Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

1 039 comments

  1. Tak mě nějak došlo že jsem nevyhodnotil Vueltu, první byl Aleš, měl dobře 5 tipů. Ostatní jen 3-4, což se dalo čekat při tom obřím odstupování a Vuelta myslím bývá vždy co do jmen velká loterie takto na konci sezony. Remca tipoval jen bbernad a to až na 10. místě. Pokud jsem snad někoho opomněl tak se omlouvám, nemůžu říci, že bych to dělal úplně svědomitě tak jako v počátcích.

  2. Alex forever

    Mimochodem, chlapi, všimli jste si, že tu po mnoho dní, kdy se do debaty nevměšoval infantilní ubožák Dj.Tj, nevznikl jediný spor?
    A přitom jsme zdaleka naměli na všechno shodný názor… Jen jsme si to uměli vzájemně slušně podat – a o tom to je ;-)

    • Jo jo, toho si nejde nevšimnout. Probíhá tady naprosto slušná a věcná debata s argumenty, načež přijde ten ťunťa, několik účastníků pozuráží a shodí jejich názory… Troll jak vyšitej. Proto jsem se taky už před dlouhou dobou rozhodl, že ho prostě nebudu krmit. Jako by tu nebyl. {bye}

    • Nevim,jak dlouho, ale většinou jsi tady drtivou většinu příspěvků tvořil ty. A rozhodně jsem si všiml toho, že Hun je uraženej ješita, kterýho někdo (já a bbernard) nachytal na švestkách.

      Co se infantility týká, ani ty, ani Hun, by jste neměli předpokládat, že jsem tady ten infantilní já. Přeci jen, neschopnost, nebo neochota zjistit si, kolik těm holkám bylo, a v důsledku toho tady dělat nějaký silně přihlouplý závěry (přihlouplý dokonce, i kdyby těm holkám bylo 16-17)… Nečekal jsem ale, že i Hun je takovej ubožák, jako ty.

    • No a spor tady tedy rozhodně vznikl i předtím. Nemáte s Hunem dobrý postřeh, to tedy ne.

  3. Tak Remco nepojede Lombardii (8.10.), jelikož má na 9.10. dlouhodobě naplánovanou svatbu.

    Uvidíme, jaký bude mít příští rok program, spekuluje se, že by ho poslali na Giro. Já být na jeho místě, tak ponechám plus minus stejný program jako letos… Menší etapáky, nějaké jednorázovky a z GT až pak Vueltu…

    Byl bych rád, kdyby se v blízké budoucnosti pokusil vyhrá(va)t Monumenty (s výjimkou kostkových, k těm třeba dospěji někdy později). Jestli je totiž někdo schopen být od roku 1996 prvním vítězem San Rema, který zaútočil a ujel už na Cipresse (což nevyšlo v roce 1999 Pantanimu a v roce 2014 Nibalimu), tak je to on.

    • Asi tak.

      Také by mě zajímalo,jak to bude s Hirtem.
      Jestli bude jeho dvorní domestik. To by mě štvalo.
      Nebo dostane šanci i sám na GT.

      Hlavně ať se jim vyhýbá ten čínský vir.
      Letos to tu stáj dost poznamenalo.

    • Představí se duhový dres příští rok na Tour de France? Zatím nebylo rozhodnuto, řekl Patrick Lefevere Sporze .
      „Budeme čekat, až se dým kolem našich hlav rozplyne, abychom mohli učinit rozhodnutí,“ řekl předák Quick-Step-Alpha Vinyl. „Sedneme si s několika rozumnými lidmi a uvidíme, jestli máme udělat ten krok nebo ne. Protože předpokládejme, že Evenepoel jede na Tour a nebude se mu dařit, pak jsou všichni připraveni ho znovu zastřelit. Jako vítěz Vuelta a España a s tím dresem(myšleno dres MS) kolem ramen si opravdu nemůže dovolit propadnout.“
      Lefevere v červenci řekl, že by raději viděl Evenepoela jet Giro d’Italia v roce 2023 , aby jeho chráněnec mohl debutovat na Tour de France v roce 2024. Kromě toho se Giro 2023 jeví jako šité na míru specialistovi na časovku Evenepoel, protože italské Giro údajně obsahuje tři chrono etapy . Celkem by se muselo ujet šedesát až sedmdesát kilometrů proti času. Kompletní trasa Gira i Tour bude oznámena v říjnu.

