Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

6 317 comments

  1. Nezlobte se, dovolím si trochu kontroverze, když už nám Tour zvolna bude končit, jen myšlenky a spekulace laika, které asi nemají žádné opodstatnění. Roman byl asi vždy silovějším typem závodníka, ale rozdíl v kadenci šlapání a tedy i použitém převodu proti elitě, byl v těch zlomových fázích etap pro mne propastný. Asi na to opravdu neměl a snažil se utlačit, co šlo. Přitom když jsem viděl nohy Romana v úvodní časovce, přišel mi nádherně vykreslenej a měl jsem příjemný pocit očekávání, který nedošel naplnění. Člověka napadá spousta věcí, co mu tedy chybělo, co to jsou vlastně za chyby v tréninku, které nelze zveřejnit? Absence vysokohorského soustředění, jak tu padlo? Liší se opravdu tak ty tréninkové programy napříč týmy, že je nutno tajit určitou know how? Kacířská myšlenka, je s ohledem na minulost více sledován, než-li jiní? Jen postesk, škoda, že ta komunikace k veřejnosti není transparentnější. Když jsem koukal na Kwiatka, možná i osvalenější somatotyp, v kopcích, jasně, šel přes závit, ale kroutil jsem hlavou. Tak to je tedy nálož. Barguil, letos forma v kopcích, kdyby chytl začátek, snad na vítězství na Tour. A jako bych viděl dalšího Schlecka na kole. Určitě povrchní srovnání. Supersilný SKY, který co sezónu vyprodukuje až „totální“ domestiky, pomalu z kohokoli. Tady už jsem asi za hranou, jistě, vybírají na tuto pozici hodně kvalitní závodníky.
    Asi je to jen takový ten škraloupek, který mi s ohledem na časy minulé, míchání staré a nové gardy a zřejmě i personálnu napříč týmy, čas od času, chtě nechtě, vždy vytane, mimo to hezké sportovní zápolení.

  2. Ke včerejšku. Froome jel výborně. Perfektně poslal Landu, přibrzdil si skupinku, nechal Bardeta škrtnout a pak sám přidal pod kotel. Bardet se snažil, bojoval – ještě před cílem se dokázal vybičovat. Víc to asi nešlo. Zklamal Uran, že se o nic nepokusil. Buď si tak moc věří, že Frooma dá v časovce nebo mu bedna stačí. Aru prohrál žluťáka v okamžiku, kdy si ho oblékl. Následné 2 etapy ho zničily, když ho hájil v podstatě sám. A Contador by měl letos dostat cenu pro nejlepšího herce pelotonu.

    • {good} Vidím to stejně… O Uránovi jsem chtěl psát včera něco podobného, ale dal jsem si pár piv a zapomněl na to {devil}

    • Sdělení „zklamal Uran, že se o nic nepokusil“ vůbec nerozumím.
      Koho zklamal?
      Proč zklamal?
      O co by se měl pokusit?
      Uran jede vynikající Tour, je velkým překvapením závodu, před startem mu nikdo žádné velké šance na úspěch nedával. On musí nejlépe vědět, na jaké umístění jede, jak je na tom a jaké taktické prostředky k dosažení daného cíle volí.
      Ten chlapík má už v tento okamžik splněno ne na 100%, nýbrž alespoň na 150%.
      Kecy o „nejlepším herci peletonu“ jsou natolik debilní, že se sám sobě divím, že mi vůbec stojí za napsání této věty.

      • Toť můj názor. Někdo má stejný, někdo jiný. A pak lze diskutovat. Nebo jen glosovat.
        Chce se-li.
        Taky se nemusí chtít ale to pak úplně stačí nereagovat a není třeba si přitom ještě drobit do trenýrek.

        • A už si Tě Daum zapsal do „trollovského notýsku“ červenou tužkou {devil}

        • @fagus
          Máš pravdu.
          Čili ten můj názor je takový, že mě Uran nejenomže nezklamal, nýbrž velmi překvapil.
          Každý cyklista by se měl v závodě snažit co nejvíce využít své přednosti a co nejvíce eliminovat své nedostatky. A v etapáku, který je během na dlouhou trať, se musí navíc snažit sledovat dlouhodobý cíl celkového výsledku, nikoliv jenom výsledek v aktuální etapě. Předpokládám, že přesně takto racionálně se snaží jet i Uran. Souhlasím s tebou, že ty důvody jeho neútočení budou s velkou pravděpodobností ty, které jsi jmenoval.
          V časovce se do toho předpokládám pokusí dát vše a uvidí/me, co mu z toho nakonec vyleze.

