Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

4 810 comments

  1. vitek.plasil

    Milý monitoringu, pokud mohu být tak smělý, měl bych na tebe jeden dotaz. Myslíš, že by správný chlap měl držet slovo:

  2. Alex forever

    Takže otázka nejen pro Aljošku, Plašana a Kokota: K cyklistice by něco nebylo?

  3. „Ti chytřejší (potažmo vzdělanější) se do řvaní a nadávek nepouštějí“ – hezky a konečně pravdivě definoval Serout Aleše {yahoo}
    „zatímco lopaty, maloměšťáci a xenofóbně založení náckové, kterých je v hospodě podobně jako v celém českém národě řádově 60%“ – hezky se nám Serout popsal :-D

    Jinak, pánové, to co Serout opět předvádí, je k zblití {negative}

    Prosím všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Prosím admina, aby závadné příspěvky odstranil a vulgární autory zabanoval {bye}

  4. Alex forever

    Kdyby byli všichni lidi na světě tak pozitivní, jak dovedou být Australané!
    http://www.bicyclingaustralia.com.au/news/tour-down-under-peter-sagan-first-rider-confirmed-for-2019
    Zejména tato pasáž je balzámem na duše vysmívaných „saganofilů“, do jejichž řad se hrdě hlásím:
    “Peter Sagan is a gentleman of the sport and the most popular cyclist in the world,” said Turtur. “This year not only did we have the honour of having the rainbow jersey at the race, but we saw him in the rainbow stripes win twice – at the People’s Choice Classic and Uraidla on Stage 4,“ said Mike Turtur. „He has gone on to win Paris-Roubaix, and three stage wins and the overall green jersey at the Tour de France. He’s had a good year, so he knows that starting here in Australia is beneficial, as clearly he likes to hit the ground running.”

  5. Co říkáte na letošní TTT na MS? Skoro 63 km a v tom 5km kopec s průměrným sklonem 8 %, to je už docela úlet. Lidi, kteří budou mít ambice v RR, se asi budou hodně rozmýšlet, jestli něco takového pár dní předtím pojedou, a šéfové (některých) týmů budou mít problém, jak to poskládat. A taky jsem zvědavý, co tam předvede Elkov.

    • Petr_H.s.k.

      Elkov tyhle časovky perfektně trénoval na domácích pohárech poslední dva roky, když v půlce závodu vždy odjeli sami alespoň v 5 lidech, to bude v klidu {beer}

    • Dĺžka problém nie je, aj keď na súčasné pomery nevídaná. To stúpanie problém je, polovica tímov sa tam roztrhá, zase sa budú len otáčať či sú všetci, kto chýba atď. Táto časovka by mala ukázať najlepšie mužstvo časovkárov (aspoň ja si to tak predstavujem), ale v takejto konštelácii…

      • Mne sa tiež tento trend zaraďovať do časoviek na MS takéto stúpania príliš nepáči. Na etapákoch prosím, ale na MS by mali dostať šancu najmä časovkárski špecialisti a TTT by malo byť o rýchlosti a perfektne nacvičenej spolupráci a nie o tom kto viac vydrží do kopca.

        • Tak zase – většina MS bývá plus mínus placka, snad občas s nějakým tím maximálně jednorázovkovým brdkem. Tím pádem podobně placaté bývají i TTT. Letos je to profilově jinak, proč ne i v té TTT :) Když už, tak už. Kdo chce jenom placaté, může přece na dráhu. :)

        • Alex forever

          {good} Souhlas, hokič, vidím to podobně {beer}
          Jen u toho individuálního mistráku mi kdesi v zátylku hlodá červíček, že to bylo celé zosnované „protisaganovsky“ {cry}
          Co si budeme povídat, Peťo musí na západ od slovenských hranic (bohužel včetně mnohých Čechů) srát kteréhokoliv cyklistického fanouška přímo neuvěřitelně {devil}

        • @Alex: Máš pro svůj názor, že „Peťo musí na západ od slovenských hranic (bohužel včetně mnohých Čechů) srát kteréhokoliv cyklistického fanouška přímo neuvěřitelně“ nějaký podklad, zdroj?

        • Alex forever

          @BOSUx:
          1.) nespravedlivé vyřazení Sagana z Tour de France bylo jasným důkazem toho, jak je asi Peter oblíbený ve Francii
          2.) jak je „oblíbený“ v Čechách, o tom vypovídají desítky příspěvků třeba i na těchto stránkách – našel bys, kdybys zapátral třeba jen o pár stránek dozadu… Někdo tady docela nedávno označil lidi fandící Peťovi za „saganofily“ a bylo kolem toho pár hádavých reakcí. No a když si vzpomenu, co se tady strhlo při jarních klasikách (např. Terpstra a přejeté brejle, nebo zašíváci v závěrech a následná rezignace Sagana na cílové spurty atd.) nebo při OH v Riu, je mi z toho stále smutno. Kdyby byl Sagan Čech, takových reakcí bychom se tady prostě nedočkali
          3.) osobní zkušenost jsem měl při TdF, když jsem dorazil z vyjížďky na jedno „povinné pivko“ do hospody na koupališti (kousek od našeho domu) a zrovna byl dojezd jedné z etap. Dovolil jsem si při spurtu Sagana zafandit: „Peťo, pojď!“ a pak v cíli ještě pozvednout pivo a zvolat: „Jo! Super!“ No a polovina osazenstva lokálu se do mě pustila stylem: „Aby ses z toho Slováka neposral!“ a dále: „Mečiarovec jeden zasranej! Proč fandíš Slovákovi? Chtěli se od nás trhnout? Chtěli! Hlavně že mají euro, ksindlové!“ Atd., atd., atd.
          Mě třeba tyhle signály bohatě stačí k tomu, abych napsal to, co jsem napsal a stál si za tím… {beer}

        • Alex forever

          Možná jsem jen měl použít místo slovního spojení „kteréhokoliv fanouška“ například „mnohého fanouška“ {beer}

        • @hokič – písal som o ITT a TTT nie o RR. Prečo nie v TTT? Pretože keď je tam viac stúpaní a sú prudké mení sa TTT na nejakú súťaž družstiev a nie je to o zladení rýchlosti, nacvičenom striedaní a veľkej rýchlosti, teda o tom čo sa mi na TTT páči.

