Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

9 816 comments

  1. All Flemish races in March have been abandoned … Nokere Koerse, the Bredene Koksijde Classic, the Three Days of De Panne, E3 BinckBank, and Ghent-Wevelgem are all cancelled

    https://www.cyclingweekly.com/news/racing/e3-binkbank-classic-and-ghent-wevelgem-cancelled-451475

  2. Alex forever

    A Roman je konečně zase ve svém živlu – dělá práci, kterou umí nejlíp {devil} Domestikuje Nizzolovi…

    Příloha: Roman_Nizzolo

  3. Jak je to s tymem UAE, co jel v Emiratech a zustal na hotelu? By me zajimalo jestli ty kluci dupou trenazer, nebo jak to probiha. Preci jenom byt tak dlouho mimo trenink…

  4. Letos by se mohlo povést, to, o čem jsme dosud mohli jen snít – pokud se pojede Tour, měli by se zúčastnit téměř všichni nejlepší borci. Případně k tomu dojde na Vueltě (kdyby byla zrušena i Tour). Což by byla historická událost a nakonec možná cviru „poděkujeme“.

  5. Alex forever

    Pro mne je překvapením dne umístění „veleslavného superčasovkáře“ z TdF Alaphilippa {wacko} Copak, copak?
    Zdenda zajel svůj standard a je v GC třetí ze svého týmu za Alaphilippem a Asgreenem, což je výborný průběžný výsledek.
    Roman naopak jede totální tabák, ze svého „slabého“ týmu je až pátej {wacko} Jsem zvědav, zda se pochlapí v kopcích…

    Příloha: GC

  6. Alex forever

    Jinak Schachmann dnes opět předvedl, co udělá se závoďákem triko lídra {bomb}

    Příloha: Schachmann

  7. Alex forever

    Něco na odlehčení: taky už „shazujete“ kila na sezónu? Každý gram bude dobrý – já dnes shodil minimálně 10 dkg :-D

    Příloha: 2020.03.11 jarní cyklistická depilace

  8. P-N, 3.et: Posledních 15-20 km bylo „zběsilých“, házeli si vlny, 2 pády byly logickým vyústěním tohoto až příliš agresivního stylu jízdy mnoha drtičů. Asi si řekli, že to musí osolit a „vynahradit si zrušené závody“. Peťo Sagan pozičně vynikající, výkonnost má skvělou. Na BakalaBoys se lepí smůla. Caleb Ewan zcela „neškodný“. Roman dnes (po včerejším dost bolestivém pádu) naštěstí beze ztráty.

    • Alex forever

      Viděl jsem to teď ze záznamu – o nic jsem nepřišel, že ne v přímém přenosu {wacko}
      Roman v posledních kilometrech jistil ocas balíku, Štyby naopak rozjížděl spurta na špici – jenže nikomu ze svého týmu :-D

      • Alex forever, 10.3.2020 at 18:27: Elia Viviani (po odchodu z QS) rovněž zapadl do průměru, třeba se ještě zlepší (doufám, že není nemocný). Závod si užívám i proto, že žádné další závody možná dlouho nebudou.

        • Alex forever

          No tak aspoň budeme potom víc „nadržení“ na další závody, ne? {beer} Pokud ovšem přežijeme… {scratch}

        • Viviani se mi zdal nevyrazny i o tyden drive na Sampionatu na draze v Berline v porovnani s jeho partakem Consonnim a jinymi spickovymi silnicari.

        • Alex, vilimator: Terpstra předloni taky skončil u „podlahářů“ a výsledkově ihned zeslábl. V Deceuninck-QC panuje nepochybně velmi tvrdá disciplína a všichni odvádějí nejméně svá maxima :-) . Např. obdivuhodný tahoun je Tim Declerq, ten dře za dva. Z „nových tváří“ se na P-N nádherně prosazuje Španěl Iván García Cortina (Bahrain-McLaren), který není jen vynikající spurtér, ale i výborný tempař. Uvidíme, jak se mu povede v dalších závodech. Konkurence mezi rychlíky „houstne“, což pro diváky pozitivní skutečnost. Moc hezky jede tým Israel Start-Up Nation, dnes 5 jezdců do 21. místa !.

