Týmová fotografie (autor: Tim de Waele © tdwsport.com)
Foto č. 51: Týmová fotografie (autor: Tim de Waele © tdwsport.com) (Otevřít v novém okně), Autor: Tim de Waele © tdwsport.com, Datum: 5. Leden 2013
Popis: Kanárské ostrovy
Login/Out Přihlášení (Nová registrace)Zde se nacházíte: RomanKreuziger.com » Odmítám nařčení, že bych jel na Vinokurova
Inzerce
 
Ploché střechy - Střechy Vaníček

Odmítám nařčení, že bych jel na Vinokurova

šipka - arrow Zpět na článkyPřidáno Po 30. Červenec 2012, 10:20  |  Počet zobrazení článku 13958x  |  Komentáře Komentáře (135x)
Rubrika: Osobní blog  |  Seriál: Jednorázové závody
Foto Patrik PátekJsem v šoku z toho, co někteří čeští novináři mohou díky své neodbornosti vypustit do světa. Spousta známých nechápala, když viděli šílenou reportáž v TV Nova plnou nesmyslů, která mě obvinila, že jsem v olympijském závodě nejel za Česko, ale za svého týmového kolegu z Astany Vinokurova. To kategoricky popírám!

Jde o totální hovadinu. Jel jsem na olympiádu s cílem porvat se o co nejlepší výsledek pro Českou republiku. Řada lidí mi nevěřila, po závodě Kolem Polska mysleli, že olympijský závod ani nedojedu do cíle. Ale já mu všechno podřizoval a připravoval jsem se na něj svědomitě. Myslím, že jsem předvedl výkon, za který se rozhodně nemusím stydět. Viděli to tak všichni kamarádi i fanoušci, kteří cyklistice rozumí. Bojoval jsem, nejezdil jsem schovaný někde v balíku.

Jel jsem aktivně a výsledkem bylo, že jsem se dostal do skupiny pětadvaceti lidí, z níž vzešel pozdější olympijský vítěz Vinokurov. Jen bych podotknul, že jsem tam byl z Česka sám, zatímco řada států tam měla početní převahu: například tři Španělé, dva Američani, dva Nizozemci, dva Belgičani.

Když zhruba šest kilometrů před cílem odjeli z té skupiny Vinokurov a Uran, ani ve snu by mě nenapadlo, že tenhle únik může slavit úspěch. Dobře jsem věděl, že se mnou je tam spousta rychlejších lidí a díky početní převaze pojedou, aby měli šanci rvát se o medaili.

Já samozřejmě nikdy nebyl a nebudu spurtér. Z té naší skupiny jsem rychlostně patřil určitě až do druhé poloviny. Přijde mi proto naprosto zcestné, abych já, který tam byl sám, sjížděl vedoucí dvojici, když bych pak stejně skončil nejlíp dvanáctý. Na to tam byli jiní.

Po závodě jsem řekl, že přece nebudu první, který by sjížděl týmového kolegu. Ale dodal jsem: kvůli tomu, že tam řada zemí byla ve dvou nebo ve třech. Tímhle nešťastným vyjádřením se všechno otočilo proti mně.

Z Astany jsme v té skupině za Vinokurovem byli tři: já, Slovinec Brajkovič a Ukrajinec Grivko. Když jsem se asi tři kilometry před cílem objevil na chvíli vpředu s Brajkovičem, tak ne, abychom skupinu brzdili, jak nepochopitelně tvrdila Nova, ale abychom to rozjeli a začalo se šlapat, protože nikdo nechtěl tahat.

Kdyby v tu chvíli nastoupil třeba kdokoliv ze Španělů, půjdu po něm a vůbec neřeším, jestli je vpředu Vinokurov. Jenže přece nebudu tahat balík, když vím, že ve spurtu nemám sebemenší šanci. Myslel jsem, že je dojedeme a já zkusím tři kiláky před cílem vystřelit. Na takový závod si člověk může schovávat jen jednu kartu a já si ji nechával na tenhle moment. Bohužel se to nepovedlo.

Místo toho, aby se řeklo, že jsem zajel povedený závod, si někde přečtu, že jsem jel za Kazachstán na člověka, který mě v týmu platí. To je absolutní lež. Já jsem jel jen za Českou republiku. Mám svědomí naprosto čisté a můžu říct jen tolik, že jsem pro dobrý výsledek nemohl udělat víc. Tohle bylo v dané situaci maximum.

      Více

Reklama
Avatar zdenda_hobík
6. Srpen 2012, 12:59 (č. 30171)zdenda_hobík

Roman už se nebaví ani s námi. Snad mu mediální klid pomůže při hledání nového teamu bye.png
Snad nám poví, zda pojede Sebastian.

Avatar bosu
6. Srpen 2012, 07:55 (č. 30155)bosu

Docela zajímavá debata na toto téma proběhla v sobotních lidovkách, bohužel jen papírových.

Avatar motylek.zraloci
5. Srpen 2012, 13:13 (č. 30148)motylek.zraloci

15 místo je skvělý úspěch, ale to už si nikdo pamatovat nebude. Moch nechápu jeho chování ten rozhovor na idnes byl vcelku výstižný. Nevím kdo podle něj překroutil jeho slova a vůbec proč má pocit, že mu všichni křivdí. Místo aby se na tím zamyslel začal urážet všechny kolem sebe. Jak to bylo ve skutečnosti s jízdou za Kazachstán ví jen on sám já doufám, že to bylo pouze špatné vyjádření a ne pravda. Romanovi by slušela špetka pokory. .

Avatar Miloš 1962
4. Srpen 2012, 08:48 (č. 30107)Miloš 1962

S tou formou můžeš mít pravdu, ale nechci to hodnotit, nejsem fundovaný to posoudit. Spíše obecně mi vadí, kolik televizních odborníků dokáže hanit lidi, kteří obětují svému sportu téměř vše. Zajímalo by mě, zda se i slováci tolik navážejí do Sagana a Velitse.

Avatar Fanik
4. Srpen 2012, 08:18 (č. 30106)Fanik

S tím Bártou..mě spíš přijde,že jel OH jakoby za odměnu,ikdyž zaslouženou.Ale udržet takovou formu,co měl na jaře prostě celý rok nejde.Je otázka jestli je lepší nasadit borce podle formy nebo zásluh...

Avatar Fanik
4. Srpen 2012, 08:12 (č. 30103)Fanik

Zvara ok,ale na kole jde spíš o taktiku a o to vydržet šest hodin jet tak,abys byl vpředu a ještě ti zbyly síly na závěr..Třeba Gilbert to po pěti hodinách napálil a jak dopadl..Roman z mého pohledu bojoval celých šest hodin..

Avatar jaran.terek
4. Srpen 2012, 01:06 (č. 30102)jaran.terek

Proč neustále rozebíráte jednorázový závod jako-by šlo o celou karieru obou našich borců.Roman to zajel skvěle a Bártič dobře.Víc s tím neuděláte.Já se těším na Vueltu a hlavně na Contika s Křižákem páč to bude etapák jak má být bye.png

Avatar Miloš 1962
3. Srpen 2012, 22:48 (č. 30098)Miloš 1962

Faníku, myslíš to dobře, ale ohledně Bárty, já bych se do něj nenavážel. Profil tratě a hledisko, že šlo o nejdůležitěiší klasiku roku byl pro jeho styl hodně nevhodný. Já to beru tak, že rozhodující únik nezachytil, ( ale kdo má v tom množství nástupů poznat, který je rozhodující ) a pak vsadil na kartu "Cavendishovců", že to sjedou. Jenomže nesjeli a teď to vypadá, že se "jenom" svezl.

Avatar Miloš 1962
3. Srpen 2012, 22:38 (č. 30097)Miloš 1962

Martine Zvaro, až si koupíš kolo, budeš jezdít zívodně a tím pochopíš zákonitosti cyklistiky, tak bude smutno Tobě z toho co jsi teď napsal.

Avatar Martin Zvara
3. Srpen 2012, 22:34 (č. 30096)Martin Zvara

Miloš 1962: nemusi ti byt smutno, mozna to jednou pochopis i ty.

Avatar Martin Zvara
3. Srpen 2012, 22:33 (č. 30095)Martin Zvara

Fanik: nemel jsem to stesti reprezentovat na olympiade, ale trochu jsem sportoval, karate. Moji nejvetsi slabinou vzdycky byla leva noha, na tu jsem proste levej. Ale kdyby mi v kumite zbyvalo pet sekund do konce zapasu, ja tesne prohraval, ale byl v pravem postoji a souper se mi odkryl na levou nohu, to mawashi bych tam levou svihnul. At me treba podmete, nebo to neustojim sam. To je proste boj. Jestli bojovat nechces, nema smysl sportovat. A navic, zabirat misto na olympiade.

Avatar Fanik
3. Srpen 2012, 22:00 (č. 30094)Fanik

Zvara a ted myslíš Kreuzigra nebo Bártu?A riskoval jsi ty někdy 250km v kuse?

Avatar Miloš 1962
3. Srpen 2012, 21:48 (č. 30093)Miloš 1962

Přesně tak Marku P.
Martine Zvaro, mě není smutno z inkriminovaného prohlášení, ake z takových názorů, jako je ten Váš.

Avatar marek P
3. Srpen 2012, 21:23 (č. 30092)marek P

tak neviem dámi a páni, ale zamyslel sa niekto nad tým že Roman patril do malej skupiny tých, ktorý nevsadili na to, že sa do cieľa dovezú s britsko-nemeckým vláčikom a tvoril závod sám?

Avatar Martin Zvara
3. Srpen 2012, 18:47 (č. 30091)Martin Zvara

Kdyz nechces bojovat, zustan doma. Doufam, ze si ucast na olympiade rozmysli sportovci, kteri se boji dat do souboje vsechno a kteri radeji neriskuji, nez aby nahodou vyhrali.
Je mi z toho prohlaseni fakt smutno.

