Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

6 317 comments

  1. Máte ve svém okolí parametricky podobný kopec jako je Salmon Hill?

  2. Palawan @ Dj.Tj = jsem na notebooku, tedy i vice. Prijde mi, ze dlouhodobe vyhledavas konflikty a to nejen se mnou. Po tretim takovem zbytecnem „ataku“ na me, jsem na tebe bud nereagoval anebo odpovedel pouze smajliky. Myslim, ze timto {yahoo} anebo timto B-) anebo timto {bye} , myslim, ze nikdy treba timto {finger} . Pokud mas pocit, ze ty prvni 3 smajliky jsou adekvatni na „vůči mě se zde chová jako prase“, pak ja tvuj nazor nesdilim.p
    Howgh.
    DNFTT.
    {bye}

    Opravdu Palawane nevyhledávám konflikty. Jen to tak tb chceš vidět. Co označuješ slovem konflikt a atak je pro mě záhada. Patrně je pro tebe konflikt pouhej nesouhlas (s tebou).

    Pokud se týká tohoto {yahoo} a tohoto B-) a tohoto {bye} a tohoto {finger} , nevím, co je horší, nebo lepší, museli bychom rozebírat konkrétní příklady. Osobně mi přijde někdy férovější poslat někoho někam, než se mu vysmát a chtít ho ještě naštvat. Celkem jsem přesvědčenej, že mě těmi smajlíky chceš prostě a jednoduše naštvat a to mi přijde jako vyloženě zlej úmysl. Můžeš se bránit, můžeš nesouhlasit, můžeš popírat…znáš to.

    K DNFTT – já netroluji. Trolling je něco jinýho. Nebo víš, co je trolling a je v tom zase zlej úmysl?

      • Pokud máš problém se mnou souhlasit a potřebu něco napsat a shodit mě, mlč.

        DNFTT.

        • petersollberg

          chlapci,
          je mi jedno kto co komu kde, ale pride mi totalne pod uroven kazat niekomu v diskusiach, co ma a co nema pisat. nemyslite?
          snad sa nechcete znizovat na uroven cerveneho nemehla. ako keby toho nebolo dost..

        • petersollberg jak vidíš, Sheik první tu potřebu měl a je v reakci na něj taky.

        • Slováku, už to trochu přeháníš, nenyslíš? Nemehlem nazývej svého synka, splodil-li jsi vůbec kdy nějakého, nebo svoji manželku, pokud nějakou máš. O obojím pochybuji…
          A na mě se vyser, OK? {finger}

      • Je to neadekvátní. Nepsal jsem sem kolik dní, chovám se vůči tobě slušně, ty si tady můžeš brečet, jak chceš. Proto se ptám – co máš za problém?

        • Sheik Yerbouti

          Tak naprosto věcně: co si pamatuji, stěžuješ si v podstatě na všechny, jak se tu k tobě chovají. Jestli ti smajlík se žvýkačkou přijde jako vrchol drzosti, pak je asi těžké se tě nedotknout. Plus k tomu jsi schopný to vytáhnout po týdnu, zakládat kvůli tomu nové vlákno a sáhodlouze to řešit. V diskuzi k cyklistice pak chytáš za slovo a točíš se kolem detailů, přičemž ignoruješ základní myšlenku původního příspěvku a toho druhého vyloženě zkoušíš. Jakoby ti vůbec nešlo o výměnu názorů k tématu, ale jen jsi chtěl za každou cenu nachytat druhého, jakou napsal blbost. Admin tu jednou Daumovi napsal, že mu připomíná učitelku se špičatými obroučkami. Mně tohle přirovnání sedí na tebe.

          Za první příspěvek se omlouvám, neměl jsem na tebe vůbec reagovat. Už se to nestane ;-)

        • Dj.Tj / Prosím porozmýšľaj nad týmito vetami Sheika : V diskuzi k cyklistice pak chytáš za slovo a točíš se kolem detailů, přičemž ignoruješ základní myšlenku původního příspěvku a toho druhého vyloženě zkoušíš. Jakoby ti vůbec nešlo o výměnu názorů k tématu, ale jen jsi chtěl za každou cenu nachytat druhého, jakou napsal blbost.
          Niekedy sa mi zdá ako keby si sa zameral na to kto píše a nie čo píše. Záverom jednoducho – nemusíš ísť stále do konfrontácie, za víťazstvom. Niekedy sa môžeš nad to povzniesť. Inak pohoda {bye}

        • Zato Ty, kašpare, který hrubě znevažuje Franka Zappu, nikdy nikoho nepoučuješ a nekádrujeě {yahoo}
          Vezmi si lopatku a smetáček, zameť si před vlastním prahem, a pak teprve něco napiš, standisto {bye}

