Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

5 662 comments

  1. Tak ti pošetilci, kteří vezmou Tafiho na Roubaix, by prý mohli být Dimension Data, alespoň podle včerejší Gazzetta Dello Sport, jak uvádí inrng:
    http://inrng.com/2018/11/wednesday-shorts-19/#more-34742

    • Ačkoliv Tafiho aktivní kariéru nepamatuji, tak tomuto jeho „projektu“ upřímně fandím. Minimálně ze zvědavosti.
      Návrat do Roubaix přesně 20 let po výhře, to by byl opravdu zajímavý příběh a další mediální zajímavost a okořenění již tak skvělého Monumentu. Pokud by navíc zajel někde na solidním umístění (což je spíše méně pravděpodobné), tak to by byla bomba, ale ať by skončil jakkoliv (nedokončí/skončí hluboko v poli poražených), tak nemůžu být zklamán. Jako fanoušek nemám jeho účastí co ztratit. Budou zajímavé články, vzpomínky, ještě větší mediální pozornost, rozbory… A myslím, že nejsem jediný, koho by konfrontace padesátníka se světovou špičkou zajímala. A že by Tafi zabral místo nějakýmu mladýmu závoďákovi (jak občas čtu na internetu jako argument proti jeho účasti)? Tak to mi vážně jako fanouškovi žíly netrhá, že by se jednou na Roubaix nedostal někdo typu – aniž bych je chtěl shazovat – Dougall , Zyl, Venter či Thompson (DNF, 95., DNF, 54. – jedná se o konkrétní jména a umístění z letošní soupisky DD na Roubaix).

      • Ale jo, však já taky. Ještě by to mohl zkusit Luboš Lom, bude to tuším 25 let od jeho památného úniku na Roubaix. {devil}

        • petersollberg

          ..to som myslel, ze zle vidim vtedy :)
          bol to zazitok

        • No baže. Já už tedy v té době víc běhal než jezdil, ale s Lubošem jsem nějakých 10–15 let předtím závodil v žácích a dorostu.

        • Alex forever

          Na Lomáka mám prima vzpomínku z jednoho exhibičního kriťáku ve Varech. Je to tak 15, možná i dvacet let nazpátek – čas hrozně letí…
          Seděli jsme tehdy s Tóďou Černým, kterej se s Lubošem znal ještě líp než já, protože spolu trávili nějakej čas v Praze, na pankejtu u lázeňského komplexu Vyšehrad – Smetana a popíjeli lahváče, zakoupené v blízkém krámku s potravinami. Bylo to na vrcholu jediného stoupání (nic-moc, jen 3 až 4% v délce ca. 1 km – ale závoďáci to jeli celkem asi 30x, takže se to nasčítalo).
          No a přihnala se první skupina včetně Lomáka. Zařvali jsme na něj, ať jim v příštím kole poodjede a zastaví se u nás na pivo. No a von to fakt udělal {yahoo} Přijel tak 200 metrů před skupinou, zastavil a na ex do sebe naklopil skoro celého lahváče. A tradá za ostatními!
          Nojo… v dalším kole už si k nám sedl natvrdo {devil} „Nesmějte se, pitomci! Mně tak po tom vašem pivu tak ztvrdly nohy, že jsem je už nedojel!“, hudroval.

        • Alex forever

          {beer}

          Příloha: Lom

        • Dobrá příhoda {beer} {good}

        • Alex forever

          Tak jak jsem napsal v úvodu, byl to exhibiční kriťák – už ale nevím, v rámci které události se konal. Možná při festivalu? Nebo jako součást dojezdu ZM? Jisté je ale to, že o nic nešlo a Luboš si tím pádem to pivo s námi mohl v klidu vychutnat…
          A zdalipak víte, že zajímavou osobností české cyklistiky v rodině Lomů není zdaleka jen Luboš? Totiž jeho máma, Bohumila, to byla na kole doslova nesmrtelná teta! Jezdila, pokud vím, za veteránky ještě nedávno (možná jezdí dodnes?) a navíc zatraceně dobře! Kromě několika titulů mistryně republiky v kategorii Masters byla totiž i mistryní Evropy v kategorii nad 60 let {rose} {good}
          Na přiložené fotce je podoba se synem Lubošem naprosto zřejmá {devil}

