Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

9 816 comments

  1. Najde se tu nějaký právník nebo právně zdatný laik, který by jednoznačně řekl, že „pěstovati silniční cyklistiku v těchto dnech bez postihu možné jest“?

    https://www.roadcycling.cz/aktuality/vykladove-stanovisko-nsa-k-usneseni-vlady-c-215-ze-dne-15-brezna-2020

  2. Mr. Ventoux

    Věřím, že v době velkých omezení se tento odkaz může projevit jako užitečný. ;-) Pokusil jsem se smysluplně postříhat záběry z loňské cesty po ČR (mé ambicioznější já to nazývá filmem), tedy, kdo má zájem, pak:

    https://www.youtube.com/watch?v=GchEEpdxlP4&t=808s

      • Alex forever

        Tak já myslel, že sem se chodí vykecávat jen borci totálně odolní vůči hysterii a panice {devil} {beer}

        • PetrH.Senov

          No tak k současné situaci už se stihl vyjádřit snad každý, kdo má díru v prdeli a speciálně Seznam vede. Denně vysolí mraky vyjádření odbornúků, z nichž druhé popírá první, třetí druhé a tak furt dokola. Nicméně konzistentní jsou v debilitě titulků. Čím větší kokotina tím líp. Sere mně Bába i s ministrem superstar, ale jeětě víc mě serou zmetci jako Fiala,Goláň, Halík a co. kteří si nasadí roušku a mudrujou jak tři dny starý pes, přitom jediné co z nich úplně stříká ven je radost, že tenhle průser nedopadl na ně, protože by z toho vyšli jako stejní debilové. Je zvláštní, že tenhle německý frajer takhle začal pindat až teď, když se germáni probrali ze zimního spánku a začali konečně dělat nějaká opatření. No a já už tady žvaním jak Bába na tiskovce, tak toho raději nechám a počkám, až se budu moct vykecat k nečemu veselejšímu a hlavně cyklistickému. Howg a pevné zdraví Vám všem {thumbup}

        • Alex forever

          @PetrH.Senov: {good} Ano, zhruba s těmito pocity jsem četl ten článek (a zejména titulek, pravdu díš) a také jsem ho sem s těmito pocity vkládal (viz. připojený smajlík)…
          Zatím jsem se tedy nezamýšlel nad jmény autorů, těch zpráv, ale v jednom máš naprostou pravdu – novináři se velmi často chovají jako senzacechtivá prasata, která vydělávají na zvědavosti a v tomto případě i na strachu lidí, kteří každý den hltavě čtou jejich výtvory.
          Příklad z praxe: v zimě roce 2005/2006 jsem čerstvě pracoval na pozici editora Deníků tří krajských redakcí. A stala se tehdy hrozná věc – v jednom menším městě vybouchl plynový kotel v prádelně, budova se z velké části zřítila a zahynuli tam, tuším, dva lidé. No a paní krajská editorka (a zástupkyně šéfredaktora v jedné osobě) se rozhodla mne otestovat. Zavolala mi a říká: „Tady máte možnost, jak svým podřízeným v redakcích dokázat, že jste člověk na svém místě. Jeďte tam a udělejte reportáž – HLAVNĚ ALE NAVŠTIVTE RODINU TÉ MRTVÉ PANÍ, VYFOŤTE JE A UDĚLEJTE S NIMI EMOTIVNÍ ROZHOVOR!“
          No, neposlechl jsem :-( Tedy částečně ano – jel jsem tam, pořídil spoustu zajímavých fotek (prolézal jsem tu zříceninu na hranici osobního rizika), získal cenná svědectví několika obyvatel, žijících v okolí prádelny + vyjádření hasičů, statika, starosty města atd., a pak jsem napsal, myslím, dost zajímavý článek. Tu rodinu jsem ale nenavštívil, přišlo mi to HODNĚ přes čáru tolerance lidského neštěstí…
          Dostal jsem za to od paní editorky velkej pojeb a od té doby byla 5 let mým nepřítelem, který mi ztrpčoval jinak krásnou a milovanou práci co mohl {negative}
          Oslím můstkem se teď vrátím k cyklistice, které se týkal další spor s touto krávou, který byl předstupněm mého odchodu z firmy. Tehdy vyšel článek o tom, jak nějaký řidič srazil u Plzně cyklistu. V textu byl popis nehody, vyjádření rozezleného řidiče, fotky zničeného kola v příkopě – ale ani slovo od člověka, který skončil (s ne příliš vážnými zraněními) v nemocnici! Celé to bylo prostě nevyvážené a vyznělo to tak, že jsou cyklisté lemplové, kteří se po silnici motají ze strany na stranu a co pak mají dělat chudáci řidiči? Napsal jsem k tomu tehdy komentář na stránce, určené příspěvkům čtenářů (tedy ne z pozice editora, ale řadového člověka, který jezdí na kole) – a tam jsem popsal několik svých osobních hrůzných zážitků s bezohlednými řidiči.
          Výsledek: dostal jsem písemnou důtku za to, že jsem kritikou práce redaktora porušil kodex zaměstnance Deníku. Tři měsíce jsem byl bez prémií a když se do toho pak vložila ekonomická krize a omezování počtu členů redakcí (třeba u nás to bylo z 15 lidí na 11), přispělo to k mému propuštění „pro nadbytečnost“…
          Na začátku všeho byl však ten hyenovitý požadavek téhle neuvěřitelné semetriky :-(