Avatar Jenicek93
3. Srpen 2012, 15:52 (č. 30088)Jenicek93

Tak správně, nějakou novinku k Vueltě cool.png

Avatar Pepé
3. Srpen 2012, 11:20 (č. 30076)Pepé

PS: nešlo to uviset...jsem si vystoupil beer.png

Avatar Pepé
3. Srpen 2012, 11:01 (č. 30073)Pepé

Romane...nahoď nám něco k Vueltě, nebo se z těch chytráků po...u. Jinak v út před olympiádou jsem vás potkal u Radčic jak to šviháte s Frantou...zážitek twinkle.png

Avatar heli
3. Srpen 2012, 07:17 (č. 30070)heli

Vážení milovníci cyklistiky a fanouškové RK zvlášť - když jde Nibali do Astany tak tam bude lídrem a já bych docela věřila tomu že to SAXO v případě Romana bude pravda. Jsem zvědavá, co Románek do 18.8.2012 řekne. big_smile.png

Avatar Pesek12
2. Srpen 2012, 20:11 (č. 30064)Pesek12

Tak nakonec Nibali jde do Astany na 2 roky. Tipoval jsem tento přestup na tomto fóru již v březnu (13.) a Tchaban mě s touto možností odkázal do někam. Snad žralok neustrne a nedopadne po dobu tohoto angažmá výsledkově jako RK a skončí na GT aspoň opět na pódiu. Uvidíme.

Avatar davelmn
2. Srpen 2012, 13:20 (č. 30038)davelmn

Takze mame v Astane novou jednicku. Povrdilo se to co uz se suskalo od Gira:

Link

Avatar zdenda_hobík
2. Srpen 2012, 09:49 (č. 30031)zdenda_hobík

Trochu Romanovu práci s médii ukazuje i to, že se odmlčel bez ohledu na to rozsáhlou dobatu zde. Podle mne by bylo rozumné poděkovat za podporu těm, kteří ho podporují, nic to nestojí a udělá to dobře rose.png , a zmínit, jak zahajuje přípravu na Vueltu či nějak podobně. tím by prakticky byla záležitost olympiády uzavřena silent.png

Avatar ondrys69
2. Srpen 2012, 00:24 (č. 30025)ondrys69

Contador vs Frome na vueltě, tak to bude paráda! Kromě těhle dvou to není tak našlapaný jako giro,...myslím že Roman má velkou šanci na dobrý umístění

Avatar bosu
1. Srpen 2012, 23:12 (č. 30023)bosu

a já budu dál držet Romanovi palce, budu mu fandit, a stejně budu fandit i Honzovi, Zdeňkovi, Frantovi, a dalším, protože na kole jezdí špičkově .... a dál se budu bavit jejich mediálními poklesky, protože je to v podstatě sranda .... a kritizovat budu raději sebe, protože s tím můžu něco udělat .... a názory některých anonymů mi jsou celkem ukradené, ale každý má právo si myslet/psát, co chce, marná sláva .... a nic to nemění na tom, co jsem napsal na začátku, že Romanovi budu fandit dál. BTW na steephillu je složení Astany na Vueltu a Roman tam je, stejně jako Franta a Zdeněk, čili mohlo by to bý zajímavé, ale také to nic neznamená ....

Avatar Fanik
1. Srpen 2012, 19:30 (č. 30021)Fanik

Bárta zrovna není typ co tiše vyklidí pole,spíš to neodhadl,že se to nesjede,nebo na to v tom posledním kopci neměl jet s Vinem dopředu..

Avatar Lhota
1. Srpen 2012, 15:13 (č. 30013)Lhota

to ladac: Já jsem si nevšimnul, že by stran výkonu a nasazení někdo kritizoval Romana. Jak jsem tu dole psal, jeho výkon na OH byl nejlepší za poslední léta ježdění. Prostě paráda.
Jelikož nevíme a nikde se nelze dočíst, jaká byla zvolená vzájemná strategie Kreuziger/Bárta, nelze kritizovat nic. Možná se Honza Bárta uvolil, že díky kritice Feryho, Zdeňka a Romana při MČR, že neodtáhl 4 jezdce Quick-Stepu před pásku, pojede celý závod OH v balíku a nebude vystrkovat nos. Prostě šel do sebe, vystoupil si z tempa a dal příležitost Romanovi. Kdoví.

Avatar PetrH.Senov
1. Srpen 2012, 13:36 (č. 30005)PetrH.Senov

Tak nějak přemýšlí, co by vlastně Roman musel udělat, aby ho furt nekritizovali(to v lepším případě, v horším mu anonymně sprostě nadávají). Zajede dobře- kritika, nemluví s novinářema-kritika,mluví s novinářema-kritika, má vysoké ambice-kritika,nemá ambice-kritika. Plivnul si každý moula, co na kole snad ani neseděl, aniž by jen trochu tušil jak vlastně cyklistika funguje.Myslím, že chyba bude i na svazu, který není schopen mediálně prezentovat úspěchy a výborné výkony naších cyklistů(kolik místa dostala cyklistika např. v nejčtenějším sportovním deníku Sport od začátku roku?), třeba i s tím, že bylidé neznalí věci dostali informace o pozicích a úkolech, které závodníci ve svých týmech mají. Předešlo by se potom taky žvanilům, kteří se velice rádi obouvají do dalšího našeho elitního závodníka Raboně, že nevyhrává a dojíždí vzadu, aniž by tušili, že jeho role je někde úplně jinde a že ji plní výborně a je v profi pelotonu hodně ceněným jezdcem.Je jasné, že vždycky se plivači najdou, ale chci věřit, že spousta lidí tak činí jen z prosté neznalosti.

Avatar ladac
1. Srpen 2012, 12:23 (č. 30003)ladac

většinou se těchto diskuzí nezůčastňuji,ale co chcete po novinářích,ti by ,aby to zvýšilo sledovanost prodali i vlastní babičku,jinak si ale myslím,že zásadní chyba závodu(z hlediska ČR) byla,že tam nejel Štybar,podle průběhu závodu to byl závod pro něj a věřím,že by v té první skupině byl a věřím ,že by pro něj Roman do spurtu tahal,to ale zase bylo geniální rozhodnutí svazu cyklistiky,jako většina a to vím o čem mlivím,protože jsem 20 let trénoval mládež. Proč ale Ti ,co Romana kritizují,on v první skupině byl,proč nekritizují Bártu,který tam nebyl a jezdil většinou vzadu.

Avatar Fanik
1. Srpen 2012, 11:42 (č. 29997)Fanik

Co vymyslet pro dva lidi víc do jednorázovky,Roman aktivně od začátku a zkusit něco ze skupiny,pokud by únik vyšel.Bárta by zkusil únik v závěru,pokud by ho Wiggins s balíkem dovezl až dopředu.Co je na tom nejasný?Provedená taktika byla přesná pro oba naše borce co se týče typů,výkonosti a momentální formy.Andy byl na taktiku vždy machr..Čekal jsem,že nebude jen skvělej závodník,ale i trenér..

Avatar Lhota
1. Srpen 2012, 11:38 (č. 29994)Lhota

to Ciba: díky moc. Závod jsem sledoval bedlivě, ale takových nuancí jsem si nevšiml. Souhlasím s tebou, že Roman zajel výkonově a technicky skvěle.
Přál bych i Honzovi Bártovi angažmá v ProTour teamu, aby se dostal na velké závody a mohl si začít plnit sny.
To ostatně, a hlavně energii a zdraví, přeju pro další sezonu i Romanovi.

Avatar zdenda_hobík
1. Srpen 2012, 11:04 (č. 29993)zdenda_hobík

to Lhota
nedalo mi to a podíval jsem se dostupná videa Bártových vítězství letos. Takže pro rekapitulaci ( v žádném případě je nechci nijak srážet, to zdůrazňuji):
V Kolíně by ani psa nevyhnal, lilo celou dobu a tomu odpovídalo nadšení většiny závodníků. Bárta ujel v kopci ze skupiny cca 30 km před cílem a udržel to. Ukázal velkej morál, to jednoznačně. Bohužel, v Londýně trakaře nepadaly.
Coppi - tam nikdenic neztratil, Netapp vyhrál týmovou časovku a pak Bárta individuální časovku - a bylo to vítězství.
Na Giru ten únik - super, velká podívaná, ale byla to jedna akce za 3 neděle - to je na rodilého únikáře trochu málo.
Hoď ještě nějaké linky, ať vidíme, proč je Bárta jiný kafe než Kreuziger, rád se pokochám.

Avatar Fanoušek RK
1. Srpen 2012, 10:53 (č. 29992)Fanoušek RK

Naprosto souhlasím s Cibou a Jenicek93 to trefil přesně twinkle.png

Avatar Ciba
1. Srpen 2012, 10:32 (č. 29990)Ciba

Lhota: nevím, možná bylo lepší se na ten závod podívat. Nemusel bys tady řešit jaká byla "strategie pro dva závodníky".
V kostce: na začátku závodu Roman s Honzou jezdili spolu. Roman potom jel v úniku, Bárta zůstal v pelotonu. Když v posledním okruhu odjížděli španělé, Nibali, Vinokurov a spol., tak Honza zkoušel jet s nimi, bohužel se neudržel. Podle mého skromného názoru se Roman měl dostat do úniku. V případě, že by žádný únik nevyšel měl Bárta zkusit zaútočit v posledních 50ti km. Myslím, že oba dva zajeli závod perfektně a týmově.

Avatar Lhota
1. Srpen 2012, 09:37 (č. 29986)Lhota

to DickR: No to by byla věčná škoda, protože Roman jasně deklaroval přání se s Honzou Bártou dohodnout na spolupráci: "S Honzou se určitě dáme nějak dohromady a něco vymyslíme, abychom zajeli co nejlepší výsledek." A Honza Bárta zas jasně řekl, že nemá problém na OH spolupracovat. Ostatně, nakonec se prý opravdu jednalo o strategii zvolenou repre-trenérem:

Link

Pokud by to nebyla pravda, tak by to vrhalo stín na jiná Romanova prohlášení, včetně těch po OH, měnících se z minuty na minutu, ze dne na den.
Spolupracovali tedy tihle dva super cyklisti na OH ve prospěch ČR, nebo ne?

