevěříš mu ani příjmení atd. prostě
Takže, věčně provokující chudáčku:
1.) děkuji, že jsi po mně zopakoval, co evokují tři písmenka „hor“ v jeho příjmení – bravo
2.) o dopingu nepadlo ani slovo, nebo?
3.) Horner se mi především na kole nelíbil vzhledově – jak stylem jízdy, tak svými krátkými kalhotami
Je to jen další z Tvých idiotských pokusů prvoplánově kazit tuto diskusi, gratuluji
Občas to chce ale promyslet, než útočíš „na první dobrou“, hňupíku
Horner byl vítěz Vuelty mimořádný: Věk a holá hlava, šířka řídítek 46, vysoká hlavová trubka jeho Treku, zkrátka „superman“
@Alex „Nevěřil jsem mu tehdy ani příjmení Horner – do těch „hor“ to totiž ve svém věku hrnul doslova NEUVĚŘITELNĚ.“ Komu chceš co nalhat? Sobě? Vždyť z toho nade vší pochybnost vyplývá, že tvoje neláska k němu byla důsledkem toho, jak to hrnul do hor, tedy pro jeho výkonnost v horách. A tu výkonnost jsi mu neveřil kvůli dopingu. Tohle je teda hodně okatý lhaní, fakt na úrovni prvňáka ve školce
nachytal jsem tě na švestkách a ty ses z toho pokusil vylhat tak, že to celý pro tebe vypadá ještě mnohem hůř. Fakt jak prvňák.
Je to jen další z Tvých idiotských pokusů prvoplánově kazit tuto diskusi, gratuluji. Občas to chce ale promyslet, než útočíš „na první dobrou“, hňupíku
Jsi nemocnej, nech se vyšetřit… Takovej pytel mindráků a nenávisti v jednom balení se jen tak nevidí
Jedna z prvních Vuelt, kterou jsem začal pravidelně sledovat. A Hornerovi jsem hrozně fandil. Myslím, že se tehdy přetahoval se žralokem. A tak jsem fandil outsiderovi :)
Njn, a vovovovo tom to právě taky je
K tomu se přiznávám
Já samozřejmě fandil Nibalimu a nemohl jsem přenést přes srdce, že ho tenhle nestylově jezdící, směšně na kole vypadající „děda“ poráží
Nevím proč, ale dnes nějak víc věřím Carapazovi.
Bude to masakr. Včera to byl klid před dnešní bouří.
Poels by se mohl klidně dostat do top 5.
Asi to neuvidím živě, což mě moc mrzí. Snad se ale zadaří…
Ano, včerejší záběry na Roglu těsně po dojezdu do cíle, kdy se „vykmihával“ na trenažeru, byly dost vypovídající o jeho vypětí ve finálním kopci
Budu mu držet palce a věřit, že se mýlím – ale taky se trochu bojím, že by mohl rupnout
Tak Carapaz vs Rogla jsi trefil.
nastesti neni vsem dnum konec a rozdily jsou minimalni.
Až teď sem si všiml že má Honza Hirt -5 bodů v bodovací soutěži a -2 body ve vrchařské, je v tomto nejlepší…
…a to jako proč?
Mám sice v hlavě 2 velké panáky „Tulamorky“, ale to by mi snad nemělo bránit v pochopení?
Fakt to je pravda, dostal penalizaci ve 2. etapě včetně 20 sekund. V první etapě ji dostal i Felipe Martinez. Asi to mělo nějakou souvislost s jeho pádem – dostat se zpět do grupetta, nepovolené občerstvování?
https://www.lavuelta.es/en/rankings/stage-2
Hmmm, tak to jsem vůbec netušil, že za podobný prohřešek připisují minusové body v soutěžích o dresy
Co soudíte o tom protestu před startem?
Co jsem o tom cetl, tak souhlasim s jezdci. Nejde menit pravidla expost. (Etapa byla vyhlasena as 3s pravidlem pro spirntery a exost to zmenili na standardni 1s) Kor kdyz je to tak vyrovnane a jde o vteriny.
