Průběžná diskuze


Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.

1 180 comments

  1. Pratele, vsichni v izlolaci, kdo bude ted chlastat v Ceskem dome? Jak si mam ted kontrolovat a udrzovat imunologicky relevantni parametry v krvi? Listerine uz dochazi.

  2. Opět a naposled, kde se ve vás bere víra že je nenaočkovaný doktor mohl všechny nakazit, mohl to být kdokoli z pasažérů či prsonálu. Dnes je M. Schlegl nakažen ač očkovaný ( jak je to můj ty bože možné???? ) a tedy může nakazit kohokoli!!!! jaký je v tom rozdíl???
    Očkování je jen aby jsme na covid neumřeli, nemá závažný vliv na to jestli covid dostaneme a dále ho šíříme. To že mám teď papír o očkování (já) virus moc nevyděsí, když se sním setkám, znovu propukne choroba(doufám opět nezávažná). To je jisté a žádné prohlášení jakékoli vlády s tím nic neudělá. Už jsme si mnozí dost užili poručíme větru dešti….
    Poznámka pro Alexe pavelh a pavelk jsou dva odlišní diskutující, já se těchto debat dlouho neúčasnil, ale nyní už jsem to nedal.

    • Alex forever

      Opět a naposledy {yahoo}
      1.) z čeho usuzuješ, že si pletu vás dva Pavly? Není to spíš o tom, že Ty špatně chápeš argumenty? Protože:
      2.) je mi úplně u řiti a opakuji, že TO NENÍ HLAVNÍ PROBLÉM, jestli ten mamlas Voráček někoho nakazil nebo byl on chudáček nakažený někým ze sportovců – problém je v tom, že tam ten chlap neměl vůbec co pohledávat z důvodů, které se mi ale opravdu už nechce opakovat. Ani Tobě, ani druhému nebo nedej Bože třetímu Pavlovi.
      Dokonce ani papeži Pavlu II. by se mi to už nechtělo opakovat… {bye}

      • Alexi ty seš fakt jak kolovrátek. Vždyť už jsem ti tu jednou psal, že očkování na covid není podmínka účasti na OH. Doktor tak nic neporušil a jelikož byl několikrát před odletem testován, mohl se účastnit OH. A tím, že třicetkrát napíšeš, že tam neměl co dělat, když nebyl naočkovány, se z tvého tvrzeni pravda nestane.

        Ale sem rád, že se tu objevili lidé, kteří hned neupaluji. {mail}

        • Ten doktor nic neporušil, byl testovány a vzhledem k inkubační době nemohl během letu nakazit tolik lidi, tak, aby byli hned po příletu pozitivní. Alexi přečti si někde jak dlouho trva než mas od nákazy pozitivní PCR test. A za druhé jak to, ze očkováni sportovci ve vrcholné formě, bez příznaků …!jsou nemocní. Problem je jinde nez u toho doktora. Nikdo z uvedených nemá příznaky a virus v tele a pozitivní test je vyradili … nikoli nemoc samotná… a propos. Svět se v prdel obrací. Měl jsem potřebu bránit proti lynčování a mediální zkratce.

        • Priteli, pouze te opravim. Podle izraelske studie je sireni viru mezi naockovanymi Pfizer na urovni 0.018%. V principu to znamena, ze se muzes nakazit i kdyz jsi naockovan, ale sance, ze virus rozmrdavas dal, je minimalni.

        • Alex forever

          @PavelK + Vitorio: Já o voze, vy o koze – a to prakticky celou dobu (proto ten kolovrátek). Je jasné, že se pak nemůžeme domluvit {negative}
          Takže znovu:
          Ať už to bylo napsáno „černé na bílém“ nebo nebylo, jedno je jisté – lékaři by už z principu měli být VŠICHNI proočkováni. Prezentují tím důvěru k celosvětově uznávané léčbě a naději, že lidstvo ustojí boj s pandemií C19.
          Pokud tomu tak není u nějakého obvoďáka, ke kterému pacient může a nemusí chodit (nebo ho může změnit), je to smutné, ale vem to čert.
          Ovšem když se jedná o oficiálně vyslaného lékaře na největší sportovní svátek světa s výpravou našich nejlepších sportovců, je to neakceptovatelný průser – a to více těch, kdo ho tam delegoval, než než toho bezohledného idiota.
          Já už fakt nevím, jak to napsat srozumitelněji, abyste sem zase nepsali to samé, co je mi, samozřejmě, od počátku naprosto jasné?
          Smutné spíš je, že mnou uvedené argumenty nejsou jasné vám, hoši {cry}

          Příloha: Neporozumění

      • A to je ten problém.
        Někdo důležitý řekl, že kdo není očkovaný tak je nebezpečný, a protože i když listvo je inteligentní, tak člověk je hloupý a zbabělý, tak se většina upíná k jednoduchým řešením, která jsou sice srozumitelná, ale většinou chybná a nebezpečná. Většina z nás raději než si přiznat pravdu sklouzne k jednoduchým a odsuzujícím řešením, které si před svým svědomím ochrání. Uvědomme si že covid, stejně jako jiné viry, neporazíme a nezvítězíme nad nimi i kdybysme se zavřeli doma na 10 let. Stejně jako byli obdobné pandemie, lidstvo získá imunitu za cenu milionů oběti a vše co proti tomu můžeme udělat snad i činíme je jen nepatná kapka k omezení zbytečných úmrtí. Rezistenci vúči covidu získáme částečně kobinací očkování, ale bohužel i opakovaným proděláním infekce stejně jako např. u chřipky.
        Největší problém je z neznámého. Proč nakažení sportovci nemohou se účastnit her i když nemají žádné příznaky. Myslíte si že např. Michal Schlegel by objel závod kdyby nebyl fit? Pokud je proveden test PCR s dostatečným počtem replikací je možné stanovit byť jedinou entitu viru, se kterou si ale náš imuntní systém hravě poradí.Prosím tedy opravdu slušné znalce cyklistiky (Alexe)ať se vyjadřují jen k tomu, čemu opravdu rozumí, a diskuze odborně specifické nechají jiným, lépe informovaným.
        To je důvod proč se máme na tomto diskuzním fóru věnovat cyklistice a ne lékařským problémů na kterých se nedokáže dohodnout ani odborná praxe.
        Opět opakuji, nejsem popírač vakcinace, sám jsem ho absolvoval, ale kriminalizovat lidi co se nenechají očkovat už smrdí inkvizicí!!!!
        Podle mě je hlavním výdobytkem civilizace svoboda, pokud se ji dobrovolně vzdáváme jsme ovce určené na porážku.
        Ať už pošle kdokoli jakýkoli komentář k mému, má nato právo, ale nemíním ztrácet svůj čas další reakcí, kterou bych hájil svůj názor. Komu se to nelíbí… Ale raději hlavu vzhůru, bude líp!!! {bye} {good} {bye}