  3. Pro mně jednoznačně největším překvapením Tour je Warren Barguil. I přes dílčí úspěchy na Vueltě jsem ho měl zařazeného jako velmi přeceňovaného jezdce druhého až třetího sledu, takovou francouzskou bublinu. A mně úplně neskutečně na Tour překvapil. A to před Tour tvrdil, že závod bere jako rozjetí na Vueltu a vůbec se nebude snažit o GC. Začínám mu fandit.
    Taky mně překvapil Landa, myslel jsem si, že se na úroveň Gira 2015 nevrátí. Ale on jede skvělé, navíc má v nohou Giro, kde měl pád, tak mu generálka odjela, ale vybojoval etapy.
    Z Kwiatka mám taky radost. Po prachmizerné loňské sezóně se dostal do vynikající formy. Jeho příklad nám, věčným optimistům {yahoo} , může dát naději, že Roman se taky z této mizérie brzy vyhrabe.

  4. Na cyclingnews je článek o přestupech, a to si myslím, že nejsou jen spekulace.
    De Marchi – UAE
    Castroviejo – Sky :-(
    Hirt – Astana
    Formolo – asi Bora
    Kristoff – asi Astana
    Bernal – Sky
    Villela – Astana
    Landa – Movistar
    Oss – Bora

  5. Časovkárske výsledky
    Froome
    http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Christopher_Froome_Results&year=&sort=date&race=&racetype%5B%5D=3&topx=&inttt=0&nr_results=100&ApplyFilter=Filter
    Uran
    http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Rigoberto_Uran_Results&year=&sort=date&race=&racetype%5B%5D=3&topx=&inttt=0&nr_results=100&ApplyFilter=Filter
    Porovnanie výsledkov v časovkách kde boli obaja z pohľadu Froomea
    2017 2-0 Romandia, prvá na Tour
    2016 1-0 Romandia
    2015 0-2 Tour, Romandia
    2014 1-1 Froome vyhral Romandiu, Uran Vueltu
    2013, 2012, 2011 obaja jazdili za SKY
    {bye}

  6. Všichni mluví o tom, že je rozhodnuto, upínají se k časovce, ale zítra bude též těžký den, pokud budou nohy, správný vítr a trocha štěstí… Těším se na zítřek víc jak na časovku {beer}
    Roman – nechápu některé komentáře, vysmívání se mu, či jeho odsouzení, že nenaplnil vaše naděje… {wacko}
    Vůbec nic nevíme o jeho úkolech, zdravotním stavu, či příčinách, proč mu to tak nejede v horských etapách… Naznačil chybu v tréninku… Stejně mu budu dál fandit jako všem našim…
    Contador – chce být spíš vidět, jede jenom na efekt, když ví, že na to nemá… Za mě spíš divadlo (prostě nemusím a jsem zaujatý)
    Sky – nechápu… {wacko} Někteří jedou přes hranu a následující den se větrají, jako by se nic nestalo, odpářou i ty, co se „šetří“. Kdy někomu z nich dojde…??
    Etapy sestavené dobře, rozhodně žádná nuda, víc kopců by tomu nepomohlo, spíš naopak, za mě {good}

    • V Sky majú aj určité šťastie a obrovskú výhodu, že ak nejakí domestici nemajú formu, zaberú iní. Tento rok je poslabší SL Henao ale hviezdi Kwiatek a Landa a to odpadol Thomas, minulý rok bol zase vynikajúci trebárs Poels. Majú veľké mnnožstvo kvalitných cyklistov z ktorých vždy nejakí zaberú v pravý čas.
      Roman nie je vo forme, určite ho nebudem zosmiešňovať ale verím, že sa poučí, pretože to čo predvádzal tento rok na Tour je pod jeho možnosti. Narodilo sa mu druhé dieťa, zmenil tím, možno skúšal v príprave niečo iné …… myslím si, že je natoľko skúsený, že vie kde sa stala chyba. Držím palce ďalej a verím v lepšie časy, Roman na to má.

    • Mluvíš tak hezky o tom, jak se lidi nemají vyswmívat Romanovi, ale na Contadora aplikuješ úplně něco jiného {negative} Prosím o vysvětlení – co je to jet na efekt? Jak by sis představoval, že by měl teda jet? Úplně slyším prázdná slova Milanka :-) Myslíš, že předevčírem se nepokoušel vyhrát etapu?

