Giro di Italia 2012
Photo No. 50: Giro di Italia 2012 (Open in new window), Author: Tomáš Hrubý ©, Date: May 3, 2012
Description: Giro di Italia 05/05/2012 - 27/05/2012
Login/Out Log in (New registration)You are here: RomanKreuziger.com » Andy surprised us all, I suffered big time
 

Andy surprised us all, I suffered big time

šipka - arrow Back to the articlesAdded Thu July 21, 2011, 21:14  |  Number of view articles 9949x  |  Comments Comments (89x)
Topic: News  |  Serial: Tour de France
Roman appreciated the solo ride of Andy Schleck in the 18th stage of the Tour in which he came home in a relatively big group, losing more than 30 minutes on the winner. “I suffered a lot today,” he admitted.

“I didn’t chance it today because I wasn’t feeling up to it. I didn’t have good legs and after the stage I was done in, anyway. It was an extremely tough day. The pace was already high on the first climb and then hell broke loose when the riders began racing on the second ascent. It was where I peeled off of the front group,” Roman revealed. 
 
His teammate Maxim Iglinskiy decided to get into a breakaway and he was the last rider to be able to keep up with Andy´s pace. “It was a magnificent ride from him but after what Andy did today it was impossible for Maxim to hang on. I have to admit that Schleck surprised us all. It was incredible to see what he was capable of pulling of in a stage like this, especially, with the strong headwinds. Hats off to him.” 
 
Stage 18 (Pinerolo-Galibier/Serre Chevalier, 200.5 km): 1st A. Schleck 6:07:56, 2nd F. Schleck (Lux) +2:07, 3rd Evans (Aus) +2:15, 4th Basso (Ita) +2:18, 5th Voeckler +2:21, 6th Roland (Fra) +2:27, ... 73rd Roman Kreuziger (Cze) +31:17th 
Overall: 1st Voeckler 79:34:06, 2nd A. Schleck +15, 3rd F. Schleck +1:08, 4th Evans +1:12, 5th Cunego, 6th Basso +3:46, 7th Contador +4:44, 8th S. Sánchez (Spa) +5:20, ...112th Roman Kreuziger +2:31:38. 
 

      More

Reklama
Avatar čtyřkolečko
July 22, 2011, 22:15 (No. 11944)čtyřkolečko

Máte, Ondrysi, pěkný tip, já si myslím, že Contador možná ještě udělá Voecklera, Cunega určitě, a když bude hodně nažhavenej, udělá i Franka... Evans by to měl vyhrát, je to dlouhá časovka, skoro hodinová, to bude pro bratry Schlecky tvrdej záhul - oba jsou slušně řečeno časovkáři špatní. Ovšem po včerejších nevhodných Cadelových vyjádřeních o svém týmu mám obavy, že mu moc fandit nebudu, jakkoli by se výhry na Tour už dočkati měl...
Časovku vyhraje T. Martin, dobrý výkon čekám od Danielsona a Petera Velitse, o Fabianovi nemluvě.
Mějte pěkný večer.

Avatar ondrys69
July 22, 2011, 22:02 (No. 11937)ondrys69

nojo omyl :) ale bylo mi to divný že to je nějak moc..takže vyhraje Evans, druhej Andy, třetí Frank..Voeckler nic

Avatar dodo
July 22, 2011, 21:34 (No. 11919)dodo

to dj
Voeckler je bojovník?musím se zasmát.Je to lídr týmu a po dnešku je vše jinak Alpy teprve prověří kdo na to má a kdo ne.Ani se nedivím dnešnímu vítězi že dostal volnou ruku,mě by se taky nechtělo tahat kouli na noze.Fandím Andymu,protože ten jede přesně to na co má a na co má.Ale at zvítězí ten nejlepší,ale Voeckler to 100%nebude laughing.png big_smile.png devil.png

Avatar čtyřkolečko
July 22, 2011, 21:05 (No. 11912)čtyřkolečko

ondrys69 - 20.28

To bych rád věděl, na jaké výsledky jste se to díval. Na letošním Dauphiné, kde se jela časovka totožná ze zítřejší na Tour, byl rozdíl mezi prvním a padesátým 3.44 a třináctý byl Coppel. Ovšem zajímavý údaj tam lze vyčíst pro souboj o bílý trikot. Devátý Taaramae tam zajel o tři minuty rychleji než 92. Rolland.

Avatar bj
July 22, 2011, 20:57 (No. 11911)bj

to Jjohnis:
ty v*le biggrin.png biggrin.png biggrin.png ...já se fakt nedivim těm negativním komentářům, který reagujou na ty romanovo prohlášení biggrin.png , protože vy snad neumíte číst biggrin.png

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 20:50 (No. 11910)Jjohnis

Ještě k rozhovoru s Cadelem
Jsem asi hloupej, ale nechápu, proš píše, že žlutý trikot dává křídla a že doufá, že to bude případ i zítra. Žlutý mám Andy, takže by to pro Cadela dobrý nebylo.... nebo neumím anglicky

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 20:43 (No. 11906)Jjohnis

To Cadel,

JO to co říká je slovo cyklisty. Ne vymyšlený, nebo přefiltrovaný věty rádoby Romana, ale realita a reálná šance. Držím mu palce.

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 20:39 (No. 11905)Jjohnis

Můj typ byl na začátku Andy a to vzhledem k průběhu sezony a přípravě na TDF
Ale teď fakt nevím. Přeju to Evansovi, ale jak je na tom s časovkou Andy teď nevím .............. prostě fakt nevím.

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 20:38 (No. 11903)Cadel Evans

Kdo tady trochu umí anglicky tak tady přikládám rozhovor po etapě,je to docela dost zajímavý,:“I spoke with Cadel and asked him why he was not pulling and he didn’t respond so I was a little bit annoyed so I said, ‘I didn’t really have anything to do with the guys in front, Alberto is not here and he’s not still a danger for the overall.’ I didn’t really want to pull too hard anymore because I thought he was going to attack... which he did but he couldn’t drop me.
“Many riders say that the yellow jersey gives you wings and I hope that will be the case tomorrow.
“I couldn’t have told a writer to create a better Tour de France. It’s all there – the suspense is perfect. You could say ‘It’s only a minute’ or you can say ‘It’s a minute!’ It’s a little bit of fun but I count on myself for the time trial... I’ll do a good ride. I think I can hold on to the yellow jersey. I’ve been chasing it for a while.
“Every second counts and I’ve worked a lot on my time trial and I’ll go full-gas tomorrow and hope that it’s enough.
“I haven’t been so close to winning the Tour ever before, so I had this day and my shape is great and this is a realization of everything that I had in mind – to take yellow in the Alps and now it’s happening. Of course tomorrow is going to be a lot of hard work but I’m confident. I showed great form until now and I’ll do the same again tomorrow.”