      • Za mě pro rok 2023 Giro, na Tour ať si klidně ještě rok počká.
        Uvidíme, rozhodnutí bude záležet dle trasy Gira / Tour, na druhou stranu, zranění / nemoc může vše ještě překopat, cyklistika je v tomto hodně pružná, tedy co platí v říjnu, nemusí platit v dubnu :-)
        Já v Evenepoelovi vidím potenciál na všech 5 monumentů, což se naposledy stalo před 45 lety, RDV {scratch}
        VWA a MVDP jsou navíc o cca 5 let starší, na jejich souboje se moc těším.
        Vím, nevyvolává zde moc pozitivní emoce, ale mně baví, menší, ale přitom žádný hubeňour, jeho vítězství „all in“ jsou super {good}

        • Alex forever

          Ale jo, je to borec! Navíc sedí příkladně na kole a jeho dokonalé provedení „kruhového“ šlapání víc přes patu, než přes špičku, mne přímo fascinuje! Bylo to krásně vidět na záběrech z boku, které nám dlouhé minuty nabízela kamera při jeho samostatném 25 kilometrovém úniku.
          Přesně tak to má vypadat, aby se co nejvíc energie přeneslo do pedálů {bomb} Nenašel jsem žádnou fotku z MS, ale na té, kterou vkládám, je to taky dobře vidět (i když je to z časovky)…

          Příloha: Remco posed

        • Alex forever

          Ale jinak si o něm nic moc dobrého nemyslím a čtyři roky stará slova Karla Vacka, že je to nafrněnej floutek, mi připadají být čím dál tím víc pravdivá…

        • Myslíš ten Karel Vacek, kterej velkohubě vykládal, jak Remca jede na MS juniorů porazit?

        • @Aleš {good}

        • Alex forever

          @Aleš: Přesně toho Vacka myslím. A neboj, jeho prohlášení si dobře pamatuji a několikrát jsem ho tady už s despektem opakoval. Nicméně jedno Vackovo idiotské prohlášení neznamená, že by jiné nemohlo být pravdivé, nemyslíš?
          Tak jsem to myslel, Aleši {beer}

        • PetrH.Senov

          Aleš: taky mi ty velkohubé kecy Vacka tehdy vadily, ale na druhou stranu, když si na ten závod vzpomenu alespoň to zkusil {rolleyes}

        • Ještě k tomu Remcovi, čtu teď často jeho vyjádření a on vždy hned po závodě děkuje týmu (např. doslova po KAŽDÉ etapě Veulty, po MS), v rozhovorech je milý, vtipný,… Nic závadného, resp. floutkovského, AKTUALNĚ nepozoruju. Na druhou stranu nepochybuju, že namyšlený bude a odpovídají tomu – nebo minimálně v juniorech tomu odpovídaly – i některé jeho způsoby či chování k ostatním. I kdybych ale aktuálně něco trochu závadného pozoroval, tak za mne by si to – ve velkých uvozovkách – „mohl dovolit“ , pokud to má podpořeno výsledky, a on ty výsledky má sakra dobré. 22 let a vyhrál GT, Monument i MS. Jako já poslouchat o sobě (od juniorských let) v Belgii (!), že jsem nový Merckx, tak nevím nevím, zda bych nebyl mnohem větší „floutek“.

        • Alex forever

          Jasně, Aleši, takové úspěchy a sláva musí ovlivnit povahu každého člověka, o tom žádná {good}
          Nicméně buďto má nějakou „divnou mimiku obličeje“ (:-D) nebo se ve vypjatých chvílích neumí ovládnout, ale jsem si zcela jistý tím, co jsem viděl a několikrát si to vrátil na videu: Když dojel do cíle po tom svém prapodivnš načasovaném defektu, tak se šel krátce podívat na domláceného Rogliče, sedícího zdrceně u hrazení. No a místo toho, aby si zjednal prostor, dostal se až k němu a gestem či vlídným slovem ho podpořil, tak nakoukl jen přes záda okolostojících lidí, po pár vteřinách se otočil a odkráčel. A já viděl na jeho tváři záblesk zlomyslnosti…
          Dodávám, že až do toho okamžiku jsem mu vždycky fandil a velmi ho obdivoval. Ale teď mi to prostě nějak nejde…

        • Ja teda daleko vetsi potencial na vsechny monumenty vidim v Pogacarovi. I vysledky za nej mluvi. Lutych, Lombardii uz ma. Na San Remu a Flandrech mo nechybelo. K tomu Strade atd….