        • @ Alex forever

          A nejsi snad Saganofil? Si přečti co si bože napsal, že je to tak sválně vůči Saganovi taková trať, je normální aby například 5 let byla vhodná trať pro Sagana? a když se změní tak hnedka jdou všichni proti Saganovi? Rakousko se snaží o takové zajímavé závody, například PRO Ötztaler 5500. Ty jsi neobjektivní a hraješ si na největšího chytráka. To stejný jak si minule psal, že Štyby není zašívák, například oproti našim ostatním a poukazoval si na Kreuzigera. Viděl si v posledních letech když jel Roman nějakou klasiku na sebe, že by taktizoval, mával rukama a vyčkával? Max letošní Lutych jako dalších 15 jezdců. On většinou tahá nejvíc pokud nato má, protože mu nic jiného nezbývá, to Zdenda se furt otáčí a pak se vymlouvá, že měl za sebou kolegy nebo měl smůlu a potom se tu nadává na Terpstru kterej když zato vezme, tak ho buď nikdo nevidí, nebo mu to stačí na dobrej výsledek a je špatnej on.

        • @Kallevis – ono je to dosť „normální“, že je 5 rokov trať pre Sagana, pretože okrem extrémne hornatých sú všetky trate pre Sagana :-D Mimochodom, tých tratí pre Sagana bolo na MS viac ako 5, boli to prakticky všetky na MS odkedy je Sagan v profi peletóne. Takže ja si nemyslím, že svet je proti Saganovi a trate na MS či OH stavajú proti nemu.

        • Alex forever

          @ Kallevis:
          1.) nepopírám, že fandím Saganovi téměř stejně jako našim klukům a jsem proto velmi citlivý na vše, co je (nejen podle mého názoru) „protisaganovské“
          2.) Křižáka jsem zmínil v kontextu s vyčkáváním a nerozhodností, které jsou jeho cyklistickému projevu, bohužel, vlastní. Asi jsi už zapomněl, jak často se Roman ohlíží, váhá a taktizuje, na špici prakticky nikdy nepopotáhne – a nakonec si většinou „vystoupí“, aniž by to bylo nezbytně nutné. To třeba u Štybara neznám.
          Jinak ano, najdeme opačné příklady u Zdeňka i u Romana – třeba letošní jarní výkony na klasikách byly pro Křižáka naprosto netypické svou útočností, chutí nastupovat a ujíždět. Daly vzpomenout na časy před nějakými 8 – 10 lety a bylo fajn se na to koukat. Škoda, že to později opět upadlo do stavu, který naopak známe a nemáme rádi v posledních, řekněme, třech letech.
          3.) na největšího chytráka si tady hraje kdekdo, zdaleka ne jen já :-D
          A tak bychom mohli pokračovat donekonečna… {bye}

        • @ Mellon – Proto jsem musel reagovat, jednou je jiný profil a hned se jde proti Saganovi, přitom každé zpestření je super, jako například konzervy nadávali na loňskou ITT na MS, protože byla odlišná a zajímavější než ty obvyklé a hnedka si lidi jako Tony Martin a někteří fandové stěžují. Kdo určil standard, že má být časovka pouze dlouhá a rovná => nudná? Proč by někdy nemohla být změna? a co si budeme povídat, které poslední RR na MS byly nejlepší? Například epická Florencie a co se týče OH v Riu, také odlišný profil než bývají MS a byl to naprosto úžasný závod s plno zvraty ve všech kategorií. Tam už se určitě začalo jít proti Saganovi.

        • K tomu lze jen dodat, že o MS v Innsbrucku se rozhodlo před několika lety, takže to těžko mohla být reakce na jeho duhovou šňůru.

        • Jen bych dodal že
          1) z Tour Sagana vyřadili podle mě hlavně frantíci, aby pomohli Demarovi.
          2) myslím, že většina opravdových fanoušků Sagana minimálně hodně respektuje, pokud ne přímo miluje. Pokud se někomu nelíbí jeho šoumenství, tak stejně musí respektovat jeho neskutečné kvality, a mít radost z toho, že se nebojí útočit či dělat věci jinak, než je zvyklé.

          A podle osazenstva nějaké hospody bych se nikdy neodvážil dělat obecné soudy o jákemkoli národu, stejně jako se nedají takové soudy dělat podle osazenstva bufetu na vyšoké škole atd.

        • a já bych na to dodal
          1.) z TdF vyloučila Sagana Jury(ASO na tom rozhodně nemělo zájem),která měla za předsedu francouze ,ale další členy já tedy nikde nedohledal…ale zajisté byla velmi mezinárodní, konkrétně němci byli tehdy dost hlasití )zároveň jsem si za těch pár TdF které PS absolvoval nevšiml, že by cyklofanoušci z Francie byli zaujatí vůči Saganovi.