  7. Překvapila mě sborová reakce expertů na ČT na odjetí Landy od Frooma těsně před cílem.
    Všichni se tam začali tetelit radostí a prezentovali dění na obrazovce jako vzpouru Landy proti vlastnímu týmu.
    Přitom tom tak zřejmě nebylo a celá akce byla zřejmě týmový taktický tah.
    Alespoť tak je to prezentováno třeba zde:
    http://www.cyclingpub.com/article/2555/Tour+de+France+-+Mikel+Landa%3A+The+podium+will+be+difficult+for+me
    Nevím tedy, co si mám o těchto zasloužilých cyklistech myslet. Očekával bych od nich poněkud odbornější pohled na dění na trati.

    • Oni v to doufali, aby byl nějaký skandál, aby bylo o čem mluvit. Přáli Landovi aby vzal svůj osud do vlastních rukou :-D Už ho viděli jak vyndavá sluchátko z ucha…já ho viděl pořád v uchu.

    • Už jsem to tady komentoval. Byla to z jejich strany těžká amatéřina, zklamali mě {negative}

    • Tak ono tady panuje všeobecné přesvědčení, že Landa je v posledních etapách v horách silnější než Froome, že pro něj nepracuje na 100 procent, a že kdyby měl volnou ruku, tak by mu bez problémů ujel. Což není tak docela pravda. Ale spousta lidí by si to možná přála…

      • Jj u něj jsem celkem přesvědčený, že kdyby si myslel, že na to má, tak to sluchátko vyndá a pojede…z čehož asi vycházeli i experti v TV. Už to jednou udělal a na to se nezapomíná…oni si taky možná někdy řeknou, kdybych já to sluchátko tenkrát vyndal…

        • Kdy to udělal? :)

        • Neudělal? :-D Něco bylo ještě s Aruem v Astaně na Giru 2015 ne? Ale já si někdy ho… pamatuju. Nebo si to časem v hlavě trochu překroutím {devil} :-D

        • No já právě nevím, se ptám jenom. :) Na tom Giru si vybavuju, že ho stahovali z úniku, aby neohrozil Aruovo 2. místo, tak tam tehdy asi litoval, že si to sluchátko nezneprovoznil. Ale může si za to sám, nemá lézt do takových pofiderních týmů. :)

        • Landa si vyrval sluchátko na předloňské Vueltě, kde měl táhnout Arua poté, co Aru poodjel Puritovi a spol., ale Landa nepočkal, jel „nesmyslně“ půl minuty před Aruem a díky tomu vyhrál královskou etapu.

          Ale dnes to byl samozřejmě jiný případ. Akorát „experti“ ve studiu se neobtěžují číst rozhovory s DS a jezdci. Jinak by věděli, že Sky i sám Froome chtějí dostat Landu na pódium.

    • Milanek Underwood

      Já se jich zastávám jednoznačně! – pravdu sice nakonec neměli a i já si u toho myslel – škoda, že jen Froom nedojel Landu – ale –
      ONO TO PRÁVĚ ŽE ODBORNÉ BYLO A KLIDNĚ JE MOŽNÉ, ŽE POSTUP, KTERÝ TAM SKY PŘEDVEDLI BYL „KAPIČKU“ RISKANTNÍ … Akorát že oni si (SKY) věřili, že Froomovi neujede nikdo z těch 4 … kdyby ale ujel, pak by to bylo fiasko… a Landa by musel čekat a pomoc by přišla pozdě! …
      tak pane Daume, zase to nepřehánějte s vaší fajnovstí v očekáváních.
      Prostě zase se tolik nepovyšujte chlapci někteří vespolek, protože ono je to kapku jinak (myslím hlavně Alexi tebe jak si tu zase komicky čechráš peří – že si to hned říkal … haha

  8. Velogames, King of the Mountains, výsledky:

    1.(14.) Rolo56 – Parriba – 4490 bodů
    2.(22.) Petr93 – Petr93 Team – 4425
    3.(72.) Kmochacek – aaazzz – 4147 (počtvrté v řadě na pódiu, {good} paráda, klobouček…)

    Gratulace a hodně štěstí ve zbývajících etapách na Tour.