        • @horvi: Já vím, že máš s Dj.Tj vlastní špatnou zkušenost, ale přesto si myslím, že i když je to fakt dost přednasranej týpek, nesnižuje se aspoň k takovým prasárnám, jako je vyhrožovýání fyzickou inzultací.
          To tady zatím předvedl jen hrdina Šejk Šejkovič Makarenko I. {negative}

        • Milanek Underwood

          @Monitoring Hele trubko, a proč se snažíš dokázat že „víš kdo jsem“? a nespokojíš se s nickem? – Chceš asi zastrašit, že jo? – a nebo se chceš sejít v Novém Jičíně a dostat konečně přes držku?
          A pak máš ještě ukňučený kecy, že tě někdo napadl – mlátit tě klackem je málo :) {devil}
          (ale zbytečný – protože starou trubku nové kousky nenaučíš – jak známo)
          ale min. dnes už asi stačí – dost bylo srandy páni pistolníci

        • Jsem rád, že jsi se přiznal, moravskoslezskej komouši :-) Už jen tahle dvě slova přesně vysvětlují to, jak neuvěřitelný jsi exot…

        • A co tenhle Tvůj bejvalej šéfík?
          https://www.youtube.com/watch?v=0EZI7hWlEuA

        • A že bys byl tohle přímo Ty, novojičínský Vichto, komunisto?
          https://www.youtube.com/watch?v=9lQ_NEJIa9E

  3. MS za nami a poradnej zavod letos uz jen Lombardie, pro cesky cyklisty slabej rok a ten pristi bude asi jeste horsi. Tady to driv byla fajn diskuze, ale diky Sašíkovi šášikovi to je spis exibicni okenko magora, tak se mejte VSICHNI fajn kdyz nezmizne ten ded vseved, budu asi taky radsi jen monitorovat ale jinde :)

    • {thumbup} {thumbup} {thumbup} Musim se přidat, pěkně si to trefil, diskuse tady je fakt „Exhibice jednoho Magora – Sašíka Šaška“. Všude byl, všechno zná, prostě senilní starej dědek, kterej si už honí ego akorát v diskusi. {yahoo} {yahoo} {yahoo}

      • Máte tip na dobrou diskuzi či pokec o silniční cyklistice? Díky za něj předem {good}

        • Zajimavy informace jsou obcas na cyclingnews s tou vyhodou ze je to anglicky. Ceske diskuze bohuzel lepsi nez zde neznam, ale ani v zivote ani v diskuzi nevyhledavam urcite typy lidi a tady se musím vzdy k tomu dobremu prokousat pres sracky toho pana a to me prave prestalo bavit. Anglicky server je taky fajn a tam urcite nebude. No nic je krasne jdem na kolo a žlučovitý stařík nechť se tady uvzteká třeba sám

        • @Vitorio: cycling news OK, má to své pro i proti … já věřím, že i tady se to časem vyřeší :-)

        • @BOSUx: Nevím, nevím… Už to přece bylo nedávno vcelku uspokojivě vyřešeno, psal jsem sem jen občas a víceméně glosovitě, nebyly problémy.
          Než se do mne zase ti samí, vesměs členové agresivní partičky „štamgastů“, začali vandrovat {negative}

        • Sheik Yerbouti

          @Vitorio, BOSUx: Diskuze na CN bych nepřeceňoval. Obecně je to tam plné lidí, kteří akorát cpou dokola jeden a ten samý názor. Takže je to tam plné Contador fans, Sky haters atd. Když například letos vyhrál Valverde L-B-L, asi 80% diskutérů pod článkem psalo o podělaném sypačovi. A když se na CN při loňské Tour řešil Křižák vs. Contador, to asi ani nemá cenu zmiňovat {negative} Myslím, že tady je úroveň diskuze mnohem vyšší.

          A k šašíkovi? Nevyřeší se to. Má tu dost příznivců, kteří ho dokola omlouvají. Tak pro ty příznivce: Když sem šašík pár týdnů skoro nepsal, hádavá vlákna v podstatě zmizela. Nakufroval se zpátky a jsou tu zas. To je zajímavé, že ti notoričtí provokatéři, co do chudáka šašíka tak šili a šijí, si k provokování v tom klidném mezidobí nenašli někoho jiného. Jestli náhodou nebude těžiště problému přece jen víc na straně šašíka. Ale kdybyste tohle chtěli vidět, už byste to dávno viděli {bye}

        • petersollberg

          @vit, bosux, sejk
          za mna inrng
          uz samotne temy publikovanych clankov do velkej miery predurcuju uroven diskusie a debatovane temy.