          Příloha: Lomová

      • Pri nižšom počte cyklistov sa každý počíta a pre lídra, čo bude asi EBH, to môže byť nepríjemné. Tafi podľa PCS išiel tento rok tieto preteky
        https://www.procyclingstats.com/race/v4-special-series-debrecen—ibrany/2018/result
        a ak by mal byť na takejto úrovni, tak len zbytočne oslabí DD. Domestika asi robiť nebude a na lídra s veľkou pravdepodobnosťou nemá, takže pôjde o sebaprezentáciu na úkor tímu a na úkor cyklistov ktorí by boli EBH platnejší. Hlavne na P-R kde býva veľký odpad. Cyklisti môžu skončiť DNF alebo s veľkou stratou a napriek tomu môžu byť lídrovi v určitých fázach pretekov veľmi užitoční. Ak ho chcú na tieto preteky, mali by mu dať najskôr šancu ukázať svoju výkonnosť na nejakých menších pretekoch. {beer}

        • @ Mellon = všem těm rozumnym argumentům rozumím, ale stejně bych Tafiho na Roubaix pro zajímavost rád videl {beer}

        • Jasné, aj ja som zvedavý a rád by som ho videl, ale nie tak, že po prvých úsekoch na pavé bude mimo a bude po paráde. Preto by ho podľa mňa mali pred Roubaix poslať na nejaké menšie kockové klasiky aby ukázal či to nebude príliš lacná a nudná šou na úkor cyklistov ktorí budú v tíme cely rok pretekať. {bye}

        • Chápu, aby se Tafi rozzavodil na menších závodech, ale na druhou stranu, tam bude brát take místo jinym.
          Třeba může mit 1 místo pro Tafiho na Roubaix solidní marketingový potencial pro DD.
          Uvidíme, jak to nakinec dopadne, zase tolik jsem to rozmazavat nechtel.
          {beer}

  2. Alex forever

    Tak se tady díky Paraplánovi opět v celé své kráse zaskvěla doslova „klasická“ ukázka zdejších praktik, jak na zprvu smutném, pak oslavném příspěvku o výborném polském cyklistovi může díky hloupým připomínkám a zpochybňování narůst obří balast hnusnejch sraček…
    A všechno jen proto, aby panáček mohl sám exhibovat {negative} Bravo!
    Ale nenene – on přece podpásovky nepoužívá, vždyť je to náš milý Mirek Dušín :-D

    • Alex forever

      A opět bych rád uvedl srovnání s FB stránkou „opravdových“ cyklistů, kde má tentýž příspěvek k dnešnímu dni (14:27 hod.) 66 lajků, 23 vesměs pozitivních komentářů a 13 sdílení.
      Těším se, jak mi opět náš bohatýr Aljoša popovič udělá přednášku o tom, jaký rozdíl je mezi diskusí a zmíněnou stránkou :-D

    • To je hezký, jak je Hirťák skromnej a zároveň nehledá výmluvy. Pěkně je to vidět třeba na podivně nenavazující konstatování novináře „Také Mistrovství světa vyšlo nad očekávání dobře.“ (mj. proto, žed předtím se tam nemluví o ničem, co by vyšlo nad očekávání dobře, ale naopak o tom, že to moc nevycházelo). Hirťákova reakce: „Myslím, že jsme tam zajeli pěkně. Byl to jeden z těch lepších momentů sezóny.“

      • Strašně moc mu přeju příští rok úspěch. Je hlavně důležité, že letos odjel ty 2 GT, zejména na konci roku tu Vueltu, bude mít dobrý základ pro další rok. Snad ho tým pošle na GIRO kde mu ty kopce asi nejvíc sedí, ale i ta Tour by byla super, je jasné že je to sen každého cyklisty. Pošťouchlo mě to k tomu sehnat si cca 7 let stará čísla skvělého časopisu Rouleur, kde je o něm obsáhlý článek.