    Tři lidi v top100 z více než 4000 týmů – to není špatný {thumbup}

  9. Sunweb letos na Giru a Tour?
    Giro.
    Dumoulin la maglia rosa a 2 etapy.
    Tour.
    Barguil maillot a pois rouges a Matthews maillot vert a dohromady zatim 4 etapy.
    Pane jo!
    {yahoo}

  10. No a omlouvám se Romanovi za svůj tip, že dnes bude mít víc jak hodinu sekeru na Frooma v GC {rose}
    Spletl jsem se o 2:15 minuty! A kluk jeden ušatá si zase o m ístečko polepšil, už je třiadvacátej ;-)
    Nějakej ten pád nebo defekt soupeřů v nevhodnou chvíli by nakonec mohl Romana šoupnout do TOP 20!
    Vlastními silami už to nezvládne, chybí mu na dvacátého Mollemu ca. 10 minut {scratch}

    • Alexi, moc bych Ti chtěl poděkovat za tyto ironické příspěvky na účet Romana Kreuzigera.
      Pevně doufám, že se Ti podaří ze mě konečně sejmout to těžké a hlavně naprosto nezasloužené břímě největšího kreuzigerobijce na tomto fóru.
      :-)

      • No, víš, není to až tak ironie, jako taková ta česká švejkovina, vycházející z frustrace :-(
        Koukání na cyklistiku mne baví MNOHEM víc, když vyhlížím s nadějí českého borce na pozici, která znamená úspěch v etapě či jednorázovém závodě – a to si prostě letos neužívám. Takže mne ta TdF moc nebaví – fandit cizím jezdcům, to prostě není ono…
        Jó, když jsem dřív koukal jako blázen pomalu za roh obrazovky (až se mi žena smála), kdy se v zatáčce za vedoucí skupinou v horské etapě objeví Kreuziger (nebo König), to byla jiná káva!!!
        Teď člověk jen kouká na ocas větší skupiny, kdy Roman odpadne… a vždycky se dočká {cry}
        Takže, jak říkám: není to ironie, je to smutná pravda {negative}

        • Njn, s tím koukáním na vlastní závodníky máš určitě pravdu, je to jiné kafe.
          Třeba se někdo hodně dobrej časem objeví, kdo ví.
          Jde o to, abychom třeba nějakej ten pátek ještě vydrželi a měli šanci se toho třeba i dočkat.
          ;-)
          Jinak já vím, že to je pravda, ale připadá mi divné, dělat si šprťouchlata z borce, kterému to evidentně nejde jak by si sám představoval a jistě je z toho sám otrávenej jako šváb. Chápu, že on to tady stejně nečte, ale i tak, prostě mi to připadá divné.
          Několikrát ho odchytili s kamerou po etapě, ty obrázky si určitě viděl. Připadá mi, že tak zoufale v minulých letech nevypadal. Třeba to souvisí i s tím, že se mu nedaří. Ale kdo ví, třeba si to jenom špatně pamatuji.

        • Hele, píšeš to opravdu fikaně, ale já umím číst mezi řádky a vím, kam směřuješ. Nezatahuj mne někam, kam nechci a nedávej mým slovům jiný význam, než původně měla.
          Děkuji, toť vše {beer}
          P.S. Ty se prostě nezměníš, byť bys byl rád, aby si to důvěřiější kolegové – diskutéři mysleli {negative}

        • @pan Alex
          {wacko}
          {unsure}

  11. V podstatě to dopadlo tak nějak dle očekávání.
    I Simon Yates to nakonec sám nějak uválčil.
    Je dobré, že Froome jasně prokázal svoji výkonnost a nezůstává tedy z této Tour taková divná pachuť na jazyku jako svého času případ Wigo/Froome.
    Jestli to dopadne dle předpokladů, nadělí Froome ostatním ještě přes minutu v časovce a vše bude jak má být.
    Ale v cíli ještě nikdo není, tak hlavně, aby nedošlo k nějakému pádu, nemoci a podobně. To by si GC jezdci po třech týdnech stresující roboty už fakt nezasloužili.

    A nemohu než vyzdvihnout vystoupení Alberta Contadora!!
    Přestože mu musí být jasné, že na to prostě nemá, nevzdává to, jede, útočí, snaží se, klobou dolů. I kdyby v cíli této Tour kariéru definitivně ukončil, neodešel by jako ubitý král, odešel by s hlavou vztyčenou. A to by myslím měli ocenit i ti, kteří ho prostě z jakýchkoliv důvodů nemusí.