        • @ Marcany = pravda, Pogačara jsem zmínit měl, uvidíme a až čas ukáže, kdo to bude {beer}
          RDV zkompletoval vítězné monumenty vítězstvím na Flandrách 03.04.1977, jsem zvědav, zdali to někdo z kluků stihne do 50 let po něm, tedy do 03.04.2027 :-)
          Evenepoel – 25.01.2000 – 22 let – Lutych
          Pogačar – 21.09.1998 – 24 let – Lutych + Lombardie
          van der Poel – 19.01.1995 – 27 let – Flandry
          Van Aert 15.09.1994 – 28 let – San Remo

        • Alex forever

          @Palawan: „Cikán“ Roger De Vlaeminck byl skvělý cyklista, typický klasikář s bonusem v podobě vynikajícího spurtu {good} Měl ovšem pech, že za jeho éry zářila nejjasnější cyklistická kometa jménem Eddy Merckx ;-)
          Přesto dokázal vyhrávat největší klasiky i za časů krále Eddyho a z přiložené tabulky je jasně vidět, proč se mu přezdívalo Monsieur Paris–Roubaix! Na kostkách byl prostě s králem Eddym minimálně srovnatelný a do dějin vešel zejména jejich epický souboj v roce 1975, kdy Roger přespurtoval Eddyho až na cílové lajně a získal tak vysněný třetí vítězství na PR! https://www.youtube.com/watch?v=eeGuaTEB3wE
          To ještě netušil, že v roce 1977 vyhraje počtvrté… Měl to ale snazší, protože Merckx už skončil {cry}

          Příloha: Monumenty Roger x Eddy

        • Alex forever

          A omlouvám se za renons, pánové! V roce 1977 Merckx ještě „Peklo severu“ jel, ale byl nejspíš už opravdu jednou nohou v cyklistickém důchodu, protože skončil ve spurtu velké skupiny až na 11. místě za borci, které předtím s přehledem porážel…

          Příloha: P-R 1977

  4. Ještě to není uzavřeno, a jestli došlo, nebo nedošlo k fyzickému napadení, je slovo proti slovu, takže bychom ohledně toho neměli dělat závěry (všiml jsem si, že někteří tady napadení berou jako hotovou věc). Každopádně se měl Mathieu zachovat jako profesionál, ideálně vůbec neotvírat dveře a zavolat hotelovou službu, případně děcka pokárat, ale určitě ne nic víc, ani nadávat jim, ani křičet.

    Nejvíc pobavil jako obvykle Alex, kterej, přestože jsme znali jejich věk (13 a 14 let), přišel teorií o 16 – 17 letých děvčatech, které loví Matěje. Scénář, ve kterém 16-17 leté dívky hrají „zaklep a uteč“, sice možný je, ale šílene nepravděpodobný. Pobavilo taky „nešťastně ji od sebe odhodil“ – teda, když od sebe někoho ODHAZUJU, tak vím, že ho od sebe prostě odhazuju, a jak to dopadne, to dopředu nikdy nevím, ale tuším, že se něco stát může. A tak od sebe raději nikoho neodhazuju. ono, popravdě, scénář, kdy děvče po někam vyjede tak, že je třeba je odhodit, je také šíleně nepravděpodobný. A rovnou Alex došel k „duhovému světu“ atd… Odkdy se černochovi nemůže říkat černoch? No prostě, svět podle Alexe.

  5. Všechno už tu bylo napsáno … Remco – bravo! Kukrle – bravo! Naši na MS – bravo! Wollongong – bravo! Hirt a Nash na výletě, Katka to aspoň dojela. A hlavně bravo bravo za závody bez vysílaček. Nechal bych jim je, ale jednosměrně, aby si mohli zavolat auto, pomoc … ale opačně bych je nechal vypnuté.

