Prosíme všechny účastníky diskuze o objektivnost v příspěvcích a střídmost v reakcích. Závadné příspěvky budou odstraněny a vulgární autoři zabanováni.
Tak Honza už ofiko potvrzen v sestavě podlahářů na Tour… Tak alespoň mu to Švýcarsko nevzali zbytečně. S Remcalem člověk nikdy neví- třeba Honzovi dá průběh závodu i šanci zabojovat o jeho sen – vyhrát etapu na Tour (ne že bych Remcovi něco špatného přál, ale rozhodně mu fandit nebudu)
Hirt sice na Tour nechtěl, ale já jsem rád, že po 3 letech někdo z Česka Tour jede, třeba to ve finále zkusí ala Kuss loni a pojede i na Vueltě, loni byl Kuss na Giru 14., Hirt byl na Giru 8. a tedy by mohl být i lepší
Ano, myslel jsem u Hirta na 3 GT, zasnil jsem se a porovnal s Kussem loni a jeho kombinace pořadí byla 14. – 12. – 1., tedy Hirt začal na Giru s 8. místem lépe, Kuss také neměl původně loni jet 3 GT, ale okolnosti tomu chtěli a 3 GT jel, 2 GT Hirta v roce jsou za mě super, byť s tím Hirt není moc v souladu, šanci na 3 GT moc nevidím, ale tajně v ní věřím
Hirťák určitě nepojede Vueltu. Když Quick-Step byl klasikářsko-sprinterský tým, tak třeba jen dva jezdci (většinou v roli domestiků) jeli za sezónu v jejich dresu dvě Grand Tour. Myslím si, že třeba Štyby vždy jel v sezóně maximálně jednu.
Teď se třeba do sestavy nedostal Kasper Asgreen (který jim loni vyhrál na Tour jednu etapu). Dále bez startu na letošních GT jsou Cattaneo, Masnada Knox. Měl by jet Landa jako lídr.
Honza objede Tour a bude mít po sezóně. Dá si měsíc odpočinek a zkusí se připravit na světový šampionát (ale myslím si, že už nebude mít tou dobou takovou formu jako by měl nyní v červnu ve Švýcarsku). Ale žádný kratší etapák pro vrchaře tam nebude, tak bude dělat domestika na italských podzimních klasikách.
Jojo, přetlak na 8 míst na GT je a není jednoduché, aby byl uspokojen účastí na aspoň jedné GT každý člen týmu. Proto jsem rád, že Hirt jede letos 2 GT, jak správně jsi napsal, že Štybar jel maximálně 1 GT v roce. Bez toho, abych Evenepoelovi přál něco špatného na Tour, tak kdyby se mu něco na Tour stalo, odstoupil a následně byl ready na Vueltu a měl ambici jet na GC, tak myslím, že Hirt by 3.GT jako domestik Evenepoela do hor Vueltu jet mohl, čímž neříkám, že ta šance je velká. https://en.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_%C5%A0tybar
Ve středu začíná v netradičním termínu Okolo Slovenska, na startu i tři vítězové z minulých let: Alaphilippe (2018), Sagan (2021) a Černý (2022).
Na startu kromě armády českých a slovenských cyklistů dále mj. van Eetvelt (letošní vítěz etapáku UAE Tour) nebo mladá sprinterská naděje Quick-Stepu Magnier, https://www.okoloslovenska.com/sk/timy
Závod bude vrcholit v neděli dojezdem na Štrbské Pleso.
Už sa teším, idem vo štvrtok do Hlohovca na záver etapy. Bol som tam aj v roku 2019 a bolo to skvelé, pošprechoval som si so Stefanom Kungom, videl víťazstvo Demara a jeho celkom dojemné zvítanie s otcom ktorý za ním prišiel z Francúzska na bicykli. Pozriem si záver etapy v príjemnom prostredí parku a rozlúčim sa s Petrom, podakujem mu za to množstvo zážitkov ktoré mi priniesol ako fanúšikovi cyklistiky a pokukám po iných borcoch ako je Alaphilippe, Černý, Svrčo…. , niečo pofotím, len aby sa počasie nezbláznilo.
V Dánsku vyhrál borec taky z kontinentálního, development týmu a společné s Přidalem maji to, že oba jeli Závod míru U23, Přidal byl 11.celkově a dán 80.
@rotki: Vůbec Přidala neznám, takže proti němu logicky taky nic nemám
To, proti čemu mám ale hodně (řekl bych vlastně všechno), je způsob závodění na našem mistráku.