  3. Psal dnes Roman na FB (pro všechny, kdo nemají nebo jej nesledují)
    Karanténa, den 2. Jsem doma, v sobotu jsem se vrátil z Paříž – Nice. Bylo to trochu dobrodružství, ale dalo se to čekat. Z Frankfurtu nám zrušili let. Tak jsem si půjčil auto a odjel do Plzně.

    Ano, karanténa mě omezuje. Žádné závody. Nemůžu trénovat jinak než doma na ergometru, žádná posilovna, návštěvy, prostě všechno naruby. Ale! Je to prostě tak. Budu pravidla dodržovat. Tenhle vir potřebujeme zastavit, aby nezkolabovalo zdravotnictví pro ty, kteří ho potřebují. A stane se to jedině tehdy, když se budeme řídit pokyny lidí, kteří tomu rozumí víc než my. Za pár týdnů nebo měsíců to bude za námi. A pak se vrátí život do normálu. To za tu trochu nepohodlí stojí ne?

    Vím, že to nebude dovolená snů, ale když dáme dnu pevnou strukturu, bude to dobrý. Beru to taky jako skvělou příležitost. Nepamatuju se, kdy jsem byl v kuse 14 dní s rodinou. Budu s dětmi, budem hrát hry, věnovat se sobě. A uklidím konečně garáž.

    Prosím, kdo z vás je v karanténě, dodržujte ji. Já se každý den ozvu a dám vědět, jak trávíme společný čas. Možná vás budeme inspirovat.

    Držte se!
    Roman

  4. Alex forever

    Kua, to je hustý, co? O víkendu většinou člověk nevěděl, na jaký sport se má dívat a mnohdy využíval možností sledování ze záznamu – a teď nám ta „obyčejná chřipka“ zrušila prakticky všechny televizní přenosy {wacko}
    No, aspoň toho víc nasportujeme sami {devil}

    • jo plajer se letos oplatí – budou opakovat pedály z lonska a v přímém přenosu MS v korespondenčním šachu!

    • Tak můžeš se dívat na to, jak se ti Andrej snaží zakázat jít se projet na kole, pěkně do práce a pak šupky domů a koukat z okna ;-)

      • Alex forever

        To se podle mého názoru pleteš, Marcany. Není to sice přesně stanoveno, ale jít se proběhnout nebo projet na kole, řekl bych, odpovídá možnosti jít se projít do parku. A to je spíše doporučováno. Tak jsem to aspoň pochopil já a hned dneska to vyzkouším, venku má být ještě tři dny azuro a teplo…
        Vládě jde o to, aby se lidé venku nesdružovali do skupinek (ať už při sportu, nebo jiné činnosti – třeba popíjení piva na předzahrádce zavřené hospody :-D ) a dodržovali potřebný dvoumetrový odstup. Takže když budeš SÁM chodit, běhat nebo jezdit na kole, žádné nařízení tutovka neporušuješ.
        Jakýkoliv zákaz v tomto smyslu by naprosto odporoval logice. Jediná věc, která hrozí, je zranění nebo to, že při sportu nastydneš a budeš tedy nucen vyhledat lékaře. A ti mají teď fůru jiných starostí…

        • Tohle se mi docela zamlouvá, že celé nařízení neříká „zákaz vycházení“, ale spíše „zákaz shlukování“.

          Bohužel to u nás nebude moc fungovat, nějaká ohleduplnost a úcta k druhému se nenosí, a lidi vždycky koukají na to, jak všechno o**bat. To známé „má svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého“ u nás neplatí. Takže se půjdu do té přírody projít dřív, než to kvůli debilům zakážou úplně.