    Jo, a svět se řídí do prdele od té doby, co je světem. Rozhodně v čase našeho mládí nebyl lepší … jiný jo, ale ta hláška, že za nás toto nebylo … z toho bych zvracel … Ještě jednou – bravo Remco! {bomb}

    • Alex forever

      @BOSUx: Tys tady podobnou hlášku zaznamenal? {wacko}
      Tedy ano, za našich časů toho spousty nebylo – dobrého i zlého. Ale pokud jsem tady někdy v tomto smyslu něco napsal, tak výhradně k cyklistice. A v té si opravdu myslím, že „za našich časů“ byla spousta „věcí“, které byly lepší, než jsou ty dnešní. Od akce pumpička až právě po ty mnohdy až nesmyslné elektronické vymoženosti…
      Jinak se shodneme v tom, že i já nesnáším hospodské kecy na téma „za nás tohle nebylo“ {negative} ale to se týká něčeho úplně jiného a vesměs se s tím ohánějí pivní skauti, kteří v hospodě propíjejí výplaty a děti doma nemají pomalu co do huby.
      Tak snad jsme si to vyjasnili {beer}

  6. {bomb} Remco {bomb}

    Ale chudák Wout, vynechal časovku, kterou by mohl letos klidně vyhrát, aby nakonec byl dneska 4. {wacko}

  7. Proč to zapíchnul MVDP?
    No strávil velkou část noci před startem na policejní stanici.
    Byl totiž obviněn z napadení dvou nezletilých dívek v hotelu, to vypadá strašně co? Ale není.
    „Byla tam skupinka dětí, která se bavila tím, že neustále běhala a klepala na dveře. Tak už jsem to pak nevydržel. Nežádal jsem je úplně hezky, aby přestali. A pak zavolali policii a zatkli mě.
    Nebyl jsem zpět na svém pokoji dřív než ve čtyři hodiny ráno. To určitě není ideální, ale pokusím se o co nejlepší výkon“
    V úterý má soud {wacko} {devil}

    • Alex forever

      No do pr…, to jsou věci {wacko} Tak nejen zas*ané vysílačky!
      Kdo má mít, proboha, nervy na všechny tyhle moderní výdobytky typu „me too“, vše pro duhový svět, nikdy nenazvat Roma cikánem a černocha černochem, neplácnout holku po zadku a hlavně nikdy nedat pohlavek zlobícímu dítěti?
      Dřív by to dopadlo tak, že by si zavolali rodiče těch dětí, seřvali by je a ještě by se všichni kolektivně závodníkům omluvili…
      Svět spěje celkově do hajzlu a tímhle vším tomu jen pomáháme – ne naopak {cry}

      • Není možné fyzicky trestat cizí dítě za prkotinu jako je klepání na dveře. Chápu, že byl ve stresu a jednal zkratkovitě, ale tohle se řeší přes recepci.

        • Kdybych jako otec natolik selhal, že bych své dítě nechal v noci lítat po hotelu a klepat lidem na dveře, byl bych van der Poelovi ohromně vděčný, že synátorovi pohlavek dal. A pak by dostal ještě jeden ode mě.

          Načež bych se Matějovi ze srdce omluvil, protože celou situaci jsem svou nezodpovědností způsobil já. A byl bych rád, že za mě zaskočil tam, kde já svou práci nedělal.

        • Alex forever

          @rotki: Nebyli jsme tam ani jeden a nejspíš to bylo celé trochu jinak, než je doposud známo…
          Píše se o dvou nezletilých dívkách, takže je teoreticky možné, že to byly 16-17 leté holčiny, které si usmyslely, že uloví prachatého a slavného fešáka Matěje. A třeba po něm některá z nich na chodbě „vyjela“ a Mathieu ji od sebe odhodil tak nešťastně, že upadla (taky mohla být lehce pod parou), kdo ví? A všichni dobře víme, jak dokáží být odmítnuté puberťandy mstivé – desítky chlapů už doplatily na vylhaná znásilnění a sexuální obtěžování, že?
          Hele, vařím z vody, ale podle mne je klidně možné, že na tom dokonce chce někdo vydělat…