  3. Problém Covidu: Ta mrcha je tak chytrá, že se množí a přeskakuje z jednoho na druhého i když člověk ještě nemá příznaky.
    Problém očkování: I očkovaní mohou přenášet vir, ale nemohou onemocnět těžce – pro JIP.
    Problém lidí: Očkování zabrání onemocnění z více než 90% ale stále máme ten zbytek…
    Problém ČOV : Když pomineme zařazení doktora Zvorala, pak fakt, že si nezajistili stejné PCR testy jako japonci, je evidentní, že japonské jsou extrémně přesné.
    Problém fanoušků : Mohly být hry bez Covid šarád, ale jsou dvě ale, jedno, že nikdo nechce nekontrolované míšení všech možných mutací a vytvoření nějaké globální super mutace a druhé, že žádný stát nechce importovat takové mutace domů.
    A tak se dá pokračovat … {bye}

    • Pokud Japonci používají při testování více cyklů než my, není vůbec divné, že z toho vychází větší množství falešně pozitivních. A to se u nás používá ještě tuším o pět cyklů více než doporučuje všem WHO. Takže i u nás je spousta falešně pozitivních. A pak sportovci nemůžou startovat, kvůli mrtvému víru, který jim zůstal na sliznici.

  4. Nejde říct kdo koho nakazil. Doktor má dobrou reputaci.
    Zbytečné emoce.

    • Alex forever

      Reputaci si může strčit za klobouk, Marco. Už dřívě tvrdil hovadiny o kloktání, a pak se nenechal očkovat, protože nevěří osvědčeným vakcínám (viz jeho další dnešní blábolení v jiných článcích). Je to prostě kontroverzní člověk, který nemá mít v dnešní vypjaté době místo v tak důležité misi, jakou je výprava českých sportovců na olympijské hry.
      Má to jeden klad: ten pán s dobrou reputací vejde do dějin a jednou se o něm budou děti učit ve škole :-¤

  5. Schlegel bohužel taky pozitivní a olympijský závod tedy nepojede. Zdroj: https://www.instagram.com/p/CRovaiIK4Oy/

    • Alex forever

      A světe div se! Cyklisti byli taky v letadle s tím na první pohled sympatickým panem doktorem Nakažlivým {wacko}

      Příloha: Voráček

      • Ještě by mne zajímalo kde našel diplom. Jako tvrdit, já nemám příznaky tak jsem nemohl nikoho nakazit, {wacko} je na likvidaci toho diplomu.

        • Kde to pise? Nebo to byl nejakej rozhovor „znemoznim se sam“ :-D

          Hele 2 PCR pred odletem, dost smula pro vsechny…

        • Najdi si životopis pana doktora na internetu a pak si dej facku. Možná se proberes {scratch}

        • Alex forever

          Proč si číst životopis magora, kterej pos*al, co mohl? Myslím si, že třeba spousta zločinců byla spořádanými a úspěšnými lidmi, než jim „ujely nohy“ – a taky pos*ali, co mohli.
          Takové věci se dějí a my to, bohužel, máme v těchto hodinách možnost sledovat on-line {negative}
          Je to tak trochu jako ta Izerova pohádka o tom, „jak chudák k ještě větší nouzi přišel“ {scratch}

        • A jak Ty můžeš tvrdit, že on je nakazil, jenom proto, že není očkovaný? To je přesně ta argumentace naší vlády, která dělá z očkovaných nadlidi. Ano, jsem také naočkovaný, a mám překvapivě platný kovidpas na pět let, bez ohledu na to, že nikdo neví, jak dlouho bude vakcína působit,jak dlouho budu mít protilátky, ale oni tak rozhodli a tak je to správné. A promiň, Alexi, psát o někom, že je magor, jen proto, že se nenechal naočkovat a konal přesně tak, že nic neporušil, je pro mne trochu moc. Možná by bylo lepší se vrátit opět k cyklistice.

        • Alex forever

          @Riman: Tak znovu a jinak: ten od pohledu milý a sympatický, podle životopisu vzdělaný, erudovaný a úspěšný pan doktor je ve skutečnosti ošklivé káčátko, které mělo zůstat doma a nikam s výpravou sportovců nelétat, protože nesplnil naprosto jasně stanovené kriterium – nebyl očkovaný.
          Kdyby zůstal doma, udělal by nejlépe. A kdyby byl naočkovaný, nestrhla by se kolem něj taková mela.
          Jsi s tímto umírněným názorem spokojen? {bye}

        • Alexi – chapu Tvuj pohled na vec. Nutno poznamenat, ze ja jsem ockovanej na fujtajxly, ktere nechceme nikdo nikdy potkat. Holt sichr byl sichr Asie,Afrika, do civilizace leckdy strasne daleko… Ty pribalove letaky – to proti tomu si nechat dat 3 davky pfizeru a obe davky sputniku 5,5 najednou, musi byt bezpecna zalezitost :-D , Dovedu pochopit vyhrady vuci necemu, co zatim neni dlouhodobe otestovane.

