Giro di Italia 2012
Photo No. 50: Giro di Italia 2012 (Open in new window), Author: Tomáš Hrubý ©, Date: May 3, 2012
Description: Giro di Italia 05/05/2012 - 27/05/2012
Login/Out Log in (New registration)You are here: RomanKreuziger.com » Out of luck today, tomorrow’s another day
 

Out of luck today, tomorrow’s another day

šipka - arrow Back to the articlesAdded Tue July 19, 2011, 19:16  |  Number of view articles 8520x  |  Comments Comments (40x)
Topic: News  |  Serial: Tour de France
Foto proteam-astana.comToday´s stage proved how badly Roman wanted to get into a breakaway and try to grab his dreamt-of victory but he wasn’t destined to be in the right group.

Before the key group went away he was constantly at the front to make sure nobody escaped. “I was in three breakaways but unfortunately, none of them was the decisive one. When I got away with those ten riders, our prospects looked good. We built up an advantage of 30 seconds but the French rider Jeannesson, who was in our group, posed a threat for the best young rider, Columbian Uran, whose team Sky took up the chase. If you want to win a stage you also have to be lucky but today it wasn’t my case. When the group rode away I simply wasn’t there. I had come back from a breakaway and it wasn´t easy to cover all the attacks. Some riders stayed in that group others didn’t. There is nothing I can do, that is the way it goes in professional cycling. I gave it my best and tomorrow I will have another go,” Roman said after a fast and rainy stage. 
 
He had expected the battle for the front positions. “It came as no surprise that they´d go for it. Maybe it was because they knew Andy Schleck is not comfortable on downhills. But I don’t think that today´s stage will determine anything, the options remain open.” 
 
Stage 16 (Saint-Paul-Trois-Chateaux - Gap, 162.5 km): 1st Thor Hushovd (Nor/Garmin-Cervélo) 3:31:38, 2nd Boasson Hagen (Nor/Sky), 3rd. Hesjedal (Can/Garmin-Cervélo) +2, 4th Tony Martin (Ger/HTC-Highroad) +38, 5th Michail Ignatěv (Rus/Katusha) +52, 6th Alan Pérez (Spa/Euskaltel), ... 114th Roman Kreuziger (Cze/Astana) +15:06. 
 
 

      More

Reklama
Avatar Vladík
July 21, 2011, 11:29 (No. 10727)Vladík

Myslím,že většina se shodla,že tým Astana nefunguje.Jestliže Roman řekne,že není snadné chytat všechny úniky a navíc opakovaně,pak se ptám.Kde je jeho tým a domestikové,kteří by měli,pokud je stanoveno,že má vyhrát etapu pro něk úniky chytat !A to tak není.Nebylo to ani na Giru a teď je jenom otázka,uzda je Roman skutečně sám svojí osobností lídr,který si dokáže udělat pořádek a nebo je lídrem jen ve svých prohlášeních.Zajímalo by mě,co Roman a jeho taťka říkají na diskuze jeho příznivců.

Avatar Zenon Jaskula
July 20, 2011, 20:36 (No. 10445)Zenon Jaskula

K2: myslím, že Roman nezhodnotil nic, Roman na to prostě nemá. Očekávat útok v následujících etapách..No, nevím. Ale favoriti budou muset hodně útočit aby se zbavili Voecklera, takže tady moc šancí pro Romana nevidím. Navíc s jeho formou..
Myslím si, že na letošní Tour neměl co dělat, ale možná je to jen můj názor. Tedy alespoň ne po Giru. Jenže v Astaně se musel podřídit, stejně si vysvětluji i jeho letošní odvážná prohlášení. V Astaně holt nemůže mluvit tak jako loni v Liquigasu..

