Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

6 660 comments

  1. Tak taky přidám tip než to začne….

    1. Froome (letos už to dá)
    2. Zakarin (jo ten mu zatopí…to budeme čumět a nevěřit {wacko} )
    3. Chaves (s úsměvem a vnitřní spokojeností se moc nevyhrává)
    4. Yates A. (čekám jeden úspěšný útok ale také jedno zaváhání)
    5. Poels (taková klidná síla závodu)
    6. Kruijswijk (vysoký standard ale životní formu už měl…)
    7. Nibali (ne ne)
    8. Majka (furt bude čumět za koho by se zavěsil…a pak jak mu to ujíždí…)
    9. Aru (po TdF mu to nepojede)
    10. Lopez (dlouho to bude vypadat hodně dobře a pak najednou…DS bude řvát do vysílačky kde sakra vězí)

  2. Velogames Vuelta 2017 – https://www.velogames.com/vuelta-a-espana/2017/
    Miniliga: 464010418

    Pozor kvůli podezření z dopingu nestartuje Samuel Sánchez – BMC. Soupisky týmůuž by měli být konečné a beze změn.

    Startovní listina s denními aktualizacemi zde: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=171127&c=3&code=stats-startlist-changes

    Uzávěrka soupisek zítra (19.8.) v 17:00!

    Hodně štěstí {beer}

  3. 1. Contador
    2. Chaves
    3. Nibali
    4. Aru
    5. Lopez M. A.
    6. Zakarin
    7. Yates A.
    8. Majka
    9. Bardet
    10. Kruijswijk

  4. 1. Froome
    2. Chaves
    3. Nibali
    4. Aru
    5. Lopez M. A.
    6. Majka
    7. Yates A.
    8. Bardet
    9. Zakarin
    10. Kruijswijk

    Contador DNF.
    Adam Hansen DNF.

  5. takže konečná nominace na Tour de l´Avenir
    211 SCHLEGEL Michal
    212 NEUMANN Dominik
    213 LEHKY Roman
    214 OTRUBA Jakub
    215 SEKANINA Adam
    216 PETRUS Jiri

    http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_l%20Avenir__2017_Stage_1_Loudeac_Startlist

  6. Off topic.
    Zvaricova trochu jinak.
    Je to proste zenska, se vsim vsudy, ale ja drzim palce a snad se v Pchjongčchangu zadari.
    http://www.bezfrazi.cz/nepolevovat/
    {good}

  7. Samuel Sanchez (BMC Racing) testoval pozitivní peptid uvolňující růstový hormon GHRP-2, oznámil UCI. „Nepříznivý analytický nález“ pochází ze zkoušky mimo soutěž provedené 9. srpna.

    tedy na Vueltě ho nahradí Vliegen

    takovej starej vosel že mu to za to stálo.. {wacko}

  8. Milanek Underwood

    Málem jsem padnul smíchy… Nejlepší je ta první reakce (Karel Polanský) :)))) že bych to někdy četl i já?? Kdo že mě tu stíral přesně stejně? … A teď to samí někdo vmetl i známému politologovi Leovi … dobrý
    A má prvadu! ??? :))))

    https://twitter.com/LeopoldKonig/status/897553005632999426

    • Polanský předvedl jenom a pouze trapně profláklou diskuzní prasárnu, která jako přes kopírák denně proběhne na všech možných diskuzních fórech milionkrát.
      Vždy mi jenom tak trochu není úplně jasné, zda tato čuňátka jsou opravdu tak pitomá a pak jim těžko něco vyčítat, anebo takto prasí naopak zcela vědomě a úmyslně.
      Zřejmě to bude kus od kusu a těch pitomých je většina.

      • Nevím proč ten člověk ještě jezdí na kole (LK). Ať jde do politiky, když má tak blbé řeči. Moje averze vůči němu se stále prohlubuje.