        • Alex forever

          Před chvílí jsem si telefonoval s kamarádem – cyklistou zhruba v mém věku. A on mi povídal, že se byl včera projet SÁM směrem na Kyselku a dojela ho skupinka mladých silničářů z Ostrova nad Ohří. Užuž se k nim chtěl přidat, když si všiml, jak dva z nich udatně smrkali a házeli „nudle“ kolem sebe {negative}
          No a o tom to na kole taky je…

        • Alex forever

          Teď na ČT24 zazněla tato věta: „Není zakázán pohyb osob ve volné přírodě.“ {good}
          Tím je pro nás, sportovce, ošetřeno vše – už nejen procházky v parku, díky Bohu…

        • Jo Alexi, máš pravdu. Já tu hysterii moc nesleduji a jde to dost mimo mě (nepléct s tím, že to bagatelizuji). Ale včera jsem sednul do auta a první co z rádia slyším, tak je Babiš: „Lidi budou chodit do práce a domů“. Tak mě to až rozesmálo. Jako když jsem vždy na základce udělal nějakej průser a táta mi řekl: „Do školy a domů“ :-)

        • Alex: jiná situace je samozřejmě na Uničovsku,Litovelsku mám to 20km a třeba spousta stezek vede z OL litovelským pomoravím přímo do uzavřené oblasti, nevím jestli lze obsáhnout a uhlídat i tyto cesty. Doufám, že aspoň zůstal rozum a zajedou si lidi někam jinam, třeba do údolí Bystřičky.

        • @ rada
          Říkal jsem si, že to mas blbě, že to je Bystřice a ne Bystřička, ale nakonec nazev sice blbě máš, ale trochu oprávněné {beer}

          „Ve městě Olomouci je řeka Bystřice místními nazývána Bystřička, vedle této řeky je v části města Hodolany poblíž soutoku s Moravou ulice Na Bystřičce.“

          https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Byst%C5%99ice_(p%C5%99%C3%ADtok_Moravy)

          Pramen Bystřice
          https://mapy.cz/s/bafukejabo

        • Alex forever

          @ rada: Jojo, mám tam jednu fejsbůkovou přítelkyni – už mi psala, že to mají s vyjížďkami složitější {cry}
          Já dnes každopádně zase objel za slunečného počasí a téměř bezvětří překrásnej okruh na MTB {good} A schválně jsem projel lázeňským centrem Karlových Varů. Víte proč?
          Lidičky, bydlím zde prakticky celý život a mnoho let jsem přímo v centru pracoval – ale NIKDY jsem neviděl to, co se mi dnes podařilo nafotit: liduprázdné prostranství kolem GH Pupp (na parkovišti, jindy plném, stojí sotva 30 aut), vylidněná Stará Louka mezi Puppem a Vřídelní kolonádou (zatímco jindy by tudy za tak krásného počasí proudily stovky turistů, dnes jsem potkal za jízdy sotva 5 osob), zcela prázdné kolonády (jen u té hlavní, Mlýnské, se na lavičkách na slunci vyhřívalo možná 20 důchodců – a měli mezi sebou minimálně metrové rozestupy, jak jsem postřehl). Mafiáni zavřeli všechny luxusní butiky a zmizeli neznámo kam – a s nimi 90% Rusáků!!! Úžasný zážitek {bomb}
          No, jsem však zvědav a obávám se toho, co přijde dál a čeho všeho se ještě dočkáme… {cry}

  5. Dnes to byla na P-N krásná cyklistika, a ta panoramata. Bohužel na hodně dlouho taky poslední pokud se pojedou nějaké závody na přelomu červenec/srpen byl by to zázrak. {unsure}

  6. Alex forever

    Nevím, jak vy, chlapi, ale já si dnes po obědě udělal asi čtyřicetikilometrovou parádní vyjížďku na bajku přes kopce do Lokte a zpět podél řeky Ohře přes Svatošské skály – a úplně jsem vypustil zasr… koronavirus z hlavy.
    Bylo to moc fajn, podobnou terapii doporučuji každému {good}

    Příloha: Loket a Svatošky 14.3.2020

  7. Alex forever

    Královská etapa Paris-nice je nádherná! Kdo nekouká, ať to hned napraví a pustí si nějaký live stream! {bomb}

    • Alex forever

      Thomas De Gendt! Whowwwww!!! To je závoďák podle mého gusta! Odjel Alaphilippovi v nejprudším stoupání jako raketa {devil}

    • Vecer si to dam ze zaznamu.
      Na dlouhou dobu posledni poradna etapa… {beer}

      • Alex forever

        Tohle musíš vidět! Skvělá podívaná {beer}

        • Opět mi vypadával přenos, tak jsem z toho měl prd.