          Kdyz Japonci nebaziruji na ockovani, byla pravidla 2x PCR, tak se za to neockovani na nej asi nelze uplne zlobit. Nemit hadr na bude – chyba. Chyba i nasich reprousu, co to chytli…

          Ted jedna otazka – kdyz je tak strasne ucinna ta vakcina, tak vidime na jedne ukazce, ze v relativne prazdnem letadle je „umrtnost“ i naockovanych zatracene vysoka!
          Neockovani by byli temer jiste jeste vice bez sance…

          Si rikam, ze po dovolenych to bude zase mazec a manevry…
          Nutno poznamenat – i na covid jsem proockovany. Ne tak kvuli sobe, ale nerad bych, jako prototyp potencialne bezpriznakoveho superprenasece, to naplival naplno na nektere rizikove v mem okoli… {beer}
          Hazeni viny mezi COV a tenisovym svazem je jen usmevna epizoda ze serialu „Bafunari“ {devil}

      • Ahoj všichni. Myslel jsem, že tato diskuze je o cyklistice, ale nejspíše ne. Proto zapalme hranice a upalme všechny covid nevěřící. Než me začnete soudit sdělím jen to, že covid jsem v lednu prodělal a z různých důvodů jsem se nechal očkovat. Kde mnozí berete jako fakt, že všechny nakazil neočkovaný doktor? Možné to je, ale jisté ani omylem. Každý kdo byl očkován získá systémovou imunitu a to jen s pravděpodobností ne vyšší než 90%. 10% lidí má smůlu. I ti co získají systémovou imunitu a mají protilátky nemají zcela vyhráno. Mají lepší vyhlídky na to, že neskončí na JIP nebo hůře v nebi, ale to že mohou být opětovně nakaženi a tedy mohou covid šířit dál je jisté, bytˇ s mírně menší pravděpodobností. Pokud covid nedostanete při styku s nakaženým, tak máte slušnou slizniční a nespecifickou imunitu, to se ale týká praktciky jen mladší populace.
        Shrnuto: očkování NEZARUČUJE, že covid nedostanete a nebudete šířit dál. Kdyby to neplatilo, tak proč tolik naočkovaných lidí (nejen sportovců) je nyní covid pozitivní. Michal Schlegel je očkovaný, v plné formě a pozitivní.
        Neblbněme, budme zodpovědní a hlavně soudní, středověk se všemi dogmaty snad už skončil…..

        • Alex forever

          Pavle, znovu pro Tebe (pokolikáté už?): ten chlap neměl ve výpravě bez očkování co pohledávat. Proč?
          1.) je to základní požadavek
          a 2.) je to lékař, který by měl jít v tomto směru jednoznačně příkladem
          To, že to teď na mnoho % vypadá, že je zdrojem nákazy ostatních právě on, by tím bylo předem vyřešeno…

        • Alex forever

          A že je tato debata o cyklistice? Ano, je. Schlegel, tuším, nejezdí na kajaku, nebo? {scratch}

        • pavelh: „Proto zapalme hranice a upalme všechny covid nevěřící. “
          To myslím netřeba, prozatím bude stačit „upálit“ konkrétního doktora! Tím spíš když čtu ty jeho kecy a že se nechal zapírat tak dlouho.

    • Ten idiotský buran pseudodoktor Zvoral má na krku dalšího ! Chudák Michal Schlegel {cry} {cry}
      Jak mohu tvrdit, že je nakazil ten bafík Buřtipán ? Jednoduše, japonci ho stopli hned u prvního testu co vylezl z letadla, další pozitivní pak přicházeli se zpožděním , také proto o tom mohli informovat naše weby již v sobotu, kdy tam přiletěli.
      https://www.sport.cz/olympiada/loh-2020-tokio/clanek/2563495-clen-ceske-vypravy-mel-po-priletu-do-tokia-pozitivni-test-na-koronavirus.html
      Snad si ostatní vše pohlídají a takové jájínky vyhodí z letadla.

      • Třeba Naush-Sluková se nechala testovat až 8x denně,
        jednou denně je povinost účastníka OH.

        • A proč sem nenapíšeš, jak ji těch 8 testů dopadlo ty fanatiku.
          To se ti nehodí do krámu.n

        • Alex forever

          Vůbec si nemyslím, že je Geo „fanatik“, Pavle. Je to jen spravedlivě nas*anej fanoušek českých sportovců, kterému zcela pochopitelně není po chuti, že jeden nezodpovědnej idiot (navíc lékař {wacko} ) dokázal zhatit jak jejich letitou přípravu a touhu po úspěchu na OH, tak naše představy o tom, jak jim budeme fandit.
          Já naopak vůbec nechápu Tvoji zarputilost, se kterou „se točíš“ na pár nevalných argumentech o tom, že je třeba všechno jinak a hlavně že by se podle Tebe nejspíš neměli sportovci vůbec očkovat. Jedno jak druhé je mimo mísu a Ty už to musíš taky vědět.
          Jenom si to umět přiznat, co? ;-)

        • Ano, na začátku Markétě vyšel dubiózní jenže to při denním testování nic nemění, další byly positivní. Takže vlastně to jen ukázalo, jak přesné testy japonci používají.
          Zaplať Pán Bůh, že jsou ostatní z toho letadla čistí, a ostatní si dají pozor

        • Hele, Pavle, já naprosto rozumím tomu, že ti testování zdravých lidí nepřijde rozumné, že ti ochranná opatření na OH připadají přemrštěná atd. Na tuhle věc opravdu existuje víc úhlů pohledu.

          Ale když už jsou nějak nastavena pravidla (i kdyby blbě), musí se dodržovat. Všichni dopředu věděli, že i zdraví sportovci bez příznaků budou testováni a že v případě pozitivního testu nebudou moct sportovat. A podle toho je potřeba přistupovat k ochranným opatřením s až fanatickou pečlivostí.

          Proto si myslím, že když je tenhle felčar odpůrce očkování (klidně, jeho věc), tak nemá na OH vůbec letět. Případně to ČOV neměl dopustit.

          My tady do toho doktora netepeme proto, že dává přednost Listerinu před vakcínou, ale proto, že se zachoval lehkomyslně tam, kde věděl, že jsou pravidla extrémně přísná. Doplácí na to nevinní sportovci.