        • tak on si může slušně říkat a psát, co uzná za vhodné a může u toho dělat kolo nebo i něco jiného, pokud se mu to koleno nepodaří dát dohromady. tak ho vnímej třeba jako takového mudrlanda stylově na úrovni humanitně zaměřeného gymnaziálního studenta :) koleno mu, doufám, spraví. na silnici mu to šlo a byla by škoda odcházet před teoreticky nejlepšími roky kariéry {scratch}

      • Tak on jezdí na kole, protože to je jeho povolání.
        Pokud ti vadí jeho občanské postoje, které s jeho povoláním nemají nic společného, budeš se s tím muset pravděpodobně nějak smířit. Pochybuji, že by je kvůli tobě měl měnit.
        A proč by měl jít do politiky už mi tedy vůbec není jasné.
        Stejně tak mi není jasné, proč jeho občanské postoje označuješ jako „blbé řeči“. Obdobným způsobem může kdokoliv onálepkovat tvoje názory a postoje. Nevím s jakým nadšením bys to přijímal.
        Narozdíl od tebe si ho za jeho ochotu se ve veřejném prostoru angažovat velmi vážím. Určitě to není činnost, která by mu přinesla něco dvakrát prospěšného. Alespoň soudě dle četných nevraživých reakcí, které se tak porůznu objevují.

        • Nevím proč bych jeho řeči nemohl označit za blbé, je to můj názor.
          Jinak tys to nazval ochotou se ve veřejném sektoru angažovat. Já bych to zase nazval vlezlostí.
          Navíc už několikrát ukázal, že neví o čem mluví.

        • Já to jako vlezlost vnímat nemohu, protože mi jeho názory nikdo nevnucuje a nemám žádnou povinnost se jimi jakkoliv zabývat. Naopak respektuji jeho právo je vyslovit.
          Pokud by mě nějak zraňovaly, vždy se jim mohu bez problému vyhnout.
          Jestli ví či neví o čem mluví bude zřejmě do značné míry otázka toho, kdo to posuzuje. A většinou to probíhá tak, že když se něčí názory líbí, hýká se štěstím jakýže je ten borec génius. V opačném případě to je trouba, který neví o čem mluví.
          Tím ale nechci říci, že třeba ty to tak máš také. To bys musel nahodit nějaký jeho zcela konkrétní názor, o kterém se domníváš že je zcela mimo, aby bylo o čem se vůbec bavit.
          Nijak pečlivě jeho politické postoje nesleduji, ale to, co kolem mě náhodou proběhlo, mi tedy zcestné vůbec nepřipadalo.

        • Daum {good} PavelK {wacko} {negative}

        • Tak na Jagrovi je videt, ze proto bejt profesionalni sportovec jeste clovek nemusi bejt lumen, v soucasny dobe se objevit na Capim hnizde je minimalne nestastny – cti hloupy (ikdyz se bojim, ze to takhle prilis Cechu nevnima a Jardova propagace bude uspesna). Lea si pro jeho postoje a ochotu je jako vic viditelna osoba ve verejnym prostoru projevit vazim, i kdyz je casto vyjadruje nestastne a arogantne. Jinak co se tyce Dauma palec nahoru, v casech s Alexem sice nebyl eufemisticky receno vzdy konstruktivni, ale po odchodu toho exota je prinosem :)

        • Sheik Yerbouti

          @Radar: {good}

        • Monitoring: :-D Však se dočkáte, hoši, tenhle k-k-t se nevydrží přetvařovat navěky! {devil}
          Radar i Šejk nejspíš patří k těm, co si nepamatují Daumovo trollení a pruzení z dob, kdy sem Alex vůbec nepsal {bye}

        • PavelK Označit řeči za blbé je věc A (byť bez argumentu, což je vždycky slabota), pohoršovat se nad tím proto, že není politik, což jsi udělal, je věc B. Stejně tak, jako ten zmiňovaný Polanský v diskusi. Jádrem by měl být názor a jeho podstata. Ostatní je faul.