  12. Kwiatkowski, jak zastavil a slezl z kola. {wacko} Počítám, že kdyby měl hřebík, tak ho na něj pověsí. :)

    • Kwiatkowského mám dlouhodobě rád – a po této Tour ještě podstatně víc! Je to BOREC s obrovským B {bomb}

      • Milanek Underwood

        Rozdíl mezi Leem a Kwiatkem je markantní
        Leo machýrek, který nikomu moc nepomohl
        (Dvakrát sice jakš takš jel, ale pro sky jeho top 10 na Giru bylo celkem slabé a bylo to celkem i slabou jízdou a pak na Vueltě sice jel solidně, ale bez výsledku…
        Kwiatek mnohem větší hvězda, než je namachrovanek Konig a jede pro Frooma fakt super super super.
        podle mě následník Frooma ve SKY!!! a zasloužený – jinám ať nechodí, neb pod Know How sky … by fakt mohl vyhrát GT brzo a samosebou ve stylu Valverde i jiné závody! …

        PS: OK já každého oblíbeného jezdce posílám vyhrát Tour,… ale tak už to prostě vnímám {beer}

        • V obou těch závodech byl Leo plán B. Což Kwiatkowski není a proto může jít přes závit tak, že být Froomem, tak mu z balíku, co bude rozdělovat pro tým po Tour dám nejmíň půlku…

        • Climbere Leo určitě nebyl plánem B na loňské Vueltě. A jeho pomoc Froomovi byla nula nula nic. Tam kde se to lámalo a kde ho Froome nejvíc potřeboval, nebyl.
          V tomto má Milanek pravdu (to je snad poprvé, co s ním souhlasím). {bye}

        • A kdo by to podle tebe byl, kdyby Froome náhodou vypadl ze závodu?

        • Leo mal minulý rok na Vuelte volnú ruku a bol plán B, teda ak si to dobre pamätám. Kwiatek tento rok žiari, predchádzajúce dve sezóny mal slabé.

        • Když vzpomenu na Kwiatka na Tour v dresu mistra světa ještě v Quickstepu a dnes…obrovský rozdíl, tenkrát to měl úplně v…a teď se pro Frooma může přetrhnou, takový borec a úplně odhodí vlastní ambice, přijde mi to až trochu přehnané…otrok jako Vasil. Prostě mi to tak nějak přijde pro závodníka takového kalibru až trochu nedůstojné.

        • Froomie to prostě s Polákama a Ukrajincema umí. :)

        • @Hanc: Nemyslím si, že by byl Kwiatek otrok a už vůbec ne, že pozice jeho nebo Vasila je nedůstojná! Naopak. VŠICHNI v tomhle pojízdném cyklistickém cirkusu vědí, že jsou to mistři svého oboru (ostatně i mistři světa) a oba dva tím získávají obrovský kredit nejen u fanoušků, ale hlavně u těch, kdo je živí – u sponzorů a majitelů stájí! Takové borce chce mít každý šéf týmu v řadách svých jezdců a je za ně ochoten vysolit setsakra dobrý peníz.
          No a dnes jsou superdomestiky, zítra zase mohou jet v duhovém trikotu – třeba jen proto, že jim jejich služby někdo při jiné příležitosti vrátí…
          Kwiatkowski si na této Tour vydobil pozici supersupersuperdomestika. A to není vůbec k zahození {devil}

        • Climbere Leo není rozený lídr, on je spíš rozený sólista Národního divadla. {scratch}
          a řekl bych, že Sky nikdy na GC žádný B plán nemá.

        • Alex já to všechno chápu, ale prostě se mi to nelíbí. Když borec v takové formě nedostane volno ani na etapu…Tohle snad nebylo ani v Discovery.

        • Milanku tvůj vzorec fandění je jednoduchej – kam vítr, tam plášť. Někomu se to třeba líbí, mě moc ne. Pamatuji si, jak jsi tu ještě nedávno na Lea pěl ódy {negative} Teď si možná trochu zapřeháním, ale připadá mi to takhle: řeknu-li já a), budeš ty tvrdit b). Nějak jsem ti vlezl pod kůži, přes všechnu tvojí originalitě, tolerantnost a volnomyšlenkářství.

          Climber {good} vystihl to podstatný.

        • Počítám s reakcí, že jsem moc sebestřednej, nebo podobně, vyznívá to tak, ale prostě to tak vidím.

