Giro di Italia 2012
Photo No. 50: Giro di Italia 2012 (Open in new window), Author: Tomáš Hrubý ©, Date: May 3, 2012
Description: Giro di Italia 05/05/2012 - 27/05/2012
Login/Out Log in (New registration)You are here: RomanKreuziger.com » I took it easy today
 
Inzerce Ihned

I took it easy today

šipka - arrow Back to the articlesAdded Sat July 23, 2011, 17:47  |  Number of view articles 8496x  |  Comments Comments (64x)
Topic: News  |  Serial: Tour de France
Foto proteam-astana.comRoman entered the final time trial that saw significant changes in the overall classification without any ambitions. Cadel Evans is close to his first Tour victory and the last stage will hardly change anything.

“As for the front positions, the time trial turned out as everyone had expected. It came as no surprise that Andy lost a lot of time on Cadel and, in the end, he comfortably beat him. He pulled off a brilliant ride and my compliments to him are in place.” Roman said after the last stage. Evans almost won the time trial, having lost only seven seconds on the German rider Martin. 
 
Roman had nothing to lose in today´s time trial. “We already had a problem on our way to the start. We set out to the venue, which was 55 kilometers away,  three hours in advance but we got stuck in a traffic jam and it took us two and half hours to get there. As soon as we arrived I put on the racing suit and without any warming-up I headed for the starting house. I didn’t feel bothered at all because I took it easy today. This Tour is over for me. The only thing I can´t wait for is Paris, and then the long-anticipated rest,” Roman revealed.  
 
Stage 20 (time trial 42.5 km, Grenoblu): 1st Martin (Ger) 55:33, 2nd Evans (Aus) +7, 3rd Contador (Spa) +1:06, 4th De Gendt (Bel) +1:29, 5th Porte (Aus) +1:30, 6th Peraud (Fra) +1:33, ... 99th Roman Kreuziger (Cze/Astana) +6:10.   
 

      More

Reklama
Avatar Ventoux
July 26, 2011, 20:55 (No. 12425)Ventoux

to ali_baba
Ty tady tvrdíš, že měsíc mezi Girem a Tour a je dost času na regeneraci a že to vše je od Romana alibismus? Ctěl bych tě vidět na kole, experte! angry.png

Avatar Pacifikus
July 25, 2011, 22:54 (No. 12366)Pacifikus

To Dafka: V podstatě s Tebou musím souhlasit, ale kolik je mezi těmi 35 cyklistů do 25 let? Myslím, že když zohledním výkonnost za poslední 3 roky, tak max. 3. twinkle.png
Jinak žebříček UCI považuji za naprosto neobjektivní a větina cyklistů ho ani nesleduje, takže sami kolikrát ani nevědí, na které pozici se nacházejí... biggrin.png

Avatar JiříKŠ
July 25, 2011, 10:35 (No. 12311)JiříKŠ

Ropmane, držím palce, ať je ruka brzy úplně OK.

Avatar JiříKŠ
July 25, 2011, 10:34 (No. 12310)JiříKŠ

to bojar 23.7. 22:02
Názory jsou od toho, aby se různily.
Já naopak oceňuji Romana, že se o ty své podělí s veřejností. Alespoň víme, jak se cítí a o co by se rád pokusil. No, nevycházelo to.

Avatar čtyřkolečko
July 25, 2011, 02:04 (No. 12304)čtyřkolečko

Staří fandové raději sledují žebříčky na cqranking.com (Cycling Quotient), jež UCI neuznává. Jsou objektivnější, zohledňují všechny závody všech kategorií, od GT po 2.2s, včetně závodů U23 a národních šampionátů. Navíc tam bezpečně naleznete výsledky všech jezdců s licencí na všech odjetých závodech, a to i kolik let zpět, odkazy na stránky jezdců atd.
Roman je tam po Tour v letošním žebříčku 40., v průběžném klesl z 38. místa na 58.
Letošní vede Contador před Gilbertem, Evansem, Voecklerem, Scarponim;
průběžný pak Gilbert před Contadorem, Nibalim, Evansem, Scarponim.

Avatar bandwagon
July 24, 2011, 23:18 (No. 12299)bandwagon

V letošním žebříčku UCI je Kreuziger na 17. místě na světě. Počítáno před TdF, po které se propadne o několik míst (asi dost) dolů, protože na TdF je hafo jmen, kteří skončili o několik světelných let před ním. Momentálně jsou za ním oba Schleckové, Fuglsang, Basso, Cunego.....Sám jsem zvědavý.

Avatar čtyřkolečko
July 24, 2011, 22:26 (No. 12289)čtyřkolečko

nickovi112 :
Také jsem si myslel, že toto je stránka Romaných fandů... Někteří zdejší přispěvovatelé ovšem nebyli ochotni číst ani příspěvky a rozhovory samotného Romana. O tom svědčí třeba odbornická diskuse kolem Romanovy účasti (a ambicích) na letošní Vueltě, ačkoliv Roman tu již o svém programu po Tour promluvil. Pro ty, kdo si toho nevšimli, to zopakoval v dnešním rozhovoru, jen už nezmínil VC Plouay v Bretagni.
Libí se mi váš popis pocitů z etapáku, jež jste absolvoval, já něco podobného zase pamatuji jako atlet - běžec... Dívám-li se na Tour, zdá se mi rovněž, že sleduju nadlidi...