          2.)souhlasím že Sagana cyklofanoušci opravdu v nemalé míře respektují…bohužel spousta nekritických fanoušků dokáže, tedy alespoň mě ,tu osobu kapku zprotivit, tomu se neubráníš pokud nejedeš na jejich vlně ,takový to „kdo neskáče neni Sagan “ to mě fakt nebere.A i to nutí ostatní méně zaujaté občas zpochybnit jeho božství…

          s tím fanouškovstvím je to těžký, prostě se někde kousneš a ani nevíš proč…já se kdysi kousnul u Rodrigueze,a klidně přiznám že jsem mu fandil i proti Romanovi…ale tak to prostě je..(bohužel Rodriguez u nás neotevřel žádnou diskuzi ,tak jsem na RK :)

          3.) a tu hospodu…zkus jim tam někdy přepnout hokej na cyklistiku, pak poznáš jak hučí bory..a že jméno Kolomrd je jedno z nejlichotivějších…:)))

        • Mellon tím normální chtěl myslim Kallevis Alexovi naznačit, že v jednom profilu, kterej nesedí Petrovi vidí spiknutí, ale paradoxně se nepodivuje nad pěti profily, který mu seděj. Rozumíš, z Alexovy logiky by přece plynul pravej opak – že je tady masivní prosaganovský spiknutí :-) Nemyslím, že by tím Kallevis chtěl říct, že je něco nenormálního na pěti profilech, který Petrovi seděj.

          Ty sis to ale vyložil jako správnej saganofil. Tady se dá vždycky zasmát.

        • @ Dj.Tj – ano, tak to s těma profilama bylo myšleno

        • Alex forever

          Takže postupně:
          1.) jasně že Sagana vyřadila mezinárodní jury, ale platilo tam jednoznačně Cui bono? Jinému (významnému) jezdci by se to nejspíš nestalo…
          2.) ani já netvrdím, že většina „opravdových“ cyklistických fandů nemá ráda Sagana – myslel jsem ty pseudofandy, kterých je i tady několik. Bez komentáře ponechám blafy dýdžeje, že snad mám na mysli „masové spiknutí“. Přesně takhle vznikají fámy…
          3.) Deiwe, tu hospodu beru naopak velmi vážně a na rozdíl od Tebe si myslím, že je to gtéměř dokonalý vzorek národa. Ti chytřejší (potažmo vzdělanější) se do řvaní a nadávek nepouštějí, zatímco lopaty, maloměšťáci a xenofóbně založení náckové, kterých je v hospodě podobně jako v celém českém národě řádově 60%, ti jsou slyšet nejvíc. Proto máme takového prezidenta, takového ministerského předsedu a takovou „špatnou náladu“ napříč společností a tak mizernou pověst ve světě.
          Jsou to spojené nádoby – jak ostatně názorně předvedli ti ubožáci, co mne slovně napadli kvůli Saganovi {negative}

        • Zajímavý vývoj, Alexi forevere.

          – Od:
          „Musí na západ od slovenských hranic (bohužel včetně mnohých Čechů) srát KTERÉHOKOLIV CYKLISTICKÉHO FANOUŠKA přímo neuvěřitelně“

          – což bylo podpořeno:
          „stačí k tomu, abych napsal to, co jsem napsal a STÁL SI ZA TÍM“

          – to stání si za tím vydrželo krásné dvě minuty a hned bylo mírněno na:
          „možná jsem jen měl použít místo slovního spojení „kteréhokoliv fanouška“ například „mnohého fanouška““

          – a vše vyvrcholilo nádherným popřením sebe sama a popřením svého prvního výroku, který vyvolal bohatou diskusi:
          „ani já netvrdím, že většina „opravdových“ CYKLISTICKÝCH FANDŮ nemá ráda Sagana – myslel jsem ty pseudofandy“

          {bye} Není zač

        • Alex forever

          Aljoška Kokotovič je všímavej! Inu, jsem rád, že tak pozorně čteš mé příspěvky {bye}

          Příloha: Aljoša Popovič

        • Já ano, bohužel to samé o pozornosti ve vztahu dokonce k tvým vlastním příspěvkům nelze říci i o tobě. {bye}

        • Alex forever

          A to máš docela pravdu, Aljoško! Tvé příspěvky čtu opravdu jen sběžně – z obavy, abych se nepozvracel {negative}
          Mimochodem: jak dlouho budeš toto vlákno prodlužovat? Posledně Tě o to nakonec museli požádat dokonce Tví soukmenovci, ale Ty jsi v tomto ohledu absolutně nepoučitelný (nebo nepoužitelný?).
          Prostě pravý Aljoša Popovič, sluníčko nejjasnější, bohatýr nejudatnější {bye}

        • @Tj.Dj – nemusíš robiť hovorcu, Kallevis si dokáže svoje názory obhájiť sám. Saganofil, nesaganofil, je mi srdečne jedno čo si práve ty o mne myslíš, čo si myslím o tebe ja písať nebudem, pretože som slušne vychovaný človek. :-D

        • To ti nezávidím, Alexi forever, že se ti chce z mých slušných příspěvků zvracet. To já se musím pochlubit odolnějším žaludkem, nezvracím ani nad tím tvým kanálem, co tu pravidelně praktikuješ. Kdyby takhle mluvila moje dcera jako ty píšeš, tak jí řeknu, ať si vypláchne pusu mýdlem.

          Jinak je hezké, že mi píšeš, že mám pravdu, ale nebylo tomu tak. Já psal, že nevěnuješ pozornost tvým příspěvkům (a různě si tu pak omylem protiřečíš), o mých řeč nebyla.

          Jinak, nerad se opakuji, tak jen ve zkratce: není udržitelné a je vnitřně rozporné láteřit, že někdo jiný udržuje vlákno, když do něj sám hojně přispíváš. Vlákno rozvíjí zpravidla minimálně dva. Povídáš si se mnou dobrovolně (nedrží-li ti tam někdo pistoli u hlavy pod pohrůžkou, že mi máš psát), tak si pak nestěžuj, když ti odpovím, navíc slušně.