        • PetrH.Senov

          Sheik:tak jsem přemýšlel co bych ti napsal, ale kašlu na to, abych tady rozjížděl další debatu o h…ě. S nálepkou „příznivce“ se dá žít, protože jak píšeš, každý vidí to co chce vidět.

        • Ona je otázka, kolik se za těmi podivuhodnými „novotvary“ vlastně skrývá lidí?
          Klidně to můpže být jeden, dva z vás, milý, komický Šašejku :-)
          Třeba jsi všechny ty klony vytvořil zrovna Ty sám, kašpare? Internet snese cokoliv… bohužel {negative}

        • Milanek Underwood

          Jaká otázka?
          To je všechno loženej J. Vichta z Nového Jičína! … známý arcipadouch a nepřítel páně Monitoringa na život a na smrt ideový i pokud jde o letoru…

          Ale já se také hlásím k nechuti k místnímu chlubilovi a podřadnému pohádkáři (to víš do Boženy ti chybí strašně moc – o tom se snad nemusíme hádat i fantasie je prostřední)

        • Nene, Vichta jsi jen Ty, milý zhrzený komunisto! Nesnaž se to trapně zakecat {devil}

      • Jééééé, a kdopak asi je Kreator? {scratch}
        Kolikrát sem tento exot (další klon?) napsal něco k cyklistice? Čím přínosnýnm přispěl do diskuse, že tak srdnatě kritizuje? Prostě jen další bučící, zatoulané hovádko…

        • Dobrá otázka, ale opět tvoje odpověd {good} {good} {good}
          Jsem obyčejnej čtenář týhle diskuze již několik let, nepotřebuju přispívat, stačí mě číst nazory na cyklistiku od ostatních, ale co mě vadí je tvoje věčný argumenty ke všemu co kde kdo napíše, bohužel si myslíš že tvoje ego je nejvíc a jsi vládce týhle diskuse. Když tady nepíšeš tak má ta diskuse bohužel úrověn, v jednoduchosti je bohužel síla. Ale to ty asi nepochopíš nikdy. Plně souhlasim s tvejma odpůrcema, ač je osobně neznám, jako v týhle diskusi nikoho, ale zaty roky co to tady čtu, tak tě bohužel z lítostí musím označit za největšího degeše a zakomplexovaný hovado, který na který jsem kdy v diskusích o cyklistice narazil. Když koukám na tu tvojí fotku, jestli je reálná ovšem ? Zamysli se, jestli v tomhle věku to máš zapotřebí? Nebo je to jako házet hrách na zed. {bye}

        • Tak jo. Teď si to nech celý přepsat od syna, dcery (nebo snad vnuka?) a pak to sem znovu vlož, OK? {devil}
          Víš, když mě kritizuje někdo, z jehož textu je jasně patrné, že není úplně blbej, zamyslím se nad tím. Když mi ale plive virtuálně do tváře člověk s evidentním IQ tykve, který se kromě prachmizerné gramatiky zmůže jen na „degeše“ a „zakomplexovaný hovado“, je mi ho spíš líto…
          A to je Tvůj případ {cry}

        • P.S. Smajlíky Ti jdou! Tak možná bys měl používat jen je a raději vůbec nepsat {bye}

        • {finger} {finger} {finger} Synu, dcero, vnuku, vraž svýho čůráka jestli homáš svý starý do huby, at ti výtahne i z mozku ty hovno co píšeš !!!! Ty si opravdu největší kretén co kdy byl v diskusi. Píčo jedna zdechlá !!!!!! {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger} {finger}

        • Kreator,ďalší do smečky,navyše s besnotou

        • Kedysi dávnejšie som dostal od Alexa titul,Slovenský bača :-) Tak som sa vratil k svojmu príspevku a vlastne som si ho aj zaslúžil.Mohol som štekať ale neurobil som to.To je celé

  4. Tohle video (27:25 min) mi přišlo dobré: https://www.youtube.com/watch?v=NXNAmRuOjMo
    Má bezvadnýho taťku, mamku bohužel neukázali.

    • Je to tak {beer} Včera nebo předevčírem jsem napsal, že si v konci máknul kdekdo a ne jen Sagan, ale teď s tou popiskou přímo ve videu je vidět, že si to Peter odmakal fakt poctivě a titul mu nespadnul do klína, jak to někteří prezentují, náhodou. Jel si pro něj cílevědomě, s maximálním úsilím, ale hlavně velmi chytře – přesně odhadnul, kdy to hoří a naopak, kdy to za něj docvakne někdo jinej. Jeho „receptory“ fungují v tomto ohledu až neuvěřitelně přesně!
      Takže už se s tím smiřme, že Sagam není člověk. Sagan je Bůh {devil} {bomb} {beer}

      • No je buh v tomto zavode, tento rok to takticky az tak nedal…ale toto je uplan genialita, a ja povazujem tento titul za najlepsi. Mozno skoda, ze nebol signal ludia nevideli jeho skutocnu pracu.