Avatar Jenicek93
1. Srpen 2012, 09:10 (č. 29982)Jenicek93

Ahoj Romane, je spousta slušných lidí co tomu obvinění že jsi jel na Vina nevěří. Protože jsou to normální lidé, tak nikam napíší a nedělají z toho žádný humbuk. Pak je pár "troubů" co prudí a vytváří dusnou atmosféru, přitom ani nevylezli z obýváku biggrin.png
Hodně štěstí do dalších závodů, ať se jim pak můžeš vysmát. Teď už víš, kdo ti nefandí angry.png

Avatar Dick Richards
1. Srpen 2012, 09:05 (č. 29981)Dick Richards

Lhota:
Sorry, ale podle toho, co jsi napsal, jede Bárta na Vueltu a skončí jasně před Kreuzigrem.....:).
Ta strategie by mě taky zajímala, ale spíš žádná nebyla, resp. byla taková, že borci uklidní média před závodem, že jako všechno dobrý a něco spolu upečou. A to se jim povedlo (myšleno uklidnit média). Jinak dle průběhu se na strategii o závodě vůbec nebavili, protože jel každej úplně jinak a jinde v pelotonu.....
Čili měli dvě strategie: 1. mediální, ta jim vyšla; 2.závodní, ta jim taky vyšla, protože žádná nebyla.....

Avatar heli
1. Srpen 2012, 08:35 (č. 29977)heli

Komentářů na téma účasti Romana na OH bylo už tolik jako kdyby získal medaili....Z hlediska účasti ostatních sportovců a jejich dosavadních výsledků bude to Romanovo 15. místo jedno z nejlepších...Třeba Slovensko už má 2 bronzy.... vypadá to,že jsou všichni naši totálně z formy. A to Petr Čech tipoval 12 kousků medailí. bye.png

Avatar Lhota
1. Srpen 2012, 08:25 (č. 29975)Lhota

to Fanik: Nevím, ale mně nic nepřipadá jasné. Je tu spousta příspěvků uvozených slovy" je to jasný, každý to ví, to ví každý malý dítě" atd., ale to jsou všechno tak subjektivní a naprosto prázdný řeči, který nemají žádnou váhu.
Proto se ptám na tu "zvolenou strategii", o který Roman před OH hovořil do tisku. Byl vyslán tímhle státem, deklaroval strategii a spolupráci s Honzou Bártou, tak se jen ptám, co vymysleli.
Co si Honza Bárta zasloužil nebo nezasloužil nebude přeci rozhodovat anonymní uživatel internetu, ne? Je to stejně jako Roman skvělý závodník s osobitým stylem, tzn. stylem od Romana naprosto opačným.
1. Tam, kde Roman "neakceptuje tempo nejlepších", Honza ho akceptuje.
2. Tam, kde si Roman vystupuje, Honza útočí.
3. Tam, kde si Roman jede "to svoje tempíčko", Honza je v úniku.
4. Tam, kde Roman jeden "na Románka", plive Honza Bárta krev.
Já si opravdu myslím, že si jak Roman tak Honza zasloužili reprenzentovat ČR na OH.
Měl jsem naději, že daleko spíš vyšlou třeba Kadlece a Mlynáře, který by jistě jeli životní a poslední závod OH a ostudu by určitě neudělali. Škoda, že to dopadlo takhle.

Avatar Fanik
1. Srpen 2012, 07:28 (č. 29973)Fanik

Lhota,Roman k tomu asi radši říkat nebude nic,ale je to jasné.Roman dostal od Andyho volnou ruku a Bárta měl být uklizený a čekat na šanci,víc si ani po MČR nezasloužil..Oba úkol splnili výborně :)

Avatar Brdský démon
1. Srpen 2012, 00:51 (č. 29971)Brdský démon

no tak na tv NOVA alias katasrofix a nebo tvBLESK jsou to rejpalové kteří sledovanost získávají zaručenýma informacema???Ti co jezdí na kole si všichni váží jaké jméno Romane děláš ve světovém měřítku.2009 jsem byl v Chorvatsku na červencové dovolené a ráno v kempu vždycky brebentily Němci, Frantíci,Italové.Já jim prd rozuměl protože ten Ital mluvil tak rychle že i kdybych uměl Italsky tak mi to bude stejně prd platný!!Jediný co jsem pochytil tak jména. No tvoje zatim ne e tehdy tedy promin__!!! devil.png devil.png devil.png !!!Amstrong a ti další sámo sebou.Tak jsem jim střihnul do té plejády jmen Roman Kreiziger a oni přestali mluvit a spiklenecky na mě uznale jukli a usmáli se. devil.png devil.png devil.png !!!Přitakali a brebentily rychlostí PENDOLíNA dál!!! Takže Romane už se těšim zase do Chorvatska až se zase povedou zasvěcené komentáře o cyklistice a já z hrdostí opět vyhrknu tvoje jméno a všichni uznale opět pokynou hlavou devil.png devil.png devil.png !!Díky___!!!

Avatar Radar
1. Srpen 2012, 00:37 (č. 29969)Radar

Davelm> dokazu si predstavit, ze kdyby Romana kupoval napr Saxo, tak zaplati Astane, ktera ma UCI bodu dost, Romanovu ucast na vuelte... takze bych se nebal

Avatar Lhota
31. Červenec 2012, 23:57 (č. 29968)Lhota

Ještě k tématu. Objevily se 2 články v Pelotonu (Záruba) a na Roadcylingu (Matějka). Oba autoři si vzali Romana jako "rukojmího" a vedou "učené" debaty o nesmyslnosti silniční cyklistiky na podnicích typu Olympiády. Aniž by to tušili, tak buď mu imputují svoje myšlenky, nebo je to, co se od nich lze dočíst, pravý opak toho, co smýšlí Roman. Profi-cyklistika je prý s národní účastí na OH neslučitelná, potažmo jsou akce typu OH pro cyklistiku (až na ITT) nevhodné. Můj názor je, že je to nesmysl.

Mne by třeba dost zajímala informace vztahující se k Romanovu vyjádření, že necítí po MČR žádnou zášť vůči Honzovi Bártovi a že s ním chtěl na OH něco vymyslet. Ptám se: dali před závodem nebo v závodě dohromady nějakou společnou strategii, nebo jel každý za své? Co jsem se díval na tuhle OH-klasiku, tak jsem je ani jednou neviděl spolu a spolupráce těchto dvou českých olympioniků jsem si tedy nevšiml. Nevíte někdo, jak to bylo a je?
Neřekne k tomu něco Roman?

Avatar Tania
31. Červenec 2012, 21:49 (č. 29965)Tania

Romana K znám,ale Nova je co?

Avatar Barka
31. Červenec 2012, 19:32 (č. 29964)Barka

Roman je výborný cyklista , ale špatný řečník. Výkon byl velmi
dobrý. Nemá se za co stydět.

Avatar davelmn
31. Červenec 2012, 19:26 (č. 29963)davelmn

Uz se na to kydani hnoje vy****e. Me spise vrta hlavou jestli Roman pojede Vueltu, protoze pokud podepise jinam, je taky mozny ze nic nebude. Nezachytil jste nekdo neco vic?

Zmínil jste plány do zbytku sezóny, stále platí, že pojedete na přelomu srpna a září španělskou Vueltu?
Jasné to není. Je možné, že v mém programu nastanou určité změny, které bych měl dořešit do konce tohoto týdne. Jakmile budu vědět, jaký program absolvuji, vystavím definitivní podobu kalendáře na svých webových stránkách.

Mají tyto změny něco společného s vyjednáváním o vaší smlouvě na další sezónu?
V této záležitosti bych měl rád jasno do půlky srpna. Jednání o mém dalším působení jsou nyní ve finální fázi, brzo bych měl vědět více. Ve hře jsou čtyři týmy. Teď už je to vlastně jen o tom, která nabídka mi bude nejvíce sympatická, a pro kterou se rozhodnu.

Avatar marrven
31. Červenec 2012, 19:20 (č. 29962)marrven

Vážený pane, pro mne jste obyčejný arogantní sráč, Vaše IQ je cca 100, podotýkám, dohromady s Vašim stejně arogantním fotrem.
Všem vašim fanouškům bych chtěl připomenout, jak jste se k nim zachoval před pár lety na TDF.
Nazdar

PS: jak k tomu přijde Štybar

Avatar ondrys69
31. Červenec 2012, 15:44 (č. 29956)ondrys69

at už to bylo myšleno jakkoli, vypovídá to o stavu dnešní cyklistiky..když to vezmu od letošní nudný tour de france, kde jsme museli koukat každou etapu několik hodin na nudný stereotipní,,vláček,, s tím že výsledky byly pak takový jaký byly... pak jsme byli nucení příjmout fakt a sdílet nadšení, že na olympiadě zase uvidíme ..vláček,,tentokrát přejmenovaný ze Sky na Velká británie, který nám dotáhne spurtera, až do cílové rovinky a my si užijeme minutu adrenalinu..bleee..pak se nedivím, že většina cyklistu je už z toho zblblá, všechno se točí kolem týmu, které o všem rozhodujou, všechno je svázaný přehnanou taktikou ve vysílačkách, atd..pak se řekne to co se řekne, a druhý den se to koriguje...nemusím se ani dívat na novu aby mě to zaskočilo.. jinak to byl ale super závod a Roman jel skvěle!

Avatar zdenda_hobík
31. Červenec 2012, 14:11 (č. 29943)zdenda_hobík

Ještě bych přidal jeden názor - my se na to koukáme našima očima - kdo neskáče, není Čech apod. Fakticky primitivní nacionalizmus.
Jenže takhle řada sportovců neuvažuje. Vždyť Roman a jemu podobní se motá už řadu let v zahraničí, šprechtí pořád italsky, je na Mallorce, na Gardě, ve Španělsku, zaskočí do Kazachstánu, prostě logicky uvažuje trochu jinak, klub u něj je samozřejmě na prvním místě. Proto z něj vypadla v nestřežené chvíli ta mediálně nevhodná věta.

Avatar Brien
31. Červenec 2012, 13:27 (č. 29939)Brien

Když tak pročítám ty odborné komentáře, tak myslím že nás na té Olympiádě mělo být víc angel.png

Avatar mistr
31. Červenec 2012, 13:04 (č. 29935)mistr

Ovšem bývá skutečností,že že někdy cyklisté opravdu jedou za tým a nikoli za vlast.Před 12 lety takto dopomohl k vítězství na OH v Sydney Ullrichovi prámě Vinokurov.Spolupracoval s ním v úniku a zjevně nechal vyhrát.Rovněž je běžné,že na MS cyklokrosařů raději spolupracují Belgičřané raději s Nizozemci popř.Čechy ze společné stáje,než s krajany.