        • Alex forever

          Díky, Hune, napsal jsi v kostce přesně to, co si i já myslím {beer}

    • Dobrou zprávou je, že nikdo jiný nebyl v izolaci
      K příznakům, boghužel mohu potvrdit případ elitního sportovce z rodiny který prodělal bezpříznakový Covid, prostě nic vůbec nic, a pak to najednou nešlo, odpočinek , nepomohl, lékaři určili Covid a 4 měsíce se hrabal zpět, byly dny kdy byl rád že chodil, sezóna zatím v háji, možná jestli něco předvede v září … Bezpříznakový Covid je to nejhorší ti s teplotou se vrací do tréninku znatelně rychleji.
      Od lékařky atletické repre: ,,letos máme ve střediscích u atletů s repre podporou rekordní množství svalových problémů, za březen, duben květen jich bylo skoro 50 “ !!! Naškubnutých lidí {wacko}

    • Schlegel životní sezona, za mě z našich mohl zajet nejlíp, no Kukrle počítám pozitivní zítra před závodem spolu s Neumannovou a Štyby si to objede sám, paráda, všichni tihle sportovci se celej rok více méně vyhýbají nakažení kór cyklisti imrvére testovaní nic ale sednou s vrchním kloktacím pičusem(už od pohledu) do letadla a je vymalováno. A Schlegel přijde asi o vrchařskou sazka Tour, kde mohl taky udělat výsledek. Forza Voráček a nikdo ať netvrdí že to mohli chytnout od někoho jinýho, když jen on neprošel okamžitě.

  6. Připojiuji se k názoru, že OH v Tokiu 2021 budou ještě větším českým úspěchem než OH roce 1984

    Doktor Zvoral co jsem mohl, je fakt buran, a ti co ho angažovali ještě větší idioti ! Letělo zatím několik letadel ale v tomto seděli ze sportovců jen, jen !!! ,, oba beachvolejbalové páry, sportovní gymnasté Aneta Holasová a David Jessen, lukostřelkyně Horáčková, šermíř David Jurka, cyklisté Michael Kukrle, Michal Schlegel a Tereza Neumannová a trojice stolních tenistů Širuček, Lubomír Jančařík a Hana Matelová. V karanténě nebo v samoizolaci jsou z letadla všichni cestující, sportovci ale mohou trénovat pokud nejsou pozitivní “
    Tak ještě rozluštit toho posledního pozitivního sportovce.
    Aneb letadlo je na viry ohromná svině, páč klimatizace .

    • Panove (i alex a pavel) add ten prusvih s pozitivnim letem.
      Je tu par veci, ktere je dobre v ramci emoci zohlednit.

      1) doktor byl udajne po prodelanem covidu, nikde jsem necetl vysi jeho protilatek (NSS rozhodl, ze MZ musi urcit jejich vysi, pac nezohlednit ji znamena diskriminaci)
      2) sportovci nebyli ockovani?
      3) souhlasim s tim, ze respirator by vyrazne zmensil sanci infekce
      4) nikdo nikde nezminil, zda ma kdokoli z nich nejake priznaky…

      Jinak tahle testovaci loterie nestesti mi u naprsto zdravych, mladych sportovcu prijde jako ulet. Nebavime se o dedeckach, babickach z duchodaku, kde vsechna tato opatreni zachranuji zivoty, ale o sportovni elite teto planety… {beer}

      • Plně souhlasím, i s tím, co napsal PavelK, nikde není žádný důkaz, že ten lékař nakazil ostatní, mohlo to být klidně naopak, a že nebyl naočkován, má k tomu důvody, hlavní problém je jinde, a to přesně vystihl Radim78, testování zdravých, mladých lidí, kteří jsou pozitivní po 120 iteraci nebo tak nějak, nemá smysl, navíc o tom, jak jsou nemocní, hovoří i fakt, že mohou v karanteně sportovat, nemocný může sportovat?
        Je to celé na hlavu, na druhou stranu naše vedení vědělo, do čeho jde, co Japonci požaduji, a také chápu, že pro nakažené sportovce to je sportovní tragedie.

        • Geo zde pise o nasledcich covidu na formu/telo vrcholoveho sportovce – v tom ma bohuzel pravdu. Mam par kamaradu, co jsou vykonostni sportovci a zdanlive lehky covid jim odepsal sezonu…

      • Alex forever

        Neočkovaný lékař je už sám o sobě špatným příkladem pro ostatní – a což teprve, když šíří nákazu {negative}
        Bez vakcíny prostě neměl ve výpravě vůbec být – jednoduché řešení! Není se o čem bavit…

        • No, nemajic vsechny informace, nejsem na nej tak prisny.
          Mohl bych celkem brzy po covidu a to se ockovani jeste nepodava… {beer}
          Kazdopadne pro ty holky a kluky, co maji takhle debilni stopku velka sportovni tragedie! {cry}

      • Radime, tohle s těmi protilátkami je jeden velký mýtus.

        Na výši protilátek absolutně nic nezávisí. Kdyby se MZ zajímalo, co říkají opravdoví odborníci (dokonce i z laboratoří vlastněných Babišem), kteří ten vir zkoumají, věděli by, že množství protilátek se v čase mění. Tělo si jeho množství reguluje. Pro člověka, je tedy důležité, jestli tam nějaké jsou. Pokud ano, imunitní systém je při setkání s virem aktivuje.
        Čili ty výmluvy MZ a pokračování v diskriminaci i po intervenci NSS jsou jen další střípky z jejich totalitních praktik.

        • @PavelK nejsem na danou problematiku odbornik, ale co jsem nacetl mimo nasi malou zem… Je to vyrazne slozitejsi mechanismus (sliznice/bunecna imunita, protilatky detekovatelne z krve) a jedno cislo protilatek je udajne irelevantni, pac zachycuje jen jednu podmnozinu imunitniho mechanismu. Dulezite je, ze tam vubec jsou. Pri setkani s virem/mutaci pak zabere/nezabere cely mechanismus.
          NSS smetl MZ s jejich mantrou „protilatky nas nezajimaji“ – to je diskriminace.
          Logicky je treba studii a dat, ALE nase MZ nema nic zapotrebi – co urednik, to KAPACITA {devil}
          S pokracovanim diskriminaci, zakazu, prikazu navzdory soudnim rozhodnutim si rozumime – to je naprosto silene a strasne nebezpecne. Posouva nas to na roven bananovych republik. {beer}

  7. na PCS vyskočil závod https://www.procyclingstats.com/race/tour-alsace/2021/prologue-gc
    zajímavá startovní listina..včetně Elkovu..jinak spousta Development týmů
    ale hlavně Michal Boroš ve francouzském týmu Cross Team Legendre
    kromě dalších je tam Chainel a Ruegg …

  8. Tak dost možná bude Štyby jediným silničním cyklistou kterej se představí v Tokiu. Zbylý 3 cestovali oním letem kterej postupně je zdecimován pozitivníma testama. {wacko}

    • Alex forever

      Jojo, neuvěřitelnej amatérismus ze strany ČOV a ještě neuvěřitelnější bezohlednost toho pablba doktora, kterej by měl jít v očkování příkladem :-¤ {negative}
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pri-letu-do-tokia-se-porusovala-epidemicka-pravidla-priznal-cov-170267#utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      • Naši bafuňaři v čele s Kejvalem jsou partu hňupů.