        • Alex forever

          Máš z vlastností svého ruského jmenovce opravdu mnoho – hlavně tu vyčůranost a schopnost lhát a přetvářet skutečnost. Zejména co se týká Tvého žvanění o tom, jak je to s tím vláknem a jeho ukončením.
          Vždycky platilo, že na otázku se má dát odpověď. Rozhodně není slušné a správné, aby ten, kdo položí první otázku (nebo v našem případě kdo první zaútočí), měl poslední slovo. To patří tomu, kdo odpovídá (resp. brání se).
          Jsi demagog, synku – prolhaný a velmi vytrvalý demagog. Mýdlovou vodu Ti asi zamlada měli lít do hrdla víc a častěji Tví rodiče, než Ty své nebohé dcerce, až jednou, chuděra, řekne třeba: „Táto, jdi už s těmi věčnými kecy do prdele!“
          A ne, že bys to nezasloužil, Aljoško {bye}

          Příloha: Алеша_Попович

        • Alex forever

          Mimochodem, bohatýre, jsem dnes na noční {yahoo} Víš, co to znamená, že? {bye}

          Příloha: Алеша_Попович

        • Co znamená, že jsi na noční? Nevím, dám se podat, že jsi noční vrátný?
          {unsure}
          Jinak, hovoříš-li o útoku, kterému se bráníš – tím myslíš to, že jsem ti shrnul tvoje vlastní slova?

        • Alex forever

          Jsi agresivní hňup, Aljoško! Chudák Tvoje mýdlová dcera, ta si asi užije {wacko}

          Příloha: Алеша_Попович

        • Čím agresivní a čím hňup? Jestli jsem netrefil odpověď na hádanku, tak pardon, však jsem psal, že se dám podat.

        • Alex forever

          Inu, Aljoša Popovič se nezapře :-D Kdybys raději místo dalšího cíleného šlehnutí (= noční vrátný) přemýšlel normálně…

          Příloha: Алеша_Попович

        • Tak já už vážně nevím, co jiného by tedy mělo znamenat, že jsi na noční… {scratch} Ještě zkusím obsluha čerpací stanice? Kladeš mi ale těžký dotazy. :-(

        • Alex forever

          Bohatýre, bohatýre, moc rozumu jsi nepobral {devil}

          Příloha: Алеша_Попович

  6. Zajímavá informace, MvdP chce se svým týmem Correndon-Cirkus stále víc na silnici a hlavně na jarní klasiky, takže tým by měl od nového roku působi jako Pro-Continental a tudíž dostávat divoké karty na největší klasiky, problém zatím je že potřebují o 7 jezdců víc…šance i pro Ťoupalíka…článek zde: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180820_03674759

  7. Na ČT Sport aktuálně běží záznam z MS juniorů na dráze minulý týden a 18-letý Jakub Šťastný vyhrál
    http://www.uci.ch/track/results/
    {yahoo}

    Příloha: Keirin - Šťastný

  8. Možná někteří víte, mě poměrně zaujalo, jak moc se v průběhu let měnila barva dresu lídra GC na Vueltě.
    1935 a 1936 oranžový
    1937 až 1940 občanská válka
    1941 bílý
    1942 oranžový
    1943 a 1944 2.světová válka
    1945 až 1950 bílo-červený
    1951 až 1954 závod se nejel
    1955 až 1998 mimo 1977 žlutý
    1977 oranžový
    1999 až 2009 zlatý
    2010 až 2018 červený
    The leader of the tour is permitted to wear a jersey of a particular color signifying the lead (maillot rojo or red jersey), as in the Tour de France (maillot jaune or yellow jersey) and the Giro d’Italia (maglia rosa or pink jersey). The color of the leader’s jersey of the Vuelta a España has changed several times since the original tour. The organizers who revived the Vuelta following its multiple suspensions since 1936 usually changed the color of the jersey. The leader’s jersey began as orange in 1935, became white in 1941, then back to orange in 1942. It was white with a horizontal red stripe from 1945–1950. In 1955, when the Courier resurrected the Vuelta, yellow became the color of the leader’s jersey, the same color as in the Tour de France. Except for the 1977 Vuelta, when the jersey was orange, a yellow jersey was worn until 1998, when the color was deepened to a gold hue. However, for the 2010 edition, the colour of the leader’s jersey was changed to red.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Vuelta_a_Espa%C3%B1a

  9. Překvapilo mě, že Simon Geschke odchází ze Sunwebu. V posledním 53 x 11 je s ním rozhovor a přišlo mi, že je ke svému mančaftu a Dumovi hodně loajální. Patrně chce zkusit zajet ještě něco na sebe. Každopádně je to sympaťák – fousáč.

    • Doteraz si pamätám jeho víťazstvo na Tour v roku 2015 a jeho následnú radosť a dojatie. Bol to jeden z tých pekných príbehov na Tour ktoré dopĺňajú hlavný dej ale bez nich by to nebolo ono.

      • Na Tour 2015 mám na Geschkeho osobní vzpomínku, promiňte tapetu.
        Etapa do Pra-Loup byla první, kterou jsme během Tour 2015 navštívili, cestou do Francie jsme mimochodem v Itálii na kolech pokořili Stelvio, Mortirolo, Finestre a Agnello :-), na finálním kopci bylo překvapivě relativně málo lidí a dokonce našli jsme místo na zaparkování a stanování v den závodu cca ve 3 ráno na cca 3 km to go.
        Btw. vzhledem k tomu, že je Pra-Loup spojen s legendární porážkou Merckxe, čekal jsem pořádný „krpál“ a to moc tedy nebyl.
        Jinak noční dojížďka byla náročná neb jsme nejspíše přehlédli informaci o sesuvu půdy a neprůjezdné silnici u Jausiers kousek před Barcelonnette, tak jsme zbytečně jeli Guillestre – Col de Vars – Jausiers – Col de Vars – Guillestre a museli to objíždět kolem přehradní nádrže Lac de Serre-Ponçon, mimochodem dost fotogenická a na záběrech z Tour se kameramani vyžívají, do Barcelonnette pod Pra-Loup.
        Jo a teď ještě ta osobní vzpomínka. 19.etapa končící v La Toussuire – Les Sybelles, rozhodli jsme se být až v cíli. Byli jsme tam již od rána a protože se ten rok Tour v Alpách točila na poměrně malém prostoru, třeba křižovatkou kousek pod Col du Glandon jeli hned
        ve 3 etapách po sobě, tak v La Toussuire některé týmy i více dnů spaly. Tedy jsme se fotili s jezdci Sky, Movistar a právě tehdejší Team Giant – Alpecin, ještě před závodem, než nastoupili do autobusu na start do Saint-Jean-de-Maurienne. Právě Geschke je jeden z těch, které jsme fotili, byl opravdu velmi milý a ochotný, možná proto, že zatímco jinde bylo množství lidí, u jejich autobusu nikdo nebyl :-)
        https://sport.idnes.cz/merckx-pra-loup-0ij-/cyklistika.aspx?c=A150721_130742_cyklistika_fil
        https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2015/stages/winners
        https://mapy.cz/s/2YpYz