Avatar peryn
July 22, 2011, 20:37 (No. 11902)peryn

Jestě bych chtěl říct,že Pierre Rolland je naprosto úžasněj.Když tahal Voecklera v těch kopcích,,on má na víc!!Jen mám strach aby v tom nebyl doping.Velice rád bych se mýlil!Opravdu toho jezdce po dnešním vystoupení respektuju. thumbdown.png

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 20:33 (No. 11901)Cadel Evans

Andy v rozhovoru říká že ví že natrénoval tuto sezónu na časovku dost a věří si na ní.Také tvrdil,že žlutý dres dává křídla.Fandím sice Evansovi,protože po třetí být druhý,kdo by mu tohle přál,ale docela se bojím,že Andy to stihne a Frank Andyho nedostihne bych řekl...

Avatar ondrys69
July 22, 2011, 20:28 (No. 11900)ondrys69

zítra to bude pořádný drama, hodně napínavý vyvrcholení tour..osobně typuji Evanse a druhého Franka Schleka, je lepší časovkář než Andy, myslím si že Andy bude rád když uhájí třetí místo..díval jsem se na výsledky stejné časovky na Criteriu, mezi prvním a padesátým místem je 6min, Voeckler tam byl 13 a Andy bude podle mě ted rád tak za 40tý místo..nějaké typy?

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 20:20 (No. 11899)Cadel Evans

Jsem zvědavej,když se tady mluví o těch tv co vysílají tour zda bude mít čt4 ještě chut vysílat,protože jím jde o propagaci českýho sportu a Roman je asi moc nepotěšil,ale doufám že zůstanou.Hosti jako Padrnos,Raboň,Kreuziger st. byli opravdu výborní,ikdyž musím uznat že Bakalář a eurosport se taky dost zlepšili a bakalář navíc přidá vždy pár zajímavostí

Avatar peryn
July 22, 2011, 20:15 (No. 11898)peryn

Je tady názor kterýmu chybý mozek.Pokud tady někdo chce hanit Marka Cavendishe,tak normálně nerozumí tour a vůbec cyklistice.Je to idiot.Jinak dnes krásnej závod,ale mám jednu výhradu k eurosportu.Proč se nevolá otci Romana jako každej den,kdy Romanovi o něco šlo!Mě by to zajímalo i když se Romanovi nedaří.Poslední etapy jsem to přepínal s čt4 a Pavel(Padrnos) je hodně dobrej.

Avatar bj
July 22, 2011, 20:08 (No. 11895)bj

tak Voeckler je bojovník twinkle.png ...ačkoliv to neni žádnej vrchař, tak měli co dělat aby ho vysvlíkli.....příští rok doufám, že Rolland bude lídr a Voeckler bude zase trápit někoho v úniku rolleyes.png

Avatar dodo
July 22, 2011, 19:59 (No. 11894)dodo

Slovenské Alpy co jsem psal berte prosím z nadsázkou samozřejmě myslím Tatry devil.png big_smile.png

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 19:46 (No. 11893)Jjohnis

To Zdenda_Hobík
Zdendo, nebuď naivní a nemysli sei, že sem píše Roman. Andy nikoho nemohl překvapit, natož Romana a celý pack. Andy se připravoval na TDF, neměl za sebou Giro, jako Roman a Contador (ten dokonce 2 GT), měl kliku, že nepadal, takže bylo nad slunce jasný, že útok příjde a to v plné síle.
Nebo si vážně myslíš, že Roman po etapě sedne k internetu, píše své dojmy a čte naše ( i moje ) bláboly? To snad né.

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 19:38 (No. 11891)Jjohnis

To odo
100% souhlas

Avatar Jjohnis
July 22, 2011, 19:37 (No. 11890)Jjohnis

To old biker to Cadel Evans
Astana - team bez koncepce a disciplíny. Roman, nebo někdo, kdo za něho mluví Astanu vychvaluje - je to chlebodárce a nic jiného než vychvalovat nelze. Ta banda si dělá co chce. Neviděl jsem, že by pro RK něco udělali. RK má Giro a tím přez 3 000 km v nohách, na TDF neměl vůbec být, natož s ambicí nějakého úspěchu. TDF krásnej, krutej a nespravedlvej závod. Cavendish si hřeje polívku spurtera a přitom nesplní limity i když ho do kopců tahají auta. Co na tom, že limity nesplní dalších X jezdců. Pryč s nima. Ať si spurtuje na dráze a necpe se do nejtěžšího etapáku. Pro mne prostě ten rozmazlenej fracek nedojel. Kéž by vyhrál Cadel .................

Avatar dodo
July 22, 2011, 19:33 (No. 11888)dodo

tak to byl dnes fičák,konečně je Voeckler svlečenej,nemá na to a tým by měl přehodnotit pozici lídra,jinak mu moc nepomohlo ani jeho vzteklé nesportovní gesto co dnes předvedl je to -chudák.Jinak doufám že si to Andy zítra udrží i když Evans bude těžkej oříšek,ale co včera a dnes předvedl vítězství si zaslouží.Stará dáma je o taktice a vše se prostě rozhoduje v Alpách
p.s.velká gratulace na Slovensko Peter je dobrej a R,K doporučuji pár tréninků s ním třeba ve Slovenských alpách bylo by to pto něj rozhodně přínosem big_smile.png big_smile.png

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 17:59 (No. 11807)Cadel Evans

Evans má ted asi největší šanci na vítězství a to na začátku vypadalo po defektu jeho kola že skončí v poli poražených,no ta časovka bude ještě hodně zajímavá beer.png

Avatar zdenda_hobík
July 22, 2011, 16:52 (No. 11705)zdenda_hobík

dnes opravdu nemělo smysl se ani snažit udržet, už jde jen o dojetí.
Na ten poslední kopec se těším, jestli to na někoho kromě Voeklera dolehne shock.png

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 16:47 (No. 11699)Cadel Evans

to old biker
Roman odešel z týmu,kde bylo několik lídrů,chtěl zkusit něco nového a Astanu si vychvaluje.Na Giru mu velice pomohly,třeba takový Tiralongo pro něj obětoval téměř vše.Astana je velice bohatý tým a má dobré jezdce,který by měli vést Romana,já věřím,že angažmá v Astaně je dobrý krok.