      • Očkování pro někoho, kdo už covid měl, valnej smysl nemá. Navíc je to doktor, takže o tom ví svoje.
        Je to jen hon na čarodějnice. Pozitivita na nějakej virus neříká vůbec nic. Tady vidíte, kam jsme to dopracovali. Kdo ukončí testování, bude Bohem 21. století.

        • Tak spíš o tom své ten lékař neví. Ale je to jeho názor a já mu jej neberu. Ale je obří hloupost, že svaz takového lékaře do výpravy zařadil, protože to riziko nákazy zde prostě bylo a výsledek vidíme. Pro ty nakažené je to tragédie.
          Navíc kromě hlouposti jde o bezohlednost vůči všem dalším výpravám.

        • rotki: Bláboly…
          1. nakazit ho mohli ti očkovaní
          2. očkování není pro účast na olympijských hrách podmínka

        • Alex forever

          Pavle, z technického hlediska máš možná pravdu (nemohu to posoudit, páč tomu fakt nehovím), ale pravda je taková: koronavirem nakažený lékař olympijské výpravy – tedy člověk, který má tomuto problému předcházet a pro ostatní má být ve všem, co se týká C19, příkladem – nakazil několik olympioniků. A to hlavně proto, že na palubě letadla nejen že povolil, ale sám porušil základní bezpečnostní pravidla.
          Tak to prostě je, ten chlápek je nekompetentní idiot a nevěřím tomu, že byl až do nastoupení do letadla vzorem morálky. No a to jde za těmi, kdo ho do té funkce dosadili…
          Ergo: podepisuji poslední dvě věty rotkiho, nejsou to ani v nejmenším bláboly, ale smutná pravda {cry}

        • Alexi: kde je důkaz, že on někoho nakazil? Jedna babka povídala…
          To, že si někdo sundá v letadle roušku, i když je předtím několikrát negativne testovaný na covid, je naprosto normální. Tohle můžou rozporovat jen opravdu kovaní covidoví fanatici. (a propo snad někdo není tak naivní, že si myslí, že když sedí někdo s někým 12 hodin v letadle a oba mají roušku, že si ten vir nepředají).
          A on tomu přece předcházel, byl několiktár otestovaný negativně. Takže opět hon na čarodějnice od vás a seznam.cz (žumpa nějvětšího kalibru) se jen chcehtá, kolik to přečetlo lidí ten článek.

        • Alex forever

          1.) nebude asi náhoda, že se nakažení sešli v jednom letadle, zatímco ve druhém nebyl žádný
          2.) pravděpodobnost nakažení přes respirátor (o roušce se zmiňuješ Ty – nevím proč?) je v každém případě mnohokrát nižší, než bez něj. Nebo to chceš taky zpochybnit? :-D {wacko}
          3.) lékař si toho všeho MUSÍ být vědom a když vůbec nikdo, tak on jediný NESMÍ pravidla porušovat – i kdyby byl testovaný 10x
          4.) dávat ty události do kontextu se seznam.cz a jeho sledovaností je paranoidní hovadina…

        • Alex forever

          Krom toho o MUDr. Voráčkovi neinformuje zdaleka jen seznam.cz, zmiňují se o něm všechna média napříč (nejenom) českou žurnalistikou.

          Fajn se čte třeba tohle:
          Nechcete covid? Kloktejte ústní vodu. Kdo je nakažený lékař v Tokiu…
          Ortoped Vlastimil Voráček pečuje při reprezentačních startech o Petru Kvitovou, Karolínu Plíškovou, Barboru Krejčíkovou a další české tenistky. Stejnou roli měl plnit i na olympiádě v Tokiu. Jenže se stal pacientem 0 v nyní už nechvalně známém vládním speciálu, ze kterého už jsou dva další covid-19 pozitivní sportovci a jeden trenér.
          Ano, očkování údajně odmítl, i když na něj měl jako lékař několik měsíců právo. Podle některých zdrojů iDNES.cz totiž není přívržencem vakcinace proti covidu…

          Fakt kompetentní člověk k tomu, aby se vydal na OH s českou olympijskou výpravou. Asi jako pedofil v roli vedoucího skautského tábora {bye}

        • Jde o to ,že tento člověk neměl v letadle co dělat ať už nakazil nebo nenakazil zbytek letadla, měl letět linkou po příletu by ho testovali a nebyl by v kontaktu s nikým ze sportovců, no a kdyby byl negativní tak na něj teď nebude pořádán hon.

        • Alex forever

          @rada: Taky řešení… {good}

        • Jedná se o zbytečné zmaření mnohaletého úsilí některých sportovců.
          Při cestě zpět už je to jedno, ale nyní měli udělat 110% pro to, aby podobná situace nenastala.
          Asi je uchlácholily negativní výsledky testů. Mimo to, Japonci je mají přesnější testy, to jste asi četli.

        • Alexi, říkám tolik, že když vedle někoho sedíš 12 hodin v letadle, je jedno jestli máš respirátor nebo roušku, „nakazíš se stejně“.

          Jinak brát si jako zdroj relevantních informací bulváry tupu seznam a idnes není podle mě dobré.

          A tvoje srovnání s pedofilem, je naprosto mimo mísu. Opakuji, očkování není podmínka pro účast na OH.