          Jo a díky za poučení, jak se mají řešit podobné věci v hotelu ;-) {good} Vím o tom fakt jen tolik, kolik jsem se stačil naučit za 10 let v ubytovacím sektoru Grandhotelu Pupp. A zatímco moje paní tam pracovala 21 let (z toho 12 let jako vedoucí recepce), já po revoluci odešel a m.j. jsem dva roky řídil malý horský hotel…

          Ale v principu máš pravdu {good} Pokud mu vadil hluk, měl volat na recepci {beer}

        • Alex forever

          @Hun: Ano, přesně takhle jsem to myslel {good} {beer}

        • PetrH.Senov

          Hun: jakožto otci stejně starého teenegera jako byly ty dvě tupé blbky mi mluvíš z duše. Jakkoliv jsem proti fyzickým trestům, tak za tohle by mu přistál takový facan, že by si pamatoval do smrti kdy a na jaké dveře se nekepe.

        • kdyby to udělal Bouhani tak ho tu ukřižujete…holky 13+14 let ani nevěděli že je to nějaký MVDP…neomlouvám je ..ale koukám že jste byli v dětství samý rychlý šípy..
          apropo udivilo mě že tu nerozporujete třeba tvrzení dívek o napadení(tedy strkání) ale rovnou máte pocit že si o to koledovali a že by měli být ještě řádně potrestány..
          A jako fakt vám nevěřím že by jste uvítali inzultaci nezdárného potomka( za klepání na dveře..připomínám) od cizího chlapa..snad jedině že by vám to polichotilo..ty jo tos měl vidět jak tý mý holce fláknul mistr světa..ještě teď jí to obtahuju fixou abych měl památku..

        • PetrH.Senov

          bbernard: právě proto že jsem žádný Mirek Dušín nebyl (taková zvonkohra byla dobrá zábava) a párkrát jsem za svoje kraviny přes tu hubu dostal,tak mi ani tak nevadí to že nějaké dítko vymýšlí blbosti, ale to že když za ně chytne zaslouženou odměnu tak hrdinství končí a utíká si stěžovat mamince, která místo toho aby mu vysvětlila co je slušné chování utíká rychle na policii s odřeným loktem. Jako obhajujte si to, Vaše věc, ale jen aby vám to vydrželo až podobný nevychovaný smrad neudělá škodu vám. ;-)

        • PetrH.Senov..nikde jsem neobhajoval jednání těch holek ani jejich rodičů..jen říkám že rozum měl být na straně MVDP..možností řešení měl přehršel

        • bbernard: Nefandím mlácení druhých na potkání. Jestli MvdP ujely nervy a strčil do dospívající holky tak, že upadla, není to nic k pochvale. Jen mi přijde, že dnes přibývá rodičů, kteří mají své děti za modly. Když dostane pětku ve škole, vyčiněj učitelce, co si to dovoluje, dát špatnou známku tomu jejich malému bohovi. Nevycválanej harant opruzuje ostatní, ale běda aby ho ti ostatní postavili do latě. Hlavně nepotlačovat rozvíjející se osobnost malého génia!

          Na cyklostezce, kam se ženou pravidelně jezdíme, přibývá tří-až pětiletých dětí na odrážedlech, kteří si (nemají z toho pojem) drandí nevyzpytatelně všemi směry uprostřed úzké stezky, kde jezdí cyklisti a bruslaři čtyřicítkou. A rodiče? O deset metrů dál si povídají a dítěte si nevšímají. Ale až ho někdo jednou sejme, budou rodiče láteřit, že „tu lidi jezděj jako blázni“ a chudáka cyklistu zažalují.

        • @Hun „Kdybych jako otec natolik selhal, že bych své dítě nechal v noci lítat po hotelu a klepat lidem na dveře, byl bych van der Poelovi ohromně vděčný, že synátorovi pohlavek dal.“ x „Nefandím mlácení druhých na potkání.“

          Buď jsou tady Hunové dva, nebo si Hune vyloženě protiřečíš.

        • Hun..rozhodně nerozporuji že se spousta dětí chová jako spratci a jejich rodiče jsou k tomu benevolentní ..