          Jinak co se týče Alaphilippa, tak ten svoje tělo vyšťavil loni na Tour tak, že už se možná nikdy do takové formy nedostane (loňské). (můj laický názor)

        • Alex forever

          No, využil jsem letos poprvé velké slevy a pořídil si na rok Eurosport. Ty prachy se investovat oplatilo…

        • Alex forever

          A sakryš! Porte jede pro Nibaliho skvělé tempo – a teď navíc vyrazil Nairo!
          De Gent to asi do vítězného konce nedotáhne, což mne mrzí {cry}
          Ale pořád se neuvěřitelně drží Schachmann {bomb}

        • Alex forever

          No jóóó! Indián projel kolem Belgičana jako by stál {wacko}

          Příloha: Nairo

        • Alex forever

          Bennot to ještě v závěru srdnatě zkusil, ale na Schachmanna už potřebný počet vteřin nenajel, takže Němec celkově vyhrál! A to je podle mne velká {bomb}

          Příloha: Bennot

        • PavelK, 14.3.2020 at 17:00: Mám podobný názor. Alaphilippe je podle mě blázen, chodí do úniků a nemá na to. Loni na TdF jel „nad svoje možnosti“, to možná už nikdy nezopakuje. Letos je zatím slabší než loni. Je strašně těžké „mentálně to ustát“, samozřejmě i fyzicky je ten jeho styl možná až likvidační. QuickStepáci letos na P-N dřeli, ale celkový výsledek nic moc, konkurence taky nespí a dobrých lidí je hodně. Za mě se letos P-N docela vyvedla, škoda, že nejelo několik velmi silných týmů.

  8. PALAWAN napsals „vzdyt s prece jedna o strasne malo lidi a na planetr je nas nadbytek“ a „timto se muze vyresit“ problem“ prestarle populace v Evrope“.

    Bud nerozumis svym vlastnim slovum, nebo zdatne alexujes.

    Ja souhlasim s tim, ze to neni takovy prusvih, jak by se mohlo zdat z panikaricich, zbozi vykupujich lidi. Rikat ale, ze je to reseni prestarle populace nabytku obyvatelstva, a to je presne to, co jsi TY REKL a mas ton tady cerne na bilem, to je proste mimo.

    • Krásne jsi to vytrhl z kontextu, „klobouk dolu“ = to je ironie.

      Nebudu zde kopírovat celé, co jsem v prispevcich napsal, zájemcům stačí kliknout o stránku zpet a znovu přečíst, ideálně kompletní komunikaci.

      Jsou tam citace, uvozovky, spekulace, odkazy, ale nikde nic dogmatického.

      Pokud jsem něco formuloval, pro někoho, pitome, může se stát, kazdy ma svůj způsob vyjadřování i uvažování.

      Kdyz chceš vidět, jak to bylo ,mnou, mysleno a následně napsáno, tak si to přečti, řádně, ještě jednou a třeba na to přijdeš.

      • To ses fakt sulin. Uplnej Alex. Hovno jsem vytrhl z kontextu. Ty slova maji uplne jasnej vyznam.

      • Alex forever

        Jóóó, Palawane, hovnajs! Vyžer si, co jsi vyblil – a bylo toho víc než dost {wacko} Mahlzeit {beer}

      • Palawane za tuto civilni odpoved zakopavam valecnou sekyru. {bye}

        Problem je, ze technokraticky mas casto pravdu, ale uplne se Ti tam vytratila lidska dimenze.
        Pak sverepe trvat na sve pravde vypada ponekud „asocialne“.

        Kdyz pak zacnes Ovcackovat a psat seznamy od a) do f), tak uz uplne konci rozumna debata…

        Jen jedna informace na zamyslenou – kazdy resi jen „prezivsi“, ale nikdo zatim (chapu proc) neresi kvalitu toho preziti.

        Muze se dost dobre stat, ze to, co posila na mary starsi – zapal plic nebude jedina hrozba.
        Na pitevnich protokolech na destikach obeti ve Wuhanu se jak pres kopirak objevila letalni fibroza plic, atrofie slinivky a nekroza srdecniho svalu.

        No a ted si vem, ze Ti stari, maji mozna kliku… maji to za sebou.
        Kdezto mladi s tezsim prubehem to prezijou s takovou mirou poskozeni, ze budou mrzaci se zkracenou dobou doziti o desitky let.