Chápu, že je to podle hesla „co není zakázáno, to je dovoleno“ nebo spíš „příležitost dělá zloděje“, ale nic to nemění na tom, že je to ubohost a hnus
Je jasné, že na mistrácích v tradičních „západních“ cyklistických zemích je situace zcela jiná. Jede tam proti sobě de facto několik téměř kompletních týmů, které jezdí pravidelně závody WT, takže téměř nehrozí, že by je vyčoudil nějakej jouda z kontinentálního týmu. U nás jede naopak obrovská banda joudů proti několika málo WT jezdcům, kteří navíc jezdí každý v jiném týmu. A profil trati je takový, že se na něm při týmové spolupráci rozdíly smazávají…
Summa summarum je to celé na hovno
Ach jo… Tak zase na rok je český dres nenávratně v hajzlu
Tohle se prostě Italům, Frantíkům, Belgičanům, Holanďanům, Dánům, Němcům, Rakušanům či Švýcarům stát nemůže
Profiků na startu plná pr.del, dokonce dvojice či trojice ze stejných profi tymů, soupeři a hlavně týmy zdaleka ne tak dobří jaké míval Kreuziger,Štybar a spol. Tohle si prohráli sami stačilo začít jet o okruh dřív. Vacek určitě není ten kdo prohrál, to spíš ATT investments. Přidalovi gratulace mimochodem po 2.zasebou má titul závodník U23. Alexi netřeba plakat.
Tak sem si projel ten online na roadcycling a jen sem si potvrdil co píšu, Kukrle si dojel čelo sám z pelotonu takže to podcenili no. Ale co Vacka a další uvidíme na vlastni oči na Czech tour a vzhledem k tomu že budou přenosy na ČT tak i ten mistrovskej dres. Ještě jdu prostudovat vítěze na procyclingstats
Kdyby nešlo o Vacka, kterýmu v profi pelotonu jinak fandím tak to možná beru ale ty rozhovory co s ním teď vycházejí to je zase stará dobrá vzteklá Vackovina sorry. Už jen to, že letos nebyla domluva mezi profi jezdci, proč asi? no protože Vacek. Proč byl zalezlej doteď nechápu měli to trhat od začátku, pak by to v půlce odpadlo a zbylo by 20-30 lidí, a z toho by mohl vyhrát. Zase se mě vrátila ta loňská sezona a jeho obrovské ambice na medaili na MS, za celej závod mu prostřídal akorát chvilku Bittner a brácha ostatní WT a Pro nic.
Souhlas s kolemjdoucím. Je to sranda to naše MČR, jako každý rok. Zase fňukárna, tentokrát Vacka. Pokaždé je to stejne. Profici versus velké mančafty. Profici to zase prokaučovali a zase fnukaj. Tak ať se na to vyprdnou, když to pro ně není závod….jak říká jejich mluvčí.
@Mellon: Dřív, než jsem si přečetl Tvoji reakci, jsem napsal svůj názor.
Nejsem tak úplně hloupej a je mi jasné, že je to „čůrání proti větru“. Ale já to tak prostě cítím a nemohu se smířit s tím, že „tlupa tříčtvrtečních cyklistů“ uštve ve stylu vlčí smečky o třídu lepší borce-jednotlivce.
Za mne je to ubohost, howgh
Tak jak to bude dneska? Zase si hrdinové z Elkovu (popř. jiné početné stáje) vychutnají naše nejlepší profíky a mistrovské triko bude celý rok vozit po „pouťácích“ nějakej druhořadej jouda (viz Sisr, Kukrle nebo Zahálka – fanoušci Elkovu prominou), nebo se jako vloni prosadí některý z našich nejlepších borců – a budeme moci vídat české barvy na největších světových závodech po celý další rok?
Moc, opravdu moc bych si přál, aby byla druhá varianta ta správná
Njn, dobrý, ale to podle školních pravidel znamená „za tři“
Absence live-streamu je nepochopitelná Budu koukat až na finále v televizi – má to být od 14:25 hodin, a pak od 15:50…
Tak snad aspoň něco?
No když dojel Černýho o 2min. ten musel být nadšenej, to je tak zastavit a zahodit do škarpy kolo ale zas ho vyvezl ke 2.místu jinak by dostal ještě víc. Formu má skvělou na OH pojede, je defakto rozhodnuto, nemyslím si teda, že něco zajede(ikdyž profil je vyloženě pro něj) ale třeba překvapí a bude moct velká slova přeměnit na velké činy.