        Ked pozreme Richmond tam to bola cista fyzicka prevaha, Doha setrenie sil, instinkt ako finisoval a zas fyzicka.
        Ale toto : vedet co stiahnut a co nie , usetrit akurat tolko sil aby vyhral o 20 cm.. klobuk dole. {beer}

        • Celou dobu jel jeste pred vedouci skupinou Alaphilippe, povetsinou sam.
          Na jeho stihani se Sagan vubec nepodilel, stahovali ho, myslim, pouze Gaviria (ktery se tim odstrelil), Danove a Italove, bez nich by Alaphilippe vyhral. Alaphilippe nakonec jeste skoncil 10., pro me to byl nejsilnejsi cyklista zavodu.
          Jak to tak casto byva, ne vzdy vyhraje ten nejsilnejsi, ale ten nejstastnejsi.
          Nekdy bylo zavodnicke stesti proti Saganovi, v nedeli mu pralo.

        • Při stahování unikajícího jezdce těsně před cílem závodu mistrovství světa jednotlivců nejde v žádném případě mluvit (psát) o tom, že někdo stahoval míň a někdo víc. Mistrem světa chtěl být každý a každý také věděl, že když nedojedou Alaphilippa, tak je titul v háji. Sjíždění Francouze bylo totiž dílem všech, protože každé zrychlení, které si musel Sagan dojíždět, k tomu sjíždění přispělo…
          Štěstí vypadá úplně jinak. Třeba tak, že lehne Nibali a Henao a olympijským vítězem se stane GVA. To bylo štěstí jako prase, Saganův letzošní titul ani náhodou…

  5. Sagan: Štvrtý titul nie je nemožný
    „Nič nie je nemožné,“ povedal Peter Sagan v rozhovore pre Gazetta dello Sport k MS 2018 v Innsbrucku so 4670 metrami prevýšenia. „V nedeľu sme zdolali 3600 metrov, čo nie je ďaleko. Myslím si, že s prispôsobeným programom to môže byť znova cieľ, ale uvidíme. Ak sa dostanem do formy ako na Tirreno – Adriatico 2012, keď som finišoval s Nibalim…“ Sagan zároveň odmietol, že sa zameria na úspech v Liége alebo Lombardii. „Vo forme sa moja váha pohybuje medzi 78 – 79 kg. Ako tam môžem vyhrať?“

  6. První vítězství Sagana mezi profíky v závodě kategorie World Tour (tenkrát Pro Tour) přišlo ve 3. etapě na Paříž-Nice 2010: http://sporza.be/cm/sporza/videozone/archief/MG_sportnieuws/MG_wielrennen/1.733918#. Žádné těžké stoupání před cílem nebylo, přesto šel Peter do úniku ve skupině šesti jezdců. Ještě podstatně odvážněji zajel koncovku 5. etapy (http://sporza.be/cm/sporza/videozone/archief/MG_sportnieuws/MG_wielrennen/1.735405), kdy nastoupil v menším kopci 2 km před cílem a zmenšující se náskok udržel. To byla premiéra jako hrom. Velká škoda, že nejel silniční závod na loňských OH v Riu, to bylo hodně problematické rozhodnutí, i když do značné míry pochopitelné. Celkově skončil Sagan na P-N 2010 šestnáctý, Křižák obsadil po vyškrtnutí Valverdeho celkové 3. místo. Jó, to bejvaly časy … {good} {yes}

    • Jóó to je to nerozvážné mládí…5. etapě si hrubě hrábnul do anaerobního limitu. Ale bez odvahy sám do cíle první nepřijedete! {thumbup}

      • petersollberg

        o tej 5. etape mi hovoril, ze keby tam nebol ten kruhac pred cielom, tak to neda.

        • Milanek Underwood

          … a nevíš čistě náhodou zda, už či teoreticky do budoucna existuje nějaká úvaha o GC na GT? případně proč ano či ne?

        • petersollberg

          uz sa vidime len velmi malo a nie je viacmenej nikdy cas tak, ako byval predtym. ci uz u mna, alebo (duplom) u neho. z toho co viem, tak takto neuvazuje.

        • Milanek Underwood

          Díky.
          Ale až ho uvidíš, řekni mu, že miláněk chce aby to zkusil a že si myslí, že tak jak odjel minulé Tour … že stejně skoro ve všech etapách něco zkoušel … a podle talentu by to mělo jít … ale to asi žertuju – ale říct mu to můžeš :)

          ((teď mě akorát napadá, zda ho nepřibrzdí, že letos neměl de fakto žádnou GT??? Na MS to sice nakonec nevadilo, ale kdo ví jak by ještě jel, kdyby mohl klasicky jet jako loni?))