Taky mi to tak přijde, pokud jsou ty rozestupy takto explicitně v pravidlech pro jednu každou etapu specifikované. Zároveň si ale myslím, že pro takovouto etapu tam měly být ty vteřinové rozestupy. Bylo by dobře, kdyby favorité na GC byli motivovaní i v takovýchto dojezdech možností něco najet.
Výlet
https://www.eurosport.com/cycling/vuelta-a-espana/2020/la-vuelta-2020-calamitous-scenes-as-two-riders-overshoot-corner-and-crash-into-bush_sto7974311/story.shtml
No, tipnul bych si, že Honza dnes bude skokanem dne
Skokani dne: Donovan, Froome, Hirt, v tomto pořadí.
+ Storer ze Sunwebu se stejným ziskem +18 míst jako Honza
Příloha:
No, kdyby byl Hirt v tom úniku, možná dnes mohl slavit
Příloha:
Posledni kilak to uz jen dojel, tak treba dobra priprava na zitra 😁 a na te strese Angliru prijde 🚀 forma.
Tak začli na nastupovat a už nepolevili jak předtím v kopci, vono dnes by na Solera a Gaudeho stejně neměl…no sem zvědavej jak to pojme zítra ono před Angliru sou už dost kopce a pokud nedají úniku velkej náskok tak to bude bez šance, v GC se bude závodit né jak dneska..
Vidim to stejne. Strasne bych mu to pral, ale zitra to asi bude mission impossible.
Bohuzel letos to nebyla uplne ceska sezona na GT. Nebyt v zaveru Pepy Cerneho, tak strouhame mrkev.
Bohužel se dnes GC šetřili a zitra možná pojedou celou etapu naplno neb pouze 109 km.
Říkám si, že se na to měl dnes vyprdnout, když to nebylo na úspěch v etapě a posetrit na zitra.
Uvidíme a fandime!
Treba je vosoli, az se budou hlidat vytaveni na Angliru.
Mel jsem napad, ze bych si tu strechu zitra slapl na trenazeru, ale po 3 brdich tento tyden jsem nejakej „jetej“
Holt cas nezastavim a regenerace neni jako v 25.
Komentář Hirťáka k dnešku:
https://twitter.com/CCCProTeam/status/1322606891047026690/photo/1
Takže Hirtak se na včerejší etapu šetřil, možná také tušil, že dnesni Angliru již bude pro GC.
No ale třeba se šetřil na obě etapy
Nieve protocil nohy a Honza odpada… Snad jede hlavou, aby byl zitra cerstvej.
No moc čerstvej asi nebude když dneska chce jet s GC jezdci celou etapu…ale aspoň je vidět tak nějak pozitivněji..
Jj rozhodne lepsi, nez odpadnout pod kopcem.
Zase se tam dotahl, tak je videt, ze kdyz nebude padat a bude forma, porad to tam nekde je…
21.Hirt
Visí tam, visí! Sice „za oči“, jak se dnes říká (za našich časů tento termínus nebyl známý), ale visí!
Převtělil se do Solera, to mu nezapočítaj.
Tak snad mas pravdu
@ Dj.Tj = přemýšlím, jestli provokuješ vědomě anebo nikoli. Že jsem upravil své „nároky“ na Křižáka je snad jasné. Nibali na počátku kariéry, Fuglsang před těmi 2 lety, nyní bych byl spokojen, kdyby jezdil jako Gesink a Roche. Co na tom je nepochopitelne?
Palawan já marně přemýšlím, proč vůbec přemýšlíš o provokování. Jestli jsi mou poznámku vzal jako provokaci, je jasný, že si seš vědomej nesmyslnosti svýho počínání. Jinak bys neměl důvod to jako provokaci vzít. A provokace to nebyla.
Příloha:
Alexi – tak Toskansko je moje absolutni srdcovka. V zivote jsem tam byl jen 2x a pokud bych musel nekam (mimo Jizni Tyrolsko) do vyhnanstvi, tak tam by se mi kua libilo
Na kola skvela krajina. Lide mili a ZRADLO absolutni