    • velice hezky popsano na cyklistice to, co se deje napric prumyslem.
      sance, ze nebude ekonomicka krize, ktera si bude delat z roku 2009 srandu je limitni nule.
      vcerejsi hepcik na svetovych trzich je jen zacatek.

      na pozadi tech udalosti si pak Saudi a Rusove hraji na to, kdo docura dal… no alespon se svezeme trochu levneji na mopedech {yahoo}

  9. Všechny aktuální závody bych zrušil.
    Vždyť je to o ničem, méně týmů a všichni mají plnou hlavu jiných věcí než závodění.
    09.03.2020 15:43:03.
    Total Confirmed 111397.
    Total Deaths 3892.
    Total Recovered 62392.
    Můžete mi někdo, s ohledem na tato celosvětová čísla, vysvětlit tu fatální paniku?!
    Buď kecají a je to vážně průser anebo tomu prostě nerozumím, vždyť se přece stále jedná o strašně málo lidí a na planetě je nás nadbytek.
    WTF?!
    https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
    https://www.worldometers.info/world-population/

    • vezmu to odzadu – nadbytek nas je, 100% souhlasim
      problem nejsou ta aktualni cisla, ale potencial toho pruseru… proto ta panika.
      Italove to lehce podcenili a uz se vezou…

      Cast paniky je dilem byznys medialni masirky a lakava moznost delat si PR razantnimi kroky od politiku…

      Cely problem nezlehcuji – pri blbe shode okolnosti by nas to dovedlo poresit jak dinosaury.
      I v dnesni variante to je pro „prestarlou populaci EU dost vyrazny prusvih – viz. ta Italie.

      Kazdy asi mame ve svem okoli nejakeho nemocneho, nebo seniora a pro ne to bohuzel je realny a hodne neprijemny problem.

      No on i mlady sportovec, kdyz mu to sahne na plice muze zjistit, ze ma po sportovni kariere – ty RTG snimky co koluji jsou dost humus…
      {bye}

      • Alex forever

        Stačí si přečíst tohle (je to fakt dobrý čtení, při kterém mrazí) a možná přestane mít každej otázky typu: Je potřeba panikařit? Není ta hysterie přehnaná? … apod.
        Ono je totiž jen hrou osudu, jestli se to zvrtne v podobný průser, jako byla třeba ona „španělská“ chřipka. A pak Bůh s námi, sportovci nesportovci, mladí nebo staří, zdravíi nebo nemocní…

      • Na Zemi umře i za normálních okolnosti každý měsíc cca 4,5 milionu lidí, tedy cca 150 tisíc denne, viz „počítadlo“ na linku vyse.

        Statistika věku dožití je neuprosna, u nás cca 80 let.

        Když budu cynik, tak se tímto může vyřešit „problém“ přestárlé populace v Evropě, kdy se dlouhodobě prodlužuje věk dožití a nezvysuje se porodnost.

        Tak jako tak, Zeme není nafukovací a třeba nám naše planeta tímto ukazuje a vrací, jak spatne se k ní chováme.

        Vše ukáže cas.

        „Lékaři přitom odhadují, že každoročně s chřipkou souvisí zhruba 1500 až 2000 úmrtí na 10 milionů obyvatel.“

        Itálie má cca 60 milionů, tedy cca 6 x více než Česko.

        Dle „trojčlenky“ chřipka / Coronavirus a Cesko / Itálie by v Itálii mělo umřít cca 9000 lidí až cca 12000 lidi na Coronavirus.

        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cechy-desi-koronavirus-chripka-pritom-zabila-uz-12-lidi-zaviraji-i-skoly-87593

        • Alex forever

          Hele, nic ve zlým, ale poradím Ti tohle: sedni do auta, dojeď do kteréhokoliv italského města a tyhle své moudrosti tam přednes nahlas na náměstí (můžeš i anglicky, najdou se tací, kteří Ti budou rozumět).
          A neboj se koronavirové nákazy, té se zaručeně nedožiješ ;-)

        • Misto paniky se snažím, možná cynicky, počítat a již na začátku jsem psal, že mi to prostě nevychází.

          Relevantní údaje pro me jsou údaje z grafu, informace o úmrtnosti má chripku, zprávy z WHO a informace o tom, jak se vyvíjí počet světove populace.

          K tomu jsem přidal drobnou úvahu o neenvironmentalnim přístupu lidí k Zemi.

          Panika, která je celosvetove vyvolána, Covid-19, je neadekvátní číslům, která jsou oficiálně známa.

          Buď jsou ta oficialni čísla nepravdivá a jsou podhodnocena anebo tomu nerozumím.

          Horší varianta je a), ale klidně je možné b).

          https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/events-as-they-happen

        • Alex forever

          Jsem naprosto opačného názoru, Palawane (ostatně jako často, že?). A dnešní opatření vlády, následující již včera vyhlášené opatření Slováků, které zakazuje shromažďování více než 100 osob na nejrůznějších akcích, je přesně v intencích mého pohledu na řešení této epidemie.
          Podle Tebe (a mnohých jiných „siláků“) se jistě jedná o další stupňování paniky a hysterie {wacko} Podle mne – a třeba i podle názoru rektora VŠ, profesora Skleničky, který mluvil před chvílí na ČT24 – je to naopak velmi dobré opatření, které (volně cituji) „…dává pádnou odpověď všem, kteří se snaží celou záležitost bagatelizovat“.
          Na hrdinství je pozdě, brod se blíží a kalhoty nejspíš budeš muset stáhnout i Ty a Tobě podobní. Ale hlavně si nemysli, že mám radost z toho, jaké plácáš kraviny. Radost z toho nemám ani nejmenší a byl bych mnohem raději, kdyby ses tentokrát oháněl svými oblíbenými tabulkami a grafy správně…