      • Přesně. Byl totálně hotový, koukal jsem na to trochu vyděšeně :-( . Podobné mučeníčko zažil zase asi až v Richmondu :-) .

  7. Sheik Yerbouti

    http://zdenekstybar.com/en/news.php?id=1730

    Vyjádření Štybyho k Bergenu. Jestli to tu už bylo, tak sorry.

    • Milanek Underwood

      Děkuji ti Sheiku za odkaz. Zdeněk píše přesně co jsem tu psal já, jako jeden z prvních hned v průběhu závodu, kdy mnozí byli celí popletení a padali do malomyslnosti. Já vše hodnotil přesně. Štybyho popis bych jen podtrhnul a sebe pochválil za super znalost cyklistiky která dalece převyšuje zvláště jednoho místního lháře a pohádkáře – ostatně jako obvykle {beer}

    • Štyby je holt hodný, slušně vychovaný kluk, super! {good} {good} {good}

      • zdenda_hobík_

        myslím, že je škoda, že Roman tam nebyl, dostal by Zdendu do desítky {bye}

        • Styby bohuzel spatne vyjel tu posledni zatacku.
          Myslim, ze tam ztratil top 10.
          Iluze o medaili nemam, ale top klapnout mohla.

        • Pokud jsou přesné údaje v článku o Wattech, který sem vložil Petr 93, pak Štyby nejen že nemohl vyhrát nebo být na bedně, ale nemohl ani skončit lépe, než skončil. Když byl schopen na cílové rovince vyvinout ca. o 300 Watt nižší výkon, než soupeři (jak jsem pochopil), tak byl jednoduše o třetinu slabší a tím pádem i výrazně pomalejší.
          Ostatně na videu z dojezdu na lajnu (čelní záběr) je jasně vidět (Watty – newatty), jak se propadá každým šlápnutím. Myslím si, že na to nemělo vyjetí poslední zatáčky žádný vliv.
          Ale hádat se fakt nechci, je to můj názor {beer}

        • Přínos Romana by ve finiši byl naprosto nulový, není schopen jet rychleji, než Zdeněk – a to ani takto „oslabený“ Zdeněk {scratch}

        • @ Monitoring = po spatne vyjete zatacce ztratil Styby rychlost a pozici a spolu s pozici i motivaci na boj uplne vepredu, proto ten vykon byl o tolik nizsi. Nikde jsem to sice necetl, Styby mluvi logicky ciste o vykonnosti. Styby do posledni zatacky najizdel na mozna nejlepsi pozici ze vsech a malo zatacku „riznul“. Nerikam, ze by byl na medaili, ale nekde mezi top 5 a top 10 ano. Podivej se.

        • Anebo by měl kliku a byl by do desítky sám … když chytne takový diesel, to jsou pak věci … ;-)

        • @Palawan: Díval jsem se několikrát a vidím pořád to samé. Štyby vyjel zatáčku možná trochu hůř, než ti před ním, ale srovnatelně s dalšími deseti. Ale když v ostatních bouchly saze, jemu se motor zahltil a jel výrazně pomaleji. Kdyby na to měl, už by neztratil víc, než 1 – 2 pozice – určitě ne 10 pozic. Prostě neměl na spurta…
          Ztrátu motivace ve finiši MS si vůbec nedovedu představit {wacko}

  8. Tak možná až příští rok http://www.roadcycling.cz/clanek/elkov-author-mezi-proconti-tymy
    Ale s těmi pozvánkami na závody 1.kat.v zahraničí bych nebyl tak otimistickej kromě Slovenska a Polska a nějaké exotiky je těžko někde pozvou pokud nezískají nějakého prostředníka v zahraničí na domlouvání závodů.

  9. Pro milovníky retra: Davide Rebellin dnes ve svých 46 letech vyhrál etapu závodu o minutu a půl {beer}
    http://www.procyclingstats.com/race/International_Tour_de_Banyuwangi_Ijen_2017_Stage_1
    http://www.procyclingstats.com/rider/Davide_Rebellin
    Sice to je etapák v Indonésii kategorie 2.2 (tj. stejně jak Okolo jižních Čech) a jezdí za kuvajtský tým, který – jestli to chápu správně – nemá ani status proconti, ale stejně B-)

    • Rebellin 46 let, to je až neuvěřitelný … {wacko} . Jeho současnej chlebodárce (Kuwait-Cartucho.es, PCS Team ranking: 82) je CT (Continental Team) stejně jako např. Elkov-Author Cycling Team (PCS Ranking 57, letos si polepšil o 30 míst !). Bude tam asi nějaký rozdíl v ročních rozpočtech {rolleyes} . Lodivodi stáje Kuwait-Cartucho jsem mazaní, k domácím borcům si pořídili zkušené veterány (kromě již zmíněného Itala i Stefana Schumachera (36 let) a Björna Thurau – 29 let, 2015 Bora, předtím 3 roky Europcar). Domácí zelenáči mají „zajímavé“ učitele, i když s dopingovou minulostí. Ti staří vlčáci svůj sport asi opravdu milují {heart} .