        Ona i lehci fibroza plic nebude pro to nase jezdeni na kole zrovna “ vyhra“. {beer}

        • Alex forever

          @radim78: {beer} Přesně tak. V tomto ohledu jsme opravdu na jedné vlně, s „ovčáčkováním“ to nemá nic společného. Není jistě bez zajímavosti, že mne ten článek o výsledcích pitvy natolik zaujal, že ho sdílím na své fejsové stránce. Zde je přesná citace z jeho textu:
          (Novinky.cz 12. března v 18:42 hod.):
          „Pitvy obětí nemoci Covid-19 ukázaly, že nový koronavirus jim způsobil vážná poškození plic, především plicní fibrózu, ale také nekrózu srdeční svaloviny a zmenšení sleziny. Podle jednoho lékaře je dopad podobný, jako by pacient trpěl SARS i AIDS najednou, protože působí i na imunitní systém. Vyvolává jeho přehnanou reakci, jak to dělal virus španělské chřipky.“
          Prostě to není jen obyčejná chřipčička ani náhodou… {negative}

      • @Palawan no ty kráso… :-D :-D :-D ak za tuhle odpověď {negative} :-D co je to za snůšku sraček? Třeba tahle sračka: „Pokud jsem něco formuloval, pro někoho, pitome, může se stát, kazdy ma svůj způsob vyjadřování i uvažování.“ Slova mají konkrétní významy a složeny do vět určitým způsobem dávají konkrétní smysl, ostatně to je smysl jazyka – domluvit se. Kdyby slova pokaždé znamenalo něco jiného, byl by jazyk k ničemu. Někdy může být pochyb, ale tady ne, tady nemůže být pochyb o tom, cos napsal. Nicméně jsem rád, že jsi uznal, žes v té větě mezi řádky uznal, žes napsal, cos napsal ;-)

        nebo tohle „Kdyz chceš vidět, jak to bylo ,mnou, mysleno a následně napsáno, tak si to přečti, řádně, ještě jednou a třeba na to přijdeš.“ Já jsem to četl.

        Kdybys na rovinu napsal, žes to tak nemyslel a jen ses blbě vyjádřil, udělal by sis lepší službu, než tyhle vytáčky. Bohužel pro tebe – odvaha ti chyběla, nepochlapil ses. Takže přesně, jak řekl Alex – vyžer si, cos vyblil. {bye}

  9. No slušně vás Koroňák zachvátil, pěkný výměny názorů… :-D
    Me teda docela překvapuje,že se jede Cape Epic. Ikdyž třeba komplet Specialized (Kulhec) už z místa utekl. Ale i tak tam budou týmy snad ze 40 zemí. To bude super až se ta sračka zatáhne do Afriky…

  10. Alex forever

    Jinak v dnešní etapě P-N bylo na co koukat, Sunweb z toho udělal fakt závod jako řemen! {bomb}
    Škoda Zdendy, jel tam dlouho úžasně na špici skupiny favoritů, ale když se začalo v závěru nastupovat, odpadl. Horší už to bylo s Romanem – ten odpadl z téže skupiny ve stejném stoupání o pár stovek metrů dřív, ale na rozdíl od Zdeňka prakticky nic neukázal, jen tam visel, visel, visel – až neuvisel…
    Přesto jsem měl paradoxně dojem, že se jeho forma lepší. Ani nevím proč? {scratch}

  11. @Palawan i mně přijde nemístné mluvit v souvislosti s úmrtími – na jakoukoliv nemoc, včetně koronaviru – mluvit o tom, že je to řešení přelidnění planety nebo přestárlé populace. To jsi skutečně přeťáp a jestli si neuvědomuješ, co je na tom špatně…

    • Pokud chceš na něco ode mě reagovat a je to jinde, tak dej celou mou citaci s odkazy neb takto jsem to nepsal.

      Hele, přijde mi fakt zajímavé, jak stejní, kteří by v ideálním případě vymazali miliony uprchlíků z povrchu zemského, se nyní rozčilují nad tím, když píši, že denní přírůstek obyvatel Země je cca 200000! lidí (cca 150000 umře a cca 350000 lidí se narodí) a číslo obětí koronaviru je oproti tomu zanedbatelné.

      Mnohem horší dopad, než relativně malý počet obětí koronaviru, to bude mít na světovou ekonomiku. Chudí zchudnou a umře mnohem více lidí na chudobu než na koronavirus. Je to kacířská myšlenka, ale kdyby to nechali normálně proběhnout ala přirozený výběr, tak to svět přejde, „pročistí se“ a obětí bude nakonec globálně méně. Jenže to samozřejmě nejde. https://www.independent.co.uk/voices/coronavirus-deaths-trump-stock-market-pandemic-economy-bankrupt-italy-a9394891.html

      Jo a tento rozhovor mi přijde minimálně k zamyšlení https://video.aktualne.cz/dvtv/sebek-podlehli-jsme-strachu-z-koronaviru-a-lidem-kteri-se-bo/r~1d87a9a0646111ea9d74ac1f6b220ee8/

      • Alex forever

        Panenko skákavá! Tak když s tím jeden blb skončil, vyhrabe to druhej a perpetum mobile jede nanovo {wacko}

        • Jo a proto reaguješ. Co Ovčáček, už ti přijel ze Štýrska?