        • Populistická drakonická opatření vlády, jejichž zásadní motivací je uspokojit poptávku široké populace rozhodně nejsou lakmusovým papírkem toho, zda se jedná o histerii a paniku, nebo racinální opatření. Racionálním opatřením by bylo, kdyby se každý podezřelý okamžitě testoval, čímž odpadá nutnost plošných karantén, které vedou k miliardovým ztrátám, mají limitovaný efekt a řada lidí se jim vyhýbá. Bylo by to mnohem efektivnější jak z hlediska omezení šíření, protože narozdíl od 14denní karantény by se lidi rychlému testu nevyhýbali a dali by se odhalit i případy, kdy ještě nejsou příznaky a hlavně by to mělo řádově (a budeme rádi, když by ten rozdíl byl jen jeden řád) nižší ekonomické náklady. Třeba v Koreji mají drive-through testování, kam přijedete a za na počkání vás otestují a buď máte klid, že nikoho neohrožujete a nebo se opravdu zavřete do té karantény, protože víte, že to má smysl. Když to takto může udělat kdokoliv, počet nakažených mimo karanténu je ve výsledku mnohem menší a přitom odpadá potřeba neefektivní plošné karantény…
          Jak velké ohrožení je koronovirus, o tom můžeme debatovat a asi se všichni neshodnem, ostatně neshodnou se ani lékaři a epidemiologové. Já se kloním spíš k Palawanovi a při odhlédnutí od emocí je to pro lidstvo jako celek v podstatě bezvýznamná, ne-li pozitivní záležitost (čistě technokraticky). O čem ale nejsem moc ochoten debatovat je to, že přístup naší vlády, a ostatně i řady dalších, je prostě naprosto iracionální, populistický (lid slyší na grandiózní gesta a opatření) a škodí společnosti dost možná víc, než samotný virus. :-¤

        • Alex forever

          Sorry, Ironfiste, ale tohle je přesně ono, co Čech, to chytrolín, kterej nejlíp ví, co dělat {scratch} Každej je nejlepší trenér, když se hraje hokej nebo fotbal, nejlepší porotce, když v televizi frčí Superstar a nejlepší prognostik, když se jedná o politiku.
          Ano, i já vidím, jak sebestředný jájík Babiš získává u svých nohsledů politické body peskováním svých podřízených, nemysli si. Ale současně si uvědomuji, jak úžasně složitá je tahle situace pro VŠECHNY SVĚTOVÉ POLITIKY, nejen pro naši vládu (které rozhodně jinak nefandím). Nikdo na světě neví stoprocentně, co se může stát za týden nebo za měsíc, nikdo nezná zaručený recept, jak se k záležitosti nejlépe postavit – protože zkrátka nejsou účinné léky. To je alfa a omega kauzy koronavirus…
          Proto nemá vůbec smysl jakkoliv exhibovat před přáteli nebo na sociálních sítích prohlášeními o tom, kdo co dělá špatně. Důležité je NĚCO DĚLAT a pokud možno CO NEJTVRDĚJI A NEJDŮSLEDNĚJI. To, co se děje ve světě, je totiž už podobné válečnému stavu a já bych se vůbec nedivil, kdyby došlo na opatření podobná stannému právu.

        • Jen za dnešní den doteď umřelo cca 80000 lidí a narodilo se cca 180000 lidí.
          Píši to pro srovnání počtů mrtvých na Zemi.
          Globální čísla jsou zásadně jiná oproti „drobným“ při Covid-19.
          https://www.worldometers.info/world-population

        • Alex forever

          A mně se dnes vyrazil opar na rtu. Poprvé po pěti letech. Statisticky to znamená co? {wacko}
          Kecy v kleci, Palawane…

        • @ Alex forever = situaci nebagatelizuji a ani nemám silácké řeči.
          Pouze na základě „čísel“ se racionálně / cynicky snažím zjistit, o co se jedná.
          Prostě tomu, zatím, nerozumím, tím samozřejmě neříkám, že mám nutně pravdu, ale zkrátka mi ta čísla koronaviru / Covid-19 versus stávající opatření versus počet obyvatel na Zemi, nevychází.
          Ještě jsem nenašel článek, který by bral čísla koronaviru / Covid-19 z globálního pohledu, přitom jsou dostupná a já je sem proto dával.
          Pardon off topic, toť poslední k tomuto tématu.