        Příloha: DBAsbGSXgAE6ARi

  3. Alex forever

    Čerstvý příspěvek ze „vzpomínkových stránek“, kam se obvykle „chodím“ cyklistikou příjemně naladit, mne tentokrát zmrazil :-¤
    Zde je text, který se mi čte opravdu těžce (v příloze náhled fotek):
    Ryszard Szurkowski 4 násobný vítěz ZM, mistr světa opět bojuje s nepřízní osudu. Po nešťastném pádu, v červnu, na veteránských závodech v Německu, si poranil páteř a zůstal ochrnutý na všechny 4 končetiny. Ryszard je ale velký bojovník, nic nevzdává a věří, že se opět postaví na nohy a projede se na svém milovaném bicyklu. 72 letý bývalý šampión poctivě cvičí, bohužel jeho rehabilitace postupuje velice pomalými krůčky. Původně neměl v úmyslu informovat veřejnost o svých zdravotních problémech, ale nakonec se nechal převědčit svým dlouholetým přítelem a cyklistickým komentátorem Wyrzykowským, aby vyšel s pravdou ven. A tak polský šampión minulý týden udělil rozhovor “ Przegladu sportowemu”, kde sdělil všechny podrobnosti, včetně faktu, že jeho léčba už přesahuje finanční možnosti jeho rodiny. Od začátku jeho osobního dramatu jsou mu velkou oporou vedle rodiny, také jeho bývalí kolegové z reprezentace Nowicki a Mytnik. Po zveřejnění celého případu se k podporovatelům uzdravení Szurkowského přidaly také současné největší hvězdy nejen polského pelotonu Majka, Kwiatkowski nebo Włoszczowská. Věřím, že Ryszard s touto obrovskou podporou vyhraje i tento závod a znovu se posadí na bicykl.

    Příloha: Szurkowski

    • držme palce…
      a jak jsem procházel výsledky Szurkowskeho na PCS ,tak mě zaujalo že v letech 85-86 jezdil tým CCCP Vueltu,
      jan tak pro zajímavost… :)) netušil jsem..
      https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/1985/

    • Alex forever

      Tak ve vztahu k osobě Ryszarda Jana Szurkowského (možná Szurkowskiho?) je mnohem zajímavější start polského národního manšaftu na jarním etapáku Paris – Nice v roce 1974. Tehdy se ho zúčastnila kompletní profesionální špička (a to opravdu kompletní – ne jako v současnosti, kdy část jeden ve Francii a ostatní v Itálii nebo bůhvíkde jinde…) na čele s Merckxem, Thevenetem, Poulidorem a dalšími borci a Poláky dokázali „vyřídit“ až v kopcích a časovkách (jela se, tuším, horská časovka jednotlivců a taky časovka dvojic).
      Samotný Szurkowski se pral o vítězství ve spurtech šesti „klasických“ etap s hromadným startem – závod jich měl 7 + prolog + ty dvě časovky. Neuvěřitelný výkon, který tehdy nikdo neočekával – a to přesto, že Ryšek jel v dresu aktuálního amatérského mistra světa!
      Fotka Merckxe, vítězícího v 1. etapě právě před Szurkowskim, oblétla tehdy celý svět. Já měl to štěstí, že jsem už odebíral přes tehdejší PNS časopis Miroir du Cyclisme, tak jsem měl těch fotek víc a také kompletní výsledky. Byla to tehdy pro nás, mladé závoďáky, obrovská bomba {bomb}