Avatar mistr
31. Červenec 2012, 12:38 (č. 29930)mistr

Jenže těmto řečem napomohl Roman sám svými řečmi."nebudu stíhat stájového kolegu,nebylo by to slušné,jel bych,kdyby se mnou jel někdo jiný,než kolega z Astany"....To pak mají pseudonovináři pré.A co si má myslet fanoušek,který vidí,že Roman jel celý závod svěle?

Avatar mistr
31. Červenec 2012, 12:07 (č. 29929)mistr

proboha,jak může RK reagovat na idiotské komentáře tzv.sportovních novinářů TV Nova?

Avatar Fanoušek RK
31. Červenec 2012, 10:27 (č. 29927)Fanoušek RK

Zdravím všechny opravdové fandy RK
Naprosto souhlasím s tím co tady napsal bosu, Tomac1, zdenda-hobík, zdenek a ostatní soudní lidé. Vino s Uranem to prostě dotáhli až do konce, protože je všichni ostatní podcenili a místo, aby jeli, hlídali se mezi sebou. Znamená to snad, že ti tři Španělé nebo třeba Nibali a ostatní ze skupiny jeli taky na Vinokurova???
Zapomíná se rovněž na fakt, že Roman tahal na čele skupiny dost dlouho před tím, než se do ní Vino s ostatními docvaknul. Kdyby jel na něj, jak nám tady někteří neustále podsouvají, tak by začal tahat na čele skupiny až pak!
Dále bych chtěl říct, že Roman reprezentoval Českou republiku nejen na OH, ale i na všech závodech, které jel bez ohledu na dres, který vezl. Jen a jen díky němu a jeho početným fandům se ve světě zase ví, že je cyklistika v České republice na vysoké úrovni a jak je populární. Když vyhrál okolo Švýcaraska, Romandii, Sardinii, královskou etapu na letošním Giru, top 10 na Tour vždy byla u jeho jména vlaječka ČR! Na to jste zapoměli? Je mi z toho smutno...

Avatar Miloš 1962
31. Červenec 2012, 09:37 (č. 29926)Miloš 1962

Souhlas se Lhotou, Závod zajel perfektně, dal do toho vše. Byl pořád vpředu, aby nic neprošvihl. V závěru už je to téměř loterie. Vždyť na medaili tam bylo tolik adeptů ( Cancellara, Sagan, Greipl, Cavendish, Rodriguez, Gilbert, Bonen, atd ,co jméno to absolutní persóna, prostě momentálně nejlepší spurtéři a klasikáři na světě ) a jak dopadli oni. Dle mě může být na své olympijské vystoupení hrdý.

Avatar Lhota
31. Červenec 2012, 09:08 (č. 29923)Lhota

Zásadní problém vůbec není v Romanovi - chová se jako většina profíků. Chtělo by to nalézt odvahu říct, že profi sport orientovaný výhradně na "totální výsledky" a výdělek majitelů, jinak fungovat ani nemůže, při ProTour závodech i při OH nebo MS. To myslím Roman často dokazuje svým poukazováním na "profesionalismus", který není jen pouhým "žvaněním", ale který uskutečňuje v praxi jako málokdo jiný. Prostě tréninková disciplína jako řemen - ne objíždění trenalů po kavárnách, jak to známe od jiných...
Roman je pořád dost mladý na to, aby o tom promluvil, když se ostatní zdráhají...
Opět se, jako celá republika, rozdělila i cyklo-odborná veřejnost na dva tábory. Svorada, Konečný, Andrle, Tesil, Regec a další. Oba tábory mají svým způsobem pravdu. Jen prostě žijeme v zemi a jsme lidi, kteří místo dialogu krutě a sprostě druhým nadávají a jako někteří diskutéři zde dole posílají druhé "do hrobu", resp. vyhrožují smrtí.
To jsme mi, Češi. S tím se nedá nic dělat.
Roman jel aktivně, daleko nejlépe za poslední léta. Je jedno, jestli byl 15. nebo 24., tj. lidi se stejným časem. Prostě jel výborně a jenom ne pořádně promyslel svoje pozávodní komentáře.
Mně z toho vychází jediné: Roman je sledovaným závodníkem světové úrovně, a tak si ho prostě vzal za předmět hovoru i typicky český humor. Kde jinde na světě by zdomácněla mezi cyklo-komunitou profíků i amatérů Romanova slova a jeho typický způsob závodění?
1. Jet na Románka
2. Vystoupit si z balíku
3. Ne-akceptovat tempo nejlepších
4. Jet si to svoje tempíčko
5. Jet těžké závody nr. 1 jako přípravu na závody budoucí nr. 2.
No není to hezký? teeth.png
Mně se zdá, že to naopak poutá pozornost na Romanovy výkony, které jsou bezesporu prostě světové a třeba se jednou zúročí v super-výsledcích, nemyslíte?
Silniční cyklistice zdar!

Avatar zdenda_hobík
31. Červenec 2012, 09:03 (č. 29922)zdenda_hobík

ještě jednou jsem se díval na vznik toho úniku - především Uran skvěle využil místa, kde přišel nepatrný hup a ještě ostrůvek, to mu umožnilo agresivní rozjezd, Vino měl tu kliku, že byl v tu chvíli první na čele skupiny. Ostatní na sebe chvíli koukali jako puci a tím přišli o rozhodující metry. Fakt se mi zdá, že mleli všichni z posledního a chyběla morální síla to dotáhnout. Je totiž pravda, že ti, kteří měli nejspíš tahat ( tedy země, kteří tam měly víc lidí), taky většinou tu skupinu tahali už dlouho předtím.

Avatar tačmud
31. Červenec 2012, 08:58 (č. 29921)tačmud

REDEKTORY z NOVY BYCH VUBEC NEŘEŠIL

Avatar Miloš 1962
31. Červenec 2012, 08:27 (č. 29920)Miloš 1962

To o té neslušnosti stíhat chápu, jen to bylo nešťastně formulované a pro Tebe Romane poučení na příště při rozhovoru více přemýšlet a vážit slova. Pro kritiky: Když Ti dva ujeli tak bylo jasné, že Kreuzigerovy šance klesají k nule a kdyby dotáhl balík za svým kolegou a možná i kamarádem, tak do cíle přijede poslední ze skupiny ( není spurtér a navrch vysílení stíhačkou ). Takže jediný výsledek by byl, že když už nemůžu já, tak to zhatím i kamarádovi? Proto nejel, navíc ve skupině byly státy s početnějším zastoupením i se spurtéry, tak správně čekal, že ti to zkusí dojet a on trochu pošetří na nějaký poslední pokus, i když jak jsem již napsal, věděl, že ta šance bude i tak již mizivá. To vše dohromady způsobilo závěrečnou taktiku.
Romane, všichni nerozumí cyklistice, proto je třeba používat jiné formulace.

Avatar Fanik
31. Červenec 2012, 08:23 (č. 29919)Fanik

Až na pár negramotů chápem OH pozitivně,ale dobře žes reagoval a snad zachoval klid.Hlavně,že je forma..Teď ji prodat na Vueltě,snad tě nepošlou do Kanady...

Avatar bosu
31. Červenec 2012, 07:09 (č. 29916)bosu

Ať se to někomu líbí nebo ne, Roman patřil v olympijském závodě k několika závodníkům, kteří "udělali" závod zajímavým. Jinak by Angláni dovezli svůj vláček až do cíle. Proto je třeba ocenit Romanův výkon. Nebyl sám, kdo byl aktivní, ale byl jeden z cca dvacítky jezdců, kteří si zaslouží pochvalu.

Pochvalu si zaslouží i absence vysílaček!

A že Roman neveze medaili? Tak to v cyklistice chodí. Spekulovat, zda Roman nesjížděl Vinokurova záměrně, je možné, ale nikam to nevede. Osobně si myslím, že v daný moment na to nikdo neměl. Nejen chlapi z Astany, ale i řada dalších, Američani, Španělové, Italové, ... to je prostě cyklistika, ve které naštěstí rozhodují detaily.

K osočování Romana - bohužel i mezi čtenáři tohoto webu je řada buranů a ubožáků, kteří nejenže neví, co je cyklistika, ale chybí jim obyčejné slušné lidské vychování. Bohužel mě to nepřekvapuje.

A končím pozitivně - Romanovi hodně zdaru, sil a bojovnou morálku na Vueltu! A nám všem podobný zážitek jako na Pampeagu.

Avatar jaran.terek
31. Červenec 2012, 07:07 (č. 29915)jaran.terek

Romane neřeš to.Jsou to cyklističtí ANALFABETI thumbdown.png

Avatar xpavel
31. Červenec 2012, 01:53 (č. 29914)xpavel

Ace Frehley: napis jeden jedinej duvod, proc oznacujes Kreuzigera za namyslenyho. Nebo si jen najel na modni vlnu "protoze se to tak nosi?". Zatim jsem necetl jedinej padnej duvod, a to cyklistiku sleduju, diky kterymu bych dokazal RK oznacit za namyslenyho. To ze rekne, ze jede na bednu (co by taky cyklista s jeho statutem mohl rict) a nevyjde to? No a? To ze se nepodepise nekomu, kdo ma jeste upatlany ruce od lancmitu, pote, co dojel 200km etapu? No a? Trochu soudnosti...

Avatar J.K.S
31. Červenec 2012, 01:13 (č. 29912)J.K.S

Když tím vyjádřením sis o to přímo řekl... Bylo to ještě hloupější, než když jsi sliboval útoky a pak jsi odpadal. O tom, že je to tvůj kolega jsi neměl vůbec mluvit... Jinak nakonec jsi nenastoupil vůbec, což byla velká škoda, když se jelo ještě o jednu medaili...