        • Alex forever

          Ale já dobře chápu, Palawane, ta čísla i to, že někdo „statisticky postižený“ tato čísla upřednostňuje. A jak jsem napsal – byl bych z duše rád, kdybys měl Ty a Tobě podobní pravdu a já byl ve finále za pitomce a sralbotku.
          Jenže tohle zase tak nějak nevychází v mé trojčlence „život – koronavirus – smrt“, no…
          A už toho fakt (aspoň pro dnešek) nechme, v tom se shodneme {beer}

        • „Ale hlavně si nemysli, že mám radost z toho, jaké plácáš kraviny. Radost z toho nemám ani nejmenší a byl bych mnohem raději, kdyby ses tentokrát oháněl svými oblíbenými tabulkami a grafy správně…“

          Kraviny o mnohem horším průběhu nemoci než chřipka (mimojiné) jsi tu plácal jedině ty, ale na to jsi očividně hodně rychle zapomněl.

          „Proto nemá vůbec smysl jakkoliv exhibovat před přáteli nebo na sociálních sítích prohlášeními o tom, kdo co dělá špatně.“

          Jedna z mála věcí, se kterou s tebou souhlasím, a proto už bys s tím tady měl dát konečně pokoj.

        • panove – ono realne mate pravdu oba! {beer}

          Alex v tom, ze je nutne byt predbezne-opatrny. {bye}

          Palawan v tom, ze cynicky receno, hrou cisel jde uplne o prd. {bye}

          Presto mi je blizsi pohled Alexe – stavajici verze viru muze byt sice jen takovym „brannym cvicenim“ , ale tyhle mrchy mivaji tendenci mutovat a prave o tom je ta panika!

          Cim vice nakazenych, tim vetsi sance mutace.

          Mutace sama o sobe je specialne pro viry vec normalni a pro vyvoj lidstva zasadni, ALE…

          Co kdyz to zmutuje pro nas nevyhodne?

          Tak si to palawane zkus predstavit – na dalsi sezonu tu mame „nadilku“ v podobe prenosneho viru s RO >5 , inkubacni dobou 14 dni a umrtnosti jako MERS… RIP

          Jinak souhlasim, ze vetsina kroku politiku jsou jen takove ne uplne domrdle pokusy „neco delat, abych byl akcni“
          No v Italii to moc neprozivali a dnes tam maji neco, co nemeli ani za 2.sv. valky…

          tolik k tematu

        • jenage nezklamal – nez jsem dopsal, napsal kolotoc in {wacko}

          porovnavat tenhle vir s chripkou muze jen totalni DEMENT!

          precti si chlapce neco od Italu – zapisniku z bojiste na JIPkach je tam plny internet.
          Pro ty, co nevladnou italstinou doporucim dnesni prepis Kechlibara na neviditelnem psu…

          Ne fakt to neni chripka…

        • @ radim78 = „parádně“ jsi přešel na „co kdyz“ a „mutace“.
          Já vůbec nic neznevazoval, pouze jsem ukazoval verejne dostupna čísla a přemýšlel o nich, nicvicnicmin.
          Na podobné spekulace bez prosím fakt jinam, o tom nemáme „anung“ já ani ty.

        • ale to nejsou spekulace – to je jeden ze dvou racionalnich duvodu paniky mezi odborniky na danne tema.
          ten druhy je pretizeni zdravotniho systemu komplikovanymi pripady (coz je dnes realita v Italii)

          jinak mas s „cynickymi cisly“ naprostou pravdu.

          je ale dulezite rici to B – s vetsima sportovnima akcema mame po zizalkach.
          bude KLIKA, pokud se dojede P-N a pojedou Falndry/Rubaix/LBL a Amstel…

          co ctu vklidu u roztopenych kamen zasit vysoko v horach, tak uz se realne odepisuje i Giro {wacko}

          poprejme si rychly nastup globalniho otepleni, ustup viru a znovuobnoveni normalniho fungovani… {bye}

        • Alex forever

          1.) na stupidní, agresivní hovado s nickem jenage reagovat nebudu, je to opravdu obrovskej πčus
          2.) zatímco jsem jel s manželkou z „velkého nákupu“ (tak úplně jsme to nepřehnali, ale předzásobili jsme se na 14 dní – jindy to je vždy na týden), poslouchal jsem v autě na Radiožurnálu rozhovor se senátorkou Birnerovou, členkou zdravotní komise a – jak jsem zjistil – velmi moudrou a ráznou dámou. Řekla spoustu informací a mne „potěšilo“ (jestli lze v této situaci být vůbec něčím potěšen), že potvrdila spoustu údajů, které jsem si myslel a také je veřejně prezentoval.
          Takže např.:
          – zatímco chřipka má smrtnost (v absolutních číslech) ca. 1%, koronavirus 3%, což je i podle ní obrovský rozdíl, srovnávat tato dvě onemocnění je prostě nesmysl
          – všechna nová opatření vlády schvaluje a je podle ní jen škoda, že vláda nezasáhla se stejnou razancí minimálně o týden dřív
          – podle ní by se mělo ještě přitvrdit a nejspíš se tak i stane. První asi bude na řadě hromadná doprava (ve velkých městech určitě), potom by podle ní mělo dojít na uzavření hranic, „schengen-neschengen“
          – situaci zlehčují a bagatelizují jen hlupáci
          Všechno mi ta paní brala z úst {mail} , jsem rád, že jsem ten rozhovor slyšel {bye}