      Příloha: Paris - Nice 1974b

      • Alex forever

        Tady jsem si dal práci a sesunýroval do jednoho JPG výsledky etap závodu Paris – Nice 1974, v nichž byl Szurkowski v TOP 10 + celkové pořadí první třicítky. Snad to bude pomocí PC lupy čitelné pro každého z vás – mně to funguje.
        Vzhledem k tomu, že se tehdy pralo doslova „o prestiž“ bezmála 200 nejlepších profíků s malou skupinkou (možná 6?) amatérských Poláků, a to navíc v domácím prostředí a v etapách, jejichž délka nebyla pro amatéry vůbec obvyklá, je to opravdu historický výsledek z kategorie snů!
        {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb} {bomb}

        Příloha: Paris_Nice 1974

        • Velice zajímavé, děkuji {good}

        • Zajimave srovnání východu a zapadu a skoda, že podobných srovnáni nebylo více.
          5 Poláků jelo na Szurkowskeho, podobne jako jednotlivé týmy jeli na svého lídra.
          Szurkowski byl v top 10 postupně 2., 10., 5., 3., 8. a 2., „jeho“ etapy měly 209 km, 201 km, 164 km, 216 km, 112 km a 110 km, etapy závodu míru meli přes 200 km velmi zridka.
          Polští „amatéři“ byli vicemene profici akorát že „východního“ rázu.
          Každopádně Szurkowski byl jeden z nejlepších cyklistů své doby a můžeme pouze spekulovat, jak by mu to šlo, kdyby bylo srovnání více a bylo dlouhodobé.

        • Alex forever

          @Palawan: Na Szurkowského sice jelo 5 Poláků, ale proti němu všichni profíci {negative}
          Nebylo absolutně v zájmu nikoho z těch, kteří Poláky do Paříže pozvali, aby od nich byli biti a cyklisté jistě byli od svých šéfů náležitě informováni a motivováni. Tak to prostě bylo, dobře si to pamatuji – informace o tom památném střetnutí se samozřejmě mezi nás, závoďáky, dostaly ještě „zatepla“… Zkrátka jakmile byl Ryšek v potížích, vzali za to všichni, kteří byli kolem něj a postřehli to – bez ohledu na týmovou spolupráci (která mimochodem tehdy ani zdaleka tak nefungovala jako dnes).
          S ostatním vcelku souhlasím – vždyť jsem to vlastně jinými slovy napsal také a z mých fotek lze snadno odečíst většinu dalších informací, které píšeš {bye}

        • Na stejný závod jsou jiné názory různých lidí i v současnosti a hned po závodě.
          Informace ze „západu“ v roce 1974 se k vám klidně mohly dostat „zatepla“ zkreslené či emocionálně upravené.
          Z mého pohledu nyní, s odstupem 44 let, Szurkowski byl velmi dobrý cyklista a špatně se dá hodnotit, jaké by srovnání se „západem“ bylo dlouhodobé.
          V Paris – Nice 1974 byl Szurkowski 3 x v top 10 v krátkých etapách a 3 x v top 10 v etapách lehce přes 200 km, byl v té době naprostá špička „východu“ a není tedy pro mě osobně nic světoborného, že se takto prosadil.

        • Alex forever

          Z mého pohledu i nyní, s odstupem 44 let, udělali tehdy Poláci na čele se Szurkowskim obrovskou díru do sebevědomí profíků, kteří si pak na dlouhou dobu rozmysleli zvát nejlepší amatéry na své „posvátné“ závody.
          Je to podobné, jako když se konala v roce 1972 první konfrontace hokejistů Kanady a Sovětského svazu. Nafoukaní profíci tehdy také zírali, co podceňovaní Rusáci předvádějí a nebýt v posledních třech zápasech neférových zákroků Kanaďanů (které by se Ti nejspíš líbily), dopadlo by to s Kanaďany ještě hůř…
          https://www.ceskatelevize.cz/sport/hokej/sp-v-hokeji/340068-serie-stoleti-1972-osm-zapasu-ktere-navzdy-zmenily-svetovy-hokej/
          Na rozdíl od Tebe, přechytralý internetomole Parapláne, mám nejen s cyklistikou, ale obecně se sportem zkušenosti tehdejší – i dnešní ;-) {bye}