Avatar old biker
July 22, 2011, 16:36 (No. 11686)old biker

Mám takový pocit, že by Roman potřeboval výměnu týmu. Mám pocit že mu tento nesvědčí, co se dá dělat, dojet to a pak se uvidí.

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 15:51 (No. 11636)Cadel Evans

Roman dnes nejspíše dojede v grupetu a Evans ztrácí jenom kvůli nehodě s kolem a Voekler ztrácí,no pro mě zatím nejhorší scénář jaký může být,ale přesto obdivuju,jak Contador bojuje potom co zažil včera krizi. blink.png

Avatar zdenda_hobík
July 22, 2011, 14:33 (No. 11534)zdenda_hobík

to Michal
Naprostý souhlas, jen bych si dovolil to rozdělit: vyhlašovat vysoké cíle, pokud to není úplně mimo mísu, je naprosto v pořádku. Takové ty alibistické kecy z fotbalu, že jedeme do Lucemburska, ale míč je kulatý, začneme odzadu a uvidíme - toho známe dost.
Spíše místní auditorium mrzí vyhlášení následná, ale i v nich je zřetelný posun k realizmu.
Opětovně vzdejme Romanovi dík za jeho poznámky, protože jinak bychom na ty stránky vůbec nechodili beer.png

Avatar Michal P
July 22, 2011, 14:13 (No. 11516)Michal P

Absolutně nechápu, proč by si Roman pokud se cítí relativně v pohodě nemohl napsat, že se pokusí vyhrát etapu, napsal to zkusil to a bohužel to nevyšlo, co je na tom špatného. Uspět je hodně o štěstí a pokud štěstí něpřalo, proč to nenapsat. Všem rádcům co má kdo a jak dělat a co si může dovolit, přeji v jejich dokonalosti mnoho úspěchů a doufám, že se o své úspěchy zde podělíte, ať víme jak úspěšní lidé zde radí druhým co a jak mají dělat. Plnou hubu keců má každý, ale skutek utek, akorát tak sklenici piva a plnou hlavu rozumů, to jo a pokud někdo úspěšný neuspěje, tak mu to dát pořádně sežrat a v případě úspěchu hlavně nepochválit. Věřím, že ti rozumní pochopí kam je můj příspěvek mířen.

Avatar zdenda_hobík
July 22, 2011, 13:15 (No. 11489)zdenda_hobík

Nemám samozřejmě žádnou osobní zkušenost, jezdím jen sranda závody typu Kolo pro život a hlavně nejsem mladý a trénovaný, ale myslím si, že Roman snad kromě toho Tourmaletu nikdy nešel přes závit, což samozřejmě na Giru několikrát. Tohle hrábnutí na dno je tím, co člověka likviduje nadlouho. Z TdF se oklepe relativně rychle, na vánoce bude v pohodě biggrin.png

Avatar bergamo
July 22, 2011, 13:11 (No. 11487)bergamo

Plně souhlasím s komentářem AIRWARA ! Konečně se objevilo něco lidsky rozumnýho !!! Romane, hodně zdraví a pouč se. Jsi ještě mladej. Držím palce dál. Bergamo

Avatar pekos
July 22, 2011, 12:54 (No. 11476)pekos

...v souvislosti s přibývajícími krickými komentáři Astany jako mančaftu cítím malinké zadostiučinění....nic ve zlým, Romanovi přeju opravdu to nejlepší a nebýt jeho velmi dobrých výkonů na TdF v posledních 3 letech a jeho vynikajícím Giru letos, tak bychom neměli to pokoukání na ČT4 s Jílkovým komentářem a komentářem jeho hostů, které převyšuje Bakyho a jeho telefonáty o 2 třídy...Zpátky k Astaně - stejně jako několik jiných sportovních ředitelů jiných týmů, tak se letos soudruzi spletli : kdo jel letošní Giro, neměl na TdF co dělat. Nikdo nezazářil, nikdo svým mančaftům nepomohl a sami se odvařili ( RK, Tiralongo, Gadret, Kirienka atd.) Contador už teď zřejmě taky lituje. Byl to zbytečný hazard. teď už jde jenom o to dojet se vztyčenou hlavou a se ctí do Paříže, hodně si odpočinout a doufat, že se ta nelidská zátěž letošního Gira a letošní TdF neprojeví nedej bože ještě v příští sezóně. Ale na to jsou snad všichni ti kluci dobře trénovaní...

Avatar zdenda_hobík
July 22, 2011, 12:35 (No. 11447)zdenda_hobík

to Alex
Svatá pravda s Astanou. Ta stejně musí pro příští rok situaci řešit, nemohou vystačit s touto sestavou. Na začátku sezóny se jevil dobře Kiserlowski, pak se ale zranil. Jsem sám zvědav, jak to dopadne. Ale jak ukazuje příklad Europcaru, člověk někdy netuší, kde se kdo vyloupne, viz Rolland. Nemyslím, že by se musel Roman bát o chleba, ale samozřejmě asi v Astaně budou jiné peníze než třeba v AG2.

Avatar Alex
July 22, 2011, 12:22 (No. 11442)Alex

Myslím si dokonce, že samo vedení Astany vyhlásilo veřejný boj, jakýsi konkurs mezi jezdci na lídra týmu. Jinak si těžko vysvětlit, jak je možní, že v první skupině odjíždí Iglinskij a druhou za ním rozjíždí na plné kule Di Gregorio ještě s jedním Kazachem, nebo dva dny předtím když byl Roman v tom rodícím se úniku a jednu chvíli odjížděl ze špice ve dvou, opět Di Gregorio (to bude asi největší Kazík) přitáhl hbitě celou skupinu na jejich záda - a hned vyvěsil nohy.
To jsou všechno z cyklistického pohledu zcela nemožné, neomluvitelné chyby... A nikomu v Astaně to evidentně nevadí. Proto si myslím, že platí to, co jsem napsal v úvodu...

Avatar maňas
July 22, 2011, 12:09 (No. 11433)maňas

Borci z Astany si tak nějak po nešťastném odstoupení Vina dělají co chtějí a to je pak těžké něco urvat.Bohužel je nemožné udržet se sám těch nejlepších,bez podpory ostatních...Buď jsem to zatím nepostřehl,ale od té doby jsem neviděl vzájemnou komunikaci mezi Romanem a ostatními.Nejvíc si povykládá s bývalými kolegy z Liquigasu,což ke konci etapy značí,že s úsměvy jde všechno líp!!!Ale jinak dobrá věc,protože nebýt našeho úspěšného cyklisty v pelotonu,tak by jsme tu nádheru celé Tour viděli v pár záběrech někde ve zprávách.Takže velký dík a samozřejmě přeju hodně síly a zdraví a co nejvíc podpory ze strany fanoušků,kterých je mimochodem kolem tratí docela dost!!!A po dojezdu rychlou a účinnou relaxaci a úspěchy v dalších závodech!!!