        • Alex forever

          Tak to jméno jsem napsal špatně, paní senátorka se jmenuje Alena Dernerová a je lékařka.
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Alena_Dernerov%C3%A1

        • Alex forever

          A tady je něco pro místní cyniky {wacko}

          https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/rozhodujeme-jako-na-valecne-fronte-stari-maji-smulu-popisuje-lekar-situaci-v-italii-40316288?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=315421&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

          Citace z článku asi potěší ty, kteří souhlasí s názorem, že staří musí „vychcípat“, aby ti mladí a nadějní přežili ;-)

          „Pokud je nakaženému mezi 80 a 95 lety a má vážné respirační problémy, s největší pravděpodobností se v dalším boji o jeho život nebude pokračovat. Pokud mu začínají selhávat více než tři životně důležité orgány, je to stoprocentní úmrtnost,“ říká Salaroli. A lékař se dostane do situace, kdy se musí rozhodnout. „Znovu opakuji, nejsme v situaci, kdy se můžeme pokoušet o zázrak,“ dodal.
          Míra úmrtnosti na koronavirovou nákazu je v Itálii na úrovni 3,7 procenta, nejvyšší je právě v provincii Lombardie, kde se vyšplhala na 8,2 procenta. Italský odborník na zdravotnictví Nino Cartabellotta v těchto číslech vidí i selhání zdravotnického systému.

          Aby bylo jasno: z logiky věci to chápu, opravdu nejsem hlupák. A také se bojím především o těhotnou dceru a své tři vnučky. Na druhou stranu se ale pomalu také řadím k těm, co jsou podle cyniků typu Palawana „zralí na odstřel“ – a musím se přiznat, že se mi takhle brzo do dřevěného futrálu vůbec nechce…

        • Mr.Pither {good}

        • Na celém světě denně umře cca 150 000 lidí a narodí se cca 350 000 lidí.

          Denní přirozený přírůstek obavatel na Zemi je tedy cca 200 000 lidí.

          tato globální čísla jsou zásadně jiná oproti „drobným“ při Covid-19.

          https://www.worldometers.info/world-population

        • @ Mr. Pither = {scratch}
          1) Horší chřipka to je, cca 3% smrtnost oproti 1% smrtnosti.
          Uvidíme, jak se to ještě vyvrbí.
          Řešení varianta a) zavřu všechno a vyřeším to silou.
          Řešení varianta b) nechám tomu volný průběh a vyřeší se problém samovolně, ale více oběťmi než a).
          Řešení varianta c), aktuálně v Evropě je c), tedy nedůsledné a) a žádné b).
          2) Léto.
          Jo, jsem zvědav, čas ukáže, záleží na 1)
          3) Cestování.
          Záleží na 1)
          4) Čísla.
          Píši to od začátku, že záleží na reálných číslech, která ale nejsou přesně zjistitelná, zatím jsou ta čísla ale stále velmi nízká.
          5) Krize.
          Potenciál na krizi? Howno, to bude a již je krize jako prase, jednak přirozená neb ekonomický cyklus, druhak objektivní důvod koronavirus.

        • Každý normální člověk se nechce nakazit a přizpůsobuje tomu své chování, to neberu jako nic výjimečného.

          „Cynik“ = racionální přemýšlení v globálním pohledu a v dlouhodobém pohledu.

          „Sobec“ = přemýšlení pouze na já, rodina, blízké okolí.

          Jak se mnohokrát ukázalo v historii, při výjimečných situacích se tříbí charakter lidí.

          Já jsem svým způsobem zvědav, je to zcela bezprecedentní situace pro generaci mou, generaci našich rodičů i generaci našich dětí.

          Nicméně stále to zdaleka není žádná globální katastrofa, jak se snažím upozornit s čísly srovnávajícími denní přirozený přírůstek obyvatel na Zemi versus Covid-19 / koronavirus.

          Jo a musím si dnes koupit basu piva Corona :-) https://cs.wikipedia.org/wiki/Corona_(pivo)

        • @ Palawan:
          No nevím, taky jsem se dlouho klonil k názoru, že se panika přehání, ale jestli aktuálně zdravotnictví kolabuje ve vyspělé severní Itálii, je to asi o dost horší horší chřipka. Srovnání varianty a/c) a b) možná budeme mít během pár týdnů (Evropa vs. USA).
          Giro už si asi můžeme škrtnout, nad Tour a olympiádou visí dost temná mračna.
          Ekonomická krize je asi jediné, čím si už teď můžeme být jistí.