        • @ Alex forever
          1) nemyslím si, že výsledky Szurkowského udělali „obrovskou díru do sebevědomí profíků“
          2) „Série století“ je parádní záležitost, Paris – Nice 1974 je sice zajímavost na podobné „téma“, ale o několik úrovní níže
          3) neférové zákroky se mi nikdy nelíbily, nelíbí a líbit nebudou, ostatně podobně jako hyenismus, cynismus, sprostota a ubohost ;-)

        • Alex forever

          Přesně tohle vyzobávání z textu a jeho zpětné vkládání je jedna z Tvých obvyklých podpásových metod, Parapláne :-D
          Že si to neuvědomuješ, zatímco na jiné věci jsi háklivý až běda, to je věc druhá…
          Samozřejmě, že hokejová série byla sledovanější záležitostí, o tom se vůbec nemá cenu přít.
          To Ty jen zase vytahuješ argument, kterej každej dobře zná – jen proto, aby ses blýsknul :-D
          Mně šlo o přirovnání v tom smyslu, jak jsou profíci schopni se bít za svou prestiž, což jsi při své inteligenci jistě pochopil, ale opět to podpásovým způsobem obracíš jinam, vyčůránku {bye}

        • @ Alex forever
          1) nesouhlasím neb já se snažím dávat přesné citace a při nekonzistenci svých názorů, kupříkladu Cantwell versus Szurkowski, jsi pak holt konfrontován
          2) shodneme se na tom, že Szurkowski byl a je borec
          3) neshodneme se, mimo jiného, na hodnocení Paris – Nice 1974, pro mě zajímavost, pro tebe díra do sebevědomí, ono je totiž poměrně normální, že má člověk jiný názor

        • Alex forever

          Jedna podpásovka za druhou a ještě se v tom pihňáš, Parapláne :-D
          Cantwella jsem vysvětlil několikrát a dostatečně – jen ten, kdo chce cílevědomě škodit, to úmyslně ignoruje. Nekonzistence názorů v tomto případě neexistuje, jak jsem (opět za tvého úmyslného přehlížení) napsal níže.
          Tvé poznámce o díře do sebevědomí nerozumím, ač se o to už asi 10 minut snažím {scratch} Proč by měla mé sebevědomí jakýmkoliv způsobem pochroumat stupidní debata o tom, zda to tehdy byla doslova vodíková bomba v cyklistickém sportu, to fakt nevím…

        • @ Alex forever = „Poláci na čele se Szurkowskim obrovskou díru do sebevědomí profíků“

        • Alex forever

          Aha, sorry… ale na tom tvrzení si stejně trvám {beer}
          Profíci byly tehdy velmi překvapení a přestali se tolik svými řečmi vyvyšovat nad amatéry = díra v sebevědomí, málo naplat :-D
          Možná to ani tak nebyli samotní závodníci a jejich týmy, jak spíš novináři, kteří jejich slova a pocity rádi přibarvují dodnes. Ale pro veřejnost to znamenalo změnu v myšlení závodníků…

      • Tahle fotka se dokonce objevila i v Cyklistice, ale o závodě tam byla jen krátká všeobecná zmínka.

        Příloha: IMG_0094

        • Alex forever

          Naštěstí jsem tehdy nebyl díky Miroir du Cyclisme odkázán na socialistické tiskoviny {beer}

    • „Těch cyklistů letos (a v několika málo letech předešlých) umřelo tolik, že bych se musel sám „ulitovat“ k smrti, Parapláne! Ale co čekat od místního Mirka Dušína? „Jó, cyklistika nejsou kuličky!“ říkával jeden zkušený mazák z našeho oddílu pokaždé, když jsme si na kole rozbili hubu. Měl pravdu. Je to chlapský sport, ve kterém musí člověk počítat úplně se vším – včetně smrti.“