Avatar Nico
July 22, 2011, 11:28 (No. 11421)Nico

Tento Rok Roman asi etapu nevyhraje :(

Avatar Roman K.
July 22, 2011, 11:25 (No. 11420)Roman K.

Romane,
za včerejší hodnocení twinkle.png , kdo dělal a dělá jakýkoliv sport ví a pochopí. Fandíme a držíme palce čekému Top Cyklistovi.
Hodně štěstí a sil. twinkle.png

Avatar pantani
July 22, 2011, 11:24 (No. 11419)pantani

To mě pobavilo-nový doping-mechanický,to tu ještě nebylo-dobrý nápad!!Jen nevím,zda by péro vydrželo pohánět celý kopec.

Avatar Pepé
July 22, 2011, 11:11 (No. 11413)Pepé

...hodně lidí by Ti nejraději nabodla klíček do zad...pořádně natočila aby měli každý den pokoukání jak to snadno jede, nastupuje a vyhrává se.....
hop..hop..hop češi, je třeba nestát na "vedení"

- Ve zdraví.. a co možná nejlepším dokonči TdF, děkuji že můžu stále slyšet a vidět Tvé jméno mezi nejlepšími na světě.

Avatar emil
July 22, 2011, 11:03 (No. 11411)emil

Komentář k etapě:naprostá cyklistická fantazie v podání špičkových závodníků-doporučil by jsem záznam jako studijní materiál jak se má závodit!!
Komentář k RK:...............není co dodat!

Avatar Cadel Evans
July 22, 2011, 10:26 (No. 11403)Cadel Evans

Tak Contadora jsme sice viděli po hodně hodně dlouhý době odpadnout,ale být v první 10 po Giru,tak to stále ukazuje,že je nejlepší.Mimochodem když to jel takhle Evans tak skončil v Tour asi 30 a Menchov asi 50,Sastre ani nepovídám,takže stále před ním musím smeknout...

Avatar KájaD
July 22, 2011, 09:48 (No. 11390)KájaD

Ještě k tomu Contadorovi: že ten Kondor na konci Galibieru trochu ztvrdnul ve mě vyvolalo spíš úlevu. Zařadil se tak přeci jen mezi normální lidi a přestal být "HC nelidským dokonalým monstrem" devil.png

Avatar KájaD
July 22, 2011, 09:43 (No. 11387)KájaD

Všechno beru, chápu únavu, bolest. Jen ta prohlášení před etapami příště Romane raději víc realisticky. To nechť je další Tvojí zkušeností, byť necyklistickou, ale spíše diplomatickou. Fandit Ti budu samozřejmě až po Vítěznej oblouk! A dneska zase koukat na přenos a nedočkavě hledat Tvůj dres smile.png

Avatar zdenda_hobík
July 22, 2011, 08:49 (No. 11374)zdenda_hobík

Přikláním se teď k názorům, že jet na Tour byla chyba, ale Roman asi neměl moc na výběr, koho chleba jíš, toho píseň zpívej cry.png
Výsledek Contadora ukazuje, kde je hranice lidských možností v dnešním vyrovnaném sportu.
Dělat z této chyby v rozvrhu závodů dalekosáhlé závěry je nesmyslný "odezdikezdizmus". Roman je špičkový jezdec, který to mnohokrát potvrdil. Budeme mu fandit nadále, protože zcela jistě bude zase jezdit s nejlepšími rose.png

Avatar airwar
July 22, 2011, 07:59 (No. 11370)airwar

Tak Tour se jednoznačně nepovedla, po Giru kdy jel Roman fantasticky a při těch problémech na začátku Tour celekm pochopitelný stav. Jsem rád že i jinak se Roman vrací do normálu, tohle je jeho první reálný a střízlivý komentář po etapě, žádné výmluvy na smůlu, žádné nesmyslné prohlášení jak bude bojovat o vítězství v etapě.Naopak střízlivé zhodnocení situace a chlapské přiznání že teď to prostě nejde, čekal jsem na to dlouho a jsem rád že jsem se dočkal. Díky. twinkle.png

Avatar pantani
July 22, 2011, 05:42 (No. 11368)pantani

Letošní tour prostě navyšla,tak co.Hlavní bylo Giro a pak podle formy a okolností na tour.Okolmosti nepřály a tak to je.ještě bude myslím dost závodů,kde zajede.Proč ho někteří pohřbívají?Inu to je asi naše povaha.

Avatar čtyřkolečko
July 22, 2011, 03:20 (No. 11367)čtyřkolečko

Nějak starý dědek nemůže usnout, tak si ještě tipnu, že zítra mezi odjetými bude Vanendert, kandidát na polka dot jersey, pokusí se získat 30 bodů na prvních dvou prémiích a pak už jen doufat, že Andy nebo Sánchez nevyhrají na Alpe d´Huez. První tam bude pro změnu asi druhý Schleck, Frank, ten však má jen 56 bodů a ani výhra pak na puntíkáč stačit nebude.
Thomasi Voecklere, vydrž, bojuj!

Avatar čtyřkolečko
July 22, 2011, 01:55 (No. 11366)čtyřkolečko

tvs91, 22.09
Výborný komentář! Jen dodám, že s Contadorovým programem to bylo po Giru vachrlatý, a kdyby věděl, že mu odloží to slyšení na pozdější termín, určitě by Giro vynechal a jel Dauphiné a pak Tour. V podstatě ho UCI okradla o vítězství na Tour...
K zítřejší etapě : je kratičká a myslím, že to bude hned od začátku pěkný maso. I tak vidím nejlepší místo na únik těsně před vrcholem Telegraphu a jako nejhorší místo pro ujeté závodníky na té rovině před Le Bourg. Tam už uvadlo úniků!
Jinak si myslím, že už bychom měli Romana nechat v klidu dojet, vytrpěl si toho dost jak na trati, tak od fanoušků, možná i od těch Kazachů...
A uvidíte, jestli v další části sezóny pojede ty ProTour jednorázovky, tak podle mne na San Sebastianu a na té jedné kanadské, již loni v Quebeku vyhrál Voeckler, má velké šance. Natrénováno na to bude mít.