Avatar Dafka
July 24, 2011, 21:48 (No. 12284)Dafka

To Pacifikus:Osobně jsem velký fanda Romana a dále budu,ale s tvrzením,že je v 10 aktuálně nejlepších na světě tak to si nemyslím.Je v širší špičce a na tu absolutní elitu to ještě není ,pak je širší špička a tam si myslím,že Roman patří .V první 10 to dneska může zajet cca 35 lidí a já jsem moc rád ,že i Roman.Přeji Romanovi dál jen to nej.

Avatar Nick112
July 24, 2011, 20:36 (No. 12260)Nick112

to bernard. Sebereflexe pro každého biggrin.png stejně ale nevidím důvod a oprávnění romana kritizovat. tohle je stránka fandů, nebo ne?

Avatar biker
July 24, 2011, 19:56 (No. 12250)biker

Romane,přeji brzké uzdravení nemocné ruky a asi i trochu zlomené duše.Vždy vše nevyjde jak by si člověk přál,ale to je život.Zase bude lépe.Ostatně letos máš splněno.Šestý flek na Giru je úspěch ať si kdo chce říká co chce.Hodně štěstí.

Avatar Pacifikus
July 24, 2011, 19:47 (No. 12248)Pacifikus

To co tady někteří rádobyfandové předvádějí je ubohost...
Tím, že Roman Kreuziger vyhrál okolo Švýcarska, umístil se 2x v TOP10 naTour de France po sobě a letos byl 6 na Giru dokázal, že patří mezi nejlepších 10 cyklistů planety Země. A vyvraťte to tady někdo. To jsou fakta!
Je mu letos 25 let a jednou bude stát na bedně jedné z velkých tour. To je moje a nejen moje proroctví!
Roman vyhrál letos na Giru bílý dres a kdyby měl jako hlavní program Francii měl by ten bílý dres letos i tady.
To je bez debat!

Avatar Zenon Jaskula
July 24, 2011, 19:21 (No. 12247)Zenon Jaskula

jongi: já ty zvratky na seznamu nečtu a tady se jim taky vyhýbám smile.png
Gr.St.Bernaard: pravda je ta, že letos Roman moc bohatej závodní program neměl. Tím mám na mysli program, kdy jel opravdu na výsledek. Na lídra stáje fakt dost málo.
Ale budiž mu útěchou, že takový Gesink či van den Broeck se zaměřili prakticky jen na Tour a jak dopadli..Bylo by na čase, aby se tato generace probrala a začala především závodit a ne se jen připravovat celý rok na jeden vrchol sezony

Avatar jongi
July 24, 2011, 19:04 (No. 12246)jongi

To že tyhle zvratky čtu na seznamu.cz už jsem si zvykl, ale tady sem to nečekalsurprised.png
Ani bych se nedivil kdyby ty diskuze jednou provždy admin zamknul.
Někdy se fakt stydím za to , že jsem Čech....

Avatar Gr.St.Bernard
July 24, 2011, 19:00 (No. 12244)Gr.St.Bernard

Po týdnu vám upadnou kola u auta. Ale nesmíte říct proti výrobci půl slova. Kolikpak aut jste už vyrobili. Pekař vám prodá nedopečené rohlíky. Kritizovat to ale nesmíte. Kolikpak toho máte odpečeno? Proberte se přátelé.
Sezona skončila, pokud má Roman dostatek sebereflexe, tak si z ní odnese určité zkušenosti. Pokud jeho táta, který na něj má asi zásadní vliv, nežije v paralelním vesmíru, tak musí vidět, že aby se splnil sen nás všech, vítězství Čecha v grandtour, tak toho musí Roman hodně zlepšit (časovku, odolnost, vůli - tu hlavně, školitelé Voeckler a Evans, asi i stáj, utěšování sebe sama, že Paříž Nice je jen trénink atp.). Sebereflexe mu pomůže a věřím, že příští rok doženem Slováky a i my budem mít bednu z grandtour.

Pokud ne, tak je tu řada vlčáků, kteří si Romanovu pozici rádi vezmou a ono mu pak nezbude než opravdu jezdit jen na ty puntíky a být domestik. Příští sezona je proto hodně důležitá a přeji mu hodně tvrdé práci a zakousnuté zuby a už žádné etpay zhodnocené stylem "jel jsem v klidu a pomohl jsem Boratovovi k 17. místu".

Avatar Zenon Jaskula
July 24, 2011, 18:49 (No. 12243)Zenon Jaskula

vocho67: tenhle názor, že se k Romanovi může vyjadřovat jen on sám, protože by mu nikdo z nás nestačil, už tu začíná být silně k smíchu biggrin.png
AC Frehley: s tím mistrákem bohužel souhlas

Avatar vocho67
July 24, 2011, 18:29 (No. 12242)vocho67

Kdo velké závody pravidelně sleduje,ví proč to tak je. Momentálně není v naší zemi člověk, který by mohl Romama kritizovat. Je u nás nejlepší a pokud si někdo myslí něco jiného, má možnost se ukázat! Takže honem trénovat, at to za rok Evans odnese!