      • Alex forever

        No právě, no právě, Parapláne! Správná reakce na správném místě! Díky za ni {beer}
        Zatímco Szurkowski se i po sedmdesátce rve o život jako lev a nikoho s tím neobtěžuje, nějakej mlaďas si po diagnóze rakoviny hodí mašli…

        • @ Alex forever = co je to vlastně ten „Paraplán“? Před 18 let jsem pár týdnů žil u jednoho domorodého kmene na ostrově Palawan, byla to pro mě zajímavá zkušenost, ale „Paraplán“ neznám. Děkuji za vysvětlení. https://cs.wikipedia.org/wiki/Palawan

        • Neznám diagnózu, neviděl jsem lékařskou a ani pitevní zprávu Jonathana Cantwella a proto nesoudím, každopádně mě mrzí, že umřel v 36 letech bývalý profesionální cyklista a zarazil mě cynismus.
          Je výborné, že Szurkowski bojuje, ale překvapuje mě rozpor mezi „mrazením“ a cynismem.

        • Alex forever

          Tebe furt něco překvapuje u jiných, Parapláne, ale nikdy neváháš vytasit se s nějakou podpásovkou {finger}

        • @ Alex forever = nemyslím si, že bych psal podpásovky.

        • Alex forever

          Já si to myslím.

        • @ Alex forever = pak naše názory spolu nekonvenují.

        • Alex forever

          Moje názory ani nemohou konvenovat s těmi, které vyhlašuje neférový člověk {bye}

        • @ Alex forever = co je to vlastně ten „Paraplán“?

  4. Štyby by se měl představit v terénu. To by mohlo být zajímavé srovnání kluka ze staré školy s mladýma puškama.

    http://www.cyclingnews.com/news/stybar-sets-2019-sights-on-paris-roubaix-and-tour-of-flanders/

    • Alex forever

      Jsem milovník těchto příběhů a nostalgických návratů, při kterých se mi tzv. „ježí chlupy na zádech“, ale upřímně si myslím, že tenhle náš skvělej „kluk ze staré školy“, jak píšeš, by už neměl mladá, dravá a pekelně rychlá vlčata pokoušet…
      Mám obavu, že bude bit jako žito a nic dobrého mu to pro pohodu do nové sezony nepřinese {scratch}
      Do pr…, jak strašně rád bych se spletl! {heart} {beer}

    • Vytrvalost vs. hodinový sprint ? Je to problém. Jsou ale vyjímky: MVP je mistrem své země na silnici i v Cyklokrosu. Proti němu by nyní Štyby neměl šanci .

      • A mimochodem i v MTB.
        Bikros jsem nekontroloval B-)

      • Na druhou stranu na silnici se málokdy závodí hned od začátku a klidně jsou první cca 4 hodiny „rozjížděci“ před poslední cca hodinou „natvrdo“.

        • Řekl bych, že bývavalo…dnes už jede ostře daleko dříve před cílem.

        • ..se jede…

        • asus {negative} nefauluj. Palawan nenapsal, že se nejede ostře už dřív. Podstata jeho sdělení byla, že se ke konci tempo zvedne. Všiml sis těch úvozovek? Ty jsi vůbec nenapsal, jak dlouho se teda před cílem jede naplno, takže podle tebe se jede naplno od začátku do konce etapy. A to je blbost. Souhlasím s Palawanem, že většinou se celou etapu naplno nejede a vyhrotí se to ke konci, někdy dřív, někdy později. Dokonce to podle mě kolikrát to ani nemusí být hodina.