Avatar zdenda_hobík
July 20, 2011, 20:33 (No. 10441)zdenda_hobík

Sleduju teď etapy spíše na internetu a ne všechno zachytím, ale zachytil jsem vyjádření Raboně na TV4, jak SKY nainstaloval Hagena včera do úniku - prostě celá SKY dojížděla únik, kde byl Roman, když to dojeli, Hagen plynule pokračoval do úniku. viděli jste někdy nějakou akci Astany? Ani se radši nedívám, kde skončil dneska ten Fofonov. Myslím, že ten tým bude mít problémy, protože mu chybí vysoká průměrná úroveň jezdců.
Jinak si myslím, že se jen ukazuje, že pravdu měli ti ze zdejších příspěvkářů ( teď si nepamatuji, kdo z vás to byl), kteří říkali, že jet giro i tour není možno stejně dobře. I ten Contador to dokazuje, kde je třeba Ayroyo ( asi blbě napsaný jméno, nemám náladu to hledat).
Takže když to shrnu - to, že Roman není v takové formě jako na Giru, je prostě normální, není sám. Dělat z toho dalekosáhlé závěry - s tímn nesouhlasím. To, že ten tým je asi na hovno, je pravda druhá. Uvidíme, jestli se pro příští rok nějak posílí.

Avatar K2
July 20, 2011, 20:04 (No. 10423)K2

měli by jste si uvědomit že roman zhodnotil ,a myslím že správně, že složení těch úniků včera a dneska je natolik pro něj špatné , že šance na vítězství je malá tak se tam mermomocí netlačil, ostaně ani profil mu moc nenahrával , pro něj by byl lepší dojezd na kopec , proto myslím , že pokud má sílu a asi ano tak se pokusí v následujících etapach , kde únikáře pokud dojedou pod poslední kopec a peleton je nedojede tak udělá a nebo se bude držet s nejlepšíma do konce a tam to zkusí v závěru měl by mít narozdíl od nich našetřeno dostatek sil poku tedy není grogi pogiru a nelimituje ho zranění

Avatar heli
July 20, 2011, 20:01 (No. 10420)heli

Milí kolegové fandové,
je mi líto, ale Romanovi letos na Tour chybí forma, podpora týmu , štěstí, ale i zdraví. Mám dojem, že mu to teprve nyní dochází, protože hlava by chtěla, ale tělo na to nemá. A být Romanem tak bych si za těchto okolností hodně rozmyslela start na Vueltě.Pro jezdce je strašně důležité sebevědomí a to teď Roman na Tour ztratil. Co se týče Astany, také mě ve složení na Tour nenadchla, ale asi to zabalili po odstoupení Vina, který byl pro ně jediným lídrem! O to to má Roman složitější - aneb zlatí Liquidas vloni. Teď jsme z TV Nova zaslechli, že dne Roman šetřil síly na zítřejší výstup - aneb jak jinak. Zdraví Heli sad.png

Avatar K2
July 20, 2011, 19:55 (No. 10417)K2

ahoj já si myslím, že roman správně nešel do těchto úniků včera a dneska , protože pro něj by byl lepší dojezd na vrchol , ve složení těchto skupin a těch profilů by moc šancí neměl

Avatar dodo
July 20, 2011, 19:19 (No. 10399)dodo

PROMINTE,ALE ROMANOVĚ STRATEGII MOC NEROZUMÍM,NEUSTÁLÉ VYČKÁVÁNÍ PTÁM SE NA CO?VŽDYT UŽ NEMÁ CO ZTRATIT A PROTO NECHÁPU PROČ DO ETAPI NEVLÉTNE JAKO URAGÁN A VYHRAJE JI I ZA CENU TOHO ŽE POTÉ ODSTOUPÍ.POŘEKADLO -NENI DULEŽITÉ VYHRÁT ALE ZŮČASTNIT SE devil.png DNES MOC NENOSÍ A ČESKÝM NEŠVAREM MNOHA SPORTOVCU SE VYMLOUVAT NA ZDRAVOTNÍ STAV JE JIŽ OTŘEPANÁ POHÁDKA.BUD TO NA TO MÁM NEBO TAM NELEZU