        • @ Palawan 15:14:
          Podle těch čísel to globální katastrofa není, ale globální průser to může být v kombinaci s ekonomickou krizí, kterou to vyvolá(vá).
          BTW Roman v cíli +1:33.

        • @ Mr. Pither = {beer}

        • Alex forever

          @ Palawan: cynik v kombinaci s neústupným demagogem Tvého typu… kruciš, co mi to připomíná?
          Že by Áda s fouskama a jemu podobní? {scratch}
          Ti taky usuzovali, že je některých lidí na světě víc, než je potřeba, a proto není žádná škoda, že zmizí…

        • @ Alex forever
          Jak se díváš na uprchlickou krizi?
          Třeba v Turecku je v uprchlických táborech cca 4 milióny lidí ze Sýrie.
          Tebe to nezajímá?
          Jo aha, „některých lidí na světě víc, než je potřeba, a proto není žádná škoda, že zmizí“.
          Kdo je tedy „Že by Áda s fouskama a jemu podobní“?
          Zajímavé {scratch}
          Jediné, co píši a komentuji v souvislosti s Covis-19 / koronavirem, jsou reálná globální čísla, která vidím, jsou veřejná a jsou pro mě hmatatelná a zprávy WHO.
          Neříkám, že jsou čísla aktuálně pravdivá, blbě se to počítá, ale jsou „hmatatelná“ a pokud nebudu podporovat konspirační teorie, nejspíše nikdo nic jiného nemá.
          Situaci absolutně nebagatezuji, nikoho nezabíjím, sám chovám se odpovědně vůči sobě i svému okolí.
          Prostě přemýšlím nad čísly Covid-19, která jsou v globálním pohledu stále strašně nízká.
          Nemám patent na rozum a samozřejmě mohu se plést neb jsem pouze člověk.
          Jediné, co si dovolím přesně predikovat je, že až čas nám ukáže pravdu.
          Každopádně, nechci propadat panice neb to je to nejhorší a už je všude kolem nás.
          Globálně Covid-19 bude mít větší dopad z hlediska ekonomického než z hlediska úmrtí.
          Toť můj názor.

        • Alex forever

          Jsi opravdu nebezpečný demagog, synku – ba horší, než jsem si myslel {wacko}
          Zeptáš se, jak se dívám na uprchlickou krizi a aniž by ses dočkal zpětné vazby, hned si pro jistotu sám odpovíš tak, jak potřebuješ, abys mohl přejít do útoku.
          Jsi naprostý ubožák, který se nyní snaží své antihumánní postoje, kterými ses tady v souvislosti s debatou o koronaviru prezentoval, zamaskovat.
          Jdi do prdele {negative}

        • @ Alex forever
          1) Demagog jsi právě ty. Dobře pamatuji, jak jsi se vůči uprchlické krizi vymezoval, tedy nepotřeboval jsem tvou zpětnou vazbu a pouze jsem napsal tvou citaci v reakci na tvé osočení. Přijde mi to jako velmi zajímavé.
          2) Nerozumím, proč mám antihumánní postoje. Jediné co dělám, je, že píši o veřejně dostupných číslech a snažím se přemýšlet racionálně. Tím neříkám, že musím mít pravdu.
          3) Neustále mě různě osočuješ a já často pouze odpovídám tvými citacemi, které jasně ukazuji, jak moc jsi mimo a jak často si vlastně „kálíš do vlastního hnízda“.
          4) Už končím, stejně jsem se stal blbcem. Jan Werich: „Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“
          {bye}

        • Alex forever

          Jediný, kdo si v tomto vlákně nejen že nakálel do vlastního hnízda, ale řekl bych, že si ho totálně zasral, jsi Ty, synku. A to, že vytahuješ před několika léty napsaná slova bez jakékoliv návaznosti na tehdejší kontext a možnosti si je ověřit, jen dokazuje, kdo je tady demagog. Tedy člověk, používající a tvrdohlavě opakující nečistou, možná i lživou argumentaci k podpoření vlastních zájmů.
          A tohle tedy já nedělám a nikdy jsem nedělal. A důrazně opakuji: jdi do prdele {finger}

      • Alexi vyprdni se na nej. Bud troli, nebo je to naprostej trouba. {beer}

        P.S. Palawane pises s mindesetem dozorce z Buchenwaldu… Bud jsi pako, nebo jen hloupej. Preju Ti, aby se ta sracka nedotkla Tvych nejblizsich… {bye}

      • @ radim78
        Jsi:
        a) Ovčáček
        b) rektální alpinista
        c) oportunista
        d) pokrytec
        e) hlupak
        Mezi a) až e) není „nebo“, ale „a“, udesna kombinace.
        Užívej Štýrska.