Tak či tak, přeju hodně štěstí, gratuluji k povedenému závodu a příště se vyjadřovat s rozumem... twinkle.png

Avatar AC Frehley
31. Červenec 2012, 00:41 (č. 29910)AC Frehley

Celá kauza je způsobená tím, že namyšlený Kreuziger nebyl schopen říci, že už měl síly tak akorát dojet do cíle a zamotal se nešťastně do složitého cyklistického vysvětlení. Jinak výkon velmi dobrý, nicméně hvězdy v závěru útočí, domestici dojíždí. Asi takhle to vidím já.

Avatar AC Frehley
31. Červenec 2012, 00:41 (č. 29909)AC Frehley

Celá kauza je způsobená tím, že namyšlený Kreuziger nebyl schopen říci, že už měl síly tak akorát dojet do cíle a zamotal se nešťastně do složitého cyklistického vysvětlení. Jinak výkon velmi dobrý, nicméně hvězdy v závěru útočí, domestici dojíždí. Asi takhle to vidím já.

Avatar mik71
30. Červenec 2012, 23:04 (č. 29908)mik71

Krásný závod, bylo vidět, že bez vysílaček je cyklistika zajímavější. Radost mi udělala celá první skupina, že se nenechala dojet balíkem, Angličani už víc udělat pro svoje vítězství nemohli a stejně jim to nevyšlo. Radost mi udělal Roman, byl vidět... Podle názoru gaučových expertů měl aby ctil národní dres zůstat v balíku společně s Bártou a jako správný vlastenec dojet na 80 místě bez snahy o cokoliv. S kým měl asi tak v té přední skupině jet, než s těmi, co je s nimi většinu roku, když k sobě neměl nikoho z Česka? Nova reagovala až po tom, co se objevil článek v největším bulváru, bohužel nejnavštěvovanějším , IDNES.CZ . Cenzura, možnost pro každého si zaregistrovat x nicků, zvyk v komentářích plivat na všechno a na všechny.... Romane, nenech se rozhodit a šlapej dál, doslova půlka národa tě nemusí, ta druhá ale drží palce, nikdo z našich sportovců dnes není tak kontroverzní jako ty, tak se drž a natři to všem na Vueltě! Pokud se vzdáš reprezentace téhle republiky závistivců a kydačů hnoje na všechno a na všechny, normální člověk ti to nebude mít za zlé.. Mnoho štěstí do další práce!

Avatar FJ
30. Červenec 2012, 22:12 (č. 29906)FJ

Stránky Romana čtu pravidelně některá jeho vyjádření i projev na některých závodech mě jemně řečeno nenadchnul. Na kole jezdím jako hobík, nemám zkušenosti, a proto jsem zřejmě ani nedocenil kvalitu přípravy v Polsku, které jsem si jako fanoušek protrpěl. Má očekávání od výsledku na olympiádě byla nulová. O to víc jsem pak nadšeně sledoval, jak se český dres objevuje na špici závodu a jak Roman aktivně závodí. Jeho projev i výsledek mě strašně potěšil. A co je ještě překvapivější, potěšily mě i následné rozhovory s Romanem. Ke zmíněné kauze. Souhlasím s ním, že sjíždět odjetou dvoučlennou skupinku by bylo hloupé. Nijak by si nepomohl. Vytržená slova o slušnosti působí zvláštně, ale v kontextu celého rozhovoru v nich problém nevidím. Já tomu rozumím tak, že pokud by Romana začal Vina sjíždět, nejen, že by si sám nepomohl, ale navíc by uškodil kamarádovi (mimochodem, hezky to komentuje Lubor Tesař na idnes). Pokud by ale byla snaha Vina sjet i od jiných jezdců (a tedy reálná šance pro Romana na lepší umístění), tak by v tom Roman problém neměl a snažil by se z toho vytěžit maximum.
Dost slohové práce. Jediné podstatné co jsem chtěl říct je toto. Někdo tu prohlásil, že v něm Roman ztratil fanouška. Ve mně ho právě po tomto závodu získal. Romanovi přeji mnoho úspěchů a sobě mnoho podobných zážitků, které mě namotivují sednout na kolo a funět na nejbližší kopec.

Avatar Miko
30. Červenec 2012, 21:21 (č. 29902)Miko

Řeč jak víno. Romane, jen toliko!! Jsem rád, že jsi se takto ohradil a uvedl vše na pravou míru a rádoby fanoušci, kterých tu je ať se dále dívají na ten výplach Novy a čtou si rádoby rozhovory na sport.cz!!

Avatar mirek
30. Červenec 2012, 20:39 (č. 29901)mirek

Romane, gratuluji k dobrámu umístění a výkonu na olympiádě a gratulace nejen za tento závod, ale za celkové výsledky kterých dosahuješ ve své sportovní karieře. Děkuji za reprezentaci naší republiky a za vše co děláš svými výsledky pro prezentaci a osvětu cyklistiky nejen mezi fanoušky, ale i mezi obyčejnými lidmi. Přeji Ti aby jsi se nenechal znechutit takovými hovadinami jako vysílají na TV Nova, protože to může odvysílat jen někdo kdo nedělal nikdy žádný sport. Fandím ti a ještě jednou Dík.

Avatar Ruddie
30. Červenec 2012, 19:54 (č. 29899)Ruddie

Romane, gratuluji k super výkonu. Kašlete na chytráky, kteří ví lépe než vy sám, jak jste na tom po 242 km byl... Smůla, že nebyli nominováni, protože oni by určitě zaveleli k 8km spurtu a předjeli Urana i Vina... Těším se na Vueltu, ať Vám to tam jede!!!

Avatar Mr. Ventoux
30. Červenec 2012, 19:15 (č. 29894)Mr. Ventoux

Nemůžu jinak, než kroutit hlavou nad tím, čeho všeho je TV NOVA schopna. To jsou takový nesmysly a lži až se tomu člověku chce zvracet. A to nejlhorší na tom je, že v téhle republice tomu velká část těch gaučovejch troubů bude věřit. Ostatně oni sami by ten závod s přehledem vyhráli, že? Doufám, že tyhle bláboly nebudou mít vliv na Romanovo sportovní sebevědomí. Přeju hodně štěstí, už se nemůžu dočkat Vuelty a MS.

Avatar GenaritoBike
30. Červenec 2012, 18:59 (č. 29892)GenaritoBike

Musím říc, že mě ten pohled bulvární Novy taky překvapil. Nemám problémy Romanovi nevěřit. Přesně tak jak to on popsal jsem to viděl i já :)

Avatar Petr00
30. Červenec 2012, 18:56 (č. 29891)Petr00

Romane, jel jste skvely zavod. Naprosto vyborny vykon a dekuju ze mame v cyklistice nekoho jako vy, zazitek je to uplne jiny. Preji mnoho stesti na Vuelte!

Avatar Honzák
30. Červenec 2012, 18:54 (č. 29890)Honzák

Všechna ta mediální smrš´t a negativní narážky poslední dobou jsou jen důsledkem Romanových komentářů a´t už pro média nebo tady na oficiální stránce.
Pro mě je potěšení se dívat na to co předvádí za výkony a už se nemůžu dočkat na Vueltu a nejpíš v té době se už bude vědět v jakých barvách pojede příští rok.

Avatar Léňa
30. Červenec 2012, 18:11 (č. 29887)Léňa

Přesně tak, Romane jel jsi skvělý závod. Bylo výborné vidět v televizi české barvy, díky za to a jsem rád, že jsi čech. Na Novu nemá cenu reagovat, ještě jsem tam neviděl nikoho kdo rozumí sportu

Avatar jerzy
30. Červenec 2012, 18:04 (č. 29886)jerzy

Při citaci mě vypadl podstaný kus komentáře, tak tedy ještě náprava : Otázka Sportu : Vítěz Vinokurov je váš kolega z týmu Astana. Uvažoval jste o něm, že byste na něj nastoupil? Odpověď : " Z týmu jsme tam byli čtyři a i když jezdíme za jiné státy, tak by to bylo neslušné někoho od nás sjíždět" Pak už následuje uvedená citace v mém předchozím příspěvku.

Avatar jerzy
30. Červenec 2012, 17:46 (č. 29883)jerzy

Nebývám pravidelným diskutérem na obdobných fórech, ale tady mě to nedá se nezapojit. Sleduji cyklistiku pravidelně, Romanovi Kreuzigerovi fandím,reportáž na Nově jsem neviděl a až nyní jsem na internetu zaregistroval, že měl jet na Vinokurova.

Sám ovšem nevím, co si o tom mám myslet, protože mám před sebou včerejší vydání deníku Sport, kde je v rozhovoru jasně napsáno : "Pokud by byla možnost, že by na něj někdo nastoupil, tak bych toho asi využil, ale tím, že to nikdo neudělal a oni si získali velký náskok, tak by bylo hloupé, abych ho sjížděl zrovna já". Zlobte se na mě všichni jak chcete, ale pokud je toto uvedeno v rozhovoru, tak tato slova hovoří dost výmluvně a taky mě to hned včera při četení napadlo, aniž bych tušil, že to bude Nova rozmazávat... Leda že si redaktor rozhovor nějak upravil - vymyslel...Obecně - kdyby zazněla tato věta (pokud tedy zazněla) třeba na TdF, jsou naprosto logická a pochopitelná...ovšem na OH... Nevím no...

Jiří Gráf ml.
Moravské Budějovice

P.S. stačilo přece říct, že už na dojetí Vina nezbývalo sil...a bylo to rolleyes.png

Avatar Ciba
30. Červenec 2012, 16:42 (č. 29878)Ciba

jéé, teď jsem si tedy ten kousek zpráv pustil a docela jsem se nasmál. Asi se na Nova zprávy budu muset občas kouknout - o dobré gagy je v poslední době nouze. To krásné rozhořčení, ty ověřené a přesné informace, to byl komediální zážitek týdne. Takhle ty zprávy vypadají častěji?

Avatar jiří
30. Červenec 2012, 16:37 (č. 29875)jiří

Jak napsal drivercz - byl to zážitek! a já za něj Romanovi děkuju. A co se týče toho rádoby teeth.png "sporťáka" - vyjel z mámy na kole a dodnes z něj neslezl a mimo to objevil lék na rakovinu, takže všemu rozumí, všechno zná a všechno umí ostatně jako všichni v té tv. Romane nedej se a ještě jednou děkuju!