Avatar boza
July 22, 2011, 01:32 (No. 11365)boza

Moc bych to pral Voecklerovi, ale asi mu to bohuzel nevyjde :(

Avatar Pacifikus
July 22, 2011, 01:22 (No. 11364)Pacifikus

To co tady někteří rádobyfandové předvádějí je ubohost... angry.png
Tím, že Roman Kreuziger vyhrál okolo Švýcarska, umístil se 2x v TOP10 naTour de France po sobě a letos byl 6 na Giru dokázal, že patří mezi nejlepších 10 cyklistů planety Země. A vyvraťte to tady někdo. To jsou fakta! twinkle.png
Je mu letos 25 let a jednou bude stát na bedně jedné z velkých tour. To je moje a nejen moje proroctví! cool.png
Roman vyhrál letos na Giru bílý dres a kdyby měl jako hlavní program Francii měl by ten bílý dres letos i tady.
To je bez debat! bye.png

Avatar heli
July 22, 2011, 01:15 (No. 11363)heli

Letošní TdF je o vůli a o srdci. Ti, co se po téměř 3 týdnech vykrystalizovali v TOP 10 mají to základní - dobrou formu a to srdíčko , vůle a štěstí, které přeje připraveným navíc.Z Romanovy účasti nemá cenu dělat dalekosáhlé závěry. Od začátku bylo asi všechno špatně....Zvlášť když byl tentokrát na to Roman sám - na rozdíl od bráchů Schleckových.Také si myslím, že mu tentokrát moc nepomohly tátovy názory, chtělo by to větší objektivitu a odstup.
Ale prosím je to věc názoru a já jsem obyč fanynka, která si nedělá právo na nějaké rozumy a a pravdy...Díky Romanovi je sledování těchto velkých závodů zajímavější, ne nadarmo se traduje, že po MS ve fotbale a olympiádě je to celosvětově nejsledovanější sportovní podnik.

Avatar bj
July 22, 2011, 00:31 (No. 11359)bj

tak ještě jednou....k žádné devalvaci jeho jména nedojde, to že je cyklista na nic si budou myslet jen ty lidi, co znaj cyklistiku jen ze zpráv na nově, to samý platí i o dalších jezdcích, ostatní jezdci ho znají jako dobrého vrchaře a závodníka, ty na něj zpatra určitě koukat nebudou..... ty co to nesledujou si budou možná pamatovat vítěze, o nějakym Schleckovi nic vědět nebudou ani o dalších důležitých momentech........a to že dojíždí někde vzadu?....tak pokud nejede o celkový pořadí, tak co by se honil vepředu...

Avatar the doctor
July 22, 2011, 00:12 (No. 11356)the doctor

to bj: snížení kreditu romana jsem nemyslel jen mezi znalou veřejností ale mezi samotnými cyklisty v pelotonu. Když přijíždí do cíle v grupettu, co si asi řeknou ti nosiči vody ? Na tohodle budem makat, když odpadá v kopci s náma ?...

A to, že si lidi pamatují jen vítěze, je blbost. Pokud cyklistiku sleduješ, pamatuješ si i nezapomenutelné momenty. Pořádný únik Andyho, boj Voecklera, vytuhnutí AC..

Opravdu si nemyslím, že když Thomas Voeckler nevyhraje Tour, tak si ho nikdo nebude pamatovat. Nejde jen o výsledek, ale taky o průběh, jak se k němu došlo..

Avatar bj
July 22, 2011, 00:00 (No. 11353)bj

"Roman sice tvrdí, že je to dobrá zkušenost, ale pro mě to je akorát hazard s jeho jménem, kde dochází k devalvaci jeho postavení v pelotonu."

Tak v tom případě se svým jménem hazardujou všichni kromě toho co vyhraje, protože toho jedinýho si možná zapamatujou ty co to nesledujou, a cyklistiku znaj akorát ze zpráv na nově.....jinak si nemyslim, že by se na RK po téhle tour koukali z patra.....určitě o něm vědí jakej je to dobrej vrchař a závodník

Avatar Bugsy
July 21, 2011, 23:57 (No. 11352)Bugsy

the doctor: ta kombinace Giro a pak Vuelta sed nabízela, ale to právě nešlo - Vino zavelel: "potřebuju tě jako mého domestika na Tour a bez debat, proto jsem tě do mé stáje Astana koupil, a proto tě platím...", a všichni bohužel vidíme to Romanovo nedůstojné trápení. O něj totiž v Astaně nejde, je to stáj postavená a financovaná pro jednoho muže, toho času v nemocnici...

Avatar demon
July 21, 2011, 23:53 (No. 11351)demon

Romane, to vůbec nevadí, že to nevyšlo na TdF.
Okolnosti byly letos proti Tobě. Giro + pády je dost na každého.
Uzdrav se, přes zimu natrénuj a na jaře to ještě všem ukážeš.
Doufám, že Astana Tě vyšle na velké závody s dobrou podporou. Dneska ukázali, že jezdit umí.
Držím palce do příští, pro Tebe velmi důležité sezony. Pojedeš o novou smlouvu a věřím, že těch vítězství bude tolik, aby jsi uspokojil i všechny fanoušky.

Avatar the doctor
July 21, 2011, 23:38 (No. 11349)the doctor

podle mě největší chybou bylo vůbec na Tour ject. Ject nejtěžší Giro poslední doby a potom nelehkou Tour nedokáže obstojně ject ani AC, natož Roman. Raději měl zvolit kombinaci Giro - Vuelta a pokusit se třeba o bednu. Roman sice tvrdí, že je to dobrá zkušenost, ale pro mě to je akorát hazard s jeho jménem, kde dochází k devalvaci jeho postavení v pelotonu.

A ohledně jeho (ne)pokusech o vyhrátí etapy. Všichni očekávají trošku větší bojovnost. Ono když si během 3 týdnů 17 vystoupíte, protože se šetříte na jinou etapu, nevypadá to moc závodnicky. Možná by Roman měl přes zimu potrénovat s Thomasem. Protože Pan závodník Voeckler ukázal srdce bojovníka, jaké jsem ve sportu už dlouho neviděl (u Romana ani z poloviny).