          Zbavovat někoho práva na kritiku jiného, jen proto, že nic nedokázal? Aha, to máme jako před těmi, kdo něco dokážou klekat a pozlacovat i jejich ho*na? Pardon my French. Nemluvě o tom, že mluví z cesty, protože Leo sice ve sportu nemá tak velké úspěchy jako Jágr, ale pořád je jeho 6. místo na Giro druhým (tuším) nejlepším českým počinem na GTs v historii.

          To by pak hnedle jeden musel bejt politik, aby mohl kritizovat politika a pekař, aby si mohl dovolit říct, že ten jeho dneska spálil housky.

        • zdenda_hobík_

          hokič
          naprosto podepisuji jak A, tak B.

          Kolik vynikajících trenérů bylo podprůměrnými hráči. A v atletice by mohl trénovat jen Dvořák a Železný {whistle}

        • Hokič: tušíš špatně ;-) První i druhý nejlepší český počin na GTs drží Roman – 5. na Tour 2013 a 5.celkově a současně 1.! mezi mladými na Giro 2011 {good}

        • zomba A, vidíš, děkuji za upozornění :) Hlavně, že jsem na to jeho posléze páté místo byl tehdy na Zoncolanu osobně dohlédnout :D

        • Vítám Vás zpět předsedo, to jste to dlouho nevydržel…. {beer}

        • @asus Nejvtipnější mi přišlo, že obsahem příspěvku bylo sdělení o „k-k-t-ovi, kterej něco nevydrží“ :-D To nevymyslíš.

        • @Aleš : Všiml sis jak jsem opatrně našlapoval s tím vykáním, abych ho nepoplašil. :-D

        • @ vsichni – bavite mne i na dovolene. {bye}

          @ Alex {bye}

          @ Leo – Necetl jsem ten clanek o kolo ktereho se strhla diskuse. S Leem v nekterych jeho nazorech bytostne nesouhlasim (nevidim svet tak ruzove), ale demokracie a svoboda slova bud JE a nebo NENI a nic mezi tim neexistuje. Docela rad jeho nazory prectu a beru to kolikrat jako podnet k zamysleni.
          Leo je sice sportovec, ale to neznamena, ze je to blbec. Osobne znam profiky z obou stran inteligencniho spektra a Lea bych, byt ho znam jen zprostredkovane na zaklade jeho verejnych vystoupeni, rozhodne zaradil mezi ty chytre. :)
          {bye}

          P.S. Sancheze mi je fakt lito. Snad to chytl z kureciho???? {yahoo}

        • Take jsem na Zoncolanu tehdy byl.
          Stejne jako den predtim pred cilem pod Grossglocknerem.
          Den pote na Passo Giau, video sebe jsem sem kdysi daval, kde projizdeli na jedne z nejtezsich etap na GT v poslednich mozna 10 letech neb vitezny Nieve tehdy 229 km etapou dal za dlouhych 7h27’14“.
          Krizak tehdy na Zoncolanu dost ztratil, co bychom za to dnes dali.
          http://sport.idnes.cz/kreuzigerovi-nevysla-etapa-na-zoncolan-na-giru-klesl-na-9-misto-p7w-/cyklistika.aspx?c=A110521_172707_cyklistika_fil
          {bye}

        • @Palawan Hele tak to je i dost možné, že jsme se tehdy potkali, pozdravili. :) My byli v zatáčce někde asi ve třetině stoupání a na silnici jsme načmárali mimo obligátních nápisů Litvínov a tak (ehm, taková lokální úchylka… :)) či Roman a Ferry i obřího křižáka. A jeli jsme i na Giau, kde už zdaleka tolik lidí nebylo, takže pokud jste byli nahoře na sedle, dost možná jsme se viděli :)

        • Na Zoncolanu jsem byl az nahore nad tunelem a na Giau zase tak v pulce neb jsem se nestihl dostat nahoru pred cyklisty.
          Tak nekdy priste.
          {beer}

        • Jo, nad tunelem jsme byli den předtím a věru se mi nechtělo škrábat se tam znovu, navíc s plechovkama barev a zásobama :D

          Tak jo, až se potkáme na svahu, dáme pivo ;)