        • Alex forever

          @asus {devil} Takže etapy, jako byla třeba ta předposlední na loňské TdF, kdy Peťo Sagan udržel svým nadlidským výkonem Romana v první desítce, nebo ta neuvěřitelná na Vueltě, když se spojili Španělé s Quintanou a sestřelili tým SKY vč. Frooma, a nebo pro změnu Froomova exhibice v horách na letošním Giru – ty a MNOHÉ DALŠÍ by se nejspíš měly jako zcela nevhodné vymazat z historie!
          Nefauluj, woe :-D {beer}

        • Alex forever

          Ale musím se, ač nerad, postavit i za Paraplána – píše, že se závodí „málokdy“ od začátku, což lze podepsat… Přesto nechápu útočnou reakci (pohříchu obvyklou) dýdžeje, protože asus de facto Paraplána jen doplnil.
          Vůbec to nebyl náběh na jakýkoliv spor {wacko}

        • Alex nefauluj. Nenapsal jsem, že se nikdy nejede naplno celou etapu, ale že se nejede naplno celou etapu většinou. A to setsakra rozdíl. Napsal jsem to stejné, co napsal Palawan a lze to dle tebe podepsat, takže ses postavil i za mě, děkuji ;-)

          No a protiřečíš si. Z tvého prvního příspěvku logicky vyplývá, že jsi dobře pochopil, že je názor asuse v rozporu s Palawanem, vždyť sarkasticky narážíš právě na to, že jsou etapy, kde se jede naplno dýl, než poslední hodinu. V dalším příspěvku jsi zařadil zpátečku, ale naplno jsi neřekl, že ses splet.

          A v čem je ta útočnost? Žádnou nevidím. Á propos po přečtení tvých slov se jeden neubrání dojmu, že zrovna ty bys měl někomu něco vykládat o útočnosti.

        • „Ty jsi vůbec nenapsal, jak dlouho se teda před cílem jede naplno, takže podle tebe se jede naplno od začátku do konce etapy.“ Krásný materiál pro demonstrování argumentačních faulů. Jeden diskutér napíše doslova „daleko dříve před cílem“ a druhý mu podsune „od začátku do konce“. Ale všichni okolo faulujou.

        • Mr.Pither asus se vyjádřil nekonkrétně. Tvrzení „dnes už jede ostře daleko dříve před cílem“ nevylučuje, že se závodí „od začátku do konce“. Asusovo tvrzení tuhle možnost zahrnuje, takže nejde o faul. A i kdybych fauloval, tak to přece neznamená, že asus a Alex nefaulovali – to k tomu ale všichni okolo faulujou. Jsem rád, že ses vyjádřil k těm ostatním faulům…aha, počkej, vlastně nevyjádřil. Tak to je dobře, že měříš všem stejným metrem.

        • Mr.Pither dáváš tady příklady krásného materiálu argumentačního faulu a sám fauluješ.

        • „Nenapsal jsem, že se nikdy nejede naplno celou etapu, ale že se nejede naplno celou etapu většinou.“
          „Ty jsi vůbec nenapsal, jak dlouho se teda před cílem jede naplno, takže podle tebe se jede naplno od začátku do konce etapy. A to je blbost.“

        • Alex forever

          A všechny tyhle blafy začaly nevinným upozorněním BOSUxe na fakt, že se chce Štybar vrátit na pár závodů do terénu a mou neméně nevinnou odpovědí, že se na to těším, ale mám obavy, že na mladé vlčáky nebude stačit {devil}
          Dýdžeji, Ty jsi óbrpitomec {bye}

  5. Velogames 2018, celkové pořadí:

    1. Kmochacek – 63697
    2. Aleš – 62325
    3. Mike37 – 60206

    4. bbernard – 55820
    5. Palawan – 55499
    6. sulak – 54729
    7. ifcopifco – 54558
    8. bAdGer – 54112
    9. Mari32 – 53135
    10. Miki – 52806

    Kompletní výsledková tabulka:

    https://uloz.to/!SkBKR1YXfh92/velogames-2018-xlsx

  6. Sergei Chernetski z Astany do Caja-Rural, letos vítěz Arctic race Norway a 3.na WT v Číně, hodně zajimavej přestup.

  7. petersollberg

    bude tu teraz neustale okolo toho svojho hovna, co trapne vysral do prostred obyvacky, este teatralne tancovat

Leave a Reply