Avatar Vladík
July 20, 2011, 19:03 (No. 10391)Vladík

Prostě je to tak.Roman nemá formu a s tím ani nejlepší sportovec v průběhu závodu nic neudělá.To nic nemění na tom,že na naše poměry je to skvělý cyklista.V minulých komentářích jsem ho kritizoval,ale proč?Na základě jeho článků a prohlášení,která mají daleko k realitě.Teď už mu stačí jen dojet do Paříže.Když se podíváte co od chvíle společného úniku dokázal Chavanel,jak bojuje Roy,co dokáže den po tvrdé práci Hagen a je možné jmenovat řadu dalších,tak je Roman prostě vedle.Ale znovu říkám,když není forma,je dobré zavřít ústa.

Avatar koukal
July 20, 2011, 17:48 (No. 10344)koukal

Alexíku přečti si co čteš a pak čti co píšu já ale asi zde došlo k nedorozumění nemám zájem nic hrotit - já jen napsal svůj názor a respektuji názor druhého -nevím jak ti to mám napsat určitě jsi fajn kluk ale mě do hádky nedostaneš pa broučku

Avatar Alex
July 20, 2011, 17:45 (No. 10340)Alex

Koukal a KájaD:
Hoši, nevím, kde jste se ode mne dočetli, že nemá Roman budoucnost? Chce to asi číst 2x, než začnete odpovídat, sorry smile.png

Avatar Brian
July 20, 2011, 17:34 (No. 10332)Brian

KájaD: Nemusíme chodit pro příklady daleko. Hagen včera v úniku druhý, dneska vítězný. Nevim, kam až se chce Roman prošetřit.

Avatar KájaD
July 20, 2011, 17:32 (No. 10330)KájaD

Moc tomu nerozumím. Proč ta silná slova dopředu? Stále si myslím,že Roman něco ještě udělá. Na Astanu bych ovšem nespoléhal, není mi jasné jejich pojetí společné práce. Stále držím palce! Možná by bylo dobré někde za to vzít hop-nebo trop, "Na krev". Chavanel je např. u nějakého podstatného dění téměř každou etapu. Kdo nic nezkouší,nic nezkazí.

Avatar koukal
July 20, 2011, 17:15 (No. 10315)koukal

Stím tajtrlíkem souhlasím tak nějak to včera probíhalo--ale už ne stím že RK nemá budoucnost má a velkou --

Avatar Brian
July 20, 2011, 17:14 (No. 10314)Brian

Roman byl letos mezi nejsilnějšími v pelotonu... jenom svými prohlášeními, bohužel. blink.png

Avatar Alex
July 20, 2011, 16:31 (No. 10285)Alex

Včera nebylo kdy, tak dneska něco napíšu - aniž bych koukal, co kdo psal včera, podotýkám. Takže pokud budu psát něco podobnýho, co ostatní (což nepředpokládám), pak sorry:
Včera jsem si ověřil, jak obrovský rozkol je ve stáji Astana. I když si vůbec nemyslím, že by RK dotáhl jakýkoliv únik do cíle etapy (podle mne na to letos prostě nemá ani fyzicky, ale hlavně psychicky), bylo tristní sledovat, jak ten tajtrlík Di Gregorio, či jak se jmenuje, dělal doslova Kazíka v době, kdy byl s Romanem v rodícím se úniku a i když sám ve skupině skoro nepracoval, pokaždé nelenil a dotáhl ostatní za záda RK, který se snažil jet tempo. Pak hned svěsil nohy a Romanovi nepomohl. Joj - ve chvíli, kdy si RK "vystoupil" (hahaha, jsem na toto jeho vyjádření už hodně háklivej - a nejsem zdaleka sám, že?), hned se tajtrlík zapojil aktivně do práce na čele skupiny a jel jako o život...
Přátelé, Roman si to (podle mého názoru) v Astaně asi definitivně pokálel a jsem přesvědčen, že je to jeho labutí píseň v týmu Kazachů. Současně to znamená, že nemá-li něco v rukávu rozjednaného, bude mít velký problém s angažmá - prototže si celým svým vyčkávacím a opatrnickým pojetím závodění asi obecně dost zkazil těžce babyté, doposud skvělé renomé. A není nic platné ohánět se tím, že na TdF jel v roli pomocníka atd. atd. atd. Prostě jeho letošní vystoupení bylo jedno velké fiasko.
Njn, jedině kdyby zítra vyhrál Galibier... smile.png