Z té famílie Kopeckých musí mít kdekterý cyklistický fanda hlavu v pejru
Tak jsou to Češky, Holanďanky nebo Belgičanky? A ještě k tomu mají úspěšné bráchy
No a v juniorech se dnes opět blýskla naše největší naděje do budoucna – skvělý Pavel Šumpík z Křižákovy stáje!
Naložil to ostatním borečkům o pověstný parník
Děkuju vám všem za tipy. Jinak podstata mých kvízů je opravdu v tom, že kdo chce, tak negoogluje a zkouší tipovat z hlavy, aby to bylo zábavné.
Odpověď je Igor Antón, který to (a tady musím nesouhlasit s jedním z tipujících) na Vueltě rozhodně měl rozjeté na výhru. Akorát to nebylo 2008, ale 2010, kdy spadl a odstoupil z 1. místa, a to ve 14. etapě. Jinak má třeba 6. místo z Lutychu, Top10 z největších etapáků i ze dvou GT, ale jinak zůstává 3. flek z Švajcu 2008 jeho jediným GC úspěchem.
V úterý se jela velmi zajímavá etapa na Okolo Kolumbie, měřila 116km byl na ní jediný kopec a počet nastoupaných metrů byl 4446 a nejvyšší bod v cíli 4138m
Ta sopka je mnohem delší O 4km, ale zase o 54 m vyšší. Sifón je těžší.
Ale nejvíc je, že cestou na vrchol měli několik vrchařských prénií trojku dvojku jedničku i HC tam je
Což o to časovka nebyla nikdy v TV ale ono to vypadá když se dívám do programu ze nebude nic ani z hromadného závodu ani ČT sport plus. To nikdo mechce vysílat ale spíš svaz nechce přenos zaplatit. Je to holt dobrý hospodář.🤣 aspon ze ten livitiming na sportsoftu je ikdyž teď se nějak sekl u juniorů.
Když už zrovna skončilo to Švýcarsko, pojďme si dát další kvízík, který s ním souvisí.
Když Roman kdysi Švajc vyhrál, stál s ním na pódiu cyklista, jehož úspěšné kariéře citelně chybí velký úspěch. Na Monumentech a v celkovém pořadí na týdenních etapácích a GT končil často kousek pod pódiem či v první desítce, ale to Švýcarsko 2008 zůstalo jeho jediným pódiem ve WT. A když už měl jednou rozjetou GT dokonce na vítězství, vyřadil ho nešťastný pád a tuším zlomená noha. Kdo to je?
Zdar,
hned mě napadl Jürgen Van Den Broeck, kterýho jsem teď nedávno lustroval a byl to pro mě vždycky jezdec, který úplně podle mě nenaplnil svůj potenciál…. něco jako Roman. Ale ten to asi nebude. Pak mě napadl další oblíbený jezdec, leč rovněž trochu smolař – Tejay van Garderen, ale ten to asi taky nebude…. sakra… Denis Menčov…. ty kráso, ten ale určitě něco vyhrál. Mno, ono už je to hodně dávno….. takže jsem se asi netrefil a jsem zvědav na výsledek….
Moc si už nepamatuji, s kým tam tehda bojoval. Vím že tam byli Schleckove, Kim Kirchen, a jestli se nepletu tak Andreas Kloeden, a ten by to asi mohl být.
Tak není to moc složité vyhledat pořadí Tour de Suisse 2008 na internetu, pravda…
Předpokládám tedy, že to tak udělá skoro každý, někdo se přizná a jiný napíše, že si matně vzpomíná
Byl to Andreas Klöden – těžko má Hun na mysli třetího na bedně Igora Antóna, ten tak dobrej nebyl.
Co mne ale zaujalo, je čtvrté místo „malého italského prince“ Damiana Cunega!
Ten ročník byl pěkně nabouchanej slavnými jmény, jen co je pravda! O to cennější tehdy bylo Křižákovo vítězství
A ještě něco: Roman vyhrál celý etapák vítězstvím v předposlední etapě (jediné, kterou vyhrál) – a tou byla 25 km dlouhá horská časovka Za ním skončili fantastičtí borci v uctivém odstupu – Schleckové byli biti jako žito!
Na to všechno jsem úplně zapomněl, takže díky, Hune, za připomenutí
@Alex: Alexi, tak člověk si to nejlepší schovává až nakonec a někdo mu to tady vyplácne…. . Myslel jsem, že tady ještě pár tipů přibyde. Zkoušel jsem hned tipovat z hlavy, ale samozřejmě mi to taky nedalo a běžel pak hledat. tvs měl krásný tip teda. Ale myslím si, že má Hun na mysli právě Igora. Ten spadl na Angliru na Vueltě 2008, ale zas tak úplně skvěle to rozjeté neměl. Cyklista to byl ale určitě do TOP10, byť teda mě v paměti moc neutkvěl.