Avatar Nick112
July 24, 2011, 17:26 (No. 12228)Nick112

stejně Romana obdivuji. závodil jsem na kole, objel jsem i pár etapáků(max 6dní) v Itálii a Německu. bylo to sice s nějakými Béčkovými týmy, ale přesto jsem se na špici ani neukázal. Nešlo to, nechápal jsem ty, co v takovým kvapíku můžou tahat špici, nastupovat... každej co objede Tour je pro mě člověk z jiné planety

Avatar AC Frehley
July 24, 2011, 16:46 (No. 12219)AC Frehley

No proč kritizuji?
protože mě to štve.
Čekal bych že RK přijede na mistrák (jako F. Schleck, Gilbert, Cancellara, Chavanel atd.) - vyhraje o parník, v cílovém kopci si to rozdá se Saganem - udělá show.
Pak přiveze půlku Astany na Pha-KV-Pha.
A bude mediáně vystupovat adekvátně situaci
(no visím tam, jedou hrozný peklo, ale vydržel jsem)
Namísto toho neustále čtu, že se připravuje na budoucí "velké" úspěchy na Grand Tours a český mistrák atd je mu u pr....
To je v pohodě, jistě české cyklistice nic nedluží a může si dělat co chce, ale pak nemůže čekat, že ho tady na webu (určenému českým fanouškům) budou všichni vynášet do nebes.
a štve mě to o to víc, že je to špičkový cyklista, jakého jsme dlouho neměli.

Avatar Cadel Evans
July 24, 2011, 16:14 (No. 12218)Cadel Evans

Kritika,kritika a zase kritika,bohužel pro některé pesimistické 'fanoušky' zde by chválili Romana pouze asi za vítězství v Tour a na Giru najednou.Když je pro Vás taková nula,průměrný jezdec,který všude odstupuje,tak proč se jím zabývate.Tím ,že ho kritizujete akorát dokazujete,že je dobrý jezdec,protože kdyby jste sem nic nepsali tak byste měli pravdu,že je průměrný.Sice jste zatvrzelý že pravdu máte vy,tak se podívejte na eurosport a čt4(a ne na novu!!!) a poslechněte si názory expertů,např:Dnes Tesař krititizující právě vás kdo na RK nadáváte a myslíte že jste většími odborníky než bývalý cyklisté...ASI TĚŽKO!!! angry.png

Avatar valodja
July 24, 2011, 14:42 (No. 12213)valodja

Tak jak to vidím já: Na Giru Roman naznačil, že je schopný se posouvat po krůčcích výše. 6. místo bylo ok, jel, na co měl. Top 5 by mohl dát, kdyby se potkal s opravdu optimální formou. A to i na letošní Tour (pokud by předtím nejel Giro). Letošní Tour se začalo naplno závodit až ty 4 dny v Alpách a, jak jsem to sledoval, Roman by to byl býval schopen odjet někde na úrovni dvojice Basso/Cunego a bílej by měl. Po odpadnutí favoritů to byla lehčí tour, než minulé roky. V top formě mohl jet na úrovni Contadora. Opravdu škoda, že se letos nemohl realizovat. Jinak ohledně dojezdu se zraněním: ono, prohlásit, že je to naštíplé a že to balí by bylo asi to nejjednodušší a nejrozumnější, ale na to rozhodnutí měl tak 24 hodin a prostě ho lákalo pokusit se zjistit, zda by se ještě něco nedalo vymyslet. Snažil se myslet pozitivně, ale prostě tělo už fungovalo v nějakém nouzovém modu a celková závodní pohoda byla v nenávratnu. To se dá pochopit a zároveň i to, že pak už bylo hodně těžké to zabalit, bo to by byla kritika ještě zžíravější...Samotnému se mi líbily výkony Evanse a Voecklera, měli formu a navíc přidali notnou dávku zarputilosti a schopnost trpět. Snad těchto protrpěných 14dní Romana naučí ještě větší zarputilosti a schopnosti překonávat bolest a dávat si nad rozumné limity i v době, kdy mu to zase pojede, bo bez toho to na bednu nedotáhne, alespoň ne na Tour. Vše dobré, vláďa

Avatar bandwagon
July 24, 2011, 12:49 (No. 12210)bandwagon

bj: pořád píšete ve stylu, jakože Gadret a Contador zabránili Kreuzigerovi v lepším umístění. Přece si RK neprostudoval startovku a řekl: budu pátý, protože tito čtyři jsou lepší než já. Pardon, ještě přibyl Contador, takže chci být do šestého místa. Je jedno kdo startuje, ať je tam třeba Nelson Mandela (happy b-day), když chce něco vyhrát, musí porazit všechny ostatní, ať jsou papírově lepší nebo překvapí skvělou formou, jako třeba P. Rolland.

Avatar Milanek
July 24, 2011, 12:46 (No. 12209)Milanek

To Loriel
Souhlasím vcelku se shrnutím.
Ale pro Romana by nebylo moc chytré místo hledání chyb a slabin které se stali a poučení z nich a zlepšování, se s tímhle omluvením, potažmo situací spokojit.
Giro bylo bezva, ale také chtěl maličko více (Nejlépe vítěztví smile.png ). a TDF je mimo diskusi.

A odbýt Contadora že jen on to svedl? Je to také soupeř a ten nejlepší tj je nejlepším měřítkem (snad nedopuje - to by nebyl smile.png ) Neb snad jednou nebo několikrát i RK pojede o výhru i na TDF.