      • kluci, vám je snad líto, že je tady konečně klid {scratch} takhle provokovat… {scratch}

    • Sheik Yerbouti

      Milanku, dost často s tebou souhlasím, nebo tě minimálně chápu. Ale co napsal ten Polanský, je jenom blbej kec. Západní svět je postavený na tom, že se každý může vyjadřovat ke všemu a všechno kritizovat. Komu to vadí, ať se přestěhuje třeba do Číny – tam bude podle těchhle zaprděných rozumbradů svět ještě v pořádku. A König nic nedokázal? No jo, vždyť byl vlastně jen v top 10 na všech třech GT a dva roky jezdil za nejbohatší tým světa. Prostě takovej průměrnej Franta…

      • Milanek Underwood

        já to jen „“vtipně““ použil jako příklad toho co se občas asi nám všem stalo – když se našel horlivý zastánce (třeba Romanův) a vmetl nám že bychom měli být ke slavným uctivý a jen chválit, nebo mlčet, protože jsme proti nim nic nedokázali … (schválně to kapku posouvám, abychom se posunuli :)
        Jinak OK – také mi nevadí, že Leo takhle kybicuje – (o Jágra strach nemám :) .. Vadí mi ale, když se já začnu s Leem „přít“ ať již přímo, nebo nepřímo (= s jinými lidmi ohledně Lea a jeho názorů) A začne se po mě žádat „větší uctivost“ s poukazem na to, že jsem dokázal „méně“
        … A zde příkladně narazila kosa na kámen a ilustruje to, že pokud by nemohl obyčejný člověk kritizovat i vcelku přímočaře někoho kdo takzvaně „něco dokázal“ … bylo by to špatné a mylné… A tohle je dobrý příklad – mě by leo smázl svím světaznalstvím … ale co Jágra? … Dobrý dobrý příklad
        Ten chlápek (Polanský) to třeba také napsal s vědomím téhle Ironie a zná li Leovu „povýšenost“ … nemusel to ani být „klasická diskusní prasárna“ jak píše Daum, ale úmyslný ironický rýpanec a za něj já tleskám. …
        Jinak s tebou souhlasím a vítám i Leovy výpady, ale žádám o dovolení stejně ostře vypadávat i proti němu, pokud s něčím chci polemizovat a neberu argument že on zná víc než já – protože to nemusí být až tak ve všem … – to jsem zase zašel dál než jsem chtěl – chtěl jsem na závěr jen souhlasit :)

        • Sheik Yerbouti

          Tak v tomhle s tebou taky souhlas {beer} Ten argument, že někdo nemá kecat, protože dokázal méně, je mimo. Výjimkou je, samozřejmě, když je někdo špička ve svém oboru – můžeme tu například kecat Alonsovi do toho, jak má řídit formuli, ale bude to vypadat dost vtipně. Tím furt ale taky neříkám, že bysme neměli mít právo to dělat.

        • Kdy se po tobě chtěla Milanku větší uctivost s poukazem na to, žes dokázal méně? Kdo tě tu stíral přesně stejně?

          Sheik souhlasíš s Milankem, ale v čem? vždyť ten Polanský nic s ironií nenapsal, je to naprosto zjevný.

    • Za me Leo palec nahoru, libi se mi, ze se neschovava a rika otevrene, co si mysli. Ne vzdy s nim musim souhlasit, ale jeho otevrenost je, nejen, u sportovcu temer nevidana.
      {good}

      • zdenda_hobík_

        že se s AB kámoší ti, kterým z toho něco pěkně kulaťoučkého může kápnout, to ještě chápu. Proč ho adorují ti ostatní, to už chápu méně, ale dost už o politice :-¤

        • Proc?
          Jednoduche.
          Dam sem tento smajlik {heart} neb srdce je velice dulezitou soucasti lidskeho tela stejne jako mozek neb smajlik mozek zde neni.
          {yahoo}