        • Stelvio, Mortirolo, Finestre a Agnello říkáš? Ale stejně si jen internetový fanatik paraplán, co si vše jen vyčte {yahoo} , na to nezapomeň :-D

        • Alex forever

          @Palawan: Vůbec se není proč omlouvat za tapetu. Naopak, myslím si, že podobných příspěvků by mělo být na těchto stránkách více. Zatímco někteří kolegové-kecálisti se odhalování osobností a pocitů jednoho každého z nás nepochopitelně posmívají (a někteří to dokonce zneužívají), pro mne je to důležitý faktor pro utvoření si názoru na člověka. A to vůbec nezmiňuji jednoznačný přínos takových příspěvků v podobě zvýšení zájmu o danou oblast, krajinu či dokonce o samotnou účast na podobné akci…
          Za mne určitě {good} {beer}

        • Alex forever

          Mezitím, než jsem dokončil rozepsanou odpověď Palawanovi, sem ovšem napsal svůj uštěpačný a veskrze idiotský příspěvek Aljoška Popovič, sluníčko nejjasnější, bohatýr nejudatnější!
          Nezbývá, než dodat: neprsil se tenhle trouba nedávno tím, že on nevyvolává hádky? {scratch}

        • Jediný kdo se tu pořád něčím prsí jsi ty, přitom trousíš trouby a idioty jako když se nechumelí, ale to není teď důležité. B-) K věci: Nevidím důvod, proč by se někdo kvůli mému příspěvku měl s někým hádat, není důvod. {bye} Tím spíše mi není jasné, proč bys se měl snad hádat kvůli tomu příspěvku ty. {bye}

        • Alex forever

          Trouby a idioty trousím pouze na adresu těch, kteří si to zaslouží. A to jsou de facto jen ti, kteří se do mne navandrují, aniž by to bylo na místě. Což jsi ukázkově předvedl dnes 7 minut před osmou hodinou ranní.
          Ačkoliv se to teď snažíš vychytrale zpochybnit, Tvůj úmysl musí být zřejmý každému, kdo pravidelně čte tuto diskusi, milý Aljoško {bye}

        • Alex forever

          Mimochodem: pro jistotu upozorňuji na další začínající „nekonečné“ vlákno, které založil a rozvíjí Aleš {beer}

        • No jasně, pane forever, že to 7 minut před devátou (místní web ukazuje před osmou) ranní bylo jemné popíchnutí tebe, to nikdo nezpochybňuje, na to nemusíš být Einstein, abys to rozeznal. A však ses taky sám velmi správně poznal. {good} Ale bylo to podle mého názoru zcela na místě, na místě naopak není to, jak se tu opakovaně navážíš do jiných, např. jen proto, že jiní na rozdíl od tebe umí s internetem. Palawan to tu od tebe „schytal“ nejméně stokrát a opakovaně ses mu kvůli tomu vysmíval. Přitom si neuvědomuješ, že jsme s tebou nikdo husy nepásl ani jsme se nemlátili pumpičkou, a že se tu snažíš shazovat borce, co toho mají často v cyklistickém i necyklistickém životě hodně za sebou. {bye}

        • Alex forever

          K cyklistice by něco nebylo, Aljoško, trollíku? Ne, viď… {cry}
          Lepší je prodlužovat hádání a doufat, že se přidají další osvědčení členové uštěkané agresivní partičky {devil}

        • Alexi forevře, psal jsem ti to sem nejméně třikrát a zdá se, že jsi to nepochopil, tak to zkusím ještě jednou (zkus číst, prosím, pomalu):

          Na diskusi/rozvíjení vlákna jsou třeba vždy třeba alespoň dva (s výjimou exktrémních případů, které tu občas předvedeš ty a povídáš si tu třeba celé odpoledne sám se sebou, ale to teď nechme stranou). Není možné do vlákna ZÁROVEŇ přispívat a ZÁROVEŇ psát o jiných, že to oni rozvíjejí vlákno, a že to je špatně, a že ti druzí jsou špatní, když to vlákno rozvíjí. Pokud se mnou debatuješ, rozvíjíme vlákno my oba. Pokud si se mnou ale nechceš psát, tak – jak prosté – si se mnou nepiš. Nechceš-li vlákno rozvíjet, tak do něj – jak prosté – nepřispívej. Zachovej se jednou jako chlap, vyber si své stanovisko a toho se drž. Buď debatuj a nepiš u toho nejzbytečnější příspěvky typu „ten a ten rozvíjí vlákno“ a nebo – opět jak prosté – nedebatuj.

          PS: Výše uvedené platí obecně, tím spíše to ale platí v situacích, kdy někdo se chová slušně a druhý nadává, komolí či se posmívá.