        • Milanek Underwood

          @Dj.Tj možná že kam vítr, tam plášť
          Jenže já prostě nechci fandit stylem, že někoho omlouvám a vychvaluju za bídné výkony… Proto, že my to přijde zbytečné, když v tu samou dobu někdo jiný jezdí skvěle.
          Př. Contador – kdyby byl zkončil včas, tak bych se do něj nemohl takhle navážet – Pro mě totiž neexistuje Svatej Albert, Leo, Roman… Jistě že někdy mám více trpělivosti… ale ale (I Contadorovi jsem kdysi fandil – když jsem ho bral jako nástupce Induraina, kterému jsem fandil – Armstrongovi jsem nefandil nikdy)
          Takže máš pravdu, když to vezmu obrazně, ale já to tak dělám s velkým gustem a schválně – … Nechci třeba pořád říkat: „Roman jezdí už pět let blbě, ale jsem mu sttrašně vděčný za to jak jel před sedmi leta, a proto se mi i ta jeho letošní výhra líbí a věřím že zas bude dobrý …. :))) Tak to fakt radši zajásám nad někým, kdo jede dobře (ale ne= že fandím všem – protože to fakt nefndím, i když se to po něčem co mě zaujme může kdykoli otočit…
          (Navíc jako většina občas trošku přeju slabšímu = chci překvapení … tj Froomovi fandím, ale nejsem dogmatik …. (když na něj minule útočil Quintana tak jsem dalo by se říci fandil oběma)
          …. Takže to jen, že to neni myslím tak úplně kam vítr
          (PS: nejsem ale takový Cyklo fajnšmekr jako třeba Senor, nebo tvs91,… – tj nezajímají mě až tak všichni jezdci – ale jen něco a to něco obvykle jsou ti vpředu – tj chvilku dýl trvá než si všimnu – protože prostě nadějí je hodně – ale vítězů jen málo … stručně řečeno
          (Př.2: Cinka jako čecha člověk vidí – ale být to Francouz, tak mě při daném průběhu Tour nezajímá vůbec, nebo Juraj Sagan … ten zaujal jen svou nekompetencí a tím, že je bratr…)
          Tak proč teď nepochválit Kwiatka, nezkrytizovat Lea,…. když to v tuhle chvíli podle mě tak je? …. Když to udělám naopak, co bych pak měl dělat, kdyby skutečně Leo jel dobře? Nejede… tak neni co chválit (ještě navíc píše kraviny o politice a hlavně sociologii)

        • Milánek si jednoducho fanúšik úspechu, takých je veľa, nie je to nič zvláštne a ani originálne. Juraj Sagan pred svojim vypadnutím predviedol výborný výkon najmä v etape ktorú vyhral jeho brat. Kritizovať Lea ktorý sa pretekov ani nezúčastňuje mi príde zvláštne a dosť nasilu.

        • Milanek Underwood

          @Mellon Jenže ty jsi to stejné, akorát si to pentlíš do zdánlivě pěkných keců. Fandíš Saganovi proto, že je Slovák a navíc ještě skvělej! Básnění o Jurajovu výkonu v jedné etapě a je zase jen vázaný na jeho skvělého bratra… Prostě taky fandíš úspěchu – Konec konců Leo, Roman, všichni měli úspěch
          Ale teď ho nemají a ty si prostě myslíš, že je pěkné zůstat věrný – zatímco já si myslím, že je to úplně jedno, protože… mě je to fakt jedno
          (i já samozřejmě né vše měním … ale jaký má smysl těšit se tady až Leo vyhraje GT??? Když ani nestartuje – podle mě nakonec nepojede ani Vueltu… Respektive těšit se můžem, ale že by bylo pěknější, když tuto výru někdo drží a deklaruje pevněji, než třeba já???
          Tak jo, až Leo něco vyhraje klidně mi to připomeň a těž se z toho že si měl pravdu… nebo o co vlastně GO? Všichni fanději více méně úspěchu…
          Akorát někteří si myslí že věrnost ovčáckého psa je chvalitebná i v takové pro zábavu jsoucí věci jako je sport:)