          Marco2: Japonci mají přesnější testy? Třeba ano, ale je důležité, když najde test zbytek starého viru, který je neaktivní? Není.

          Mimochodem. Co se pořád zapomíná. Ani PCR ani antigenní testy nejsou určeny pro lidi bez příznaků. Pak samozřejmě to dopadá takto.

        • Alex forever

          @PavelK:
          https://www.sport.cz/olympiada/loh-2020-tokio/ostatni-sporty/clanek/2571868-reakce-olympijskeho-vyboru-vysetrovaci-komise-ale-pachut-a-otazniky-zustavaji.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez

          A dočkej času, nebudou to jen „bulváry“, jak dotyčná média je nazýváš (asi nevíš, co je to bulvár {scratch} )….

          P.S. Srovnání s pedofilem jsem použil úmyslně, protože je to silná káva a bylo mi jasné, že vzbudí pozornost. Nicméně si za ním stojím.

        • Alex forever

          A další reálná medaile je v prdeli :-¤ https://www.sport.cz/olympiada/loh-2020-tokio/clanek/2571964-ceska-pohroma-se-rozrusta-nakazena-je-i-marketa-nausch-slukova.html#hp-artcl
          Ale vo co go, že? Dyk ten lékař za nic nemůže…

        • Alex forever

          Dovedeš si, Pavle, představit to zoufalství a beznaděj, kterou právě prožívají ti sportovci? {cry}
          A Ty se tady zabýváš tím, že o nich (zatím) informují jen bulvární média {wacko} {negative}

        • Alexi, vidíš, kam ten svět dospěl?

          Zdravej sportovec v plné kondici nemůže reprezentovat svoji zemi, protože mu v těle testem určeným pro osoby s příznaky, našli kouska nějakého viru, proti kterému byl očkován.
          Ano, tohle je opravdu zoufalství a beznaděj, ale za to ten doktor nemůže.

        • Alex forever

          Hledáš pořád něco, čím bys odbočil od základního problému a čím bys ospravedlnil ty, kteří ho způsobili {negative}
          Jsem evidentně naprosto opačného názoru, a to jak na současnou situaci sportovců, tak na c19 samotný. Ukončeme tuto rozepři, která díky našim postojům nemá řešení…

        • Ok, souhlasím. Máme na to opačný názor.

          Raději bude lepší diskutovat o cyklistice {yes} .

        • Pavle, ono je to složité v tom, že zdravý sportovec s virem v sobě může být OK, ale když to „pošle“ dál, nemusí se s tím tak snadno vypořádat ti „příjemci“ (pokud nejsou zaočkováni či po prodělání covidu, tedy s protilátkami – pak mají vysokou šanci, že to u nich také proběhne „tak nějak mimochodem“).

          Jedna věc je primárně chránit sebe, druhá věc neohrozit druhé.

          A ještě k těm respirátorům, rouškám či čemu na hubách. Když to loni na jaře začalo, nebylo k mání vlastně nic (a ono to taky v Česku nijaké divoké nebylo, kromě pár dní v dubnu vlastně až do pozdního léta jen desítky nových případů denně), pořídil jsem si s manželkou jakýsi nano-návlek na xicht od firmy na „R“ (nebudu specifikovat, nevím, jak je to tady s reklamou…). Později, někdy koncem léta, jsme si pořídili masky od „letecké“ firmy v Plzni a to bylo to definitivní řešení. Náklady oproti správně používaným respirátorům zanedbatelné, použitelnost dlouhodobá, účinnost o řád! vyšší než FFP3 (ne 2, ale opravdu 3) a jako bonus, dýchá se v tom oproti rouškám a respirátorům mnohem, mnohem lépe. Nevýhodou je, že člověk vypadá jako exot – na to jsem si rychle zvykl a zvykli si i ostatní.

          Snad pro tuhle „reklamu“ nebudu zabanován.

        • Alex forever

          @siSINka: Prosím foto! {beer} :-D

  9. Udělal jsem porovnání TOP 10 v posledních 4 ročnících Kolem Švýcarska a Tour de France (v 2020 se nejelo). Protože bývá Tour de Suisse o pár dní později než Dauphiné, tak GC jezdci častěji cílí Dauphiné jako finální přípravu na Tour. Ze 40 TOP jezdců za 4 roky na Švýcarsku pouze 5 dojelo v první desítce na Champs-Élysées.
    Na Švýcarsku (co si pamatuji z minulých let) se spíše prosazuje pár specialistů na týdenní etapáky (či kteří na Grand Tour jsou v úloze domestika) nebo někteří, kterým kulminovala forma v třetím týdnu Giru.

    Příloha: Tour de Suisse - Tour de France

    • Fuglsang v posledních 5 letech:
      2017 vítěz Dauphine
      2018 druhý na Švýcarsku
      2019 vítěz Dauphine
      2020 v době konání Dauphine vyhrál Kolem Lombardie
      2021 třetí na Švýcarsku

      Specialisty na Švýcarsko bývali i Rui Costa a Simon Špilak. A tím docházím k zamyšlení nad Hirťákem, který dojel před pár lety pátý celkově na Tour de Suisse. Nějak nebývá extra úspěšný v pokusech dostat se do úniků, kdy přitom na letošní Tour bylo vidět, že vrchařská špička, která nebojuje o GC, se tam dokáže dostat. {scratch}
      Loňský rok měl poznamenaný depresemi po pádech.
      Možná pro jeho další kariéru by bylo lepší dělat domestika a dostat prostor jet na sebe na kratších horských etapácích typu bývalé Trentino, Tour de l´Ain, Ruta del Sol. Asi bychom se občas vztekali, že nemůže jet na největších závodech na sebe, ale možná pro fanouška lepší než se rozplývat nad 15. místem v poli největších favoritů v dojezdu nejtěžších etap.