Hunovi díky za osvěžení a pěkný kvíz…
Současná vlna veder na jihu Evropy si s tím sněhem nejspíš poradí…
Mimochodem: Ještě že tam touto dobou už nejsem, včera jsem se málem upekl u Sokolova, natož pak v Itálii
Tak Honza už ofiko potvrzen v sestavě podlahářů na Tour… Tak alespoň mu to Švýcarsko nevzali zbytečně. S Remcalem člověk nikdy neví- třeba Honzovi dá průběh závodu i šanci zabojovat o jeho sen – vyhrát etapu na Tour (ne že bych Remcovi něco špatného přál, ale rozhodně mu fandit nebudu)
Hirt sice na Tour nechtěl, ale já jsem rád, že po 3 letech někdo z Česka Tour jede, třeba to ve finále zkusí ala Kuss loni a pojede i na Vueltě, loni byl Kuss na Giru 14., Hirt byl na Giru 8. a tedy by mohl být i lepší
Tak vyjádření už máme, nezkusí vůbec nic.
Řek bych, že to bylo myšleno…zkusí na Vueltu jako Kuss loni.
T.zn. tři GT za sezónu.
Ano, myslel jsem u Hirta na 3 GT, zasnil jsem se a porovnal s Kussem loni a jeho kombinace pořadí byla 14. – 12. – 1., tedy Hirt začal na Giru s 8. místem lépe, Kuss také neměl původně loni jet 3 GT, ale okolnosti tomu chtěli a 3 GT jel, 2 GT Hirta v roce jsou za mě super, byť s tím Hirt není moc v souladu, šanci na 3 GT moc nevidím, ale tajně v ní věřím
Hirťák určitě nepojede Vueltu. Když Quick-Step byl klasikářsko-sprinterský tým, tak třeba jen dva jezdci (většinou v roli domestiků) jeli za sezónu v jejich dresu dvě Grand Tour. Myslím si, že třeba Štyby vždy jel v sezóně maximálně jednu.
Teď se třeba do sestavy nedostal Kasper Asgreen (který jim loni vyhrál na Tour jednu etapu). Dále bez startu na letošních GT jsou Cattaneo, Masnada Knox. Měl by jet Landa jako lídr.
Honza objede Tour a bude mít po sezóně. Dá si měsíc odpočinek a zkusí se připravit na světový šampionát (ale myslím si, že už nebude mít tou dobou takovou formu jako by měl nyní v červnu ve Švýcarsku). Ale žádný kratší etapák pro vrchaře tam nebude, tak bude dělat domestika na italských podzimních klasikách.
Jojo, přetlak na 8 míst na GT je a není jednoduché, aby byl uspokojen účastí na aspoň jedné GT každý člen týmu. Proto jsem rád, že Hirt jede letos 2 GT, jak správně jsi napsal, že Štybar jel maximálně 1 GT v roce. Bez toho, abych Evenepoelovi přál něco špatného na Tour, tak kdyby se mu něco na Tour stalo, odstoupil a následně byl ready na Vueltu a měl ambici jet na GC, tak myslím, že Hirt by 3.GT jako domestik Evenepoela do hor Vueltu jet mohl, čímž neříkám, že ta šance je velká.
https://en.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_%C5%A0tybar
Ve středu začíná v netradičním termínu Okolo Slovenska, na startu i tři vítězové z minulých let: Alaphilippe (2018), Sagan (2021) a Černý (2022).
Na startu kromě armády českých a slovenských cyklistů dále mj. van Eetvelt (letošní vítěz etapáku UAE Tour) nebo mladá sprinterská naděje Quick-Stepu Magnier,
https://www.okoloslovenska.com/sk/timy
Závod bude vrcholit v neděli dojezdem na Štrbské Pleso.
Už sa teším, idem vo štvrtok do Hlohovca na záver etapy. Bol som tam aj v roku 2019 a bolo to skvelé, pošprechoval som si so Stefanom Kungom, videl víťazstvo Demara a jeho celkom dojemné zvítanie s otcom ktorý za ním prišiel z Francúzska na bicykli. Pozriem si záver etapy v príjemnom prostredí parku a rozlúčim sa s Petrom, podakujem mu za to množstvo zážitkov ktoré mi priniesol ako fanúšikovi cyklistiky a pokukám po iných borcoch ako je Alaphilippe, Černý, Svrčo…. , niečo pofotím, len aby sa počasie nezbláznilo.