Avatar zdenda_hobík
July 20, 2011, 14:32 (No. 10235)zdenda_hobík

docílit výsledek v časovce - to pokládám za zbytečné vysilování. Co se týče té jízdy v čelní skupině - já jako laik bych na to slyšel, vždyť je to sport. Jenže jak prohlásil Roman po soupání na Belle, kde si vystoupil hned na začátku - na nejlepší teď nemám. Takže - pokud vím, že na to nemám, je lepší to ani nezkoušet, abych se neshodil před lidmi, se kterými budu závodit třeba na Vueltě silent.png

Avatar JiříKŠ
July 20, 2011, 14:23 (No. 10230)JiříKŠ

Rád teoretizuji:
Pokud dnes Roman nevyhraje, a pokud bude zdravotně OK, může ještě zkusit:
a) jet zbývající etapy ve skupině bojující o přední místa
b) udělat dobrý výsledek v časovce
aby si zkusil, jak na tom je.

Avatar Brian
July 20, 2011, 14:07 (No. 10213)Brian

the doctor: Roman čeká na cíl v Paříži getlost.png

Avatar zdenda_hobík
July 20, 2011, 14:07 (No. 10212)zdenda_hobík

Tak dnes jsme to naštěstí ani nemohli vidět, na letour.fr už je únik 5 min, třeba to Fofonov vyhraje a cíl bude splněn laughing.png

Avatar the doctor
July 20, 2011, 13:14 (No. 10174)the doctor

tak dnešní etapa únik a Roman nikde.. Pronásledovatelé (Hushovd) a Roman nikde. Nevim na co čeká.

Avatar zdenda_hobík
July 20, 2011, 12:32 (No. 10155)zdenda_hobík

to JiříKŠ
svatá pravda s tím rádiem Astany. Člověk v úniku těžko může všechnio sledovat, když zrovna musí makat co to dá. Mě se taky nezdá, že by Astana měla sílu něco zásadního dělat jako tým. Je jasné, že tam není jezdec mimo Romana, který b mohl něco udělat. Gregorio se dostane dobře do úniků, ale v kopci je prostě slabý. Zeist či jak se jmenuje byl zahlédnut jednou, asi bude lepší vrchař než Gregorio, ale asi odpočívá na chvostu a chystá se na Alpy, kde vydrží alespoň do půlky posledního kopce.

Avatar bj
July 20, 2011, 11:02 (No. 10139)bj

Tak že jo, pokud by byl RK v úniku s Hushovdem, tak by mu nastoupil v kopci, i když je to jen kopec druhý kategorie, tak by měl Hushovd co dělat....navíc na Giru bylo vidět, že RK umí jezdit i sjezdy....ale to jsou jen takový spekulace biggrin.png

Avatar JiříKŠ
July 20, 2011, 11:01 (No. 10135)JiříKŠ

Z toho, co bylo vidět televizi, bylo od počátku jasné, že skupina nevyhovuje a že Sky hájí bílý trikot. Pokud si to Roman neuvědomil, měli mu to šéfové včas říci a šeřit ho na další pokus. Manažer Astany asi nebude úplná jednička...