  10. Díval jsem se zase na video z posledního MS. Z něj jsem se pak dostal na TOP 10 Peťových vítězství: všechny skvělé, všechny zapamatovatelné, různé typy výher. A asi nejlépe o výjimečnosti PS vypovídá fakt, že spolu s diskutujícími jsme si vzpoměli na min. 5 dalších, které by si místo v top10 zasloužili (a u většiny ostatních top jezdců by byly min v top3).

    Sledovat Sagana závodit je privilegium :)

    • Chybka – http://www.supercycling.cz/novinky/mistrovstvi-sveta-silnicni-cyklistika/watty-v-bergenu-aneb-jak-peto-sagan-opt-k-titulu-prisel/#.WctKkNYcyM8

      Naši se podle čísel nevětrali – ušetřili nějaké síly na závěr. Krom Černého který zaslouží {thumbup} pěkně to odtáhl.

      • Díky za tenhle článek, Petře! Jsem rád, že jsem se ve svém odhadu „spoření energie“ borců jedoucích na 4. – 5. pozici ve špici balíku (což byli možná 50% celého závodu Roman a Zdeněk) nespletl. Viz. tato pasáž z článku:

        Neuvěřitelnou práci odvedl Josef Černý, který po takřka pěti hodinách na špici zaznamenal wattový průměr přes 340 W. Pro zajímavost – devátý Lucenko v okamžiku odstoupení Černého měl 260W a jeho záznam ukazuje, že plné 1,5 hodiny z uplynulých pěti strávil bez šlapání.

        Zdeněk Štybar s Romanen Kreuzigerem na tom byli ještě o něco lépe, neboť v českém vláčku vedeném Černým byli ušetřeni veškerých zrychlení v pelotonu, která ubíjejí jezdce za každou zatáčkou, zúžením, občerstvováním či kolizí v pelotonu.

        Tato taktika zajistila naprosté bezpečí našich želízek v ohni, a pokud by se jelo na mokru, pak by tato úspora a bezpečí bylo ještě významnější. Navíc naši nespotřebovali kromě Černého prakticky nikoho. Neuvěřitelné – jako by byl prakticky sám v úniku bezmála 200 km.

        Holt osobní praktické zkušenosti z jízdy v balíku jsou přece jen lepší, než teoretické mudrování {beer}

      • Super článek, díky Petře! {thumbup}

        Jinak zájemcům z řad čtenářstva doporučuji (bez mého bližšího hodnocení obsahu) stranu 77 zdejších komentářů http://romankreuziger.com/comment-page-77/#comments možná bude někdo překvapen, že taktiku českého týmu označil mj. za novátorskou a především jako „naprosto sebevražedné počínání našeho manšaftu“ s tím, že je to „podivné“ a „oni vědí, proč to dělají. My ne“. Pro zájemce pak i strana 76 http://romankreuziger.com/comment-page-76/#comments , kde bude někdo možná opět překvapen, že uvedl k naší taktice: „No, je to takový dost „amatérský““ a vyjádřil přání, že: „…už by ta česká exhibice mohla skončit, to je pravda.“ {bye}

        • Aljoško, opět klasická ukázka demagogie v Tvém podání! {devil} Ono je snadné vyzobat z textu části, které se Ti hodí – zejména když jsi se se aktivně debaty neúčastnil, nebyl s námi ve chvílích, kdy jsme dumali o tom, proč naši dělají to co dělají. Že, grázle?
          Proto sem vložím ty druhé části mých příspěvků, ve kterých jsem (tuším, že dokonce jako první ze všech diskutérů) už správně odhadl smysl počínání našich cyklistů:
          Monitoring
          24.9.2017 at 09:59
          Na druhou stranu si myslím, že při tomto „vycházkovém tempu“ si kluci i na čele jen zahřejí svaly a energie navíc vydají minimum… Ale už by ta česká exhibice mohla skončit, to je pravda.
          Monitoring
          24.9.2017 at 10:43
          Tak pravda je, že na špici nejedou „všichni“ naši a jet v háku na 4. – 5., nebo na 20. místě je už celkem jedno. Ale ti dva vepředu se už odstřelili, to je jasné – počítám, že nejpozději v půlce závodu skončí.
          Monitoring
          24.9.2017 at 11:27
          No, nějakou logiku tohle naprosto sebevražedné počínání našeho manšaftu mít musí, to je jasný. A že nejen Konečný, ale především naši jezdci nejsou chovanci dobřanského ústavu, to je jasný taky… Všichni, co jsou právě v akci, vědí stejně dobře jako my, že předvádějí něco podivného.
          Rozdíl je jediný: oni vědí, proč to dělají. My ne {scratch}