@Mellon:
Krásný plán, užij si to
njn..první den časovka na 28km po rovině…tam se oddělí Jayco a QS takže se bude jednat o to zda celkově zvítězí Alaphillip nebo Mauro Schmid…
týmová časovka
V Dánsku vyhrál borec taky z kontinentálního, development týmu a společné s Přidalem maji to, že oba jeli Závod míru U23, Přidal byl 11.celkově a dán 80.
Celá řada zajímavých výsledků. A proti Přidalovi nic nemám, vyhrál si to dobrým výkonem a odvahou.
@rotki: Vůbec Přidala neznám, takže proti němu logicky taky nic nemám
To, proti čemu mám ale hodně (řekl bych vlastně všechno), je způsob závodění na našem mistráku.
Chápu, že je to podle hesla „co není zakázáno, to je dovoleno“ nebo spíš „příležitost dělá zloděje“, ale nic to nemění na tom, že je to ubohost a hnus
Je jasné, že na mistrácích v tradičních „západních“ cyklistických zemích je situace zcela jiná. Jede tam proti sobě de facto několik téměř kompletních týmů, které jezdí pravidelně závody WT, takže téměř nehrozí, že by je vyčoudil nějakej jouda z kontinentálního týmu. U nás jede naopak obrovská banda joudů proti několika málo WT jezdcům, kteří navíc jezdí každý v jiném týmu. A profil trati je takový, že se na něm při týmové spolupráci rozdíly smazávají…
Summa summarum je to celé na hovno
…nemám nic proti JOUDOVI z kontinentálního týmu…
https://www.csfd.cz/film/1360705-tour-de-france-bez-prikras/1521104-serie-2/recenze/
Výborné! Doporučuju.
Gratulace vítězi Tomáši Přidalovi z Elkovu. Pro mě nečekaný vítěz.
Ach jo… Tak zase na rok je český dres nenávratně v hajzlu
Tohle se prostě Italům, Frantíkům, Belgičanům, Holanďanům, Dánům, Němcům, Rakušanům či Švýcarům stát nemůže
Bylo to zasloužené vítězství. Ale máš pravdu, že nemít dres ve WT závodech je velká škoda.
A vovovo tom to celý je
Profiků na startu plná pr.del, dokonce dvojice či trojice ze stejných profi tymů, soupeři a hlavně týmy zdaleka ne tak dobří jaké míval Kreuziger,Štybar a spol. Tohle si prohráli sami stačilo začít jet o okruh dřív. Vacek určitě není ten kdo prohrál, to spíš ATT investments. Přidalovi gratulace mimochodem po 2.zasebou má titul závodník U23. Alexi netřeba plakat.
Zdá se mi, že profíci spolu moc nespolupracovali a nespojili se na dojetí úniku.
Tak sem si projel ten online na roadcycling a jen sem si potvrdil co píšu, Kukrle si dojel čelo sám z pelotonu takže to podcenili no. Ale co Vacka a další uvidíme na vlastni oči na Czech tour a vzhledem k tomu že budou přenosy na ČT tak i ten mistrovskej dres.
Ještě jdu prostudovat vítěze na procyclingstats
Já čtu něco úplně jiného a jsem 100% přesvědčený, že tohle je ten pravý pohled na náš mistrák
Cituji: „Jsem zklamaný, za mě není tohle závodění, ale hákování celý závod. Možná by se některé týmy měly zamyslet. Chápu, že jim jde o hodně, ale tohle není závodění. Když si za sebou táhnu deset lidí a nikdo ani nevystřídá… Jediný, kdo mě střídal, byl Pavel Bittner. A Martin Svrček,“ uvedl Vacek.
Vzhledem k tomu, že naprosto stejnou zkušenost měli na MČR před pár lety König, Vakoč, Kreuziger, ale především Štybar, je nesmyslné (a velmi hloupé) to zpochybňovat.
Více zde:
https://www.sport.cz/clanek/cyklistika-tohle-neni-zavodeni-rozciluje-se-cyklista-vacek-po-marnem-boji-o-medaili-5030884#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest218_mobil_bez_boxiku_firem_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Kdyby nešlo o Vacka, kterýmu v profi pelotonu jinak fandím tak to možná beru ale ty rozhovory co s ním teď vycházejí to je zase stará dobrá vzteklá Vackovina sorry. Už jen to, že letos nebyla domluva mezi profi jezdci, proč asi? no protože Vacek. Proč byl zalezlej doteď nechápu měli to trhat od začátku, pak by to v půlce odpadlo a zbylo by 20-30 lidí, a z toho by mohl vyhrát. Zase se mě vrátila ta loňská sezona a jeho obrovské ambice na medaili na MS, za celej závod mu prostřídal akorát chvilku Bittner a brácha ostatní WT a Pro nic.