Avatar drivercz
30. Červenec 2012, 16:10 (č. 29873)drivercz

Ahoj Romane.
Nerad se někde registrují, ale chtěl jsem ti vyjádřit podporu tak jsem to dal.
Na závod jsem se díval a byl to pro mě zážitek, fandil jsem ti a i pres to, ze ti nevyšla bedna tak velka gratulace. Bylo v tom to napětí, ten náboj a kvůli tomu na sport koukám.
NOVA: myslete si co chcete, ale za to co odvysilate mate mít plnou odpovědnost. prohlásit o někom, ze zradil, prodal svou zem??? Ma odpověd je jasna NOVA=blokovaný program s nevhodným obsahem, jde mi i o výchovu mého dítěte …

Avatar drivercz
30. Červenec 2012, 16:10 (č. 29872)drivercz

Ahoj Romane.
Nerad se někde registrují, ale chtěl jsem ti vyjádřit podporu tak jsem to dal.
Na závod jsem se díval a byl to pro mě zážitek, fandil jsem ti a i pres to, ze ti nevyšla bedna tak velka gratulace. Bylo v tom to napětí, ten náboj a kvůli tomu na sport koukám.
NOVA: myslete si co chcete, ale za to co odvysilate mate mít plnou odpovědnost. prohlásit o někom, ze zradil, prodal svou zem??? Ma odpověd je jasna NOVA=blokovaný program s nevhodným obsahem, jde mi i o výchovu mého dítěte …

Avatar Dirigent
30. Červenec 2012, 15:59 (č. 29871)Dirigent

Opravdu mě překvapil postoj některých novinářů, kteří tě obvinili z týmové spolupráce s Vinokurovem. Moc bych si přál vidět tvé kritiky ve tvé situaci, kdy si zůstal sám proti přesile. Podle mého si udělal maximum a jen po "boji" se najde mnoho těch, kteří ví jak si to měl jet lépe. Mrzí mne, že se naopak nikdo nepozastaví nad tím, cos dokázal i přesto žes zůstal osamocen. Zřejmě je to naše národní sport kopat do těch, kteří něco umí. A ty bezesporu mezi lidi, kteří něco umí zcela zjevně patříš. Je jen velká škoda, že tam s tebou nemohlo bojovat více závodníků z ČR třeba i Zdeněk Štybar, kterému moc fandím. Romane drž se a ať tě to ještě dlouho šlape!!!

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 15:55 (č. 29870)zdenda_hobík

Proboha, už si taky uvědomme, že Roman není nějaký padesátiletý mediální matador. Je to mladý kluk, který dobře jezdí na kole. Vždyť i ten text v idnes může být překroucený, to bychom to museli slyšet v živém vysílání. Chybami se člověk učí, ale snad z něj příště nebudou padat jen samé plytké fráze, které nikoho nerozzlobí sad.png
Ten rozhovor byl hned po závodě, Roman nemohl být ani soustředěný. Dnešní vyjádření má jasnou hlavu a patu, vyjadřující logiku toho závodu a já mu věřím do posledního puntíku.

Avatar Fanik
30. Červenec 2012, 15:44 (č. 29868)Fanik

Saso saso,ty bys asi prodal i vlastní mámu :)
Samozřejmě,že by to bylo nejen neslušné,ale i hloupé.Zajíalo by mě,co na tom nechápeš...

Avatar saša
30. Červenec 2012, 15:37 (č. 29867)saša

přečtěte si prosím pozorně všichni co tady plácáte Romana po zádech zejména předposlední odpověď z tohoto rozhovoru, je to jeho odpověď!!!!

Link

Avatar IR
30. Červenec 2012, 15:33 (č. 29865)IR

Romane. Nejsem vas skalni fanda a casto mne vase vykony a nasledne komentare popuzuji, ale tentokrat mohu za sebe rici, ze zavod jste zajel vyborne a vase prohlaseni v reakci na reportaz Novy byla vporadku. Apropo. Ti, co se divaji na Novu zajima akorat kolik bylo mrtvych na dalnici, koho preriznul Daniel Hulka a z jake vysky spadla panda v zoo v Pekingu. O cyklistice nemaji paru.

Avatar fagoun
30. Červenec 2012, 15:31 (č. 29864)fagoun

Ahoj Romane,

rád bych se přidal k těm, kteří ti chtějí pogratulovat. 15. místo na olympiádě je krásný výsledek !!!
No a co dodat k těm hloupým reakcím... Znám to moc dobře ze svého okolí. Někdo na olympiádě skončí do třeba na 15 místě a moji kamarádi už kafraj.. Ale panebože, vždyť je 15. na světě !!! Existuje jen 14 lidí co tě dokáží porazit.. Ze 6 a pul miliardy je to myslím naprosto krásný výsledek, ikdyž kulatá kovová věc za to není. Z těch kafrajících si nic nedělej jsou to hlupáci a nechápou co jsi dokázal..
Přeji ti hodně Zdaru do dalších závodů a udrž si chladnou hlavu ;-)

S pozdravem Michal Borovka

Avatar lucckka
30. Červenec 2012, 15:09 (č. 29862)lucckka

Ahoj Romane,
jel si dobře. Bohužel česká média rádi píší podobné krávoviny a hromada lidí jim hned dá za pravdu. Hlavně ti bez vlastních názorů.
Přeji mnoho úspěchů v kariéře a hlavně co nejmíň bulváru tohoto tipu. Lucka twinkle.png

Avatar zahrmi
30. Červenec 2012, 15:05 (č. 29861)zahrmi

Nic si stoho nedělej Romane, to co říkají na TV Nova je úplně zcestný a absolutně to nemá základ v pravdě, takže tím bych se vubec nenechal rozhodit, maximalne se tomu dá tak pousmát. Závod byl vynikající a pravdou je že zatím snad jako jediný náš sportovec na olympiadě jsi odvedl skvělou práci a pořádne nás reprezentoval.

Avatar Standa Vokoun
30. Červenec 2012, 14:47 (č. 29855)Standa Vokoun

Zdravím Romane. Jel jsi skvěle a závod se mi z tvého porání strašně moc líbil. Fandím Ti při každém závodě a děláš to skvěle, třeba že se někdy nedaří. To co si vymyslí někteří novináři je snůžka nesmyslů a věř že my stojíme za tebou a věříme, že jsi do závodu dal všechen svůj um. Díky za to a za skvělou reprezentaci naší republiky a myšlenky sportu. Standa Vokoun

Avatar juliuss
30. Červenec 2012, 14:22 (č. 29844)juliuss

..."zprávy" a vůbec celý vzhled a styl TV Nova nemá cenu řešit, co je třeba řešit, je určitá neobratnost ve vyjadřování, a přístupu k médiím celkově.

Avatar Fanik
30. Červenec 2012, 14:17 (č. 29841)Fanik

bathede ok,ale pozapoměl jsi na jednu věc.Závod se jel od startu nadoraz,i Roman a po 250km to prostě tak je,že už máš sílu jen na jeden nástup a ten si Roman nechával po sjetí Vina.Ten se nesjel,takže ho nechal až na spurt a bylo z toho z 30světových profíků v top formě hodně solidní 15.místo!

Avatar Fanik
30. Červenec 2012, 14:09 (č. 29838)Fanik

Cyklistika je snad nejvýkonostnější a nejtaktičtější sport,málokdo do něj pronikne,pokud ho opravdu nedělá a nemiluje.No a pak mu nemuže rozumět,akorát kecat nesmysly!Nova se zařadila k bulváru a odsuzující fanoušci k pitomcům.Zdar..

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 14:08 (č. 29837)zdenda_hobík

to puamik
proboha, četl jsi vůbec předchozí komentáře? na tohle už nemám nervy angel.png

Avatar puamik
30. Červenec 2012, 14:00 (č. 29835)puamik

Ví, že tento rok v Astaně končí, potom nechápu, že neměl zájem Vinokurova sjet.

Avatar romik61
30. Červenec 2012, 13:59 (č. 29834)romik61

Ahoj, na Novu nekoukám! Radím to stejné. Závod jsi jel super, dík za to, Vinovi to sedlo a hotovo. Kecy okolo stejně nic nezmění.

Avatar CharLee
30. Červenec 2012, 13:36 (č. 29831)CharLee

Romane díky za krásný pokoukání. Byl jsi vidět, makal jsi a byl jsi u toho, když se dělal závod. Buď v klidu, Well done! A na Novu se vykašli, je to jen bulvární okno do našeho čecháčství, bohužel. Ty za to nestojí. Je zajímavé jak nikdo naopak nehodnotí tvého repre kolegu?! A jak říká Ivo Toman: Závist si musíš zasloužit! Je to tak, když ti lidi závidí a říkají o tobě, že jsi divný, tak jsi na správné cestě za svým cílem. Jen makej dál. Držím palce.

Avatar Ciba
30. Červenec 2012, 13:29 (č. 29830)Ciba

Lhota:
"Co bylo neslušného na tom přidat se k útoku na medaile? Že by jsi stíhal Vinokurova?
Zdá se mi, že se to snažíš omluvit a už ani nevíš, co jsi kde povídal. Sorry, ale tohle je dost průser. Jak při OH, tak hlavně pro budoucnost. Koho nebudeš ze slušnosti stíhat příště?"

Přesně takhle celé ty "aféry" vznikají. Že se k úniku nepřidal, to Roman uznal jako svou taktickou chybu okamžitě. Ale že potom Vinokurova s Uramem nestíhal bylo zcela správné rozhodnutí. Přidat se do úniku a stíhat (sjíždět) únik jsou zcela rozdílné věci, ale to nějakou TV NOVA samozřejmě nezajímá smile.png

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 13:27 (č. 29829)zdenda_hobík

Link

pro odlehčení - tohle si pánové přečtěte, opravdu legrace, když se jezdí vlevo biggrin.png

Avatar kolopodoli
30. Červenec 2012, 13:21 (č. 29827)kolopodoli

Já pořád nerozumím vyjádření "chtěl jsem tři Km před cílem "vystřelit" a "bohužel se to nepovedlo". Já jsem pokus o ujetí (vystřelení) neviděl, ano neměl na to dojet ty dva ani ostatní přitáhnout nemělo smysl, ale při "vystřelení" byla ve hře ještě bronzová?
Větu :Po závodě jsem řekl, že přece nebudu první, který by sjížděl týmového kolegu. NECHÁM BEZ KOMENTÁŘE!