        • Je logické, že všetci chcú aby tí, ktorým fandia boli úspešní, ak by to bolo naopak, bola by tu hlúposť. Iné je, fandiť každú chvíľku inému podľa toho kto je práve úspešný, to je práve to byť fanúšikom úspechu. Proti tomu nič nemám, je fajn byť stále s úspešnými a niektorí to potrebujú. Pre niekoho vernosť dôležitá je, pre niekoho nie, tak to v živote chodí, akurát niektorí sa zase radi pridávajú k tým momentálne lepším, silnejším, úspešnejším aby trochu tej slávy padlo aj na nich. A keď už úspešní nie sú, tak si do nich radi kopnú, do babrákov.
          Ja mám cyklistov ktorým fandím stále, bez ohľadu na to ako na tom momentálne sú a potom fandím cyklistom podľa sympatie a výkonu v jednotlivých pretekoch. Včera som napríklad fandil Atapumovi aby sa mu konečne podarilo dotiahnuť únik do víťazstva, žiaľ nepodarilo sa, hádam sa mu to podarí nabudúce.

      • Musím říct, že Kwiatkowski mi byl vždy nesympatický a dost jsem byl skeptický i ohledně jeho výkonnosti. Ale letos jaro absolutně super výkonnost a na Tour si mě totálně získal. Úžásný výkony a týmová podpora z jeho strany. Pro mě jeho výkony jsou něco co mi z téhle tour utkví nejvíc v paměti.

        • Milanek Underwood

          já si myslím, že on pochopil, že tohle je správná cesta jak zvednout .. jakousi bázi svojí výkonnosti… PS: když se to vezme dokola – on to většinou sám očesal tak, že pak už i ti dva co zbyli za ním de fakto stejně nemohli jet dál stejné (nebo vyšší) tempo …
          Podle mě on si porozuměl s týmem s Brailsfordem

          @Climber Leo se prostě pořád choval vychcaně a nechtěl moc pomáhat – furt hledal, jak být leader a nebo B leader a nebo etapu a nebo… a výsledek je že … je pasé
          Nic nezajel a nikde nejel ani ve stylu kwitka, porteho nebo „alespoň“ Landy
          … tj je to zaité dobrého GT ledera asi hned tak mít nebudeme

        • Chudak Nieve po nem, ten asi kwiatka totalne proklina v poslednich dnech :-D chudak drzi na moral, ale skvele {good}

        • Ale Leo je rozený lídr.:) Nevadí mu ten tlak. Na rozdíl třeba od Romana, který lídrování zkusil a zjistil, že být lídrem nechce, že mu vyhovuje nebýt lídr a raději pomáhá ostatním. Každý je jiný.

        • Milanek Underwood

          @Climber Tohle je tedy fakt (že se zdá že je leader…), jenže … leader také musí být spolehlivý co se týče že vůbec přijde na start,… a navíc – Leo byl zatím leaderem jen a valém týmu… ono být leder Astany … to by se teprve vidělo, prtože tam by (jak víme) 5 místo podruhý už na pozici leadera nestačilo…
          Ale jinak OK třeba se ještě vrátí, ale já tomu nevěřím, letos už se zlomil jezdí moc málo a jak neobjel ani Dauphine – podle mě byla konečná – on nebude domestik {beer}

        • Škoda toho, že je furt zraněný, no. Jen jsem chtěl upozornit na to, že Kwiatkova a Leova pozice v týmu byla jiná, a proto to nejde moc srovnávat.

        • @Climber: Přesně tak. Leo je cyklista z kategorie jájíků – ale je tomu tak proto, že na to kurevsky má! Nebýt zdravotních lapálií, splnil by dle mého názoru to, co veřejně prohlásil: „Do třech let chci vyhrát TdF, Giro nebo Vueltu!“
          Proto ho mám rád a doufám, že ještě neskončil v propadlišti cyklistických dějin {beer}

        • A na Vueltě to měla být bedna! {beer}

      • Kwiatko, co predvedl na letosni tour,neuveritelne {bomb} podle me nej….Chrisuv pomocnik,naopak me velke zklamani Henao {negative}

        • Podle mě se Henaovi moc nechtělo pomáhat v některých etapách. Jak se jede na něho je výbornej, ale jako domestik nevyzpitatelnej.

  13. Mne prislo ze Froome se vyprdl na etapu neb po tom nastupu to vypadalo realne.
    Je to takovy poker a jemu se holt jedna o GC.

  14. Bardetovi do casovky neverim vubec, Uranovy TT take posledni dobou nicmoc, ale doufam, ze v nem bouchnou saze, je to stale kousek.
    1. Chris Froome
    2. Romain Bardet 23″
    3. Rigoberto Uran 29″

Leave a Reply