Souhlas s kolemjdoucím. Je to sranda to naše MČR, jako každý rok. Zase fňukárna, tentokrát Vacka. Pokaždé je to stejne. Profici versus velké mančafty. Profici to zase prokaučovali a zase fnukaj. Tak ať se na to vyprdnou, když to pro ně není závod….jak říká jejich mluvčí.
Mathias se nemůže divit. Stejně se jezdí i na úrovni WT, když máš v úniku kolegu, tak netaháš. Velmi mu fandím, ale zde jeho výtky neobstojí.
Alex, mne sa tento článok na Roadcycling vidí ako celkom objektívne zhodnotenie pretekov
https://www.roadcycling.cz/clanek/talentovany-pridal-je-zaslouzenym-mistrem-elkov-kasper-ovladl-mistraky
@Mellon: Dřív, než jsem si přečetl Tvoji reakci, jsem napsal svůj názor.
Nejsem tak úplně hloupej a je mi jasné, že je to „čůrání proti větru“. Ale já to tak prostě cítím a nemohu se smířit s tím, že „tlupa tříčtvrtečních cyklistů“ uštve ve stylu vlčí smečky o třídu lepší borce-jednotlivce.
Za mne je to ubohost, howgh
Napiš poředatelům pořadí, ušetříš si vztekání.
.
Karlíku, už se dávno nevztekám, za to mi profi-cyklistika nestojí… Jen mě to strašně sere
https://mistrovstvicrasrjevicko.cz/
Web mistrovství ČR je na tom hůř než mnohé akce pro hobíky.Informační hodnota blízko nule. Svaz není parta amatérů, ale neschopných bafuňářů.
Tak jak to bude dneska? Zase si hrdinové z Elkovu (popř. jiné početné stáje) vychutnají naše nejlepší profíky a mistrovské triko bude celý rok vozit po „pouťácích“ nějakej druhořadej jouda (viz Sisr, Kukrle nebo Zahálka – fanoušci Elkovu prominou), nebo se jako vloni prosadí některý z našich nejlepších borců – a budeme moci vídat české barvy na největších světových závodech po celý další rok?
Moc, opravdu moc bych si přál, aby byla druhá varianta ta správná
Tak zatím to vypadá, že všichni favorité podcenili jeden únik, který se postupně rozrostl.
https://www.roadcycling.cz/clanek/livereport-mistrovstvi-republiky-muzu-elite-v-jevicku
Do cíle je ještě daleko, ale náskok je přes 7 minut a ATT i Elkov v úniku mají dva jezdce (i když zřejmě ne své lídry).
https://www.roadcycling.cz/clanek/livereport-mistrovstvi-republiky-muzu-elite-v-jevicku
Zde online přenos.
Tak teď bych vsadil na Bittnera či Kelemena.
Njn, dobrý, ale to podle školních pravidel znamená „za tři“
Budu koukat až na finále v televizi – má to být od 14:25 hodin, a pak od 15:50…
Absence live-streamu je nepochopitelná
Tak snad aspoň něco?
A zdá se, že to bude ještě drama!
Supertalent Šumpík dle rozhovoru do DSM-firmenich PostNL Development po vzoru Bittnera,Kadlece a Seemana.
Zřejmě slušnej oddíl
https://www.youtube.com/watch?v=uYyby6RUgRo
No a jak všechny (tedy těch 13 ostatních, kteří se závodu zúčastnili) deklasoval Mathias, to je taky hodné obdivu
Příloha:![MČR ITT muži elite](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/MČR-ITT-muži-elite-70x70.jpg)
No když dojel Černýho o 2min. ten musel být nadšenej, to je tak zastavit a zahodit do škarpy kolo ale zas ho vyvezl ke 2.místu jinak by dostal ještě víc. Formu má skvělou na OH pojede, je defakto rozhodnuto, nemyslím si teda, že něco zajede(ikdyž profil je vyloženě pro něj) ale třeba překvapí a bude moct velká slova přeměnit na velké činy.
Máš prosím ťa niekde odkaz na profil a trať na OH? Vopred ďakujem.
https://www.procyclingstats.com/race/olympic-games/2024/result/info/profiles
Profil je pro Mathiase dobrý. Ale délka závodu je trochu problém.
Deklasoval to dobre.