        • Alex forever

          Vlákno, původně poklidné, by se vůbec tímto stupidním (a jen Tebou vítaným) způsobem nerozvíjelo, kdybys neztrousil (jak jsi sám přiznal cílenou) poznámku na můj účet.
          V průběhu posledního půlroku jsem Tě nejméně 5x žádal, abys mne vypustil ze svých úchylných agresí. Vždycky s tím začneš Ty, vždycky to trvá neúnosně dlouho, vždycky to někoho nasere a co je nejhorší – vždycky to pár Tvých kamarádíčků obrátí proti mě.
          A to je jediné, o co Ti jde, ubožáčku Aljoško! Napadá mne, že u toho možná dokonce masturbuješ? {scratch}

        • Alex forever

          Aljoško, za chvíli sedám na kolo – světe, div se, já jsem fakt cyklista :-D – a vyrážím do terénu.
          Pokud budeš nadále rozvíjet své nesmysly o tom, jak vůbec není důležité to, kdo s agresivitou v diskusi začne, ale to, jak dlouho se napadený brání, pak na to budeš chvíli sám s pocitem, jak jsi slavně zvítězil, udatný internetový hrdino {bye}

        • Ale vždyť my nejsme soupeři, na konci této debaty nebudou vítězové ani poražení. Oba tu spolu zcela dobrovolně diskutujeme, tudíž nemohu ani „slavně zvítězit“ jak píšeš, jelikož naše vzájemná diskuse není soutěž. Ty v rámci naší diskuse tedy používáš své oblíbené výrazové prostředky jako „ošklivá slovíčka“, „rádoby vtipné zkomoleniny“ či „uhýbání od tématu“, ale to nic nemění na výše uvedeném ani na tom, že jsou zcela nemístné tvé poznámky o „úchylných agresích“ či „nesmyslech“ ve spojitosti s touto naší vzájemnou diskusí. Poznámku o masturbaci blíže nekomentuji, to nebylo hodné ani tebe a tvé diskusní úrovně.

          PS: Nejzajímavější je, že to hlavní z mého ranního příspěvku tě ale minulo obloukem. Nečekám, že se zpětně omluvíš Palawanovi, jak se tu o něm dlouhodobě vyjadřuješ. Ale tak třeba se – aniž bys to tu přiznal – v soukromí chytneš za nos a při budoucí komunikaci s ním se bude chovat vhodněji a s větším respektem.

        • Paráda! V partě okolo deseti lidí jsme osm let následovali vždy pár dnů Giro. Jsou to vážně skvělé vzpomínky, pomíchané zážitky z dlouhých kopců, dechberoucí sjezdy, zavřené silnice, krátké průlety profíků, večerní posezení, setkání s našimi nebo těmi top hevězdami o volných dnech … opravdu si moc vážím toho, že jsem to mohl zažít … naši otcové si o tom mohli nechat zdát, možná ani to ne. Loni jsem objíždění Gira ukončil. Těch sedel, kde jsem nebyl už moc není a dá se to zvládnout později. Teď bych se chtěl podívat do Francie. Zatím jsme ochutnal Vogézy, kopce okolo Huez a trochu Provence. Moc se mi to tam líbilo, skvělá atmosféra. Jde o to postupně se propracovat do Španěl. Je otázka, kdy se tak stane a jestli na tamní kopce nebudu už moc starý :-). Ale elektrokolo (samozřejmě silniční, jako u profíků :-)) v budoucnu to snad jistí. {good}

        • Alex forever

          Aljoško, pleteš se, a to naprosto zásadně. Já s Tebou nediskutuji dobrovolně a už vůbec ne s potěšením. Byl bych strašně rád, kdyby ses na mě vysral a vynechal mne ve svých výpadech tak, jak jsem Tě už několikrát žádal. Nic víc, nic míň…
          Co se týká čehokoliv z toho, co mi píšeš a doufáš, že se nad tím zamyslím a chytnu se za nos, či co, tak Ti můžu garantovat, že pokud mi to píšeš Ty, tak na to totálně sejřím a je mi to úplně ukradený… Od Tebe prostě neberu vůbec nic {finger}
          Takže asi tak a opět (pokolikáté už?) Tě žádám: Vyser se na mě a vyber si někoho jiného, kdo bude akceptovat Tvoje úchylné slovní přestřelky… Furt si hraješ na machra, který je nad věcí, ale jsi jen ubohej chcípáček, kterej si honí ego tím, že otravuje někoho na internetu.
          Nevybral sis dobře a ne a ne to pochopit, trottle {bye}

        • Forever, jak se to tak přihodí, že si s někým píšeš na internetu nedobrovolně? Jestli ti tam někdo drží pistol u hlavy, tak by bylo lepší to hlásit. {scratch}

        • Alex forever

          Vlez mi na hrb, idiote otravnej {negative}
          Dnes jsi se snížil až na úroveň místních primitivů Milanka či PepyZase. Jestli to bylo Tvým cílem, gratuluji {beer}
          Každopádně pro Tebe mám už jen jediné označení (viz. příloha), kterým budu, podobně jako u Dauma, reagovat na všechny Tvé další stupidity.
          Howgh, trollíku {bye}

          Příloha: Aljoša Popovič

        • Na rozdíl od tebe, Alexi forevere, nemám nasledované ruské animáky, ale dle popisu na internetu je Aljoša z té tvé oblíbené pohádky „sice trochu rychlejší a chápavější než ostatní v jeho vesnici, ale to by se mu mělo hodit až nastanou zlé doby“. Vida, tolik sebereflexe bych od tebe ve vztahu k nám dvěma a k naší diskusi nečekal {rose} Nyní již rozumím, proč mě takto oslovuješ, a píšu ti malé bezvýznamné plus. {good}