        • Alex forever

          Jak málo stačí, aby místní „tabulkový grafoman“ totálně ztratil glanc, že? {scratch}
          Teď jsi se opravdu dokonale odkopal, synku. Takhle bezostyšně a sprostě nadávat historicky nekonfliktnímu Radimovi78 jen proto, že přitakal někomu, s kým jsi v názorovém sporu?
          Tak to může udělat jen idiot {negative}

        • Palawane, co Ti na ty blaboly, co tady pises mam odpovědět…

          Dej si jedno {beer} a vychladni. {bye}
          Prispevky k cycklistice, si rad prectu i od Tebe, ale to trolleni si odpust.
          To prej frci na novinkach a idnes… :-D {bye}

        • @ radim78 + Alex forever
          {yahoo}

        • IQ asi mas, ale s EQ priroda dost posetrila {yahoo}
          Ne kazdej muze byt dokonalej. Tak uzivej zivota, jezdi na biku, chroupej tabulky a statistiky a zkus obcas skrze IQ popremyslet, jak by se choval soudny clovek – udela Te to „jinym lepsim“ {yahoo} {beer}

  10. Alex forever

    A na P-N se dějí věci! Vepředu skupina se Saganem, Pedersenem, Nibalim a dalšími hvězdami – závěr bude super!!! {bomb}

    • Alex forever

      Nizzolo porazil Ackermanna! Romanův tým slaví vítězství! {bomb}

      • Alex forever

        Přiznám se, že mě dneska můj velkej oblíbenec Peter Sagan dost nasíral, jak nechával úmyslně díry ve skupině a byl jsem docela rád, že se týmu Bora, který měl v první skupině nejpočetnější zastoupení, tahle taktika nakonec nevyplatila… {scratch}

        Příloha: P-N

        • Alex forever

          … i když o tom fotka, kterou jsem k příspěvku omylem vložil, moc nevypovídá {devil}

        • Tak ja to videl jen utrzkovite. Prislo mi ze Sagan byl dnes hodne silny a tema dirama odparal par lidi. Nebo se pletu? A co podlahari? Stahli se k Julianovi nebo jim proste ujel vlak. Nizzolovi to moc preju, tech 2- 10 mist ma spoustu…

        • Alex forever

          @Marcany: Měl jsem na mysli posledních pár kilometrů – tam už nikoho neodpáral, ale donutil pokaždé někoho (většinou Nibaliho), aby tu díru doskočil a skupinu zase spojil. Pravda je, že to bralo v tom silném větru soupeřům hodně sil.
          Mrzí mne to, protože tohle je něco úplně nového v rejstříku triků Petra Sagana a podle mne je to poprvé, co dělal něco opravdu neférového. Něco, co cyklista jeho kvalit nemá vůbec zapotřebí {unsure}

        • Alex forever

          Podlaháři byli z počátku buďto komplet, nebo aspoň ve velkém počtu v čelní skupině a určitě by v ní dojeli minimálně ve čtveřici, nebýt Alaphilippova defektu. Ten ho ale postihl v ten naprosto nejpitomější okamžik – na začátku ca. pětikilometrového úseku po úzké silničce při terezínu, kde nebyla šance, aby k němu dojel mechaničák. A kdyby někdo zastavil a vyměnil si s ním své kolo, tak by to bylo prašť jako uhoď – stejně by zůstal Julian zase sám na větru mezi dvěma skupinami…
          Takže se nechal procedit až za druhou skupinu, kde byl mechaničák, vyměnil kolo a chvíli jel za auťákem, aby se dostal aspoň do té druhé skupiny. Na čelo se však nedotahovali, tak se k němu postupně stáhli skoro všichni z čela {cry}

    • Alex forever

      Alaphilippe ve skupině se Štybarem – 1:28 minuty. To ještě dopadli dobře {good}

  11. Alex forever

    Zpět k cyklistice:
    druhá etapa Paris – Nice je v plném proudu a Alaphilippe má 30 km před koncem defekt, když se jede maximální tempo na terezínu {wacko}

  12. Alex forever

    Jinak tady je něco na odlehčení od koronaviru, ale i od cyklistiky:
    O víkendu jsem si při sledování biatlonu znovu uvědomil, jak hezké holky tento sport provozují na té nejvyšší úrovni! Zatímco mezi klasickými lyžařkami abys krasavici pohledal, v biatlonu je jich víc než dost – a co je nejzajímavější, tak ty nejhezčí bývají taky nejlepší {bomb}
    Mimochodem: je to podobné, jako v cyklistice. Na silnici je fešand jako šafránu, na horských kolech spousta {devil}
    Nabízím k posouzení galerii těch „mých nejoblíbenějších“, jejichž fotky jsem dohledal na internetu. Začínám tou nejstarší, Liv Grete Skjelbreid-Poirée! Na této krásné Norce jsem mohl už před 20 lety oči nechat {heart}