Přeju Romanovi aby se poučil, zlepšil a příští rok byl na bedně v TDF! beer.png

PS: pro některé: A že sem někdo nepíše celý rok je snad normální, my běžní lidé máme i jiné věci na práci a když se nejede něco velkého tak si jen sem tam přečteme co je nového a diskuse nečteme ani nepíšeme. Protože i když píšeme víme, že nejsme tak znalí situace aby to bylo víc než zábava - fandovství, a fandovství je jak chvála, tak i - podle nátury - třeba i tvrdá kritika!
Zdar. (napřesrok wink.png )

Avatar AlešE
July 24, 2011, 12:12 (No. 12206)AlešE

Ne každý závod se vyvede ale přes všechny pády,bolesti a útrapy - dojet do Paříže,je obdivuhodný výkon!!!! twinkle.png
rose.png Děkuji Romane!!!!

Avatar MartinC2
July 24, 2011, 11:47 (No. 12205)MartinC2

Letošní tdf se mi líbila.Byla vyrovnaná a napínavá samozdřejmě bych byl radši kdybych mohl v závěru fandit Romanovi na nějaké pěkné konečné umístnění jako loni a předloni,ale není každý rok posvícení. Mrzí mě to ne kvůli tomu že bych mohl být jako čech na Romana hrdý kdyby byl v čele, ale spíš proto že ho to přes ten neuspěch stálo hodně sil myslím jak příprava tak závod.Ale myslím si že zrovna jako v životě je i v cyklistice všechno zlé pro něco dobré. A na tom se dá stavět do budoucna. Nemyslím si jako spousta jiných tady že Roman nám už v budoucnu nic nepředvede. Věřím v opak. Už proto že cyklistika je nádhernej sport a kvůli tomu to Roman přeci dělá. Já jezdím na kole jen pro radost ,ale numím si představit že bych se na něm několikrát týdně pořádně nesvez. A podívat se jednou za rok jak to dělají ti nejlepší je prima proto se na tour zase těším je nádherná přesto že ji nemůžou vyhrát všichni.

Avatar bj
July 24, 2011, 11:34 (No. 12204)bj

jen to, že během Gira se tu objevovali lidi, který nadávali Romanovi, že nejdřív vyhlásí boj o pódium a pak je až šestej.....ale nikoho nenapadlo, že to vyhlašoval už dávno před tim, kdy bylo naprosto jistý, že Contador tam třeba vůbec nepojede.....

Avatar bandwagon
July 24, 2011, 10:54 (No. 12203)bandwagon

bj
Co má s Romanovým výkonem na Giru společného Gadret? Když chce vyhrát, tak musí porazit kohokoli. To se bude i po TdF říkat, že měl vítězství na dosah, jen kdyby 112 závodníků neskončilo před ním? To jsou argumenty....neustálé hledání výmluv, omluv, důvodů, zastávání...
Zisk bílého trikotu na Giru je cenným skalpem. Už jsem se obával, že zestárne bez něho. Tak aspoň tohle. Z TdF by mu ale slušel víc.

Avatar bandwagon
July 24, 2011, 10:40 (No. 12202)bandwagon

Začínají se šířit informace, že Roman dnes nepojede, protože během přesunu do Paříže vystoupil z vlaku. tongue.png

Ale vážně, ať si klidně vystoupí i dnes, mně zajímá jen to, jestli Cav dokáže vybojovat hattrick na elysejských polích.

Avatar bj
July 24, 2011, 10:37 (No. 12201)bj

tak on chtěl usilovat na Giru o pódium, jenže to bylo jistý, že třeba takovej Contador nepojede a další a navíc se tam objevil Gadret ve fantastický formě

Avatar ali_baba
July 24, 2011, 10:30 (No. 12200)ali_baba

asi budu osamocen v názoru, když si myslím ,že kombinace Giro-Tour není největší problém špatného výkonu Romana. Přece jen měsíc na regeneraci není tak málo aby byl tak výkonostně špatný a z Romanovi strany je to jen alibismus. Podle mne bylo na něho naloženo příliš mnoho očekávání ze stran fanoušků,médii,úspěchy v začátku kariéry mu nepřidaly a Roman to prostě nezvládá. Neměl by to svádět na Giro a nevím co ještě a něco zásadně změnit.Trenéra,stáj,poradce,svoji prezentaci na veřejnosti nebo z něho bude jen někdo,kdo kdysi vyhrál nějaké Švýcarcsko(El Bunda co položil dva touchdowny).Všichni tvrdí, jak byl fantastický na Giru ale pokud deklaroval ,že se pokusí vyhrát Giro a jeho způsob závodění ,tak to žádný velký úspěch nebyl. Contador podle mne prohrál Tour především proto ,že byl oproti loňsku ve špatném týmu. Loni jsem v kopcích viděl neustále domestiky Astany, letos na to byl sám.Každopádně budu Romanovi fandit ať dopadne jakkoliv.

Avatar bj
July 24, 2011, 10:09 (No. 12198)bj

to Loriel:
no tak teď jste shrnul to, co každej kdo RK sleduje a opravdu mu fandí ví biggrin.png ...ale ne, myslim, že RK se nemusí stydět, daleko víc vyhořeli lidi, kteří jeli tour na celkovou desítku a přesto, že spousta favoritů odpadla se tam nedostali......a to za sebou nemají Giro

Avatar Nick112
July 24, 2011, 10:03 (No. 12197)Nick112

to AC Frehley.tvoje kritika je zbytečně přehnaná. Nechápu proč zpochybňuješ Romanovo zranění ruky? Já osobně nemám důvod mu nevěřit. A už prosím pochop, že roman jel na tour jako pomocník pro Vina, a ne jet na celkové pořadí. Je úplně jedno jestli skončil 120. nebo 40. Myslím, že jsi na kole nikdy pořádně nezávodil a nedokážeš pochopit co udělá pár etap s nohama. Nedá se jet každý závod na umístění.