    • V rychlosti jsem porovnal poslední 4 ročníky Dauphine a Tour a tam mi to báj voko vychází na 11/40. Co z toho vyplývá ale nevím {unsure}

  10. Týmy na Sazka Tour https://sazkatour.cz/cs/tymy
    Bohužel sem si říkal proč se jede v termínu kdy je taková konkurence jinejch závodů a vysvětlení je jasné UCI změnila termím z 19-22.8 na 5-8.8 ještě v březnu byla prý startovka skvělá, bohužel po změně termínu už týmy byly podepsané na Burgos a Arctic navíc Polsko hned další den. Repre neměla zájem o start a Topforex také ne, to jen k případným poznámkám proč nejsou, nicméně Wanty přijede v sestavě na Vueltu a BikeExchange vždycky má kvalitu u nás. Pořád doufám v Křižáka(co kdyby fakt po sezoně skončil jiná šance ho vidět u nás už nemusí být).

  11. Asi nejlepší žebříček(lepší než UCI World ranking) kde je seřazena startovní listina OH závodu, naši 68.Štybar 78.Schlegel 103.Kukrle z toho vyplývá jediné, že pokud někdo z našich bude v TOP30 bude to příjemné, nic víc nelze čekat. (žebříček je směska a samozřejmě nerozlišuje úplně tu aktuální formu vrchaře sprintery(ti tam snad ani nebudou) atd.
    A u žen podobné ikdyž tam bych to posunul na TOP20 ale tam stačí jeden problém v závodě a vzhledem k absenci týmu bude po závodě. Každopádně určitě uslyšíme po závodě nářky jak kdyby to jela Nosková tak by témeř útočila na medaili (zejména od samozvaných odborníků kteří se o ženské cyklistice dozvěděli před měsícem) jenže leda velké prd bohužel.

    • Alex forever

      Chápu, že jsou lidé, kteří si to se škodolibostí přečtou. A pak jsou blbci, kteří to s nadšením šíří dál {wacko} Nepřekvapils {negative}

      Příloha: πčus

      • Copak, zbořil ti dotyčný profík iluzi Sagana jako dokonalého člověka a závodníka? Nebo co tě tak zvedlo ze židle ty náš vzteklounku? {bye}

        • Alex forever

          1.) znám spoustu cyklistů s IQ tykve a ještě víc takových, kteří neunesou fakt, že je někdo o třídu jinde a oni jsou bez šancí se mu svými úspěchy byť jen přiblížit
          2.) pak jsou tací, kteří se mstí za to, že je někdo dokázal na sportovním poli zesměšnit – a na to tipuji dotyčného „profíka“ prvořadě. Podle mého názoru je to jen zamindrákovaný chudák
          3.) „iluzi Sagana jako dokonalého člověka a závodníka“ jsem nikdy neměl – nikdo není dokonalý…
          4.) nejsem Tvůj vzteklounek, zrovna tak jako Ty nejsi můj πčus, díky Bohu {bye}

        • „Chápu, že jsou lidé, kteří si to se škodolibostí přečtou. A pak jsou blbci, kteří to s nadšením šíří dál“

          + ad 1) a 2) – dokonalá ukázka „podle sebe soudím tebe“ by Alex {yahoo}

      • Alexi, Secret pro určitě není blbec. Píše roky a zajímavě.

      • Ten článek jsem si přečetl a to, co SP píše o Saganovi, je zajímavé. On vlastně netvrdí, že by byl Peťo nebezpečný nějakými vlnami nebo manévry. Jde o něco jiného – prý má dlouhé výpadky koncentrace, kvůli kterými nereaguje správně a včas na situace v pelotonu. Protože ovládá kolo výjimečně skvělým způsobem, dokáže se i tak zachránit, jenže ostaní už to nedokážou a kolem něj to popadá.

        Vlastně to tak klidně může být. Jen nechápu, proč z toho SP vyvozuje cokoli o Peťově špatném charakteru. Tohle by maximálně svědčilo o tom, že je Peťo trubka, ale ne, že je hajzl. Zvláštní text…

        • Alex forever

          Nevím, nejsem psycholog (i když jsem kdysi měl na VŠ zkoušku z psychologie za jedna – pamatuji si to proto, že to byla moje jediná jednička ve 3. ročníku {devil} ), ale podle mne má ten člověk se Saganem nějaký nevyřízený soukromý účet a tímto naprosto podlým způsobem se mu snaží zaškodit. A protože Sagan je člověk, který má mezi fanoušky cyklistiky buďto obdivovatele, nebo zaryté odpůrce (lidí, kterým je lhostejný, je asi poskrovnu), daří se mu to náramně.
          Za mne {negative} , je to ubohost. A to bych si myslel, i kdyby tyhle s*ačky psal někdo třeba o GvA nebo Alaphilippovi, které dvakrát nemusím.
          Tohle se prostě nedělá a kdo se toho chytne a posílá to dál, je stejný ubožák… Howgh :-¤

        • @Hun no ale ty výpadky koncentrace vedou k těm nebezpečným manévrům. Nebo proč myslíš, že by to kolem něj popadalo – určitě ne kvůli samotnému faktu, že mu vypadne koncentrace. Jinými slovy – sere na to dávat bacha, co se děje okolo. taky se tomu říká bezohlednost.

    • Hele dobrej clanek a udajny clen pelotonu v nem vlastne Sagana vychvalil a uznal, ze malo kdo umi na kole jezdit jako on ;-)

    • Tak moc mu ty předpovědi nevyšly. A pokud jde o Sagana… Vytýkat mu, že by měl jezdit opatrněji a předvídatelněji, protože většina cyklistů neumí kolo ovládat tak dobře jako on… To je hodně divné.

      • No to asi pise fakta – jako Peto umi kolo ovladat tak 10 kluku z pelotonu :-D ale nikdo z nich nemel na to na 3 ruznych typech trati v rade udelat zlato z MS! {devil}
        Mlade pusky neco podobneho teprve musi ukazat.
        Ikdyz jak MvDP, tak WvA letos na Tour ukazali neskutecna kouzla.
        Ale 3x titul, navic po sobe? Peto Sagan panove, nikdo jiny… {beer}

    • O Petrově osobnosti se tam praví toto: „…it’s kinder than what I’d like to write here about him and his personality! OK then, he’s an absolute arse (kretén, debil) (that’s still too kind) (což je ještě pořád příliš zdořilé)…he’s also, err, how do I put this, an absolute airhead (prázdná makovice, hlupák) and selfish (sobecký)!“

      • Tady bych mozna nehazel blato na Petra. Alexuv pohled muze byt zcela relevantni. Predevsi pokud je Petr free natura a ze vseho si dela prdel… To spoustu lidi „z vyspelych zapadnich zemi“ musi strasne srat. Nejakej nymand z prdelakova, co je vysmatej, ze vseho si dela prdel a navic jezdi tak, ze Ti borci „co si to zaslouzi“ se nechytaji… 3 tituly v rade – o duvod vic nenavidet.