Avatar Cadel Evans
July 21, 2011, 23:34 (No. 11348)Cadel Evans

U těch 25 let bych řekl,že je na tom Roman dost dobře.Na Giru to vyhrál a nebýt Andyho tak tuto soutěž ma Tour vyhrál též.A když kouknu na tenhle ročník,kdyby se Roman zaměřil na Tour,tak na Tarameeho bezpochyby má,takže bych řekl že jeho růst je normální,to akorát Andy a Alberto jsou 'mimozemštani' bych řekl já biggrin.png

Avatar bandwagon
July 21, 2011, 23:11 (No. 11344)bandwagon

Dalo by se polemizovat, co znamená věk 25 let. Contadope, Schleck, Cav, Štybar jsou v jeho věku a co mají za sebou. R. někde říkal, že asi zraje pomalu, tak věřme tomu, že to tak je a největší úspěchy třeba přijdou později podobně jako u Lukáše Bauera. Anebo je to prostě široko daleko nejlepší silničář v Česku, ale na světovou špičku mu něco chybí a my od něj čekáme víc, než je v jeho schopnostech.
Na Vueltu už ho neposílejte, tři Tour v sezoně bych nezvládl ani já (myšleno před telkou) big_smile.png

Avatar bojar
July 21, 2011, 23:07 (No. 11343)bojar

co to tady melete,je to nezdar,kolabs,a možná nastane i degradace. wink.png

Avatar Koala
July 21, 2011, 22:59 (No. 11340)Koala

Zdravím všechny příznivce Romana a cyklistiky, kdo občas vyjede na kole (ne na pivo) tak ví....Romanovi přeji vše nej a doufám, že nám připraví ještě spousty pozitivních pocitů. I to že nevzdal TdF po pádech a zranění zápěstí je zkušenost do budoucna. Kdo čekal na Tour od Romana víc je blázen, protože Giro bylo letos extremně náročné a potvrdil to dnešní výkon Alberta. Vím že všichni bychom ho viděli raději někde jinde, ale..... A co se týká jeho vyjádření: Kdokoli z Vás sportoval, ať už závodně i nezávodně (fotbal někde za barákem) tak jste všichni nastupovali do zápasu se soupeřem s tím, že neprohrajete, teprve v průběhu jste poznávali že třeba momentálně na svého soupeře nemáte. A to je stejný, Roman chce, ale prostě to nejde. Proto buďmě rádi že máme ve světovém peletonu někoho komu můžeme fandit. A kdo nechce tak ať nefandí a kritiku ať si nechá k pivečku do hospůdky.
smile.png

Avatar bj
July 21, 2011, 22:55 (No. 11339)bj

i kdyby mu ta vítězná etapa neměla vyjít, tak mu stejně budu pořád držet palce, 6 na Giru a vlastně držel bílej trikot....je mu teprve 25, prostě jedná taková smolná GT by stejně časem přišla, tak snad si smůlu vyplácá tady a pak už to bude fajn rolleyes.png ...jinak jsem zvědavej na příští rok, protože je olympiáda, tak nevim kdo z favoritů pojede tour i olympiádu pouty.png

Avatar filp
July 21, 2011, 22:54 (No. 11338)filp

andy mne dnes prisel jako kdyby v nem nekdo natahl pero.rad bych se pletl, ale prisel mi az moc dobry oproti ostatnim. Jinak vyhraje Voeckler jeho srdce.

Avatar komik
July 21, 2011, 22:54 (No. 11336)komik

Určitě, možné je vše. Třeba je tam trochu šprajc za to, že ho tehdy po pádu nedovezli dopředu...smile.png

Avatar Marco Pantani
July 21, 2011, 22:51 (No. 11335)Marco Pantani

komik
Ono je asi těžké vzdát Tour. To ví ale jen závodníci, a pokud odstoupil Vino, asi chtělo vedení Astany mít na Tour jednoho z lídrů. Myslím, že sám Roman by se možná rád na Vueltu nachystal, ale nikdo neví, co tam všechno hraje roli. smile.png

Avatar komik
July 21, 2011, 22:48 (No. 11333)komik

Je to tady jak na horské dráze. Líbí se mi všechny názory, protože na názor má narok každý, už jen proto, že se všichni vracíme každý den k televizi a čekáme na okamžik, který nás vynese někam k euforiismile.png A když se nic nestane, vracíme se zase další den a stále věříme...
Já osobně si myslím, že Roman trošku hazarduje dobrým jménem...dvakrát upadl a je zraněnej, nemůže jet to co by chtěl, lídra už tam dávno nemá, tak to měl možná zabalit dábno a třeba se nachystat na Vueltu.
To je další názor z mnoha. PS: Zítra opět budu chvátat z práce, abych to stihl, protože co kdyby...smile.png

Avatar Marco Pantani
July 21, 2011, 22:47 (No. 11332)Marco Pantani

Přesně jaks napsal. Jak jej ta ruka limituje ví jen on a doktoři. Proto mi příjde úplně mimo kritizovat někoho, u koho nevíme, jak zdravý je. Jinak Thomas je parádní. Už jsem zde psal, že do letošní Tour je milovala celá Francie, teď jej miluje celý cyklistický svět. Má správné závodní srdíčko.

Avatar bandwagon
July 21, 2011, 22:43 (No. 11331)bandwagon

bj
ano, zaútočil, taky mě ta etapa strhla, ale dál už nic. Mně je prostě sympatičtější např. Voeckler, který s pokorou odhání novináře, kteří mu předhazují roli možného vítěze a místo toho bojuje a doslova tam nechává duši. Jeho dnešní výkon se jinak nedá popsat. twinkle.png

MP
nakolik Romana omezuje zápěstí ví nejlépe on. Třeba Hoogerland je na tom asi hůř a dojel čtvrt hodiny před ním. Ale jak koukám do výsledkovky, tak možná chtěl Roman procvičit angličtinu s Georgem smile.png (což je mimochodem můj oblíbenec)

Avatar Cadel Evans
July 21, 2011, 22:39 (No. 11330)Cadel Evans

Roman dokázal z českých jezdců v Pro tour asi nejvíc.Předtím v Tour byl myslím nejlepší Padrnos na nějakým asi 80 místě.Ted máme jezdce,který dokáže dojet v těch nejprestižnejších třítýdenních závodech v první desítce a vy tady někteří říkáte,že Roman je průměrný závodník nebo dokonce domestik tak to se asi může stát jenom v Česku... sad.png

Avatar filp
July 21, 2011, 22:37 (No. 11329)filp

bikec - kolik nasich kluku jelo jeden z tech tri nejvetsich etapaku? To se da asi spocitat na prstech. Ti by mozna mohli kritizovat. Vzdyt v dobe nedavne nasi nejlepsi ani nebyli schopni akceptovat tempo na MS.

Avatar davelmn
July 21, 2011, 22:31 (No. 11327)davelmn

Zítra se jede legendární výstup na Alpe-d’Huez. Už se na to hrozně těším a přeju Ti hodně štěstí i když ti to ted nejede. Astana se dnes poprvé díky Iglinskému předvedla v lepším světle. Ale stejně mám pochyby o tom jak ten team na TdF funguje....jestli by nebylo lepší po sezoně přestoupit dokud je čas.