Avatar AC Frehley
July 24, 2011, 08:58 (No. 12194)AC Frehley

Myslím, že Loriel (patrně nick Kreuzigera seniora) kecá hlouposti.
Tdf je největší závod a nejde na něj jet jen jako, že "se uvidí po prvním týdnu".
To byla velká chyba a namyšlenost.
GdI i Vuelta jsou proti tomu závody druhé kategorie.
"Bílý trikot mě absolutně nezajímá" - hm, to zní hloupě od člověka, který ho na TdF nikdy nezískal, leda že by tedy za dva roky tady vyhrál celkově.
Nevěřím tomu, že se RK neotestoval "nahoru na Zhůří" nebo někde jinde v Itálii, aby věděl jakou má formu.
Asi nebyla špatná, ale realita je, že ani v top formě na desítku na TdF letos neměl. S bídou by tam byli Scarponi a Nibali, kteří mu na Giru ujížděli.
Vyhrát etapu chce mraky lidí, co nejedou na pořadí (Gilbert, Hushovd ...), a na které Románek v jednorázovce taky nemá.
To ukázala tahle Tour v plné nahotě a RK to psychicky zcela srazilo.
Ruka ho určitě nelimitovala, když útočil na Tourmalet - tu do toho netahejte. Ani Astanu. Vždyť v Liquigasu byli jiné hvězdy Basso, Nibali, Sagan - Astana byl ideální tým a určitě mu nic zlého nedělají.

Avatar old biker
July 24, 2011, 08:56 (No. 12193)old biker

Tak jsem četl kometář Romana na portálu idnes, kde říká že je to vražedná kombinace Giro-Tour, že ještě neví ale že příští rok by to bylo buďto Giro-Vuelta nebo Tour a Vuelta. Já bych se přiklonil k té druhé kombinaci, ale nejsem ten kdo o tom bude rozhodovat, prostě nějak pořád vidím to, že Roman na Tour prostě patří a je to svátek cyklistiky celého roku, pro mě lepší podívaná než na MS.

Avatar Dafka
July 24, 2011, 08:53 (No. 12192)Dafka

To:Loriel:Souhlas a dobré shrnutí.Cíl byl Giro a to bylo velice dobré.Ukázalo se ,že Giro a Tour je velice těžké a nebylo na to.Jestli to zajede Alberto tak v případě,že je čistý tak to potvrzuje jen to ,že je úplně někde jinde.K výkonům na TDF neřeknu na Romana půl špatného slova.Některé komentáře od lidí???Opravdu strašné.Někdy jsem si říkal ,že to jsou lidé co o sportu nemají ani páru,někdo by to hned vzdával,další by stahoval ztrátu 40 min a někdo jen a jen kritizuje.Já si Romana vážím i za to ,že to nevzdal a chce to dokončit.Snad to bude dobrá škola.Přeji dál jen to nej.

Avatar bojar
July 24, 2011, 08:39 (No. 12191)bojar

snad romík dnes zabere a nevystoupí,mám obavy,aby nedojel do paříže po limitu!!!!!! biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png biggrin.png

Avatar bojar
July 24, 2011, 08:32 (No. 12190)bojar

to boldick
tak románek si podle tebe může dovolit hvězdné manýry??trenér je ty chytrolíne svatý a to i kdyby vyhrél románek tdf.o sportu jsi asi četl na internetutu a teď tady chrlíš bludy.
to loriel
ty jsi opravdu studnice moudrosti,hledají ředitele zeměkoule,máš šanci ,kecko.
To worry
já si mužu své názory prezentovat jakým stylem chci,že nesnesete pravdu tak doporučuji odchod tam,kde jsi poslal ty mě.

všem opakuji::roman si poškodil výsledkem své jméno,měl odstoupit,nebo odhalit přesné příčiny a ne působit jako tajemný hrad v karpatech.
díky tomu je z něho mezi fanoušky téma na humor až na pár skalních zaslepenců. biggrin.png

Avatar varta
July 24, 2011, 07:18 (No. 12188)varta

Ta poslední zzáležitost před časovkou o něčem svědčí. Astana jako tým tady propadl na celé čáře a celá strategie byla na nic.
A Romanovi se sešlo několik faktorů, které tady už všichni zmiňovali a nemá cenu je opakovat. Napíšu jen jedno: Žádný cyklista TOP TEN nedojel 113. se ztrátou přes 3 hodiny. Ano třeba Bassovi se taky loni nepovedla TdF po Giru, ale dojel kolem 30. místa se ztrátou minut nikoliv hodin, tohle se nemuselo stát a cyklista se jménem jezdce nejvyšší třídy tohle nedělá resp. jeho stáj. Věřím, že to Romana posílí a bude zase O.K a všem nám pisálkům ještě ukáže mnoho radosti

Avatar Roman K.
July 24, 2011, 04:40 (No. 12187)Roman K.

to Loriel:
Zcela pravdivé a výstižné shrnutí. twinkle.png

Avatar Loriel
July 24, 2011, 02:58 (No. 12186)Loriel

I když jsem obvykle jen čtenář na těchto stránkách, hromada komentářů během této tour mě "donutila" k reakci.