        • Alex forever

          Každý si z popisu osobnosti Aljoši Popoviče můžeme vybrat to své, synku {whistle}
          Ty, samozřejmě, lichotivá slova o chytrosti až mazanosti, já zase ta o posměváčství, lhaní a podvodech {bye}
          Wikipedie je trochu lepší zdroj, než Tebou citovaný výcuc z obsahu animovaného filmu :-D
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Aljo%C5%A1a_Popovi%C4%8D

          Příloha: Aljoša Popovič

        • Alex forever

          Ale v jednom máš pravdu: animovaný Aljoška je pro srovnání s Tebou příliš milý.
          Budu Ti raději posílat tohohle namistrovanýho fešáka, ten k Tobě sedne mnohem líp :-D

          Příloha: Aljoša Popovič

    • Geschke byl v týmu plných 10 let od 2009 a zažil tedy jeho různé názvy a WT a PCT „úrovně“.
      2015 a 2016 Team Giant – Alpecin (WT)
      2014 Team Giant – Shimano (WT)
      2013 Team Argos – Shimano (WT)
      2012 Argos – Shimano (PCT)
      2009 až 2011 Skil – Shimano (PCT)

  10. Lars Ytting Bak do DD, jsem zvědavý koho ještě podepíší :-)

  11. Majka predlzil o dva roky. Som prekvapeny , som myslel ze bude CCC co by bolo asi pre vsetkych najlepsie( subjektvny nazor ) {scratch}

    • Kto sú tí všetci, pre ktorých by to bolo najlepšie?

      • zkusím odpovědět za nat-a, jak to asi mohlo být myšleno a „kto su ti všetci“:
        – Majka (Polák hlavní vrchařskou hvězdou polského týmu, jednoznačný post lídra, volnost při výběru závodního kalendáře);
        – CCC (polský tým v čele s hvězdným Polákem);
        – polší fanoušci (dtto);
        – Bora (měli by větší prostor pro své Němce a Rakušany, Buchmann, Konrad a spol.; navíc šla nepotvrzená šuškanda, že od Majky se v Boře čekalo více);
        – my (zde neoblíbený Majka by nezacláněl v týmu s našimi zdejšími oblíbenci Saganem či – chvilka napětí – Konigem).

        Avšak vzhledem k tomu, že smluvní strany Majka a Bora prodloužily spolupráci, tak to minimálně tyto dva subjekty vyhodnotily jinak. Tipl bych si, že to byla ale především otázka peněz, tj. že CCC nemohlo dát více peněz než nabídla Bora, a to přestože by pro CCC byl Majka společně s GVA hlavní hvězdou.

        • – Prečo by mal Majka chcieť odchádzať do nového tímu ktorý nebude patriť k tým bohatším najmä keď je v Bore spokojný a keď sa BMCCCC od začiatku deklaroval ako tím hlasne okolo GVA? Nemyslím si, že by bol Majka nespokojný v Bore so svojim programom, minulý rok a aj tento bude na dvoch GT.
          – Ako som už napísal vyššie, BMCCC sa od začiatku deklaroval najmä ako tím ktorý sa má sústrediť na klasiky a podporu GVA, potom prišiel s ponukou Thomasovi, takže ako keby vlastne nevedeli čo chcú.
          – Netrúfam si tipovať čo chcú poľskí fanúšikovia, ale predpokladám, že hlavne úspechy poľských cyklistov aj keď je fakt, že by boli asi radšej keby boli v drese poľského tímu. Na druhej strane Bora asi ponúka lepšie zázemie a asi lepšie podmienky aby tieto úspechy prišli. Okrem toho by možno Majkovi nevyhovoval tlak keby bola na ňom a na stárnucom GVA (nie, neodpisujem ho, ale roky nezastavíš) ťarcha výsledkov, v Bore je situácia iná.
          – Ja osobne proti Majkovi nič nemám, Saganovi podľa mňa vôbec nezacláňa, naopak, viackrát mu pomohol k víťazstvám.
          – Keď mu v Bore ponúkli novú zmluvu, predpokladám, že s nim neboli až takí nespokojní. Na svoj vek, bude mať 29, je Majka už skúsený cyklista ktorý na Vuelte pôjde už svoju 14 GT a zrejme usúdili, že potrebujú mať v tíme aj skúsenejších cyklistov čo sa týka GT a boja o GC. {beer}

        • {thumbup}
          Aktuálně nemá pro 2019 CCCBMC nikoho na GC.
          Bora pro 2019 na GC Formolo, Konig a Majka a asi i McCarthy, z jezdců Bory na GC v 2018 Buchmann a Konrad ještě nemají tým pro 2019, snad nepůjdou do DD.
          Ještě je dost času na podpisy a počkáme si.
          https://www.procyclingstats.com/team/bmc-racing-team-2019
          https://www.procyclingstats.com/team/bora-hansgrohe-2019

        • McCarthy nie je cyklista na GC na GT, to v žiadnom prípade. Leo je s veľkým otáznikom.

        • Když to takto vyselektujeme, tak vlastně pouze Formolo a Majka na GC na GT a pak by mi ten Majkův podpis dával smysl více, ale uvidíme před sezonou dle finální soupisky {unsure}

        • Tym, ze CCC dali na stol velke prachy za Thomasa, ukazali, ze :
          a) peniaze maju
          b) GC ich zaujima
          Tj. Majka vyzeral ako logicka volba, kedze superTOP GC su vsetci podpisany okrem Thomasa

          Mne Majka vadil , v tom kolko podpory sa mu davalo vzhladom k vykonosti. Najviac sa to prejavilo v kockovej etape. {negative}

        • A nemyslim si, zeby BMCCC malo horsie zazemie ako BORA, ved je to stary spickovy tim.

          Urcite by bolo super keby prave dvojka Buchmann a Konrad mohli slapat na GC.