    Příloha: Liv Grete Skjelbreid-Poirée

    • Alex forever

      Další fešandou v mém soukromém žebříčku byla německá superhvězda první velikosti, Magdalena Neunerová, doma všemi nazývaná Lena.
      Jak já na ni rád koukal {heart} A nebylo to jen proto, že vyhrávala závod za závodem jako na běžícím pásu! Jen se podívejte…

      Příloha: Magdalena Neuner

      • Alex forever

        Třetí v pořadí je ta, kterou si mezi biatlonistkami vyhlédl ten největší z největších, skvělý Nor Ole Einar Bjørndalen – Darja Domračevová! Holt mám asi s Olem stejný vkus, i já bych si ji klidně namluvil, mít tu možnost {heart}

        Příloha: Darya Domracheva

        • Alex forever

          Darja byla navíc krásná nejen ve tváři – měla podle mne ze všech špičkových biatlonistek nejkrásnější figuru {bomb}

          Příloha: Darya2

        • Alex forever

          Finská „motorová myš“ Kaisa Mäkäräinen sice nepatří k mým „favoritkám“, ale mnoho lidí tvrdí, že se jim strašně líbí. Inu, proč ne – fešanda to určitě je taky…

          Příloha: Kaisa Mäkäräinen

        • Alex forever

          No a jsme u naší Gábiny… Není to tak dávno, co jsem byl schopen pohádat se v hospodě, když tam kdosi u televize prohlásil, že je to „zmalovaná kráva“. Pak přišlo její sebelitování a poplivání většiny těch, kteří ji k úspěchům a slávě pomáhali (včetně vlastní mámy) a mně se totálně zprotivila {negative}
          Pěkná biatlonistka to ale byla, vo tom žádná {good}

          Příloha: Gabriela Koukalová

        • Alex forever

          Ve žhavé současnosti se spousta lidí může pos… z italské Doroty {wacko} Jasně, je to moc hezká holka (i když takovej trochu „naducanej“ trpaslík s krátkýma nohama), ale když vidím její často až příliš namistrovaný přístup ke svému okolí a nevraživé pohledy, které zachytily kamery i fotoaparáty, je mi jasné, že je to hodně namyšlená čúza.
          A takové holky prostě nemám rád, byť byly sebekrásnější… {negative}

          Příloha: Dorothea Wierer

        • Alex forever

          O co příjemnější je pohled na naši současnou hvězdičku Markétu Davidovou, že? {heart} {heart} {heart}
          I když nepatří k těm, které jsou pro svou krásu nejvíce obdivovány mužskými fanoušky, je to krásná, svou povahou čistá a milá holčina, pravý opak Doroty! A její citlivé vyjádření k servisákům, kteří jí špatnou mázou posrali nedělní závod s hromadným startem, bylo až neuvěřitelné! To je pravá šampionka! I když nejmladší ze všech, perfektně ví, co může někoho ranit a jak se má vyjadřovat do médií {bomb}
          Bravo, Markéto, frajerka Gábina by se od Tebe měla učit {beer}

          Příloha: Markéta Davidová

        • Není od Tebe pěkné, že zmiňuješ Dorotheu a přitom si zapomněl na její krajanku Lisu.
          A připomněl bych z nedávné minulosti Miriam Gössner.

        • Alex forever

          Lisa je hodně pěkná holka, ale přece jen na můj vkus moc nosatá a hubená {beer} {bye}
          A Miriam je tak trochu sestřenice Kaisy, není to úplně můj typ…
          Ale proti gustu žádnej dyšputát, že? {beer} Co chlap, to jiný vkus.
          Díky Bohu za to, protože jinak bychom se kvůli jedné babě povraždili {yahoo}

        • {devil} {beer}

          Nektere ty holky vypadaji v realu hur ;) ,nektere naopak vypadaji mnohem lepe.

          V biatlonu se to hezkyma babama jen hemzi {beer}
          Budiz to motivaci pro kluky, at mame komu fandit i panske kategorii. {yahoo}

  13. PN, 1.et: Hodně dobře jela stáj Bahrain – McLaren, Dylan Teuns měl už loni výbornou sezónu, jezdí ofenzivně a to je moc dobře. Hodně mě zaujal výkon Španěla García Cortiny (jeho kučeravou hlavu nelze přehlédnout), který tvrdě pracoval na špici hlavní skupiny právě pro Teunse, odvedl obrovskou práci.

  14. P-N. 1.et: Mistr světa včera v grupetu, 126. místo, +14:47 min. Bůhví, kdy opět „něco vyhraje“.

Leave a Reply