Jak již někteří zmínily, hlavním cílem této sezony bylo Giro a 6. místo + bílý trikot je úspěch ať se někomu líbí nebo ne. Když Roman oznámil, že nakonec pojede i Tour, ti co tomu rozumí tu říkali že úspěšně objet dvě grand tours po sobě je téměř nemožné a měli pravdu. Ovšem mnoho místních "odborníku" tvrdilo, že může bojovat o umístění v top 10 a bílý trikot i na Tour. Teď když se ukázalo, že to opravdu tak jednoduché není, je Roman pro tyto odborníky břídilem. Pokud se pozorně podíváte, zjistíte že kromě Contadora nikdo solidně letošní Giro+Tour nezajel, takže asi tak.

Roman jel na tour s tím, že pomůže Vinovi v horách a pokusí se vyhrát etapu, pokud okolnosti dovolí. Plány Astany byly žlutý trikot pro Vina alespoň na den a vítězství v klasifikaci týmů. Nicméně Romanovo zranění a odstoupení Vina byla čára přes rozpočet. Astana se najednou ocitla bez lídra, jezdci kteří měli hrát hlavní roli v klasifikaci týmu zraněni/ve špatné kondici.Není proto divu, že celý tým působil po zbytek tour tak nějak pochybně.

Co se Romana samotného týče, už od toho pádu bylo jasné že tato tour nebude nic moc. V bolestech objel pár etap v naději, že se ruka zlepší a pokusí se něco dokázat. Pro ty co neumí číst, prohlásil že se POKUSÍ vyhrát etapu/získat puntíkatý trikot, ne že to udělá. A jak řekl tak taky jednal. První horskou etapu i když se nedostal do hlavního úniku, odhodlal se pronásledovat první skupinu, skoro je dojel a kdyby se to podařilo, získal by pěkné množství bodíku. Bohužel se nepodařilo, etapa nevyšla ale nevzdával se. Další den po tomto neúspěšném útoku viděl, že nemůže chodit do úniků každý den, což taky znamenalo konec plánů s puntíkovaným dresem. V Alpách se jěště pokusil dostat do úniku aby vyhrál etapu, ale kvůli zranění a únavě z Gira to prostě nešlo. To, že v etapách dojížděl s velkými ztrátami sice nebyl hezký pohled, nicméně pochopitelná situace. I kdyby dojížděl s favority každou etapu, pořád by na ně ztácel půl hodinu, kterou nabral den po pádu. Zkončit v Paříži 50. nebo 130. je pro závodníky jako je Roman úplně stejné a díky vystupování si v závěru etap se alespoň neodrovnal úplně. A že dnešní časovku odjel jen z povinnosti? To tak dělá každý kdo už nemá co získat v celkovém umístění a nepatří mezi ty co mohou pomýšlet na vítězství, tady není co řešit. Bohužel se tu během velkých závodů objevuje hromada rádoby fanoušků a odborníků, kteří jediné co viděli a slyšely jsou sportovní noviny na nově kde se dozví informace typu "Kreuziger ztratil 15 minut, propadl se na 115. pozici" a podle toho Romana soudí.

Roman si zaslouží respekt za to že objel 2 velmi náročné GT po sobě, za to že jel 2/3 tour se zraněním. Já jen přeji brzké uzdravení a mnoho úspěchů do budoucna.¨

PS: Omlouvám se za délku příspěvku smile.png

Avatar kerim
July 24, 2011, 02:00 (No. 12185)kerim

Fandím Romanovi stejně jako Vy všichni ale přesto si myslím, že máte všichni růžové brýle, podle jeho odstupů z minulých TdF to vidím tak, že i v plné formě bez zranění by byl přinejlepším na 13. místě bez bílého trikotu, což by mě vúbec nevadilo, jen si musíme uvědomit jeho možnosti.

Avatar boldrick
July 24, 2011, 01:18 (No. 12180)boldrick

Mily Bojarku, ver, ze az budes aspon jednou na GT do desateho mista, tak muzes rict pred trenerem cokoliv, a hlavu ti neurazi. Co ty jsi za chytraka ...
bandwagon: Taky se obcas potrebuju vyblit, ale snazim se dobehnout nekam za roh, abych nebyl moc na ocich. Nemas nejakou uchylku? Kazdy den zvratky do verejne diskuse, zkus se zeptat nejakeho doktora ...

Avatar Mildakaz
July 24, 2011, 00:39 (No. 12175)Mildakaz

Tak dnešní komentář mi přijde výstižný: dojet z povinnosti sedí na celou tuhle Tour. Pojďme si dat odpočinek. Ja pro tento zpusob závodění pochopeni opravdu nemám a těším se na příští dulezite závody, kdy to bude o teseni se na každy další den zavodu s cilem něco dokazat.

Avatar filp
July 23, 2011, 23:37 (No. 12174)filp

Bandwagon asi reagujete na me! Jeste jednou si to prectete, jinymi slovy nemel formu na samostatny unik. I posledni domestik, to ano, ale musi se citit, jinak je rad, ze se veze. Jinak verte, kdyby si mysleli, ze roman muze vyhrat casovku, tak ho tam vcas dostanou. Nechci se ho zastavat ale do 15min z autobusu startovat se neda udelat vysledek. Na ktery a to nepopiram na teto tdf nema.