        • Na začiatku deklarovali, že budú tím pre GVA a o Majku pravdepodobne nemali záujem, nový kontrakt Majku s Borou síce vyhlásili v týchto dňoch ale dohodnutí mohli byť už oveľa skôr. To je bežná záležitosť.
          Majka dostal toľko podpory, koľko si jazdec na GC zaslúžil, vzhľadom k akej výkonnosti jej dostal príliš? Vlastne vôbec mi nie je jasné, čo to znamená, to príliš podpory.
          BMCCCC nie je nasledovník BMC ale pokračovateľ CCC, čo zase špičkový tím nebol. Rozpočtom má patriť k chudobnejším tímom.
          Konrad na GC šlapal na Gire, Buchmann bude na Vuelte, každý z nich dostal svoju príležitosť a keď budú mať zmluvy tak nepochybujem, že príležitosti dostanú, keďže GT sú tri.

  12. dnes na TdA týmová časovka…
    včera odstoupily čtyři Rwanďani…pojedou ve dvou,Japonci ve čtyřech
    silní by měli být Australani(ale jeden už jim taky chybí),Portugalci,USA a snad Dánové a Rusové

  13. Alex forever

    Nevím, jak to bylo v dnešní etapě – našel jsem na netu jen poslední kilometr a z toho je jen vidět, že na vítězství dneska Zdenda neměl ani náhodou {scratch}
    Ale vzhledem k tomu, co předváděl Štyby v předešlých etapách, je Tvůj rozbor vcelku k uvěření {beer}

  14. Zdenek dnes nejaktivnejsim zavodnikem,je to zazitek se na nej divat jak bojuje {good}
    Opet treti super… {bye}

    • A o dva body dal Caleba v celkové bodovačce {good}

    • Je to bojovník. Trochu mu chybí štěstí, ale to přijde {good}

      • Alex forever

        Já bych řekl že nejen štěstí, ale že mu chybí i lepší odhad pro situaci na trati a zhodnocení vlastních sil. Letošní „Peklo Severu“ bylo toho vzorovou ukázkou a také to, co předváděl v posledních kilometrech etap na BBT, nebylo podle mne nejtaktičtější…
        Ano, jsem, pochopitelně, velmi rád, když vidím Štybyho útočit a rvát se v závěru etapy – o to smutnější je pak sledovat, jak ho dojíždějí a v závěru porážejí jiní.
        Evidentně na to tentokrát „kurevsky“ měl, proto 2x škoda, že to neprodal ještě líp. Ale pro blížící se MS je to úžasná naděje pro nás všechny – jen aby mu ta fazona vydržela a na mistráku ji konečně zúročil tak, jak se patří {good}

        • Moc jsem nepochopil Štybyho ani podlahářskou taktiku. Nastupuje, na Muuru se to očeše na pár nejsilnějších lidí, ale zjevně kvůli tomu, že tam není Schachmann nebo alibisticky kvůli ztrátě 40 s v celkovým pořadí Štyby nepotáhne ani metr, veze se v háku za dnes super silným Matthewsem a ani mu třeba nenastoupí a nedojede si Naesena. Pak nestřídá ani ve skupině (totálně na facku), tím pádem na to kašlou všichni co nejedou na první 3 GC a nechá to dojet. Procedí dozádu a Schachmann si všechny nástupy chytá sám, ikdyž třeba Terpstra tam byl, neměl na nejlepší a nepomohl vůbec nic. Pak Štyby zas nastoupí v předposledním kopci, pak je ještě 2 km před cílem v tý odskočený grupě a zase nepotáhne ani metr (vyjma zalehnutí ve sjezdu). Tak buď byl prioritou Schachmann, Štyby měl bejt s ním a ostatní z QS to měli sjízdět po rovinách (jako BMC se „slabým“ GVA) a Štyby se měl šetřit na špurt, kde by je zmastil. Nebo když už byli odjetí, tak měl jet naplno a na výkonnost by se to očesalo a z malé skupinky by byl ve špurtu jeden z nejlepších a jestli Schachmann bude 5. nebo 7. nemělo hrát vůbec roli…

        • Tak Štybar je klasickej zasivak,nestridani je jeho styl, proto bych v jeho zasivani v průběhu dnešního závodu žádnou taktiku nehledal.

        • Alex forever

          Dobrej pokus o flame :-D

        • Jak se Alex okamžitě poznal :-)

        • Žádnej flame netřeba. Je to o Štybym všeobecně známý fakt, ale i tak máme Zdendu rádi {good} Nevidím žádné třecí plochy

        • Alex forever

          Nemyslím si to ani náhodou {negative}
          Ano, Zdeněk není typem dříče, kterej tráví desítky minut na špici, jako třeba Bárta. Ale nemá ani zdaleka tak „vyčkávací“ či „zašívací“ náturu, jako jiní borci – z těch našich je třeba, bohužel, jmenovat především Křižáka {cry}
          Je to cyklista, který většinou umí optimálně hospodařit se svými silami, pokud jede sám na sebe, ale také je umí maximálně investovat (a to obvykle bez pověstného „vystoupení si“ v závěru), když má za úkol obětovat se pro druhé.
          Formoval ho totiž dlouhá léta cyklokros, kde se na nějaké zašívání moc nehraje, takže to prostě nemá v krvi tak, jako mnozí jiní, kteří „vyrostli na silnici“.
          Netvrdím, že občas nezaleze za něčí záda, když se blíží spurt (to dělá 99% koncových jezdců), ale na trati – myslím tím v úniku skupiny – si své obvykle odvádí poctivě.
          Všeobecně známý fakt je jen ten, že se vždycky nějaký nesportovní trouba, který v nějaké internetové diskusi rád exhibuje na úkor některého skvělého krajana. To je totiž pro českou náturu (a jak jsem si všimnul, tak zejména pro pražskou :-D ) naprosto signifikantní {finger}

Leave a Reply