Avatar filp
July 20, 2011, 10:49 (No. 10131)filp

Dnes od astany totalni cyklistiku. Dnes je asi posledni den neco zkusit. Myslim, ze je treba zkusit "udelat" zavod, trebas do zmrtveni. Astana nema co ztratit a kdyz to nevyjde, tak ji alespon sponzori uvidi v TV. devil.png

Avatar zdenda_hobík
July 20, 2011, 09:09 (No. 10112)zdenda_hobík

Fascinuje mě, když jsem se znovu díval na záznam, že v době, když ještě Roman útočil, tak Hushovd byl za peletonem a za pět minut je najednou v úniku. Prostě borec.
Z hlediska celkového bych teď věřil Evansovi, který vypadá dobře od začátku a včera to jen potvrdil. Contadora dojel, aniž se mu zkřivil ksicht yawn.png Vypadá jako morous, ale přál bych mu to.
I já jsem cca před týdnem zapochyboval o Andym, na druhou stranu jsem nepochopil, proč při stoupání na Beille, kdy vypadal výborně, nezkusil jet na krev.

Avatar heli
July 20, 2011, 08:22 (No. 10109)heli

Souhlasím s Dickem Richardsem, a to s jeho názory na Thora, Thomase Voecklera i Evanse ( to je můj černý kůň). Teď ke konci je to těžké, adeptů na vítěze vícero ( ještě Contador neřekl určitě poslední slovo a v sobotu se jede časovka) a bude to ztěžovat i počasí. Myslím, že si Roman oddechne když dojede do Paříže a už se mu nic zlého nepřihodí. Hodně štěstíčka! smile.png

Avatar Dick Richards
July 20, 2011, 07:35 (No. 10108)Dick Richards

Včera to bylo "štěstí v neštěstí". Pokud by tam Roman zůstal, pochybuju o tom, že by něco udělal s Thorem..... Ten norskej démon je po zásluze mistrem světa.

Bohužel to reálně pro Romana nevidím moc dobře, ikdyž bych mu teda etapu hodně přál. Dnes je těch kandidátů ale dost a dost. Leda by to Roman zkusil ve čtvrtek a pátek á la Vanendert.

Celkový vítěz může být letos hodně překvapivý. Voeckler pořád blábolí o svém stropu, ale pokud se kousne, může potrápit. Nejvíc šancí dávám Evansovi, zatím nemusel nic ukazovat, není tak sledovaný, jede v klidu, může mít hodně sil.....uvidíme.

Romane, držím palce a těším se na vyhranou etapu.....

Avatar bj
July 19, 2011, 22:28 (No. 10086)bj

No fyzicky na to RK má....jen ještě trochu toho štěstí by to chtělo...

Avatar pyrenejska blecha
July 19, 2011, 21:23 (No. 10082)pyrenejska blecha

Hlavně to nevzdat!!! Navrhuji abychom se jeli naveceret k moji tete do Pinerola a vecer se vratili zpatky.....

Avatar bojar
July 19, 2011, 21:11 (No. 10079)bojar

rada-více agresivity,někdy 2 metry jsou více než 20 km.,buď vyhraju,nebo tam umřu.TO je heslo na z ítra,mnoho štěstí. sleep.png

Avatar old biker
July 19, 2011, 20:42 (No. 10069)old biker

Hodně sportovního štěstí a to nejen na zítřek.

Avatar pekos
July 19, 2011, 20:42 (No. 10070)pekos

Romane, zkus to tedy ještě jednou, evidentně po tom dílčím úspěchu toužíš. Musí Ti však pomoci ostatní kluci, zítra máte zřejmě poslední šanci. Vsaďte na jednu kartu. Buď se to povede nebo ne. Kdo se bojí, nesmí do lesa. Hodně štěstí.

Avatar Roman K.
July 19, 2011, 20:39 (No. 10068)Roman K.