Avatar bandwagon
July 23, 2011, 23:18 (No. 12173)bandwagon

Astana a další týmy přijely pozdě, protože z Alpe jeli 60 km tři hodiny kvůli dopravnímu kolapsu, který pořadatelé podcenili, to nebylo o přístupu.
Letošní Tour nesčetněkrát ukázala, že když někdo chce ujet z pelotonu, tak to prostě udělá, ať je to poslední domestik nebo hvězda první velikosti. Všechno ostatní jsou výmluvy uplakánků.

Avatar isiss
July 23, 2011, 22:50 (No. 12171)isiss

bikec: Na nějaké zmrtvení nevěřím - do Vuelty bude mít dost času na regeneraci a mladý organismus regeneruje rychleji.
Pokud nemá zranění,není nemocný - tak mu jedna časovka zajetá naplno neublíží.
Viz dnes Contador to je borec kterému o to jestli bude 5tý nebo 6tý celkově nejspíš nejde.
A šťavil se naplno včera i dnes...

Avatar filp
July 23, 2011, 22:45 (No. 12170)filp

Asi Romanova nejmrzutejsi sportovni porazka. Videl bych to asi tak. Tour mel jet jako pomocnik vinovi, kdyby se ukazalo, ze ma super formu, tak i neco vice. Nestastne pady, zraneni i rozhodnuti astany mu vzalo nadeji k lepsimu celkovemu vysledku. Pak se ukazalo, ze zraneni je takove povahy, ze se hraje jen o to zda odstoupi nebo ne. Namotal se do toho volny den a vypadalo to, ze se situace zlepsuje. Roman si snil o puntikach a daval za cil vyhrat etapu. Dalsi etapy mu dokazaly, ze na tomto zavode nema momentalne formu merit se s nejlepsimi, jedine odjet v nejake skupine, kterou nechaji jet. V posledni horske etape zlomen z toho, ze veskere premahani zraneni bylo k nicemu, kdyz jezdi s temi, co se mu obvykle divaji na zada. Rikal si dnes to vydrzim , zitra casovka a v nedeli se tesim na Pariz. Casovku jen odjel a je videt jak k tomu pristoupila astana, kdyz prijeli tesne pred startem. / Verim, ze se z toho otrepe a tyto draze zaplacene zkusenosti ho posunou vpred. Giro se celkem povedlo a pristi sezonu snad bude jeste lepe.

Avatar vorryy
July 23, 2011, 22:36 (No. 12169)vorryy

to bojar:

možná máš v něčem pravdu,ale to jakým způsobem to to prezentuješ je ubohý. Piš si to doma do deníčku a jdi s tou věčnou kritikou doprdele!!!!!!!!!!!

Avatar Roman K.
July 23, 2011, 22:34 (No. 12168)Roman K.

Romane,
Giro - skvělé, TdF - dobrá zkušenost, ve sportu tak jako i v životě to někdy "jede", jindy ne.
Přeji rychlé uzdravení šrámů na těle popřípadě i na duši a budu se těšit na další Tvá vystoupení. Hodně zdraví a síly. twinkle.png

Avatar bikec
July 23, 2011, 22:33 (No. 12167)bikec

isiss: ale přinese, je to dobrej trenink!!!pokud by jezdil naplno, tak by se jen zmrtvil a už by měl da se říct po sezoně. Zbytečně by se ždímal když mu o nic nejde...Teď vlastně dělal to, co A.Shleck celou sezonu před tour, jestli jste si toho tady nevšimli!!!

Avatar isiss
July 23, 2011, 22:19 (No. 12165)isiss

Já myslím že by pro Romana bylo prospěšnější kdyby se aspoň některé etapy snažil držet na špici s nejlepšími...
Pokud se k závodu přisupuje s bojovností je to ten nejlepší trénink..
Dojíždění na chvostu jen z povinnosti mu do budoucna nic moc nepřinese..


Avatar Cadel Evans
July 23, 2011, 22:19 (No. 12164)Cadel Evans

to bojar
Nevšiml že bych psal pochvalné ódy a nevím,proč řešíte při Tour kterou opravdu dojel jen tak z povinosti,ikdyž to fakt zní hrozně,celou jeho kariéru.Jeho cílem bylo Giro a to se mu povedlo,pokud se vám jeho 6 míto nelíbilo,tak už nevím,co Vás více potěší.Ke světové špičce stále patří a doplním jsem citát Evanse pro dnešní den.Mnoho lidí nás během naší kariéry rádi kritizují,těm doporučují si to zkusit a udělat to ať uvidí jak je to tak 'lehké'....