        Kdo nikdy nezazil naprosto drsnej ostrovni rasismus bily-bily specialne od nejake trubky, co by tady nemohla delat ani pridavace na stavbe prasecaku, tak netusi o cem pisi…
        Takze bych to cele bral se silnou rezervou. {beer}
        (Ta ostrovech ma par hodne dobrych pratel, ale to nejsou trubky, ve sve branzi neco umi a nezijou predsudky dob davno minulych) {bye}

        • Akorát Alexův příspěvek má s Radimem do činění 0. Jinými slovy…0. Ses úplně mimo.

      • S rasismem,samozřejmě.

        Dichotomie „vyspěla západní země“ a „borec z prdelakova“ baví. A je to přesně to, co jsem si o tobě myslel.

        Radosti sobě.

    • Nějaký závistivý anonym, co podle všeho nikdy nic nevyhrál a neumí pořádně jezdit na kole, hejtuje Sagana, chudák. Co tam máme dál? {whistle}

      • Podle čeho „všeho“ nikdy nic nevyhral? A proč by vůbec „něco vyhrát“ měl být zásadní ingredience ke štěstí?

        Climber, závistivej narcistní ichtyl.

        To je sranda,.dělat si z těchhle jdnoduchouckecjch blbci…blbce :-D

        • Ono označit jakéhokoliv jezdce z world tour jako závistivého anonyma, který neumí jezdit na kole, chce odvahu, ale stačí trochu pohledat jaká jména se skloňují ve spekulacích, kdo ty články píše a zjistíš, že to opravdu nejsou žádní nosiči vody, co nikdy nic nevyhráli. Myslím, že se už to pár let zpět řešilo i zde.

        • Alex forever

          Hele, πčusi, táhni do řiti, fakt že jo {finger} Kdykoliv sem něco napíšeš, tak je to jen zlej plivanec {negative}
          I ten dýdžej, jehož produkce hnoje je obdivuhodná, má procentuálně MNOHEM VÍC příspěvků, které jsou nějakým způsobem přínosné. Od Tebe se tady VŽDY objeví jen agresivní nebo výsměšná s*ačka, NIKDY nic, co by přínosného.
          Jsi prostě hnusnej zmetek, kterej chce jen škodit – jiný cíl Tvé příspěvky nemají…

          Příloha: πčus

        • Co je na odkazu na článek agresivního a výsměšného prosímtě? Jestli sis nevšiml, nikde jsem nepsal, že se s názorem z toho článku ztotožňuji, zbytek jsou tvoje klasické dedukce á la „není to pravda, ale mohla by být“.

          Jak vidno, článek alespoň vyvolal zajímavou diskuzi, ne jak tvoje ankety o přilbách, pod kterýma musíš ještě dalším příspěvkem škemrat, aby vůbec někdo reagoval.

          Teď mi ještě nalož pár tvých neškodných nadávek a přilož obrázek, aby sis ulevil a tím bychom to mohli ukončit. {bye}

        • Alex forever

          Dal jsi to sem s jediným a zcela jasným záměrem: nas*at ty z nás, kdo mají Sagana rádi. Vše ostatní, co teď plácáš, je jen naivní výmluva.
          To je rozdíl právě oproti mé (marné) snaze rozpoutat debatu o přilbách případně dalším cyklomateriálu.
          Díky za připomenutí velmi dobrého kontrastu mé snahy o indiferentní konfrontaci názorů a Tvé snahy zaškodit {bye}

          Příloha: πčus

    • The secret pro.. jména autora se skloňují horem dolem, indicie nesedí na nikoho takže bůh ví kdo to je ,
      kdysi jsem si s tím dal práci..a prostě mlží a podstrkuje nesmysly ohledně identity..což chápu asi by nebyl oblíbencem číslo jedna..tím nemyslím mezi jezdci ale hlavně mezi DS. Platí mu za články ,články prodává a jak sám říká jsou jezdci které buď máte rádi nebo je nenávidíte..no tak třeba mu Sagan přeběhnul přes cestu a to někdy v posledních dvou letech dříve o něm psal v superlativech.. tak ho nemá rád..stejně jako Tsatseviče,Lefevra ,Astanu,Bahrajn…no je to jeho názor ,jeho boj…my čteme a buď se ztotožníme nebo ne, jako u většiny článků kde autor předkládá své osobní dojmy..No my si je neověříme..nemáme kde…a má pravdu v tom že v mainstreamových mediích se dozvíme převážně PR kecy Ale je fakt že díky němu prosáklo pár informací,zajímavostí,baví mě.. ale fakt kvuli němu nezměním názor na Sagana :))) a rozhodně je zbytečné podléhat z toho hysterii..a zbytečně se tu jebat

      • Alex forever

        @bbernard: Tak samozřejmě, že ani můj názor nemůžou podobné výblitky změnit. Myslím si, že mám dostatek cyklistických zkušeností na to, abych poznal, zda Peťo ovládá kolo tak, jak by to měl umět profesionální cyklista (řekl bych, že 99% ostatních jezdců to neumí tak dobře, jako právě on). A také mám ve svém věku ještě solidně fungující oči, abych za těch 12 – 13 (?) let, co mohu Petra sledovat na obrazovce (a na monitoru PC, kde jsme mnohokrát jeho jízdu detailně rozfázovali), postřehl nějaký „výpadek koncentrace“ {wacko}
        Opakuji: autor textu je zamindrákovaný, zlomyslný kretén, kterého nejspíš uspokojuje plivání na úspěšnější cyklisty, než je on sám (pokud tedy vůbec je cyklista). A lidé, kteří jeho pamflety zlomyslně podbízejí těm, o kterých vědí, že mají jiný názor, jsou srovnatelní kreténi…

Leave a Reply