        • Milanek Underwood

          Zdeňku, já ho třeba neadoruji, ale ani nezavrhuji, neb je to těžké něco si vybraz s té nabídky co se dejme tomu potenciálně vejde nad 5 procent – protože – to jako … kalouskovy argumenty … to má „Obří“ střet zájmů asi jen Babiš a ….
          Prostě u mě to není adorace, ale jen těžká deziluze a vědomí že volba je pouze o menčím zlu a nějakým preferencím a osobně – i když s tímhle hodně lidí těžce nesouhlasí – v čem je Kalousek lepší než Babiš = například a nechci zacházet moc daleko
          … Vlastně chci jen říct, že to nemusí být adorace ale Cinismus a nebo i jen risk – zvolit Babiše s tím, že třeba bude vládnout v něčem rozuměji, než oponenti a nebát se hned že tím zkončí demokracie u nás a že tam bude na věky ….
          Já doufám, že u čechů je jistou zárukou demokracie sama značná neúcta k autoritám a nechuť ke kázni (jako mám třeba já :))) (tj o Adoraci nemůže být ani řeč, ale o doufání v maličko lepší (na 4 roky) volbu …. (Jak to jednou někdo psal, když němcům nabídli toho hrůzopána z Evropského parlamentu …) že „je to jako volba mezi dýnějovým morem a cholerou … (takže buďme rádi za Angelu i když je to síla = my češi : )))
          Tak sry za politiku

    • tak taky mám perlu k tématu,a to z Lidovek
      diskutující Jetel a zejména jeho rekce, to o slepé nenávisti v kontextu s tím jak Lea otituloval…to mě dostalo {yahoo}

      Příloha: konig

    • Škoda, že sis Milanku nepřečetl hned tu druhou reakci, ta má na rozdíl od reakce toho pana Polanského hlavu a patu…

      To co napsal pan Polanský je blbost na entou. Protože svoje vlastní slova vlastně sám na sebe neaplikoval. I pro něj přece platí: Jen si tak přemýšlím. Kde si člověk jako vy osvojuje právo kritizovat ty, kteří, na rozdíl od vás, něco dokázali?

      Takže tu reakci vlastně vůbec neměl psát. Nebo něco dokázal? A jak se to vlastně měří, co kdo dokázal? Na to jsou nějaká objektivní měřítka? Pouč mě Milanku, jsem zvědav.

      • Milanek Underwood

        Leo pokud vím v době vrcholící (tedy prozatím) migrační krize podporoval své názory tím, že jako špičkový cyklista (v té době ještě aktivní :) zná svět lépe a ví co je správné, protože to měl možnost poznat na vznešenější západní části Evropského kontinentu, v kontrastu s přízemními českými vydláky, s nimiž vedl hypoteticky polemiku respektive se k takovéto myšlené skupině lidí vymezoval.
        Zde se pokusil poučit Jaromíra Jágra – tedy vymezit se k jeho chování.
        Otázka ale je o co to přít? Jágr určitě zná svět dobře a i když je o něm známo, že Ramenní pletence a další partie si také vypracoval s vidlemi na rodinné farmě, je otázka, jestli je vhodné řadit ho mezi vidláky …
        Kdo má pravdu, to já nevím – Leovi se zjevně nelíbí babiš a líbí se mu Horáček. Co děla Jágr v čapím hnízdě a jestli tam přijít je ostuda, to nevím? … a nebo zda je nutné distancovat se od Babiše, aby člověk neztratil lidské kvality to také nevím …

        A ten žebříček by třeba mohl být:

        n. Jábr

        n+x.Leo

        n+x+y Milánek Underwood

        …. Ale kam vlastně zařadit třeba Babiše? Peněz má si i víc než Jágr a dotáhl to na ministra financí … že by na pozici n-c.? … to by pak ale byl nade všemi? … A jeho názor by měl velkou váhu… Kam s třeba s Kalouskem a nebo Karlem Gotem to fakt nevím

        … tak nevím kdo má tedy pravdu a podle čeho to posoudit a jak to změřit .. Proč jsem tohle napsal nevím … jen mě napadlo, že by to bylo absurdní

        jen tak pro legraci – napadlo mě, že vlastně není jasné kam Babiše zařadit … Asi mezi zloděje? takže normálně peníze jsou sami o sobě úctyhodné v západní kultuře – ber kde ber – ale u Babiše zrovna platí vyjímka? … Je to složité :))) {devil}

        (áno, riskuji, že to neni o cyklistice a vzbudím pohoršení …, ale je to trošku o Cyklistovi … a nebo ani to ne?)