Avatar berryboy
30. Červenec 2012, 13:20 (č. 29826)berryboy

Díky za krásný závod, parádní výkon českého cyklisty. podle mě vynikající 15. místo. navíc tu zlatou Vinokurovovi velmi přeji.

Avatar bathed
30. Červenec 2012, 13:18 (č. 29824)bathed

No Romane, nerad bych se Vás dotknul, ale jestli ta chyba nebude trošku někde jinde..... Člověk neznalý mediálních tanečků se sem tam dostane do problémů a má pak co dělat aby se z toho nějak vysekal. Problém je, že Vám a taky tak trošku Vašemu otci se to stává podezřele často..... Vy jste to v podstatě řekl hned na začátku článku: "ve své neodbornosti...." - to se ale týká 90% lidí, kteří teď koukají na olympiádu.....
To jak jezdíte je obdivuhodné. Myslím si že jsme tu ještě neměli tak komplexního jezdce. Spurtér ale nejste (což vy sám říkáte) a popravdě - v té skupině co se vytvořila, bych na Vás ve spurtu nevsadil. Mně osobně ten průběh závodu překvapil - tolik protáhlých xichtů jako ukazovala televize v cíli jsem ještě snad ani pohromadě neviděl. Ale to že jste zrovna Vy netahal těch 6km před cílem za Vinem a Uranem, to mně nepřekvapilo. Čekal jsem to od jiných a místo pokusu ujet na zlato se tam strašně brzo začalo taktizovat o bronz... škoda.... Výsledek mně teda nepřekvapil ani pozitivně ani negativně a Vaše umístění jsem kvitoval jako úspěch. ..... Jenže kdo tohle ví? Kdo z lidí tady v republice sleduje cyklistiku? ..... Vy jste ale v sobotu nejel pro fajnšmekry co skenují na Tour či Giru pět hodin denně u obrazovky. Jel jste pro obyčejné diváky, co koukají na olympiádu a počítají medaile. A ti byli asi zklamaní....
A do toho jste řekl cosi neobratného o "týmovém kolegovi".... Ta Nova není zlo, ale jenom katalyzátor nálad. Ona jde s davem. Ty nálady natlakuje a vypustí zpátky do davu. Je to jejich práce. A u Vás - jakožto známé osobnosti jenom čekají na podněty. Ostatně takový Milan Baroš by mohl vyprávět......
Nevím - nestálo by za to, zkonzultovat svoje mediální vystupování s nějakým PR specialistou? Takhle si škodíte sám.... Je to fakt škoda....

Avatar André
30. Červenec 2012, 13:18 (č. 29823)André

O úrovni zpráv na Nově ať si udělá každý obrázek, to komentovat ani smysl nemá, ale plně se stotožňuji s názorem uživatele Lhota.

Avatar premek
30. Červenec 2012, 13:14 (č. 29821)premek

Romane příště je potřeba vážit každé slovo, tady je jasně vidět na čem žijou bulvární prasat, umí zneužít každé slovo. Jinak škoda té nominace toho Bárty a tady nikomu nevadí že skončil kdesi v .... ale rozebírat českou jedničku a kálet mu na hlavu že si nedovolil vybojovat zlatou umí každý správný čech.

Avatar scarfus
30. Červenec 2012, 13:11 (č. 29820)scarfus

Sašo ty seš taky dobrej matroš a o cyklistice toho moc nevíš..Víš ono naskočit z 10.pozice do úniku po 245km a z toho velkou dobu již v úniku není nejlehčí, navíc sám Roman přece píše, že jim nevěřil..Achjo thumbdown.png

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 13:06 (č. 29819)zdenda_hobík

to saša
musel bych se ještě jednou podívat na tu situaci, kdy únik vznikl, bez toho nemohu nijak argumentovat.
Nezapomínejme ale, v jaké rychlosti se to jelo, protože zezadu jel balík. Za druhé, Roman prohlásil, a věřme mu to, že tomu úniku nevěřil. To je samozřejmě loterie, klidně se mohlo stát, že takové nástupy by byly ještě tři.
Vytahovat Merckxe - na to nemám co říct silent.png

Avatar hokič
30. Červenec 2012, 13:03 (č. 29818)hokič

Sašo - a kolik je takových úniků v průběhu závodu? Kdyby byl každý ten pravý, byli by v něm vždycky všichni, protože by si ho nikdo nechtěl nechat ujít... ;)

Avatar jimaa
30. Červenec 2012, 12:57 (č. 29817)jimaa

Romane- jako bývalý závoďák a současný veterán Tě zcela podporuji. Ať si někdo skusí jet v úniku a po 234 km jen tak si nastoupit a dojet ty momentálně silnější. To prostě nejde. A navíc, co Španělé,Italové Švýcaři atd atd. Jen asi na Nově to umějí . Blbci. A v posledních kilometrech se toho "odbrzdit " moc nedá. Nova a všichni podobní kritici-sedněte si někdy na kolo!!! Romane -bojuj!

Avatar saša
30. Červenec 2012, 12:53 (č. 29815)saša

z toho mohla být medaile kdyby zkusil jet s nimi...toť vše co jsem tím chtěl říct...

Avatar saša
30. Červenec 2012, 12:49 (č. 29814)saša

zdendo: přečti si ještě jednou můj vzkaz. Já netvrdil aby tam tu skupinu dotáhl, mám selský cyklorozum a vím, že by pak skončil poslední ve sk., ale proč proboha NEŠEL S NIMI DO TOHO ÚNIKU???? Jaké řazení?? Ze skupiny vystřelím i z desáté figury když někdo začne vepředu ujíždět přeci!!! O čem to závodění potom je? Takhle kdyby uvažovat Merckx tak v životě nic nevyhraje. A ten vyhrával v jednom roce Giro, Tour a mezitím většinou ještě startoval na Švýcarsku. A všude byl nejlepší. Proč? Protože čekal?? Dnes je úplně jiná doba přátelé...výmluvy, omluvy a týmová strategie..zakázat ji jak v F1

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 12:31 (č. 29810)zdenda_hobík

to saša
abychom zopakovali, jaká jsou fakta - ve chvíli úniku Vinokurova nebyl Roman v řazení skupiny na místě, ze kterého mohl okamžitě zareagovat a stát se součástí toho úniku. To zaprvé.
Pak tedy zbývá tahat a pokud by byl druhým Cancellarou, možná by tu skupinu za Vina dotáhl. Kontrolní otázka - kolikátý by pak skončil ve sprintu skupiny? No jasně, že poslední.
Proto Roman říkal, že třeba Španělé tam byli tři - prostě dva tahají a třetí bude sprintovat. Ti dva se obětují pro úspěch toho třetího ( a úspěch národního týmu).
Já nechápu, co je na tom tak těžkého to pochopit.

Avatar semik
30. Červenec 2012, 12:26 (č. 29809)semik

Saša: co si máš myslet? Podle mě to bylo jasny. Klasický dojezd, Vinovi a uranovi se povedlo ujet, ve skupině se nenašel naiva co by se obětoval a dotahl ji na ty dva. Smířili se že pojedou o bronz. Kotvit balik jde někde uprostřed závodu ale 5km před cílem???? Cela skupina se smiřila s bojem o bronz, tak to chapu ja.

Avatar Lhota
30. Červenec 2012, 12:14 (č. 29806)Lhota

To ZdenekH: Roman je bezesporu špičkový cyklista, který se aktuálně hledá a rád by našel svoji parketu, ze který by vytěžil maximum, tj. vyhrané etapy (to hlavně), příp. vyhraný etapák.
Jenom nevím, o jakých "takovích závodnících" mluvíš? O těch, kteří nebudou napříště na OH nebo MS z nějak divně pojaté "slušnosti" stíhat kolegu z týmu?
Pokud "všichni" vědí, že už neexistuje žádná olympská myšlenka a všechno se točí kolem interní strategie profi týmů a peněz, proč se to neřekně jednou provždy nahlas? Proč Roman jako mladý závodník nevystoupí a neřekne, jak to je?
Ono už neplatí to, co říkali naši předkové, že "pravda osvobozuje"?
Sportu zdar a silniční cyklistice zvlášť!
P.S. A Šumava a Pancíř a Kochánov jsou nejvíc! teeth.png

Avatar saša
30. Červenec 2012, 12:12 (č. 29805)saša

několik věcí:
Hodnotit "zprávy" na tv nova nebudu, je to pod moji úrověň.
Za sebe můžu napsat, že to co jsem viděl se mi líbilo do šesti km před cílem..Potom opravdu netuším co si myslet..
Jako, že by se Brajkovič, Roman a Grivko domluvili že nepojedou protože byl vepředu šéf Vino se mi zdá divné (profesionílně-klubové?), na druhou takto se o medaile na OH nebojuje..to je proti duchu soutěživosti. Nemůžu si pomoct, ale když vidím že se pár km před cílem někdo zvedl, tak jdu s ním a už na nic nečekám..chci vyhrát nebo být na bedně na olympiádě, tak tam jdu s nima, protože když si je nechám ujet a budu čekat že na sjíždění jsou tam jiní (5km před cílem když se jede padesátkou), tak na té bedně být nemůžu..
Jinak k tomu co tady psal pán zo Slovenska: jasně že tahal Eisel s Anglánama v balíku jako kdyby jeli Tour se Sky, protože ta ostuda co (by) si trhli jako národ němci a angláni že tam nebyli (by) byla veliká.
Možná už na to jenom Roman neměl, jelo se od začátku...

Avatar zdenek
30. Červenec 2012, 12:08 (č. 29804)zdenek

Zdravím Romane, byl to skvělý zážitek vidět na špici olympijského okruhu českého cyklistu a mít možnost držet mu palce až do samotné koncovky závodu. Děkuji za předvedený výkon a přeji naší cyklistice aby se objevilo více takových závodníků. Zdeněk H.