        • @bbernard šak Hun na to jde klasicky fauly, jak je tady zvykem…

      • bbernard
        25.9.2022 at 21:02
        Naprosto souhlasím. Ze všech zúčastněných byl právě MVDP ten dospělý, a tudíž měl situaci jako dospělý řešit.

        • Já osobně nemám názor a to proto, že nevíme co přesně se odehrálo, v jakém pořadí, co čemu předcházelo, co podniknul než došlo ke konfliktu atd. A přidám jednu konspiraci….co když ty „slečinky“ moc dobře věděli co dělají a rozhodly se ho prostě vyautovat ze závodu? Stejně tak to mohlo napadnout i ty poldy…na pár hodin ho poprudíme a o soupeře míň….

        • Alex forever

          @araya: {yahoo} Jahůůůů! {yahoo}

  8. Těm co závodí jako ta grupa čtyř říkám, že medaili nechtěli … {devil}

  9. Kouzlo závodu bez vysílaček.
    Měli by je zrušit i jinde.

  10. Alex forever

    No, Evenepoel je prostě zjevení {bomb} Gratulace {rose}
    Ale ta partička za ním, co se nadřela na to, aby dojela Lutsenka, byla ještě komičtější, než holky, které přejela Annemiek {yahoo}
    Udělat takovou stupiditu v samém konci závodu o světové medaile, to se jen tak nevidí {wacko}
    Evidentně už hoši úplně zapomněli, jak se závodí bez vysílaček a když na ně taťka Šmoula z mechaničáku nezařve „Jeď, vole, letí do vás balík!“, prohrajou vydřený závod vlastní tupostí {negative}
    Jo a gratulka Peťovi k umístění v TOP10, sedmej flek je super! {heart} Jen měl ještě porazit Wouta – za ty jeho kecy {negative}

    Příloha: TOP 10

    • Alex forever

      Štybar 42. flek, Kukrle byl po neskutečném výkonu 59.! {rose}

      • Take pedepisuji vse co Alex napsal.
        Jen bych rad rekl, ze dnes bylo skoda mista ktere Honza Hirt zbytecne zabral. Nejprve musim rict, ze Honzovi fandim a moc mu preju dalsi uspechy. Samozrejme, letos mel formu a hlavne vysledky, takze o tom zadna, ale po tom odstoupeni kvuli covidu na Vuelte a bez zadneho zavodu pred MS, bylo predem vice mene jasne, ze se zadny zazrak konat nebude. No a take se to dnes ukazalo v plne nahote jak se tam porad placal na konci baliku a nakonec odstoupil. Mnohem lepsi by bylo lepsi poslat tam nekoho kdo by sbiral zkusenosti a nejlepe nekoho, komu by to mohlo pomoci se prosadit o stupen vys treba Otrubu nabo Adama Toupalika. Tot muj nazor. {bye}

        • kolemjdoucí

          Ano také podepisuji, ta čtveřice jedoucí o 2.místo vypadala jak kdyby jim někdo nakukal, že mají 1 minutu náskok na kilometru, ještě větší prde.l je že 2.a 3. nevěděli, že jsou 2. a 3. {yahoo} . JD souhla Benčík ve studiu říkal nějakou spekulaci o Kukrlem ale nerozvedl to. Otruba údajně s D.Turkem do ATT Investmenrs. Naši to mají sakra těžké jít ven, ale v Development DSM od příštího roku Kadlec a Seeman navážou na BIttnera.

        • Ze by se neco peklo s ATT Investment na dalsi sezonu?
          Vzpomel jsem si na clanek ze zacatku roku na Road Cycling.cz, no a ted jsem se na nej jeste jednou podival a hlavne ten posledni odstavec zni zajimave. Treba maji Otruba s Turkem nejake zajimave informace. No uvidime ;-)
          https://www.roadcycling.cz/clanek/att-investments-se-zazemim-blizi-urovni-world-tour

          Jinak tomu Kukrlemu bych pral prestup do Word tour tymu. Mam pocit, ze by se tam vubec neztratil. {bye}

        • kolemjdoucí

          JD: tak to by ovšem bylo skvělé ale zatím to jsou slabé indicie, ikdyž jakou logiku by měl přestup z Elkov,Felbermayer do ATT když by šlo zas jen o kontinentální stát {unsure} . Snad se nějaké info objeví po MS.