        • Jak ovlivňuje Lea Jágr, je mi šumák, spíš bych raději viděl v jeho tweetu (asi nejsem sám), jak Lea konkrétně ovlivňuje jeho koleno. :-(

      • Sheik Yerbouti

        Řeknu ti, kam Babiše zařadit. Mezi magory, kteří naprosto ztratili jakýkoliv kontakt s realitou a jsou bytostně přesvědčeni, že jsou nadřazeni všem ostatním. Koukni se, jak od té doby, co je v politice, chytá jeden hysterický záchvat za druhým. Že není ve všem po jeho, je pro něj nová skutečnost, se kterou se opakovaně nedokáže smířit. Dále ho taky můžeme zařadit mezi estébáky (na odboru zahraničního obchodu neestébáci nebyli, zrovna tak jako v prognosťáku), podvodníky (Čapí hnízdo, korunové dluhopisy), chronické lháře (kauza skrytých nahrávek a mnoho dalších), k*rvitele krajiny, k*rvitele drobného zemědělství, sprosté vidláky, lobbisty (biosložka v naftě)… Dál to nebudu rozebírat :-¤

        • Sheik Yerbouti

          Mělo to jít pod Milanka.

        • @ Sheik Yerbouti = vezmi si treba Diazepam a vyser se na AB, kurwa sport resme {beer}

        • @Sheik – TESAT DO KAMENE. {bye} Asi by to slo napsal lepe, ale za mne {thumbup}

        • Milanek Underwood

          Ty vole Šejku :) – já tě nechtěl vytočit, ale když už si to nakousl, tak to vypadá zároveň jako popis toho času presidenta nejlepší země světa Donadla Trumpa … A to je další můj oblíbenec – protože já pořád věřím, že je to bezva chlap – osobně podobné typy znám (alespoň si to představuju – samozřejmě neznám ani Babiše, natoš Trumpa)
          Jsou to prostě týpci, kteří přehánějí a mění názor podle potřeby, … a další nechci to psát dlouhé
          PS: Já také často přeháním s velkou chutí, a měním názory docela často (lhát aso mic neumím, také jsem pravda nic nedokázal, proto hájim právo nul alespoň si slovně změřit péro s těmi co dokázali mnoho)
          TJ U lidí jako Trump musíš počítat, že tě plácaji po zádech i když jseš jim jinak jedno, že se chluběji, přeháněji prostě oni hledaji cestu skrze extrémní první nástřely … to je princip a musíš s tím počítat – že většina z toho co říkaji je jen rétorika – myslím že ale Třeba Tump pak ví kde je rovnováha a dá se s ním domluvit … Prostě obchodník (schválně jsem odbočil raději, neb pana AB nechci až tak řešit a hádat se o něj, jen řeknu slovy černé zmyje: !tomu kdybys přidělal ocas, byl by z něj lišák – ve všem je vidět pomoc týmu právníků a poradců a co se to jeví jako lhaní jsou manévry …. deseti práskaných advokátů – i když nic na světě neroste do nebe …
          Kruci zas jsem se zamotal tak snad stačí … asi přiložím foto na odlehčení:

          Příloha: dvojka

        • Sheik Yerbouti

          @Milanek: V pohodě, nejsem vytočený. I když to z mého příspěvku možná tak vypadalo. Jen jsem napsal svůj názor na Babiše, nic víc {beer} Jinak Trumpa bych s Babišem nesrovnával. Ač mám k Trumpovi milion výhrad (a tenkrát, když byly volby, tak být Američanem, nevolil bych ho), furt z něj mám pocit, že politiku dělá, i když mnohdy nešikovně, z přesvědčení. Ale to je na dlouhou debatu, která asi nepatří na tyhle stránky {bye}