Avatar heli
30. Červenec 2012, 12:01 (č. 29803)heli

P.S.
Roman je teď šokovaný, ale chybama se člověk učí a pro příště radím myslet rychleji než mluvit...a docela začínám chápat i toho Baroše, že nenávidí bulvár a novináře, když si na někoho zasednou, mohou jej totálně zničit a bojuje se proti tomu těžko ať je to Nova, Prima, Blesk, Pestrý týden, Rytmus života atd.... Ale teď mi poraďte, jak si mám vysvětlit vyjádření "týmového kouče" :- Anderleho v deníku Sport:" Škoda, Roman se cítil dobře, mohl tu být i první, jenže prostě vsadil na špatné lidi." A dodal :" Spíše to bylo trochu nešťastné. Nečekal, že tam odskočí zrovna Vinokurov. A kdyby se ho snažil dojet, byl to pro něj risk. Rozjížděl by to a ostatním dělal vola". ???? sick.png

Avatar davelmn
30. Červenec 2012, 12:00 (č. 29802)davelmn

Romane, byl to moc povedeny zavod!!

Nova a sport? Tohle prece nikdy neslo dohromady. Uroven tamnich sportaku je katastrofalni. Vsichni pamatujeme tragicke prenosy fotbalu a hokeje, ceny pro nejlepsiho televizniho komentatora Poulicka-slavnemu diky poradu Kolotoc. biggrin.png
Opet je videt, jak si media vazi toho, kdyz nas nekde nekdo reprezentuje. Proto ani nemuzeme cekat, ze by se z Novy nekdo
omluvil.

Avatar KarelE
30. Červenec 2012, 11:54 (č. 29801)KarelE

Roman jel fakt dobře, byl aktivní, ale je vidět, že cyklisté přeci jen jezdí jiný typ závodů než ostatní sportovci, třeba atleti.Patnácté místo není propadák, ale na olympiádě se přeci jen počítají medaile. Prostě na olympiádě je potřeba ze sebe vypustit duši, takový závod se jede většinou jednou za život a každý sportovec má být vděčný osudu, že mu účasr umožnil. Jinak Romane díky.

Avatar giovanni
30. Červenec 2012, 11:54 (č. 29800)giovanni

Romane, nenech se znechutit.......bylo to super!!!! bomb.png

Avatar PetrH.Senov
30. Červenec 2012, 11:52 (č. 29799)PetrH.Senov

Tuhle reportáž Novy nemá ani cenu hodnotit, a diskusi na jejich stránkách taky ne. Píšou to lidi, co kolo viděli max. z vlaku natož aby na něm závodili. každý, kdo cyklistice jen trochu hoví, ví že takhle to prostě funguje , a že dotáhnout si za zádama cca 25 lidí do špurtu udělá jen naprostý naivka, obzvlášť, když závěrečný finiš opravdu není jeho šálek čaje. Pro mě to byl perfektní závod, který jsem si díky Romanovi užil.

Avatar pifek
30. Červenec 2012, 11:40 (č. 29797)pifek

TV Nova jsou neskuteční svině, kritizovat, a vznášet nepravdivá obvinění to jo, to umí , ale že by Romana podpořili to ne. Stydím se za tv nova. Roman jel skvěle a myslím , že je to úspěch porazit např Wiginse, Cavendishe, Sagana, Greipla a další. Roman tu skupinu nemohl zdržovat když se držel uprostřed nebo mírně ve předu ,ale ne na čele, ujet mohl kdokoli a dopadlo by to stejně, ano jsou to týmový kolegové , ale na OH jde klubismus stranou.
Prostě TV nova kdykoli kde se něco stane udělají z toho frašku. Tv nova jsou svině , hnusný svině, do hrobu s nimi angry.png

Avatar semik
30. Červenec 2012, 11:38 (č. 29796)semik

Jo tak na Nově to začali..... Já ráno pročítam internet a koukám jako blázen kde se vzal tenhle nesmysl. Koukal jsem na přenos a byl jsem nadšenej. Čekal jsem nudnej závod se spurtem, a vida, Vino v závěru profesorsky a Roman byl hodně vidět !!!! Silná skupina Roman tam byl, Super. Komentář na Nově mohl napsat jen magor. Z večerních zpráv udělala Nova totální bulvár a teď dělají bulvár i ze sportovních zpráv.... to je síla.

Avatar LukasS
30. Červenec 2012, 11:27 (č. 29794)LukasS

Tak asi takhle, co se týče sportovního výkonu, tak super gratulace. Co se týče tiskovky, tak ať si to každej pustí znova a udělá si svůj vlastní názor, za mě snad jen rada: pro příště radši drž hubu.

Avatar Trasher
30. Červenec 2012, 11:21 (č. 29792)Trasher

Skoda tych zbytocnych reci. Uz som sa nemozem divat na to, aky kazdy si chce kopnut do Romana. Kazdopadne Roman isiel super, pretoze bez vysielacky a bez tymovej podpory sa dostal do rozhodujuceho uniku- na to je potrebne mat nielen v nohach,ale aj instinkt. A spurt o 3.miesto v skupine bol pri jeho rychlostnych schopnostiach nerealny. Preto je logicke, ze netahal skupinu, ktoru by inak ani sam neroztrhal. A kto kritizuje to, ze pracoval pre Vina, tak asi nevie o com hovori. Pretoze stacilo sa pozriet do pelotonu a rakusan B.Eisel pracoval s Anglicanmi ako keby bol na tour so Sky. Jedina vec, com by som osobne robil inak, daval by som si pozor na kontroverzne vyjadrenia, pretoze potom pre media je to lahka obet. Niekedy menej je viacej. Inak big respect a pevne verim, ze Roman coskoro zmeni dres a zacne poriadne zavodit. Hlavu aj nohy na to ma.

Avatar torciollo
30. Červenec 2012, 11:18 (č. 29791)torciollo

Jako ta reportáž na Nově byla fakt šílená, to jsem hleděl s otevřenou pusou... ale co tam taky čekat, před pár dny tam už málem pohřbívali Záhrobskou atd.

Za mě pěknej závod twinkle.png

Avatar Honza_N
30. Červenec 2012, 11:13 (č. 29789)Honza_N

Když jsem včera u večeře totální náhodou viděl tu škandální zprávu o tom, jak Roman Kreuziger zaprodal zemi - pro pár špinavejch zlaťáků, pro falešnou slávu - normálně mi přestalo chutnat. Vpodstatě si za to ale Roman může sám. Nemá se s tou verbeží vůbec bavit.

Avatar routys95
30. Červenec 2012, 11:06 (č. 29788)routys95

Úplne mě udivilo kolik lidí těmhle žvástům uvěřilo. angry.png Když sem ten článek četl úplně mě rozpalilo do běla co si Nova už dokáže vymyslet. Si prostě borec a každej kdo ten závod viděl nemůže řict nic jiného. twinkle.png

Avatar Lhota
30. Červenec 2012, 11:05 (č. 29787)Lhota

Závod to byl pěkný, jel jsi bojovně. Ty stejně jako já víš, že 15. místo = bohužel 200 místu, bedna to nebyla, ale výkon dobrej Někde je ale chyba v překladu. V HN čtu tvoje slova: ""I když jsme z jiných států, bylo by neslušné to udělat. Kdyby nastoupil někdo jiný, využil bych toho. Ale takto by to bylo hloupé." To vůbec nekoresponduje s tím, co tu píšeš ty.
Je jasné, že vy dva s Honzou Bártou nebo Peter Sagan jste museli napříč peloton celej závod spolupracovat, ale v koncovce, milý Romane, jak na rovině nebo v kopci, má být závodník sám za sebe.
Co bylo neslušného na tom přidat se k útoku na medaile? Že by jsi stíhal Vinokurova?
Zdá se mi, že se to snažíš omluvit a už ani nevíš, co jsi kde povídal. Sorry, ale tohle je dost průser. Jak při OH, tak hlavně pro budoucnost. Koho nebudeš ze slušnosti stíhat příště?

Avatar zdenda_hobík
30. Červenec 2012, 11:03 (č. 29786)zdenda_hobík

Velmi dobré vyjádření Romana, kdo to chce číst, dá mu zapravdu, kdo nechce rozumět, bude pindat dál.
Co si myslet o TV stanici, kde se půl milionu lidí dívá hodinu na to, jak se někomu ztratila koza ( živá, ne nějaké lepé děvy). Pro neodborníky - bomba pořad FARMA.

Avatar jongi
30. Červenec 2012, 11:01 (č. 29784)jongi

Romane sledoval jsem jako cyklistický embryo už karieru otce, teď Tvojí...nesnižuj se na úroveň Novy , vůbec to nekomentuj. Vím, že tyhle kecy zamrzí a bolí. Arabové na to mají hezký přísloví: "Psi štěkají, ale karavana jde dál".

Avatar Tomac1
30. Červenec 2012, 10:59 (č. 29782)Tomac1

Ciba: souhlas ;-)

Avatar Paly
30. Červenec 2012, 10:59 (č. 29783)Paly

podal jsi super vykon, tahat meli opravdu jini a ne ty nebo Brajkovic...
Bylo to super i kdyz jsem videl jen zaznam a rozhodne se nemas za co stydet. twinkle.png

Avatar Ciba
30. Červenec 2012, 10:56 (č. 29781)Ciba

Dojet 15. po parádním výkonu není žádná senzace, to by Novu neuživilo. Tak je třeba senzaci vyrobit, stačí vytrhnout jednu větu trochu ji naohýbat a už se jede smile.png
Boj s bulvárem je bohužel marný a zbytečný, zítra bulvár semele dalšího nešťastníka.

Ještě jednou díky za krásný závod a už teď držím palce ať se vydaří Vuelta (popř. Kanada).

Avatar grandececo
30. Červenec 2012, 10:49 (č. 29779)grandececo

Romane, komentovat Novu je pod tvojí úroveň

Avatar Tomac1
30. Červenec 2012, 10:33 (č. 29777)Tomac1

Tím bylo myslím řečeno vše. Je načase si udělat obrázek o některých médiích typu TV NOVA apod. Romane jel jsi skvělý závod a cyklistická veřejnost to ví.

Aktualizovat komentáře | Začátek komentářůPřidejte i Váš komentář

Přidání komentáře je možné pouze po přihlášení registrovaného uživatele.

PřihlášeníNová registrace

 
Brucknerův dům