Avatar bojar
July 23, 2011, 22:02 (No. 12162)bojar

tak románek si klidně napíše,že to odjel z povinnosti,panebože já tohle říct před trenérem,tak mi urazí hlavu a vy co ho tady stále holebáte jak je skvělý.jste banda idiotů,nic jiného se o vás nedá říci.tak se sportovec nemá vyjadřovat,jeho přístup mi vyrazil dech a ukazuje,že mu asi nezáleží na tom co si lidé o něm hovoří.
s takovým přístupem a ambicemi se sám vyřadí ze světové špičky a to mě mrzí možná daleko víc než vás,kteří tady píšete pochvalné ódy.snad to dopadne dobře. pouty.png

Avatar luboss
July 23, 2011, 21:52 (No. 12161)luboss

Zdravím RK a přeji mu hodně úspěchů v dalších závodech., A všem fanouškům přeji, aby se nám na další velké závody koukalo trochu líp, než na Tour. I když na poučení a nabrání dalších zkušeností pro pořád ještě mladého jezdce to nebyl špatný závod. Doufám, že většina Romanovi fandit nepřestane. twinkle.png

Avatar Cadel Evans
July 23, 2011, 21:40 (No. 12160)Cadel Evans

A jinak je samozřejmé že jsem dnes fandil Cadelovi a přestože přiznávám že Andy je asi lepší trochu vrchař,opravdu po dvou druhých místech jsem mu to já velmi přál a slzy jenom dosvědčili to,jak po tom tolik toužil,ale vždy mu to uteklo o kousek.Někteří mu říkali,že je už na to starý a ted jim na to skvěle odpověděl,myslím že ted by s klidem mohl úspěšně skončit kariéru,ikdyž si přeju aby závodil dál...

Avatar Cadel Evans
July 23, 2011, 21:36 (No. 12159)Cadel Evans

Tak na tuhle Tour RK asi nebude vzpomínat v dobrém,ale hlavním cílem tohoto roku bylo Giro a ně něm krásné(sice někteří tvrdí opak,ale nesouhlasím s nimi) šesté místo a bílý dres,kdo to z Čechů kdy dokázal no nikdo...A proto i přes názory jiných si myslím,že tato sezona se může vyhlásit za úspěšnou,ikdyž to tady určitě někdo zpochybní.Přeju mnoho dalších úspěchů a doufám,že hlavní cíl pro budoucí sezonu bude Tour. twinkle.png

Avatar Milanek
July 23, 2011, 21:34 (No. 12158)Milanek

Z jiného soudku.
On asi neměl sílu na to, ale já si včera řikal "Proč se ten Shleck za Contadorem jen veze(více méně) pro něj to přeci bylo lepší než pro Contadora, že se tam kvůli smůle Evanse tak octli... ... To jsem se fakt divil a připadalo mi to protaktizované ... (přiznám se že v tu chvíli jsem začal přát Evansivi), ale připouštim, že se na to nemusel cítit, vzadu bylo hodně lidí do cíle daleko a že tomu nerozumim třeba smile.png

Avatar bandwagon
July 23, 2011, 21:06 (No. 12156)bandwagon

Chybělo štěstí...Štve mě, že to zase nevyšlo...já se trápil...Zvažoval jsem, že bych to zabalil... Časovku jsem jen objel. Nevím, kdo ty titulky vymýšlí, ale nechystá se ten jedinec na nuselák? Hlavu vzhůru člověče, s takovým poraženeckým přístupem daleko nedojdeš. Hlava je polovina úspěchu a ta Kreuzigerovi chybí. Nohy na to má.

Avatar pantani
July 23, 2011, 20:04 (No. 12153)pantani

Co se dá dělat,je to jednou tak,podruhé zas jinak,nevyjde to vždy podle přání.Já přeji aby tohle byla poslední krize v kariéře.Tak ať se daří a hlavu vzhůru.přece se to musí zas zlomit.Je to život,nejsou jen úspěchy.Člověk se o sobě hodně doví,když je na dně.Taky ale o lidech okolo sebe.

Avatar fandacyklo
July 23, 2011, 19:45 (No. 12152)fandacyklo

twinkle.png alghero,
tos napsal moc hezky twinkle.png
přesně o tom to je jak v životě tak ve sportu
Romanovi zdraví , ostatním zde pohodu a nadhled přeje fandacyklo

Avatar alghero
July 23, 2011, 19:33 (No. 12150)alghero

První sezona v novém týmu se vyvedla a přinesla jak úspěchy tak i porážky. Ale to ke sportu a k životu obecně přeci patří, resp. musíme padat abychom mohli vstát a jít dál.

Avatar zdenda_hobík
July 23, 2011, 19:01 (No. 12146)zdenda_hobík

Jsem rád, že už Tour končí. Ne proto, že už neuvidíme výkony strhující i matné, to bych vydržel sledovat dlouho. Ale proto, že najednou se tady na stránce objevili lidi, jejichž příspěvky opravdu číst nebudu.
Zdravím všechny fandy Romana Kreuzigera a cyklistiky vůbec a těším se na další závody. Ahoj rose.png

Avatar Miko
July 23, 2011, 18:30 (No. 12145)Miko

Romane, jsi bojovník. Na Tour rychle po Paříži zapomeň, sezóna byla úspěšná i bez ní!!! Příští rok se vrátíš v jiné pozici twinkle.png

Avatar jurdazde
July 23, 2011, 18:20 (No. 12144)jurdazde

Ahoj, tahle Tour se moc nepovedla, ale oceňuji, že jsi to nezabalil a odjel celé i když už onic nešlo twinkle.png

Avatar filda
July 23, 2011, 18:15 (No. 12143)filda

Roman si prostě i v časovce vystoupil a šetřil se na zítřejší spurt v Paříži biggrin.png

To upload a comment you have to be login.

Log inNew registration

 
Brucknerův dům