        • Alex forever

          Zato Tvoje smečka nějak neštěká, čím to? Že by konečně prozřeli a vidí, co jsi za kripla?

        • Alex forever

          Mimochodem: je smutné, že jiný Ti připomíná Ovčáčka, zatímco u sebe nevidíš, že se chováš jako Bureš {bye}

        • Ne, v tomto vláknu opravdu nehodlám pokračovat, na tvou úroveň neklesnu.

        • Alex forever

          {good} Výborně! Ono stačilo, co jsi předváděl v tématicky identickém vlákně před pár desítkami hodin, Bureši {bye}

        • pro Palawana SOCIOPATA, aby mel radost – prijel.

          zatim nechrchla a stihl to v limitu pred karantenou (shodou okolnosti, vubec jsem to neresil) a ted si 2 tydny odpocinu od realne socialni interakce zavreny ve sve vile.

          Duvod je totiz jednoduchy – nevidim rozdil mezi tim prekrocit hranici o hodinu sem a tam.
          realita je takova, ze normalni clovek respektuje nejake limity a nebude ohrozovat ani potencialne sve okoli.

          Pro starsi to je neskutecne nebezpecna vec. To, ze jsem zatim v te statisticky bezpecne casti populace neznamena, ze se budu chovat jako sociopat a hrat si na haura, jak resim populacni krizi teto planety.
          Jen pro Tve info dnes uz by to byl Tč… {bye} {beer}

      • Keby nechali pandémiu „normálne prebehnúť“, bol by dopad na ekonomiku násobne horší ako keď sa príjmu opatrenia a obmedzí sa šírenie pretože by to trvalo oveľa dlhšie. Nekontrolovateľné šírenie by bola katastrofa, už teraz je jasné, že opatrenia prišli neskoro, ale lepšie, ako keby vôbec neboli. Čím viac ľudí bude vírus mať, tým sú väčšie šance, že vírus zmutuje (tak ako chrípkové vírusy) a može zmutovať do oveľa horšej podoby s vyššou smrtnosťou. Keď sa vírus nechá nekontrolovateľne šíriť a bude viac nakazených úplne to znefunkční zdravotníctvo a budú tým trpieť aj ľudia s inými chorobami.

        • Možná máš pravdu.

          Já nejsem odborník, ale je to bezprecedentní situace pro naši civilizaci a nikdo přesně neví.

          Každopádně, Číňané vi nejvíce, protože byli na začátku, tedy tam měla Evropa sbírat rady a to mi tedy přijde, že se noc nedělalo.

          Rozdíl ve smrtnosti mezi Německem a Itálii je obrovský a stojí za analyzu.

          Mutace jsou velký strašák, ale nikdo to přesně nemůže predikovat.

          Pro zajímavost aktuální přístup v jiných zemich.

          Švýcarsko.
          https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/svycarska-inspirace-v-boji-s-virem-testovani-vzdavame-predno/r~c8396352650611eab1110cc47ab5f122/

          Svedsko.
          SMS od me kamarádky
          Informace od kamaradky „jestli je ti blbě, zůstaň prostě doma“ „volej až když ti bude fakt na umření“

          Německo.
          +- ala Švédsko.

        • Mellone napsal jsi to presne. {good}

          Pallaeane mas uplnou pravdu nejsi odbornik a meles opakovane bez prominuti strasna hovna. cituji: …nikdo presne nevi…

          Ty takovy borec v praci se statistikou… a nevis?
          Tak se Ty joudo podivej PRAVE na ten rozdil Nemecko vs. Italie – v druhe jmenovane to nechali rozjet do toho stadia, ze jim zkolabovalo zdravoitnictvi!
          V Lombardii jsou dostupne statistiky (hledej smudlo) dostupnosti osetreni na infarkt. Z radu minut jsou na vice nez hodine „kdyz mas stesti“ .

          Proste ta Tva slabsi chripka, co nic nedela dokazala zruinovat jedno z nejlepe vybavenych a fungujicich zdravotnictvi v EU!

          Jo a kdyz uz tak hazis tema napadama, jak by umrelo a kolik by umrelo lidi na chripku v Italii v chripkove sezone (to to take bylo), tak si uvedom ty bambulo, ze jen dnes na ten „neproblem“ umrelo ,z velke casti jen v Lombardii, 250lidi!