          Takže „sebevražedné počínání“ v kontextu celého příspěvku už vypadá trochu jinak, že, Ljošo? {finger}
          Jsi zlej člověk, kterej zase (a zcela zbytečně) provokuje konflikt…

        • A konečně to nejpodstatnější, čím jsem reagoval na připomínku, že uprostřed balíku se šetří nejvíc:
          Monitoring
          24.9.2017 at 11:32
          To si tak úplně nemyslím. Kdyby to byla pravda, znamenalo by to, že všichni lídři na TdF, Giru či Vueltě větrají víc, než ostatní, protože jedou etapu co etapu vždy právě na tom 5. – 6. místě ve vláčku svého týmu…
          Ale pravda je, že uprostřed balíku se fakt jede jako v autobusu, to si pamatuju ze závodnických let velmi dobře. Ovšem riziko pádu je tam o 99% vyšší…

        • Takže přibrzdi a chovej se férově – ne jako estébák, kterej rozstříhá a slepí magnetofonovou pásku {negative}

        • another_observer

          To Monitring: Úplně stačilo napsat první větu – „Díky za tenhle článek, Petře! Jsem rád, že jsem se ve svém odhadu „spoření energie“ borců jedoucích na 4. – 5. pozici ve špici balíku (což byli možná 50% celého závodu Roman a Zdeněk) nespletl.“ a to kopírování a sračky o tom, že vše víš, protože jsi jel asi 3x v balíku si odpustit. Holt změna nicku neznamemá změnu chování a charakteru – sociopate

        • Milanek Underwood

          Ta nová fotka je myslím vcelku odpovídající taková psychopatická … tedy omlouvám se za tak drsný kalibr, ale … … takový znalec cyklistiky, který vše ví předem a místo jeho velebného úsměvu nás děsí jakýsi Terminátoropat něco je asi špatně?

        • Chápu, že s takovými kecy jsi se holt do toho zastupitelstva za komouše neprotlačil :-)

      • @ petr93 = skvely clanek, dekuji za nej. Neb cisla „neokecas“, jsem velmi rad, ze nasi byli v nedeli tak velmi videt a jeste tedy neplytvali silami zbytecne, ac jsem tomu v nedeli sam neveril.

        • Palawan: Tohle je rozumná reakce, kterou by člověk očekával místo nepochopitelných nenávistných výpadů {beer}

      • another_observer

        To Mathym: Není tady zase, smrdí tu furt. Je to sráč, kterej ani neumí držet slovo {devil}

        • nedrží slovo není to chlap … je to Monitoring {wacko}

        • Na vaše sprosťárny, ubožáci, je škoda reagovat. Jen sand tolik pro „dalšího pozorovatele“: Až objedeš, synku, za život na kole více než 7x rovník (z toho minimálně 1x v tom závodním balíku), budu se s Tebou bavit o pocitech, které zažívá opravdový cyklista – ne srandista, kterej sem (poprvé?) něco nadatluje a myslí si, že se z toho posadím na zadek {bye}

        • A co jako, Slováku? A jsi vůbec Slovák? A nejsi někdo úplně jiný? Stejně jako „mathym“ nebo tenhle novej „observer“? Kdokoliv z vás může být (a někdo tutovka je) klonem kohokoliv.
          A vy mne chcete moralizovat, hoši? Kázat mi, co mám psát a dokonce se dovolávat mých vlastních slov? Já se fakt bavím…

        • another_observer

          To Monitoring: tys plodil děcka jěště než ses narodil,když mi říkáš synku? Z toho objíž {finger} dění rovníku Ti pěkně hrabe. Co takle změnit směř a odjet na Severní pól, sociopate?