    • Vsetko podciarkujem. A Wouta mohol dat aj Trentin. {yahoo} Lutujem Matthewsa. Ten ma snad aj 5 medaily zo sveta , ale ani jednu zlatu. {scratch}

  11. PetrH.Senov

    A já koukám taky….ukazuje mi to, že komentář se nenahrál a když to dám znovu objeví se oba😂😂

  12. PetrH.Senov

    Evenopel geniální a ta grupa za ním kandidáti na cenu „Idiot sezóny“ {yahoo}

    • Presne tak, ty ctyri co jeli o 2 a 3 misto to jsou trubky nevetsi. {wacko}
      Jinak gratulace Remcovi, to bylo famozni predstaveni {good} {rose}

    • Alex forever

      Psali jsme nezávisle na sobě, chlapi, ale úplně jsme se shodli {beer}

    • Třeba už na to neměli.
      Ale to jak se tam přiřítila ta skupina bylo boží.
      Režie asi taky trochu zaspala.

        • Třeba měli, nevím.
          Pořád se ohlíželi, tak to mohli vidět, že se někdo přibližuje.

          Vacek už ze sebe také víc nevydoloval.

          Samozřejmě můj subjektivní pohled.

        • Alex forever

          Samozřejmě, že v sobě měli ještě dost energie na to, aby se poprali o medaile a balík za sebou nechali minimálně o 20 vteřin. Nebo jsi ten dojezd neviděl a jen hádáš?
          Podezírám Tě, že si ze mě děláš srandu ;-)

        • Samozřejmě jsem to viděl.
          Jen nemám rád rychlé závěry.
          Taky mě v první chvíli napadlo, že to podělali.

          Ale ten Holanďan, jak tam přilít zezadu.
          Proč nejel dál ? Pořád si myslím, že o nich museli vědět.
          Ale je fakt, že bez vysílaček je to jiné.

          Za mě to ale byl pěkný závod, co nenudil.
          Viděl jsem tedy jen posledních 90 km :)

        • Třeba to tu nějaký insider, který někde najde různá vyjádření osvětlí :)

        • Alex forever

          Zatímco oni taktizovali jako sprinteři na dráze a skoro se zastavili (víc jak dvacítkou fakt nejeli), letěl balík zezadu šedesátkou! Tak si to spočítej, za jak krátký čas byli najednou za jejich zády, i když měli předtím minutu (nebo kolik?) ztrátu! Ani ten Holanďan nemusel vědět, jak jsou blízko – dojezd byl členitý, samá zatáčka a „terénní hupy“, přes které nebylo dozadu vidět.
          Podstatné je ale jedno: Ty jsi psal, že „na to třeba už neměli“ a já s naprostou jistotou tvrdím, že na to samozřejmě měli. Jen si mysleli, že mají větší náskok…

        • ..však jsem také napsal to slovo „třeba“.
          A už k tomu nic víc psát nebudu.
          Reaguj si jak chceš.
          Nejsem z těch, co musí mít poslední slovo :-)

      • Režisér tam hodil jen krátký záběr, když v Bardetově skupině už byli mj. van Aert a Bettiol.

        Kasia Newiadoma si včera prohrála medaili pasivitou v čelní skupině (a necháním se dojet) už podruhé. Po včerejším ženském závodě se stejný kousek povedl i chlapům …

        • Alex forever

          Jojo a jedinej Remco závodil tak, jak se závodilo dřív – včetně těch dotazů na časový odstup směrem k motospojce. Přesně tak to bývalo a jak je vidět, pro průběh závodu to bylo MNOHEM prospěšnější, než dnešní „dálkové ovládání“ cyklistů pomocí vysílaček.
          Jen díky této „vymoženosti“ pak vídáme na vteřinku přesně vykalkulované dojezdy sprinterských vláčků a zažíváme smutek cyklistů, kteří byli celý den v úniku – a nebo naopak přesně spočítaný dojezd před spurtujícím balíkem.
          Ale jaké zákonitosti platí bez vysílaček, to ti hoši prostě od žákovských let pozapomněli {negative} {cry}

Leave a Reply