          Timto kapitolu komunikace s lojzou, jako jsi ty na tema pandemie uzaviram.
          Muzes si ovcackovat do aleluja… {finger}

        • @ radim78
          Ještě tobe věnuji poslední odpověď, za více, viz Werich, nestojis
          Opakované
          1) si odporujes, ve svých textech, fakt kontrast
          2) mi nadáváš, přitom já jsem pouze vyjadřoval svůj názor, který jsem vždy nazval domněnkou, nikoli dogmatem a až čas ukáže, jak to realne je
          3) lzeš a píšeš o něčem, co jsem já nikdy nenapsal

        • Alex forever

          @ Palawan:
          Ten, kdo se tady kroutí a využívá všeho k tomu, aby očistil své odporné teorie a myšlenky, jsi jen Ty, Bureši!
          Jsi mladej a úděsně blbej trouba, nic víc, ale hlavně nic míň. Až Ti bude o 20 víc, bude Ti jasné, o čem píšu. Budeš stejně jako já přemýšlet o tom, že pokud jsi byl před 15 lety v Itálii na dovolené a vyšlápl jsi na kole ten či onen kopec, je jisté, že za dalších 15 let už budeš pod drnem. Uvědomíš si, že vnučku, na kterou koukáš, jak bere rozum a začíná jezdit na odrážedle, už nejspíš neuvidíš maturovat a už vůbec nebudeš na její svatbě… A pak pocjhopíš, jak rudo mám před očima, když tady nějakej ČŮRÁK stále dokola obhajuje správnost teorie, že je třeba, aby staří lidé vychcípali, protože je nás na světě moc a jenom vy mladí máte právo na život…
          Jak jsem už napsal: nepiš na toto téma, drž se svých cyklistických tabulek a grafů.
          Nebo jdi fakt do prdele {finger}

        • Palawane – na Tvuj ucet napsat cokoli je understatement. {devil}

          Soudnemu staci precist Tvou exhibici na strane 162 {yahoo}

          Urazet jsi tu zacal opet TY!
          Muzes se kroutit jak chces, ale jednim klikem to lze dohledat. {finger}

          Proste sociopat jak vysity. {finger}

          Mimochodem je vzacna nahoda, ze ve vypjatych prestrelkach s Alexem se jak deux ex machina zjevi Jenage! {yahoo}
          Takze Te cituji:
          „Kraviny o mnohem horším průběhu nemoci než chřipka (mimojiné) jsi tu plácal jedině ty, ale na to jsi očividně hodně rychle zapomněl.“

          P.S. Zkus neco podobneho predvest v jakekoli venkovske hospode, kam zavitas pri svihu… Pak nam sem napis „synku“ , jak jsi dopadl {yahoo} Tipuji takhle: :-D
          {devil}

        • @ radim78
          Přečti si stránky 162 a 163 ještě jednou a nelži.

        • hele nejen sociopat, ale i demagog :-D

        • @ radim78 = nejen Ovčáček, Waylon Smithers jest tvůj velký vzor.

        • Smithers – rozhodne beru. Posli mi prosim tantiemi za tech tisic dilu Simpsonovych – budu v baliku {yahoo}

      • PALAWAN napsals „vzdyt s prece jedna o strasne malo lidi a na planetr je nas nadbytek“ a „timto se muze vyresit“ problem“ prestarle populace v Evrope“.

        Bud nerozumis svym vlastnim slovum, nebo zdatne alexujes.

        Ja souhlasim s tim, ze to neni takovy prusvih, jak by se mohlo zdat z panikaricich, zbozi vykupujich lidi. Rikat ale, ze je to reseni prestarle populace nabytku obyvatelstva, a to je presne to, co jsi TY REKL a mas ton tady cerne na bilem, to je proste mimo.

        • A ty si napísal a dosť rezolútne, že preteky sa rušiť nebudú, zlý odhad človeče :-D

        • Mellon aha, Palawan napsal, co napsal (ale popírá to), takže (zcela bez souvislosti) zakontruješ s výsměchem s něčím, v čem jsem se spletl…to je jako ve školce, nebo v hádce s ženskou – kterí, když vidí, že se spletla, vytáhne nějakou příhodu, kdy se spletl ten druhej… Ty seš hroznej debílek, Mellone. :-D :-D :-D Tady se ti ta snaha dát mi to za každou cenu sežrat vymstila.

          Akorát, že na rozdíl od Palawana (nebo tebe), nemá problém přiznat, že jsem se spletl {bye} a na rozdíl od tebe – já se Palawanovi nevysmívám, že to napsal.

        • Mellon nicméně jsem dílem za tvou reakci rád, protože je z ní jasné, že i ty vidíš to, co Palawan napsal, stejně jako já, Alex nebo radim. ;-)

        • Alex forever

          Chtěl jsem něco napsat o větru a plášti, ale prdím na to… Vyvolá to jen další výron žluči {wacko}

        • @Alex to napiš, fakt by mě zajímalo, jak jsi tady chtěl to přísloví použít. Jo, je to smutný, že jediná reakce, na kterou se Mellon zmohl, přestože se mnou souhlasí, je ta, co napsal. Z toho vidíš, jak moc tomu borci dokáže někdo ležet v žaludku. Smutný.