To bandwagon: Roman jede suverennéně svůj nejhorší závod. A jelikož nejede na celkové umístění a propásl i šance na nějakou etapu, tak je to opravdu špatné. Ale neberu nějaké řeči o výmluvách. Mohl to zabalit hned po tom pádu a nikdo by zde nic neřešil. Spíš by mě zajímalo jestli Roman má kolem sebe lidi, kteří dobře zanalyzují tenhle neúspěch. A jestli má vedle sebe kvalitního jezdce od kterého něco pochytí. Na jedničku v týmu Roman nemá, aby ji dělal v Astaně. Doporučuji přestup zpšt do nějaké standardní stáje a pořád se učit a učit od těch lepších.

Avatar Fanouš
July 21, 2011, 22:30 (No. 11326)Fanouš

Tak jsem se zaregistroval, aby se mohl vyjádřit.
Romane, díky za všechny dosavadní dobré výkony, zvláště poslední Giro. Je skvělé mít české želízko v ohni a pro propagaci cyklistiky u nás děláš hrozně moc. twinkle.png
Jeden nepovedený závod nic neznamená. Někdy to prostě nejde, jak nám dneska ukázal i Contador...a i další shořeli jako papír. Vzhledem k únavě z Gira, zranění a asi i nedostatku zkušeností s úniky to zatím nevyšlo ani na etapu. Tak snad zítra! Důležité je ale využít i negativní zkušenost a v příští sezoně být silnější. A hlavně zůstat čistej...
Pro "skeptiky": Chápu, že jste zklamaní z Romanova výkonu, ale pokud si potřebujete vybít frustraci, udělejte nám laskavost, vyjeďte radši někam na kole a nekydejte hnuj na Romana. To teď opravdu nepotřebuje.

Avatar bj
July 21, 2011, 22:26 (No. 11325)bj

už jsem to tu psal, ale klidně to zopakuji
to vyjádření o puntíkatim dresu RK bylo před první opravdovou horskou etapou, a hned na Tourmaletu taky zaútočil......

Avatar Marco Pantani
July 21, 2011, 22:24 (No. 11324)Marco Pantani

To psal o volném dnu, kdy netušil, že se mu stav ruky nebude zlepšovat a možná doufal v lepší kondici. smile.png Že to nevyšlo, bohužel, stalo se. Takový Toni Martin všechny namlsal, jak bude v Top 10. Dnes dojel po časovém limitu a to mi příjde jako větší vychloubačství. beer.png

Avatar bandwagon
July 21, 2011, 22:21 (No. 11323)bandwagon

MP
že jo? Ironie mi vždycky šla, ale co jiného mám napsat, když tady čtu prohlášení typu: mým cílem je vyhrát etapu a v merku mám puntíkatý dres? Nejsem tak zaslepený, abych obdivoval pravidelné dojíždění do cíle čtvrt hodiny po funuse. Ať si své cíle nechá pro sebe a radši nás překvapí! To budu psát jinak a budu to myslet vážně smile.png

Avatar bikec
July 21, 2011, 22:16 (No. 11321)bikec

vy jste tady všichni,nebo skoro všichni idioti!!! Roman není atlet nebo fotbalista, aby mohl do každýho závodu naplno!!! Pochopte, že profi cyklista ztraví třeba i 80 závodních dní v roce, z toho je průměrně 5 hodin na kole.nejde pořád jet naplno!!!závody se berou i jako trenink a "vystupovaní" když se začíná závodit. Roman už má splněno na Giru a když tu spadl, tak co by tu dokazoval, že se mu nepovedlo skočit do správně skupinky uprchlíků, je to o štěstí!! Vy jste asi nejeli žádný etapák,tak nevíte o čem to je!!!já jsem kolikrát ani nedokázal dojet dopředu jaká je to tlačeníce v 60 km/h natož být 3x v uniku za etapu jak Roman!!!!
Tím, že si Roman tady vystupuje, tak bude mít lepší formu po tour než kdyby jel naplno!!!
Romane,držím ti palce twinkle.png

Avatar Dafka
July 21, 2011, 22:16 (No. 11320)Dafka

Jsem rád za fér hodnocení,myslím,že je třeba si na to dávat pozor.Prostě se TDF nepodařila a to se může stát.Je třeba si z toho vzít ponaučení a uspět na Grand Tour to se musí sejít všechno.Top výkonost,štěstí,hlava a myslím ,že se nedařilo nic a je to určitě těžké.Je třeba si z toho vzít ponoučení a tohle může být jen ku prospěchu ,když se to vezme za ten dobrý konec.Já oceńuji ,že to Roman chce dokončit a nezabalil to.Patří do širší špičky a teď jde o to jestli to půjde směrem k průměru a nebo se to podaří až do té úplné elity.Nevím kdo má přesně aktuálně největší vliv na Romana v přípravě a pak v návaznosti na psychiku ,ale já si myslím ,že není tahle TDF vůbec na škodu.Některé vyjádření Romana a některé komentáře táty to jsem docela koukal jak jsou na hrušce.Např.táta ve studiu ke Cavendishovi:To ,že není vrchař a je rychlostní neznamená ,že jím musím pohrdat.Jasné je ,že celková klasifikace je hodnotnější,ale 19 zářezů na TDF o něčem svědčí.Já myslím,že je dobře pro Romana tahle TDF,trocha víc pokory bude ok.Přeji úspěšný dojezd do cíle,dále jen to nej a příští rok jedu fandit a je jedno jestli to bude Giro a nebo TDF a věřím ,že bude na tu špici.

Avatar tvs91
July 21, 2011, 22:12 (No. 11319)tvs91

No a ještě je před námi zítřek. Lídři se budou hlídat, domestici odpočívat biggrin.png , možna zítřek je ten správny den? twinkle.png

Avatar tvs91
July 21, 2011, 22:09 (No. 11316)tvs91

bandwagon: Všechny které jsi jmenoval, tj. (LL Sanchez, Hushovd, Hagen, Roy a sposta dalších) se připravovali celý rok na TDF a nemysleli na celkové pořadí, ale připravovali se na to, že budou chodit do úniku a pokoušet se vyhrát etapu. Pak je tady druhá skupina (Gesing, T.Martin, Leiphaimer, Roche), kteří chtěli jet na celkové pořadí a taky jim to moc nejde. Roman se připravoval na Giro d´Italia a všichni ti jezdci, kteří jsou výše jmenování Giro neabsolvovali, tudíž mají o jednu Grand Tour v nohách méně. (Je to dost cca 3500 km, navíc Giro bylo letos extremní). Roman psal, že se pokusí nějakou etapu vyhrát, tj. musel by je porazit. V důvodů zranění, štěstí na úniky a jiných, se mu to nepovedlo. Jedním z hlavních důvodů je to, že má v nohách Giro. Dva GT v řadě absolvovat a ještě mít slušné výsledky je nadlidský výkon. Dnes jsme se mohli přesvědčit, že i AC, který je považován za nejlepšího jezdce od doby Eddyho Mercxe (pardón, jestli jsem jeho jmého nenapsal správně) to zřejmě nedokáže. Naposledy se to povedlo v EPO době Pantanimu. Myslím si, že Alberto uý Giro nikdy nepojede, teda pokuď chce vyhrávat v Tour. Navíc Roman má teprve 25let, polovina z lidi co jeli letos Giro už z Tour odstoupila a to byli většinou staří mazáci a nezvládli to. Já si myslím, že mu nikdo nemůže nic vyčítat.