Romane,
držíme palce, bude to velmi těžké. Přejeme více štěstí než dnes a hodně sil. Budeme fandit a tlačit Tě očima dopředu. twinkle.png

Avatar ladys
July 19, 2011, 20:20 (No. 10065)ladys

Romane, určitě Ti moc fandím. Ale upřímně, vítězství v etapě je prakticky nereálné. Moc bych se rád pletl. Teď se dopředu budou tlačit favorité. Boj o celkový triumf a puntíky je veliký. Bude se to dost mlít o každou vteřinu. A ruka určitě v pořádku není... . Věřím, že příští rok budeš ten správný lídr! twinkle.png

Avatar čtyřkolečko
July 19, 2011, 20:12 (No. 10063)čtyřkolečko

Sledovali jsme s velkým uspokojením vaše úsilí dostat se do ujeté skupiny, škoda že tam byl ten kandidát na bílý trikot.
Schleckové se sice vymlouvají na mokro a chlad a nebezpečný sjezd, jak však sleduji Andyho sezónu, neviděl jsem ho posud zajet něco opravdu ve velkém stylu. Tam, kde to vypadalo na ostrý test, tedy etapa na Sierra Road v Kalifornii a etapa z Vadúzu na Serfaus ve Švýcarech, neukázal ani výbušnost, ani tvrdost na sebe, ani lehkost. Na Serfausu jsem čekal, že ujetého de Gendta musí nejpozději pět kiláků před cílem mít, ale Andy byl hodně mdlý... V nedělní etapě na Tour dojel zadýchaný víc než vítězný outsider Vanendert, a to ten dal favoritům minutu...
Zítra Andy ještě více propadne, už teď má hrůzu ze sjezdu z Pramartina do Pinerola, o němž říká, že je to lesní cyklostezka a za mokra se tam bude hodně padat, a vyčítá ASO, že něco takového mohli zařadit. Zítra zaválí můj favorit Samuel Sanchez.
Vám, Romane, přeju zítra větší štěstí na skupinu než dnes, vyhrajte ! Však se jede do vaší druhé vlasti...

Avatar zdenda_hobík
July 19, 2011, 20:04 (No. 10060)zdenda_hobík

Roman nikdy nejezdil takovouhle cyklistiku, protože buď jede na celkové pořadí, nebo jednorázové závody, kde samozřejmě nikoho ujet nenechají až do konce. Osobně si myslím, že bojoval velmi statečně i kvalitně, dnes byla opravdu veliká šance vyhrát, jasně větší něž v etapě s Tourmaletem. Do kopce by se prostřídali s Hesjedalem a už by je nikdo nedojel. Jenže to je kdyby thumbdown.png

Avatar koukal
July 19, 2011, 19:59 (No. 10058)koukal

Romane fandil jsem ti fandím a vždy fandit budu - ale už prosím nepiš žádné proslovy že to zkusíš tenhle ročník staré dámy ti prostě nejde a obávám se že ani nepůjde únava po giru pády nespolupracující tým zranění chybějící štěstí prostě to nejde --přeji v dalších závodech hodně úspěchů

Avatar heli
July 19, 2011, 19:55 (No. 10056)heli

Contador, Sanches a Evans nezklamali a na čele utvořili spolu s Garmin silnou skupinu, která bude bojovat o vítězství, Contador něco stáhnul, ale dá o sobě ještě vědět. A Roman ať se hlavně pohybuje zítra v etapě vepředu, alespoň je vidět, tedy za předpokladu, že ho po té dnešní etapě zápěstí pustí. S tím trochu válčím, protože si jako lékařka stále myslím, že by bylo lepší si z Tour úplně vystoupit, protože to vidím na nějakou vlásčitou zlomeninou metakarpálních kůstek.Ale to se Roman dozví až u specialistů po skončení TdF.Tak hodně štěstí!

Avatar alghero
July 19, 2011, 19:43 (No. 10053)alghero

Romane máš na to a věříme že se to podaří! twinkle.png

Avatar pantani
July 19, 2011, 19:38 (No. 10052)pantani

Držm palce

To upload a comment you have to be login.

Log inNew registration

 
Brucknerův dům