          Jinak palec nahoru za South Park – seriál tak hrozný, že i Satan je v něm hodnej :-D

        • @Sheik
          Snažím se držet své politické kecy na uzdě, ale v tento okamžik jsem s velkou omluvou ostatním diskutérům podlehl.
          Naprostý souhlas se vším co píšeš.
          Já bych to napsal jenom stručněji a méně slušně.
          bureš je odporný, zlodějský, postkomunistický sliz. Ve vrcholné politice ten člověk absolutně nemá co dělat. Tento názor na něj mám od úplného začátku a nemusel jsem na něm za ta léta změnit ani půl písmenka.
          Zřejmě mi rodiče koupili dlouhé vedení, ale já prostě nejsem schopen pobrat, jak se může na ty jeho průzračně primitivní oblbující žvásty nalepit tolik lidí.
          Bezradnost.
          {unsure}

    • Mimochodem, na celé téhle diskusi, ne naší, ale obecně, je nejzajímavější jedna věc. Nejvíc okřikovat o tom, aby člověk držel ústa a hleděl si svého, umí nejlépe ti, kdo si ta ústa sami nejvíce otevírají, aby takový názor sdělili.

      Zvláštní, ne? :)

  9. Tak ten Vital Concept už podepsal 15 lidí. Teď je otázku zanikne nějaký ProConti. francouzský tým nebo budou mít o jeden víc, takže divoká karta bude ještě náročnější,už takhle 1 nedosrává pozvánku na Tour, Delko Marseille.

  10. 1. Froome
    2. Majka
    3. Nibali
    4. Chaves
    5. A. Yates
    6. Kelderman
    7. Poels
    8. Contador
    9. Zakarin
    10.De la Cruz

  11. De la Cruz a Castroviejo do SKY.
    Quintana potvrdil, že zůstává v Movistaru a soustředí se na Tour 2018.

  12. Dejme si tipovačku i na Vueltu:
    1. Froome
    2. V.Nibali
    3. Chaves
    4. Majka
    5. Contador
    6. Zakarin
    7. A.Yates
    8. M.A.López
    9. Kruiswijk
    10. Poels

  13. World Ranking
    CZE
    18th
    Current points 2886
    1 ŠTYBAR Zdenek (QST) 32 1038
    2 VAKOČ Petr (QST) 25 620
    3 ČERNÝ Josef (ELA) 24 287
    4 HIRT Jan (CCC) 26 259
    5 KAŇKOVSKÝ Alois (ELA) 34 238
    6 KREUZIGER Roman (ORS) 31 159
    7 BÁRTA Jan (BOH) 33 145
    8 SCHLEGEL Michal (CCC) 140
    http://www.uci.ch/road/ranking/

  14. Krizak 14.. v bodovani WT i v ramci Oricy :-(
    04. Orica–Scott 6621 22 riders
    01. S. Yates (1050)
    02. Albasini (800)
    03. A. Yates (755)
    04. Ewan (600)
    05. Durbridge (577)
    06. Keukeleire (566)
    07. Chaves (442)
    08. Cort (384)
    09. Gerrans (278)
    10. Haig (200)
    11. Impey (156)
    12. Verona (154)
    13. Juul-Jensen (132)
    14. Kreuziger (115)
    15. Hayman (96)
    16. Howson (82)
    17. Docker (77)
    18. Mezgec (70)
    19. Edmondson (38)
    20. Plaza (32)
    21. Hepburn (16)
    22. Kluge (1)
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_UCI_World_Tour

  15. Velogames Vuelta 2017 – https://www.velogames.com/vuelta-a-espana/2017/
    Miniliga: 464010418

    Startovní listina s denními aktualizacemi: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=171127&c=3&code=stats-startlist-changes

    Uzávěrka soupisek v sobotu 19.8. v 17:00!

    Hodně štěstí {beer}

Leave a Reply