        • Takže si to zopakujme a prosím ty, kteří jsou schopni objektivity (a je vás tady několik, díky Bohu), aby se vyjádřili, zda mám či nemám pravdu:

          1.) na ranní článek Petra 93 jsem odpověděl pochvalou a ODVÁŽIL JSEM SE připomenout (a trochu pochválit sám sebe – dělá to tady kdekdo, proč ne já?), že jsem skutečnosti publikované v článku v jisté podobě napsal do diskuse už v průběhu nedělního závodu
          2.) následoval okamžitě rýpanec od sulaka – člověka (klona?), od kterého si ani nevybavím, že bych cokoliv četl
          3.) odpověděl jsem, myslím, dost nevinnou replikou – taky co na to napsat?
          4.) následovala další rýpanec od mythyma, člověka, který sem napíše 1 – 2x za měsíc a většinou konfrontačním tónem. Další klon někoho z místní smečky?
          5.) s pochvalou Petra 23 se přidal Aleš, ale hned to doprovodil překroucenými fakty vyzobanými z mých nedělních příspěvků s jediným cílem: vyvolat konflikt tak, jak to dělával v debatě se mnou častokrát
          6.) odpověděl jsem mu tak, jak zasloužil (a asi i chtěl) a doplnil to PŘESNOU CITACÍ mých nedělních příspěvků
          5.) následoval další rýpanec od dalšího mě zcela neznámého klona, tentokrát pod nickem another_observer, který má zase jen jediný cíl: FLAME
          6.) přidal se kdo jiný, než místní klaun Milanek?

          A už mě to nebaví dál vypisovat, kdo chce, přečte si to sám a usoudí, kdo začal dělat dusno a z jakého důvodu tak činil. Kromě Petra 93, Palawana a mne tady totiž nikdo jiný neměl zájem vyjádřit se k cyklistice.
          Šlo zase a jen o provokování a trollení {bye}

        • Áááá, další pán provokatér na holení! Partička ko-otů se kompletuje {devil}
          Inu, nezbývá mi, než zopakovat:
          Jsi v pořadí 6. (slovy šestý), který nemá zájem se bavit o cyklistice, ale jde mu jen o vyprovokování popř. o udržení FLAME.
          To jen pro pořádek, až zase začne někdo psát, že hádky provokuju já {bye}

        • another_observer

          To Monitoring: „Partička ko-otů se kompletuje {devil} “ já myslím, že partičkase nekompletizuje, je dávno kompletní = Alex + Monitoring. Jinak to tvoje shsrnutí je typický porjev sociopata {finger}

        • {yahoo} {yahoo} {yahoo} Jinak to tvoje shsrnutí je typický porjev sociopata {yahoo} {yahoo} {yahoo}
          Z monitoru na mě stříknul adrenalin! Bacha na aortu, synku – a prdne při takovém rozčilení raz-dva!

  11. PS by mohol ísť Lombardiu, získať nejaké body a predbehnúť GVA vo svetovom rebríčku.

  12. Snad mi někdo poradí. Dnes jsem jel na silničce z kopce a zničeho nic začalo zadní kolo drhnout a zpomalovat, jako bych prudce brzdil. Než jsem ale zastavil, tak se rozletěl rychloupínák. Kolo jsem tedy musel tlačit cca 5 km domů.Nevíte někdo, co se stalo? Něco mi říká, že bylo něco s ložiskama. Je pravda, že jsem kolo nedával do servisu min rok a půl…
    A druhá otázka: Dá se ten střed vůbec ještě vyměnit?
    Díky

    • PetrH.Senov

      Záleží jak moc je vymlácený náboj, ale troufnu si říct, že pokud se kously konusy a následně rozletěl rychloupínák, tak bude po smrti. Nezbude nic jiného, než to nechat přeplést a středový náboj nechat dát nový. Tak se mi to jeví podle toho co píšeš.

    • Bud rad, ze to bylo na zadnim.
      Nejsem kovanej silnicar, ale stat se to v blby moment na predim……
      Hlavne, ze jsi cely! {bye}

      • Kdysi se mi to stalo na předním, naštěstí ve stoupání…

        • Mně se něco takového sice nestalo, ale kdysi se mi totálně zadřela přední nába na horském kole!
          Prostě jsem na jaře skočil na bajka a nebyl jsem skoro schopen se rozjet :-D Dřel jsem jako mezek a jel sotva desítkou. Až po důkladném přemýšlení mi došlo, že ta nába dostala na podzim štos při mé dost nepříjemné bouračce, při které jsem vlítl do kufru auta, které přede mnou zcela nečekaně zastavilo v hustém lijáku za kruháčem u přechodu (na kterém ale nikdo nebyl {wacko} ). Přelítl jsem tehdy přes střechu celé auto a přistál na zadku v příkopu. Kupodivu úplně zdravej, ale kolo bylo na odpis – zlomenej rám, ohnutá vidlice…
          Přední kolo ale v tu chvíli vypadalo OK. Ale ložisko se asi nějak zdeformovalo a asi taky musela vzniknout nějaká mikroprasklina v nábě, protože do ní začalo zatékat. No a do jara to všechno zarezlo a zatuhlo…
          Byl to tehdy celkem drahej držkopád {cry}

Leave a Reply