Mimochodem, v Belgii prohral o 2 vteriny s Waereskjoldem, ktery dnes o vterinu vyhral nad byvalym mistrem sveta Fossem.
Z té famílie Kopeckých musí mít kdekterý cyklistický fanda hlavu v pejru
Tak jsou to Češky, Holanďanky nebo Belgičanky? A ještě k tomu mají úspěšné bráchy
Příloha:![2x Kopecká](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/2x-Kopecká-70x70.jpg)
No a v juniorech se dnes opět blýskla naše největší naděje do budoucna – skvělý Pavel Šumpík z Křižákovy stáje!
Naložil to ostatním borečkům o pověstný parník
To by nebylo jednou, abych na něco nezapomněl nebo to jinak nezvrzal
Tady je bedna juniorů
Příloha:![Junioři](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Junioři-70x70.jpg)
Ten se mi líbí moc.
Je to švanda, taky jsem si toho všiml. Mystryní Belgie i Česka v časovce je Kopecká, ale obě se jmenují Kopecký/Kopecky.
ŘEŠENÍ KVÍZU:
Děkuju vám všem za tipy. Jinak podstata mých kvízů je opravdu v tom, že kdo chce, tak negoogluje a zkouší tipovat z hlavy, aby to bylo zábavné.
Odpověď je Igor Antón, který to (a tady musím nesouhlasit s jedním z tipujících) na Vueltě rozhodně měl rozjeté na výhru. Akorát to nebylo 2008, ale 2010, kdy spadl a odstoupil z 1. místa, a to ve 14. etapě. Jinak má třeba 6. místo z Lutychu, Top10 z největších etapáků i ze dvou GT, ale jinak zůstává 3. flek z Švajcu 2008 jeho jediným GC úspěchem.
V úterý se jela velmi zajímavá etapa na Okolo Kolumbie, měřila 116km byl na ní jediný kopec a počet nastoupaných metrů byl 4446 a nejvyšší bod v cíli 4138m
na PCS třeba takto https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-pilsen-a-colombia/2024/stage-4/info/profiles
Příloha:![Alto el Sífon 4138m](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Alto-el-Sífon-4138m-70x70.jpg)
@ Geo = krása
Tý brďo
Tak to je svými parametry téměř rovnocenné s výjezdem na havajskou sopku Mauna Kea, že?
Příloha:![Mauna Kea](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Mauna-Kea-70x70.jpg)
Ta sopka je mnohem delší
O 4km, ale zase o 54 m vyšší. Sifón je těžší.
trojku dvojku jedničku i HC tam je
Ale nejvíc je, že cestou na vrchol měli několik vrchařských prénií
V souvislosti s Mauna Kea bych rád znovu připomněl borce, který strčí do kapsy všechny cyklistické profíky
https://sport.aktualne.cz/parasport/je-to-posedlost-rika-ironman-zbynek-svehla-ktery-na-handbiku/r~bad00fe8cf9b11e7b6a9ac1f6b220ee8/
Příloha:![Švehla na Mauna Kea](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Švehla-na-Mauna-Kea-70x70.jpg)
@Geo tos mi s tou Kolumbii nemel delat.
To same mi sem jeste vyplepit sopku na Hawai s takovym hezkym gravel usekem.
Az se tam budu nekdy courat okolo, to si budu muset naplanovat.
Dotaz pro splhalisty – znate nejakej vyssi cyklokopec v Evrope nez Pico Veleta z Granady?
Tam je to cca 2650 vertikalne na 48km.
Jsem presvedcen, že v Evrope nic lepšího / vyssiho než Veleta
neni a věřím, ze jednou Veletu vyjedu
Nicmene hranice na Kavkaze neni zcela jasna, dle nektereho výkladu se dá brát i Kavkaz do Evropy a myslím, že na Kavkazu bude i vyšší výjezd než Veleta
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Evropa#/media/Soubor%3APossible_definitions_of_the_boundary_between_Europe_and_Asia.png
@Palawan
Kavkaz, az se to tam uklidni – zajimavy tip
Mediální pokrytí MR je velká tragédie. Když to člověk porovná s L’Etape… Velká a letitá neschopnost svazu.
Což o to časovka nebyla nikdy v TV ale ono to vypadá když se dívám do programu ze nebude nic ani z hromadného závodu ani ČT sport plus. To nikdo mechce vysílat ale spíš svaz nechce přenos zaplatit. Je to holt dobrý hospodář.🤣 aspon ze ten livitiming na sportsoftu je ikdyž teď se nějak sekl u juniorů.
TV přenos neřeším. To i tak trochu chápu. Ale v médiích není nic. Ostuda.