  12. Giro 2020. Aktuální zpráva. Start v Maďarsku zrušen, start posunut až od 4.etapy v Itálii. 3.dubna bude další update situace.
    http://www.giroditalia.it/eng/news/rcs-sport-posticipa-la-data-del-giro-ditalia-2020/

  13. Mr. Ventoux

    Jak tohle dopadne… {cry} (Jediné, co za víc než stoletou historii přerušilo tradici Tour de France a Giro d’Italia, byly dvě světové války…)

    • Alex forever

      @ Mr. Ventoux: Tak on ten současný stav zase tak daleko do válečného stavu nemá {scratch}
      Hele, ale třeba se to ještě v dobré obrátí… Na účinném léku se údajně intenzivně pracuje, dokonce prý už existuje a začíná se přímo ve Wu-Chanu testovat, tak uvidíme. V nějakém zrychleném řízení, které by snad (do háje už!) v této zcela bezprecedentní situaci mohlo být přijato, by to snad mohli zvládnout dokončit do května. Vakcína je podle slov zasvěcených odborníků bez vedlejších účinků…
      Otázka je, co přijde za rok, za dva, až (doufejme) porazíme COVID 19 {wacko}

      • Já se divím, že Paris-Nice ještě neodpískali. Už to skoro nikoho nezajímá.
        Myslím, že klasiky (a to včetně Flander, P-R, Amstel, Lutych) a Giro letos nebude. Tour a olympiáda, to se uvidí.
        Liverpoolu asi titul udělí, to je něco jiného, když se hraje play-off. Kopačky ply-off nehrají a o titulu rozhoduje tabulka z celé sezóny, tam bych to normálně ukončil a aktuální pořadí by bylo celkové. Horší by to samozřejmě bylo v otázce sestupu do nižší soutěže.

        • Dnes sice ještě jedou, ale zítřejší etapa je zrušena.

          Stejně již dnes řada cyklistů nestartovala.

          Jo, měli se na to vyprdnout již dříve.

          109 at the start 12:32
          The real start was given to 109 riders at 12:27. Caleb Ewan (Lotto-Soudal), Elia Viviani (Cofidis), Jasper de Buyst (Lotto-Soudal), Rudy Barbier and Krists Neilands (Israel Start-Up Nation) and the whole of the Bahrain-McLaren team (Dylan Teuns, Pello Bilbao, Damiano Caruso, Ivan Garcia Cortina, Heinrich Haussler, Domen Novak, Hermann Pernsteiner and Jan Tratnik) did not start.

          Final stage is cancelled 11:38
          In agreement with the authorities, the Union Cycliste Internationale (UCI) and the City of Nice, the organisers of Paris-Nice have decided to judge the finish of the race tomorrow, Saturday, at the end of the 7th stage in Valdeblore-La Colmiane. The decision, made in the context of the reinforced fight against the propagation of the coronavirus epidemic, cancels the final stage originally scheduled to take place around Nice on Sunday.

        • Mystifikoval jsem. Dnes jedou a zítra také pojedou, královská etapa s cílovým kopcem, zrušena je až nedělní, 8.etapa u Nice do Nice. Sobotní etapa tedy, aspoň zatím, zrušena není.

    • Je březen, s ohledem na vývoj koronaviru / Covid-19 v Číně je můj nekvalifikovaný a laický odhad takový, že Giro se na 30% uskuteční, naopak Tour vidím na 70%.

      Off topic 1. V Anglii si Liverpool myslel na titul po 30! letech a možná zase ostrouhá…

      Off topic 2. 13.03.1950 „Před 70 lety zatkli hokejisty,kteří se chystali obhájit titul mistrů světa na MS v Londýně. Komunistická je zavřela v souhrnu na 75 let. Legendární brankář Bohumil Modrý dostal nejtěžší trest (15 let). V roce 1963 předčasně zemřel na následky práce v uranových dolech v Jáchymově“ https://twitter.com/robertzaruba/status/1238388921639239680 + https://www.pametnaroda.cz/cs/bubnik-augustin-1928

      Zajímavý článek https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/koronavirus-cisla-a-statistiky-grafy/r~f365f460639311eaaabd0cc47ab5f122/

      Přehledná statistika https://www.seznamzpravy.cz/clanek/americky-stredoskolak-vytvoril-web-o-koronaviru-sleduji-ho-miliony-lidi-92559

Leave a Reply