Avatar Ondrejek
July 21, 2011, 21:57 (No. 11308)Ondrejek

Nevadí Romane! Každý den není posvícení. Budou i další závody a výhry určitě přijdou. stačí pořád makat! Tak hodně zdaru, ať dojedeš do toho Paříže.

Avatar bojar
July 21, 2011, 21:52 (No. 11302)bojar

jo romco,klub přátel cyklistiky tě zve na vyjíždku,máme věkový prúměr 55 let a prúměr na silnici kolem40 km.pokud si vystoupíš,počkáme na tebe v hospodě. biggrin.png biggrin.png biggrin.png

Avatar Marco Pantani
July 21, 2011, 21:51 (No. 11300)Marco Pantani

bandwagon
Úsměvný příspěvek. smile.png

Avatar bj
July 21, 2011, 21:51 (No. 11299)bj

"Nechceš přece být jen kvalitní domestik s pověstí vrchaře, co kdysi vyhrál etapák a pak dlouhé nic. Já si totiž z tvé kariéry nepamatuju žádný jiný oslnivý úspěch než ve Švýcarsku. Od té doby jsi takřka zmizel z očí. Sem tam někde v popředí v etapě, ale koho to zajímá, když to není bedna? Po pár týdnech nikoho."

biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png

Avatar bojar
July 21, 2011, 21:46 (No. 11296)bojar

není možná,roman dnes nevystoupil,ale odpadl.no co,zbývá se dotáhnout do paříže a pak si odpočinout.metody přípravy v astaně jsou asi stavěné na ruské bojary a ne na romana. biggrin.png biggrin.png biggrin.png

Avatar bandwagon
July 21, 2011, 21:44 (No. 11293)bandwagon

Přemýšlím, kolik je asi nespokojených fandů RK, určitě x násobně víc než těch, kteří se speciálně zaregistrovali, aby se mohli vyjádřit.

Neberu výmluvy na to, že se mu nedaří dostat se do úniku. Jsou LL Sanchez, Hushovd, Hagen a další horší jezdci, že je peloton klidně nechá ujet, aby mohli vyhrát etapu? A co Roy, Delaplace, Lelage a hromada dalších, kteří jsou v úniku pomalu každý den? Ne. Jsou lepší. Bojují. Ono to nebude v tom, že peloton tadyhle a peloton támhle. Romane, nebuď takový uplakánek. Asi zase tak moc nechceš něco předvést. Nikdy to nevzdávej. Nikdy, nikdy, NIKDY to nevzdávej. Zkoušej to tak dlouho, dokud to nevyjde.

Rozeber si, v čem se můžeš zlepšit a zamakej. Evidentně do toho nedáváš všechno. Nechceš přece být jen kvalitní domestik s pověstí vrchaře, co kdysi vyhrál etapák a pak dlouhé nic. Já si totiž z tvé kariéry nepamatuju žádný jiný oslnivý úspěch než ve Švýcarsku. Od té doby jsi takřka zmizel z očí. Sem tam někde v popředí v etapě, ale koho to zajímá, když to není bedna? Po pár týdnech nikoho.

A k Astaně – důvody přestupu jsou Romanova věc, ale tenhle tým ve mně nikdy nevzbuzoval sympatie. Proč hvězdy, které ho okusili, po roce po dvou zdrhli? Doufám, že to samé udělá Roman a zdrhne včas. Rusáci nejsou pověstní tím, že umí hrát týmově, stejně tak Češi jsou známí tím, že v juniorech jsou mezi nejlepšími na světě a pak zapadnou do průměru. Zatím to s RK vypadá, že je v tomhle ohledu Čech jak poleno.

Každopádně RK přeju, ať jeho kariéra nabere jiný směr a bude se o něm psát, že tady a támhle dosáhl historického úspěchu. Moc mu to přeju. Schází maličkost – víc dřiny. Tak bojuj!!

Avatar skalda
July 21, 2011, 21:41 (No. 11290)skalda

Romane skvělé Giro twinkle.png ...na vzdory zranění bojuješ na TdF twinkle.png ...tohle moc lidi nepochopí angry.png ..přeju Ti hodně zdraví a štěstí twinkle.png . twinkle.png

Avatar bj
July 21, 2011, 21:30 (No. 11276)bj

hlavně si nedokážu představit, jak by ta výsledková listina vypadala, kdyby tolik favoritů už nevypadlo....

Avatar bj
July 21, 2011, 21:28 (No. 11274)bj

pořád věřim, že zítra by v tom kopci roman mohl nastoupit twinkle.png ....ale asi bude muset jít sám, kdo by s nim taky chtěl jet do kopce biggrin.png

Avatar Ciba
July 21, 2011, 21:25 (No. 11268)Ciba

Romane, hlavu vzhůru, zítra je taky densmile.png
6. místo na Giru a dojet TdF navzdory zranění je parádní výkon, díky za něj smile.png

Avatar bj
July 21, 2011, 21:22 (No. 11266)bj

Super výkon od Iglinskiho, etapu od etapy je Astana víc vidět twinkle.png ...navíc mi připadá, že kameramani na motorkách maj romana nějak rádi, když totiž zabíraj balík tak ho tam hledaj biggrin.png ....jinak Schleckův výkon fakt super, i když je teda moc nemusim.....ale i přesto věřim, že vyhraje asi Evans...Voeckler ten kdyby neměl žlutej trikot, tak se tam asi neudržel, ale je to bojovník twinkle.png

Avatar vagon
July 21, 2011, 21:20 (No. 11263)vagon

Romane bojuj zitra!!! jinak fair hodnoceni, hodne zdravi a silny nohy!!!

To upload a comment you have to be login.

Log inNew registration

 
Brucknerův dům