Petr Kelemen nejede dneska časovku, asi nejede mistrák vůbec.
Když už zrovna skončilo to Švýcarsko, pojďme si dát další kvízík, který s ním souvisí.
Když Roman kdysi Švajc vyhrál, stál s ním na pódiu cyklista, jehož úspěšné kariéře citelně chybí velký úspěch. Na Monumentech a v celkovém pořadí na týdenních etapácích a GT končil často kousek pod pódiem či v první desítce, ale to Švýcarsko 2008 zůstalo jeho jediným pódiem ve WT. A když už měl jednou rozjetou GT dokonce na vítězství, vyřadil ho nešťastný pád a tuším zlomená noha. Kdo to je?
Zdar,
hned mě napadl Jürgen Van Den Broeck, kterýho jsem teď nedávno lustroval a byl to pro mě vždycky jezdec, který úplně podle mě nenaplnil svůj potenciál…. něco jako Roman. Ale ten to asi nebude. Pak mě napadl další oblíbený jezdec, leč rovněž trochu smolař – Tejay van Garderen, ale ten to asi taky nebude…. sakra… Denis Menčov…. ty kráso, ten ale určitě něco vyhrál. Mno, ono už je to hodně dávno….. takže jsem se asi netrefil a jsem zvědav na výsledek….
Moc si už nepamatuji, s kým tam tehda bojoval. Vím že tam byli Schleckove, Kim Kirchen, a jestli se nepletu tak Andreas Kloeden, a ten by to asi mohl být.
Tak není to moc složité vyhledat pořadí Tour de Suisse 2008 na internetu, pravda…
Předpokládám tedy, že to tak udělá skoro každý, někdo se přizná a jiný napíše, že si matně vzpomíná
Byl to Andreas Klöden – těžko má Hun na mysli třetího na bedně Igora Antóna, ten tak dobrej nebyl.
Co mne ale zaujalo, je čtvrté místo „malého italského prince“ Damiana Cunega!
Ten ročník byl pěkně nabouchanej slavnými jmény, jen co je pravda! O to cennější tehdy bylo Křižákovo vítězství
Příloha:![TOP10](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/TOP1056-70x70.jpg)
A ještě něco: Roman vyhrál celý etapák vítězstvím v předposlední etapě (jediné, kterou vyhrál) – a tou byla 25 km dlouhá horská časovka
Za ním skončili fantastičtí borci v uctivém odstupu – Schleckové byli biti jako žito!
Na to všechno jsem úplně zapomněl, takže díky, Hune, za připomenutí
Příloha:![Horská časovka](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Horská-časovka1-70x70.jpg)
@Alex: Alexi, tak člověk si to nejlepší schovává až nakonec a někdo mu to tady vyplácne….
. Myslel jsem, že tady ještě pár tipů přibyde. Zkoušel jsem hned tipovat z hlavy, ale samozřejmě mi to taky nedalo a běžel pak hledat. tvs měl krásný tip teda. Ale myslím si, že má Hun na mysli právě Igora. Ten spadl na Angliru na Vueltě 2008, ale zas tak úplně skvěle to rozjeté neměl. Cyklista to byl ale určitě do TOP10, byť teda mě v paměti moc neutkvěl.
Hunovi díky za osvěžení a pěkný kvíz…
Jojo, bude to tak, jak píšeš – odpověď zní Igor Antón
Klöden zažil těch úspěchů podstatně víc – špatně jsem si přečetl Hunovo zadání
Příloha:![Antón x Klöden](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Antón-x-Klöden-70x70.jpg)
No já jsem se na net nikde nedíval, něco si pamatuji a soutěž je soutěž
Dokonce jsem byl nedávno schopen z hlavy poskládat vítěze TdF od roku 1980.
Pokud skutečně ano, pak všechna čest
Za dva týdny by měli cyklisté stoupat na Galibier, prozatím tam ale mají stále dostatek sněhu na bobování.
Příloha:![Galibier](https://romankreuziger.com/wp-content/uploads/2014/02/Galibier-70x70.jpg)
Současná vlna veder na jihu Evropy si s tím sněhem nejspíš poradí…
Mimochodem: Ještě že tam touto dobou už nejsem, včera jsem se málem upekl u Sokolova, natož pak v Itálii
Pro jistotu dodám: Můj povzdech se vztahuje k jihu Evropy, který zmiňuji – ne ke Galibieru
Aby se toho zase nechytil nějakej πčus
Galibier ve forme – to poponesou
Snad bude soucasna blna veder pokracovat a pristi tyden bude hezky i na Stelviu.